Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrip report 3MMC verslaving

Trip report 3MMC verslaving

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Verdiep je eens goed in wat 3mmc met je lijf en je hersenen doet, ga echt op onderzoek uit. Kijk ook filmpjes en lees artikelen over de werking van drugs in de hersenen. Dat doet je beseffen wat voor schade je aanricht met dit gebruik. Mij heeft dat echt geholpen, bij het stoppen met roken. Het geeft motivatie, je gaat meer beseffen waar je mee bezig bent.

Succes!
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeelanddude zei:
Dus je bent een geest geworden? Die iedereen gaat waarschuwen hoe gevaarlijk 3mmc is want als je er grammen van gebruikt gaat het niet goed met je 🙄🙄👀
Thx, dat niemand dit eerdere dacht zeg
Klik om te vergroten...
Doe lekker wat je wil maat maar als je dood neervalt ga ik je niet reanimeren
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maat die shit heeft me doodgemaakt letterlijk kap gwn
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
A'dam student zei:
Maat die shit heeft me doodgemaakt letterlijk kap gwn
Klik om te vergroten...
Dus je bent een geest geworden? Die iedereen gaat waarschuwen hoe gevaarlijk 3mmc is want als je er grammen van gebruikt gaat het niet goed met je 🙄🙄👀
Thx, dat niemand dit eerdere dacht zeg
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
A'dam student zei:
Ook EHBO gedaan? nice
Klik om te vergroten...
Nee, maar ik ken Stayin’ Alive van de Bee Gees
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
A'dam student zei:
Doe lekker wat je wil maat maar als je dood neervalt ga ik je niet reanimeren
Klik om te vergroten...
Ik wel hoor @Zeelanddude (tenzij je zo’n ‘do not perform cpr’ ketting hebt)
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:
Ik wel hoor @Zeelanddude (tenzij je zo’n ‘do not perform cpr’ ketting hebt)
Klik om te vergroten...
Ook EHBO gedaan? nice
A
A'dam studentLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flualhamdulillam zei:
Nee, maar ik ken Stayin’ Alive van de Bee Gees
Klik om te vergroten...
Goed punt
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
A'dam student zei:
Ook EHBO gedaan? nice
Klik om te vergroten...
Nope, but I smoked dope in the cab
I'll stab you with the sharpest knife I can grab
Come back the next week and re-open your scab
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kom op jongens effe kappen met dat onvriendelijke off-topic gelul. Dit is topic gaat over de hulpvraag van @Lavida22 en is niet bedoeld om onderlinge vetes uit te vechten. Graag weer even on-topic dus.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoek hulp en snel ook. Dat je nog leeft met zo’n gebruik is al een wonder opzich. Gelukkig is het menselijk lichaam een krachtige machine die als je het met respect behandelt wel weer hersteld maar geef het wel die kans. Vraag je ouders/familie om een afkick kliniek te regelen waar je minimaal een maand, liefst langer mag zitten. Je bent nog harstikke jong dus zie het niet als verloren tijd maar investeer in je toekomst.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had hier al heel wat zien passeren over ervaringen en meningen over 3MMC, maar jouw verhaal deed me toch weer ferm fronsen. Zo'n jonge leeftijd, zulke giga dosissen 😱 I know, dit wou je niet horen, maar dat was nu eenmaal mn eerste reactie.
Wat me al eerder opviel, is dat 3MMC veelal door jongeren zo ferm misbruikt wordt, van grammen/dag, nonstop bijnemen, zowel snuiven als bommetjes. En begrijp meer n meer dat dit middel op de ban gaat. Ikzelf heb het ondertussen 3x oraal gebruikt (pillen en capsules) en toegegeven, de eerste stim waar ik bijnam, wegens de subtiele come-up. Maar door mijn eerdere ervaringen met stims en geestverruimende middelen tout court, door de jaren heen, vind ik 3MMC maar vrij povertjes. Maar kan begrijpen, dat dit spul zo populair is bij jongeren, omdat het zo easy te koop is en ook spotgoedkoop is.
Ik weet niet wat je voorraad nog is, maar de ban, lijkt voor jou en denk voor meerderen, een redding. Je volledige lichaam zit in een constante overdrive, de fijne effecten worden verwaarloosbaar en negatieve bijwerkingen worden de norm. Ik zou zeggen, neem om de 2-3 maand eens 6-APB, 4-FMA, ga je pas genieten.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat laatste advies zou ik niet opvolgen. Hij kan al niet met 3mmc omgaan. Hij heeft geen alternatief nodig, hij moet gewoon stoppen!

Denk eens aan je toekomst, en aan wat je je lijf en hersenen aandoet! Heb je mijn advies al opgevolgd? Filmpjes kijken en dingen lezen over wat drugs met de werking van de hersenen doen?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Ik wel hoor @Zeelanddude (tenzij je zo’n ‘do not perform cpr’ ketting hebt)
Klik om te vergroten...
Totdat diegene die je reanimeerde dood gaat, je niet bevoegd was en doodslag op je geweten hebt. It happens
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die ene zei:
Totdat diegene die je reanimeerde dood gaat, je niet bevoegd was en doodslag op je geweten hebt. It happens
Klik om te vergroten...

Iemand die gereanimeerd moet worden, dus geen bloedsomloop heeft, is op dat moment - klinisch - dood. Dit kan alleen ‘omgekeerd worden’ door een geslaagde reanimatie (en daarbij een portie geluk). Je kunt dus geen doodslag op je dak krijgen omdat je iemand die klinisch dood was zonder succes probeerde te reanimeren terwijl je geen bevoegdheid had. Er valt in zo’n geval alleen winst te behalen. Het ‘verlies’ kunnen een aantal gebroken ribben zijn maar nogmaals; iemand zou sowieso dood zijn (gebleven) zonder interventie, dus als iemand een reanimatie niet te boven komt wordt jou niets verweten, of je nu perfect kon reanimeren of niet.

Niets doen is altijd de minst goede keuze, in dit geval.

@Lavida22: sorry voor deze off-topic post. Heel veel sterkte gewenst. 🍀
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Iemand die gereanimeerd moet worden, dus geen bloedsomloop heeft, is op dat moment - klinisch - dood. Dit kan alleen ‘omgekeerd worden’ door een geslaagde reanimatie (en een portie geluk). Je kunt dus geen doodslag op je dak krijgen omdat je iemand die klinisch dood was zonder succes probeerde te reanimeren terwijl je geen bevoegdheid had. Er valt in zo’n geval alleen winst te behalen. Het ‘verlies’ kunnen een aantal gebroken ribben zijn maar nogmaals; iemand zou sowieso dood zijn (gebleven) zonder interventie, dus als iemand een reanimatie niet te boven komt wordt jou niets verweten, of je nu perfect kon reanimeren of niet.

Niets doen is altijd de minst goede keuze, in dit geval.
Klik om te vergroten...
Hmm ik weet niet hoe het zit met iemand die klinisch dood is. Ik geloof je direct, want als iemand klinisch dood is kan je ook niet iemand verder doden 🤔

Mijn vrouw werd op de opleiding verteld dat als je niet bevoegd bent te reanimeren, je dat beter niet kan doen omdat je dan veroordeeld kan worden voor doodslag.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die ene zei:
Hmm ik weet niet hoe het zit met iemand die klinisch dood is. Ik geloof je direct, want als iemand klinisch dood is kan je ook niet iemand verder doden 🤔

Mijn vrouw werd op de opleiding verteld dat als je niet bevoegd bent te reanimeren, je dat beter niet kan doen omdat je dan veroordeeld kan worden voor doodslag.
Klik om te vergroten...

Nee precies, net daarom is een mislukte reanimatie dus ook nooit strafbaar. Je kunt iemand die dood is niet nog doder maken.

Het kan zijn dat dit (strafbaar wanneer niet bevoegd) vroeger zo verteld werd op opleidingen, maar dat is tegenwoordig zeker niet meer het geval.

Het is uiteraard wel goed als zoveel mogelijk mensen een reanimatiecursus volgen.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die ene zei:
Hmm ik weet niet hoe het zit met iemand die klinisch dood is. Ik geloof je direct, want als iemand klinisch dood is kan je ook niet iemand verder doden 🤔

Mijn vrouw werd op de opleiding verteld dat als je niet bevoegd bent te reanimeren, je dat beter niet kan doen omdat je dan veroordeeld kan worden voor doodslag.
Klik om te vergroten...
Ik zei dat het niet verstandig is en je het beter over kan laten aan iemand die het wel kan/er bevoegd voor is. Smartass 🤪
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Druktemaker zei:
Ik zei dat het niet verstandig is en je het beter over kan laten aan iemand die het wel kan/er bevoegd voor is. Smartass 🤪
Klik om te vergroten...

Als zo iemand in de buurt is, is dat altijd het beste, uiteraard. Maar als je de enige aanwezige persoon bent, dan kun je beter wel gaan reanimeren, ook al heb je geen diploma. Moet je natuurlijk wel zeker weten dat die persoon geen pols meer heeft.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Als zo iemand in de buurt is, is dat altijd het beste, uiteraard. Maar als je de enige aanwezige persoon bent, dan kun je beter wel gaan reanimeren, ook al heb je geen diploma.
Klik om te vergroten...
Scheelt dat hulpdiensten ook mensen zonder diploma o.i.d via de telefoon kunnen begeleiden 👍🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."