Ik heb gister besloten weer truffels te doen. Dit waren trouwens de hollandia soort. Ik ben nu voor de hele dosis van 15 gram gegaan, omdat ik de vorige trip van 12 gram het net niet vond en ik geen vissuals had. Ik was nog aan het twijfelen of ik wel zou trippen of niet, omdat ik mij niet helemaal fit voelde die dag. Ik heb toch besloten het te doen.
ik heb besloten ze nu gewoon te eten, omdat ik het bij thee de vorige keer niet geweldig veel voelde. Ik heb rond 21.45 de truffels ingenomen, met veel moeite.. ik moest echt doorzetten, want het was zo smerig dat ik bijna over me nek ging. Maar ik hoorde dat je zo goed mogelijk moest kauwen zodat het goed word opgenomen en om misselijkheid te voorkomen.
Ik denk dat ik rond 22.30 iets begon te voelen, en zodra ik wat voelde ging het ook heel snel. Ik keek een filmpje op youtube, maar ik heb dit maar snel weer afgezet want ik kon er niks meer van meekrijgen. Sindsdien heb ik psytech geluisterd. En vervolgens wist ik niet wat mij overkwam..
Heel snel kwamen de vissuals, alles werd een beetje kronkelig zegmaar en als ik naar de foto op de muur keek was dit vooral erg zichtbaar. Ik had ook zo'n moment dat als ik naar de muur keek dat hij naar me toe kwam, hierdoor moest ik lachen. Vervolgens had ik het gevoel dat ik in de hemel was. Het was zo mooi wat ik allemaal zag en hoe ik mij voelde dat ik gewoon moest huilen, ik kon gewoon niet geloven dat iets zo mooi kan zijn. Ik zag op een moment overal regenboog kleuren, en dan een beetje in pastel kleuren. Ook een moment dat ik overal patronen zag. De combinatie van kleur en hoe ik mij voelde zorgde ervoor dat ik dacht dat ik in de hemel was. Ik was echt overtuigd dat ik de hemel op aarde gevonden had, ik moest mezelf ook echt inhouden soms om dit niet met mensen te delen soms 🙈.
Er was zelfs zo'n moment dat ik echt dacht dat ik dood was. Ik kon niet bewegen voor een moment, maar ik had helemaal niet het gevoel dat het eng was. Het was goed. Ik heb ook echt het gevoel dat ik de antwoorden op veel vragen heb gevonden. Ik heb echt het gevoel dat ik weet wat er gebeurt na de dood.
Vervolgens liep ik een keer naar het aanrecht toe om mijn waterfles bij te vullen. Ik keek naar mijn woonkamer, en alle vissuals en het gevoel was zo intens dat ik echt iets had van woow! Dit is wel heel intens. Daarna ging ik in het midden van de woonkamer staan, en besefte mij iets. Heel mijn leven heb ik hippies al best raar gevonden. De manier van doen, ik dacht gewoon van doe maar normaal. Maar toen besefte ik mij dat hippies zo doen omdat ze de hemel gevonden hebben en ik op dat moment ook een hippie was, en dat ik de hemel gevonden had. Klinkt misschien heel zweverig allemaal dit, maar het is echt hoe het voor mij voelde. Ik snapte eindelijk waar al die mensen het over hebben die over psychedelics praten. En als je weet wat ik gezien heb weet je waar ik het over heb.
Vervolgens pakte ik mijn schilderij om daar naar te kijken, dit lukte niet echt want er gebeurde zoveel.. toen besloten om wat meer naar rock muziek te luisteren, dit deed mij goed want ik belande vervolgens weer in de hemel. Ik luisterde op een moment naar nirvana - smells like teen spirit. Toen ik naar de clip keek was het net alsof ik samen met die mensen in de hemel was. Ik denk dat de combinatie van muziek en de mensen die zo los gingen op de muziek mij zo geweldig lieten voelen. Ik heb trouwens ook dingen opgeschreven wat ik binnen kreeg, en een ding ging over kurt cobain maar of dat nou waar is of dat het kwam door het trippen weet ik niet 😅 later heb ik maar weer andere muziek opgezet, want het werd mij iets te duister..
Toen was er weer een moment dat ik weer dacht dat ik dood ging, en ik echt zag wat er na de dood gebeurde. Het was alsof ik alles en niets was. Ik was de aarde, die dieren, de hemel, alles! Het was zo mooi maar wel intens. Er was ook een moment dat ik op de bank zat en dat ik mij zo verbonden met alles voelde
Wat mij ook deed beseffen na deze trip is dat alle euforie die ik ooit gevoelt heb bij andere drugs, niks was vergeleken met dit! Zelfs mijn vorige truffel trip niet. Dat was nog niks. Het was een klein proefje van alles, maar dit is zo veel intenser! Ik weet ook zeker dat als iedereen op aarde zich zo zou voelen als dit, iedereen zou trippen!
Ik denk dat ik rond 3.00 uur in de comdown zat, maar de tijd weet ik niet precies meer. Als werd wat minder intens, en ik kon wat meer dansen op de muziek en naar videoclips kijken (wat soms onmogelijk was, ondat ik zo intens tripte). Ik keek weer naar een psytrance clip, dit was bij een festival (weet niet waar dit was). En ik voelde mij zo verbonden met de mensen in de clip! En ik voelde gewoon dat de mensen in die clip zich ook zo voelen.
Ik denk dat ik rond 4 uur naar bed ben gegaan, ik heb best goed geslapen! Als ik ernaar terug kijk was het een mooie, maar zeker intense trip! Het was ook niet de bedoeling zo diep te trippen, maar ik heb er zeker geen spijt van. Ik moest alleen sommige momenten mijzelf er echt aan herinneren dat ik een mens was en dat ik een lichaam had, ook al voelde dat soms totaal niet zo.
En oowja. Er was een moment dat ik naar buiten ging. Ik zag een ster, en het was net of ik erin gezogen werd, zo mooi! Ook voelde de kou heel mooi aan, het leek net een soort film.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik moet zeggen dat ik in het begin het best spannend vond om te trippen, omdat ik best bang was voor een bad trip. Maar ik ben nu helemaal over die grens heen. Over een tijdje ben ik van plan voor het eerst lsd te doen, maar hier eerst maar even van bijkomen.
Wat ik trouwens ook geleerd heb van deze trip is dat angst niet echt is, het is door de mens gemaakt om ons te beschermen en daarom niet echt.
Sorry als het een beetje veel tekst is, maar dit is zeker wel iets om op te schrijven. Dit heeft mijn leven verandert.
Edit: ik had ook de hele tijd het gevoel dat ik niet gestoort wou worden, als ik een bericht kreeg van iemand. Ik was op zo'n mooie plek, en ik wou gewoon dat niemand mij daar weg haalde..
Edit 2: ik was helemaal vergeten te schrijven hoe mooi mijn kat was! Er was een moment dat mijn laptop bijna leeg was, en ik de lader moest pakken. Ik zat op de grond om de stekkerdoos te pakken, en ik keek omhoog naar mijn kat die op de bank zat. Hij was zo mooi! Hij leek net op een berg in een heel mooi stuk natuur, niet te omschrijven..