Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

Tripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

140 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Guapo Temudgin zei:
Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
Klik om te vergroten...
Dit had ik ook... En helaasj helemaal niet zo'n diepe trip diep als ik hoopte 😢

whitesugar zei:
Ik moet zeggen dat het misschien niet voor iedereen is weggelegd zo intens te trippen. Het was namelijk wel heel intens soms, maar doordat als ik het gevoel kreeg een beetje angstig te worden en ik dat accepteerde ging het allemaal goed gelukkig. Maar ik kan begrijpen dat sommige mensen hier wel een bad trip op kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...
Haha jaaaaa I can imagine... Maar heb zelf wel redelijke ervaring op psilo en had dat zelf wel graag gewild! Maar wie weet ooit, ben nog niet uitgetript🤷🏻‍♀️
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#2
whitesugar zei:
Klopt, was heel mooi!

High hawaiians is nog sterker? En ik denk dat ik voorlopig niet meer zo diep wil gaan haha, ooit in de toekomst nog wel. En ik wil sowieso nog andere soorten proberen.
Klik om te vergroten...
Lastig zeggen of het sterker is, ik zou eerder zeggen anders!
ljuv zei:
Dit had ik ook... En helaasj helemaal niet zo'n diepe trip diep als ik hoopte 😢


Haha jaaaaa I can imagine... Maar heb zelf wel redelijke ervaring op psylo en had dat zelf wel graag gewild! Maar wie weet ooit, ben nog niet uitgetript🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Ja is soms lastig hit or miss. Ik had hoge verwachtingen van Valhalla maar dat was ook niks :(
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
whitesugar zei:
het was zo smerig dat ik bijna over me nek ging.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt smerig. Ik vind het heel zuur smaken.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik krijg dat altijd maar kokhalzend weg, heb echt het idee als ik dat eet dat het niet de bedoeling is. Alsof je een fles ammoniak op probeert te drinken ofzo.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Guapo Temudgin zei:
heb echt het idee als ik dat eet dat het niet de bedoeling is. Alsof je een fles ammoniak op probeert te drinken ofzo
Klik om te vergroten...
Dat heb ik al het in mijn maag zit. Ik voel mijn lichaam tegenstribbelen, en draaien, en heel erg zoeken waar het naartoe moet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tripreport truffels —> honden en opvoeden

Het kan raar lopen op het forum
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Tripreport truffels —> honden en opvoeden

Het kan raar lopen op het forum
Klik om te vergroten...

Ja leuk toch dat maakt het een interesant forum.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Tripreport truffels —> honden en opvoeden

Het kan raar lopen op het forum
Klik om te vergroten...
Allemaal een beetje aan het trippen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jumping Jack zei:
Ja leuk toch dat maakt het een interesant forum.
Klik om te vergroten...
Dat is waar ☝️
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jumping Jack zei:
Hele leuke kinderen. Schatjes! Ik weet het je kan er ook een hebben die stront vervelend is 😅
Klik om te vergroten...
Alle kinderen hebben wel vervelende fases. Ik heb beide een hond gehad en kinderen, en voor de verzorging valt beide wel wat te zeggen. Ik was bij de hond aan het eind van de dag lang niet zo moe als met kinderen.

Je kan ook wel een vervelende hond hebben. Alles valt en staat met de opvoeding van zowel je hond als kind.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Dat is waar ☝️
Klik om te vergroten...

Dat is ook een eigenschap van drugsgebruikers.
Thinking outside the box.
Daarom vermaak ik me hier uitstekend..
Ja ik kan wel fel reageren.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jumping Jack zei:
Ik heb voor verschillende kinderen gezorgd en vond het leuk en je hebt veel momenten van rust bij een normale kinderen.
Ja ze hebben veel verzorging nodig.
Maar een hond in huis is echt anders.. Die heeft echt aandacht nodig. Dat is verschikkelijk dus.
Klik om te vergroten...
dat valt wel mee. Een hond vraagt misschien vaak om aandacht, maar je hoeft een hond niet steeds aandacht te geven. Je moet ook leren een hond niet steeds aandacht te geven ook al vraagt hij daar wel vaak om.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
whitesugar zei:
dat valt wel mee. Een hond vraagt misschien vaak om aandacht, maar je hoeft een hond niet steeds aandacht te geven. Je moet ook leren een hond niet steeds aandacht te geven ook al vraagt hij daar wel vaak om.
Klik om te vergroten...
Ohhh, als je een grote hond hebt, de hele dag knuffelen en lekker samen in de hondenmand liggen. Lekker stoeien en aaien en krabben. Oh ik mis het wel om een hond te hebben
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Tripreport truffels —> honden en opvoeden

Het kan raar lopen op het forum
Klik om te vergroten...
Dan heb je nog niet gezien waar het hiervoor over ging, toen ging het ineens over piemels 🤣
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Ohhh, als je een grote hond hebt, de hele dag knuffelen en lekker samen in de hondenmand liggen. Lekker stoeien en aaien en krabben. Oh ik mis het wel om een hond te hebben
Klik om te vergroten...
Als jij graag in een hondenmand wilt leggen valt daar wel wat in te regelen hoor 🤔
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
whitesugar zei:
dat valt wel mee. Een hond vraagt misschien vaak om aandacht, maar je hoeft een hond niet steeds aandacht te geven. Je moet ook leren een hond niet steeds aandacht te geven ook al vraagt hij daar wel vaak om.
Klik om te vergroten...
Dat is dan wel weer gelijk met kinderen haha, ik ben er niet om ze continue te entertainen 🤭
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jumping Jack zei:
Dat is ook een eigenschap van drugsgebruikers.
Thinking outside the box.
Daarom vermaak ik me hier uitstekend..
Ja ik kan wel fel reageren.
Klik om te vergroten...
Ik wil niet veel zeggen, maar 90 procent van de keren dat ik hier zit ben ik nuchter. Wil niet zeggen dat iedereen altijd maar drugs gebruikt die hier zit.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Druktemaker zei:
Dat is dan wel weer gelijk met kinderen haha, ik ben er niet om ze continue te entertainen 🤭
Klik om te vergroten...
Van kinderen heb ik niet veel verstand, van honden wel weer wat meer.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#20
whitesugar zei:
Wat grappig dat mensen soms zeggen dat dit soort duister is, ik heb dat totaal niet zo ervaren. Maar misschien komt dat wel omdat ik lsd ook nog nooit ervaren heb.. en we zullen zien wat ik van lsd vind.
Klik om te vergroten...
Ja, het zou kunnen dat het ene ras truffels al iets vrolijker of net eerder duister is. Ik neem altijd de Mexicana, dus kan niet vergelijken.
LSD heeft vooral dat ‘lichtvoetige’, wat (tijdens mijn ervaringen) bij psilo wat ontbreekt. Maar ieder z’n meug!

Ja, ben benieuwd wat je v. LSD vindt! Maar doe vooral rustig aan met je ontdekkingstocht. ‘t Gaat niet lopen. 😊

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."