Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

Tripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

140 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@whitesugar lekker tripreportje en heus, lappen tekst zijn dik toegestaan, maak mezelf er vaak schuldig aan. kan me in veel delen van jouw ervaring wel vinden, met eigen ervaringen. Wel meer visueel bij jou. Maar kan je zoals @Guapo Temudgin de High Hawaïans 22g zeker aanraden.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een leuk report @whitesugar !
Superleuk en herkenbaar wat je allemaal schrijft. Mooi dat het zo’n fijne en waardevolle eerste kennismaking met dieper trippen voor je was! 😍

whitesugar zei:
Wat mij ook deed beseffen na deze trip is dat alle euforie die ik ooit gevoelt heb bij andere drugs, niks was vergeleken met dit!
Klik om te vergroten...
Hahaha dat vind ik dus ook! Mensen doen altijd lyrisch over MDMA (en dat is ook vies lekker) ... ik zeg dan vaak dat een diepe trip die echt goed valt vele malen euforischer aanvoelt dan een xtc roll. Leuk om jou dat ook te horen zeggen!

whitesugar zei:
Heel mijn leven heb ik hippies al best raar gevonden. De manier van doen, ik dacht gewoon van doe maar normaal. Maar toen besefte ik mij dat hippies zo doen omdat ze de hemel gevonden hebben en ik op dat moment ook een hippie was, en dat ik de hemel gevonden had.
Klik om te vergroten...
Jeuh! Welkom bij de club van “stiekeme hippies” 😉

whitesugar zei:
ter heb ik maar weer andere muziek opgezet, want het werd mij iets te duister..
Klik om te vergroten...
Zelf heb ik speciaal voor het trippen een eigen playlist gemaakt zonder duistere nummers. Nu kon je je apparatuur
nog bedienen. Als je nog harder tript lukt dat
Soms echt niet meer. Dan is het wel fijn als je niet hoeft te “dealen” met duistere muziek...

Ik ben nu al benieuwd naar je eerste lsd ervaring. Ga je vast ook tof vinden... begin op tijd want het duurt echt minstens dubbel zo lang!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
De weerstand is logisch. Je vergiftigd jezelf en zo voelt het ook.
Klik om te vergroten...
Ik zie truffels niet als vergif. Het is overduidelijk een psychoactieve stof maar als het echt gif was zou het ook ongezond voor je lichaam zijn en dat is het gewoon niet.

Juist door het te zien als “jezelf vergiftigen” is het makkelijker om in een bad trip terecht te komen. Ik zou er dus voor pleiten om er niet zo naar te kijken en het ook niet zo te noemen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
Klik om te vergroten...

Same here...
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eik zei:
Jeuh! Welkom bij de club van “stiekeme hippies” 😉
Klik om te vergroten...
Dat ben ik ja, een stiekeme hippie 😂 in het dagelijks leven ben ik totaal geen hippie type namelijk..
Eik zei:
Zelf heb ik speciaal voor het trippen een eigen playlist gemaakt zonder duistere nummers. Nu kon je je apparatuur
nog bedienen. Als je nog harder tript lukt dat
Soms echt niet meer. Dan is het wel fijn als je niet hoeft te “dealen” met duistere muziek...
Klik om te vergroten...
Oow, dat is een handige tip! Gelukkig had ik vaak afspeellijsten aan staan van meer dan 2 uur. Ik had inderdaad ook een moment dat het mij best veel moeite om andere muziek aan te zetten..
Eik zei:
Ik ben nu al benieuwd naar je eerste lsd ervaring. Ga je vast ook tof vinden... begin op tijd want het duurt echt minstens dubbel zo lang!
Klik om te vergroten...
Ik ben ook benieuwd! Ja, ik zal dan denk ik in de ochtend ergens beginnen ofzo..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vond het een heel leuk en interessant report om te lezen! Het had van mij nog langer mogen zijn!

Ik vind het heel dapper van jou dat je dit alleen durft te doen! Ik zou dat ook wel willen, ik durf het niet. Ik word meestal wel wat afgeleid door mijn gezelschap, daardoor zijn trips altijd minder diep.

Heb je ook dat het inderdaad heel veel input is wat je te verwerken krijgt? Al die visuals en gevoelens? Aan het begin van een trip voelt het voor mij vaak alsof ik aan het zwemmen ben en bijna kopje onder ga.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Ik vond het een heel leuk en interessant report om te lezen! Het had van mij nog langer mogen zijn!

Ik vind het heel dapper van jou dat je dit alleen durft te doen! Ik zou dat ook wel willen, ik durf het niet. Ik word meestal wel wat afgeleid door mijn gezelschap, daardoor zijn trips altijd minder diep.

Heb je ook dat het inderdaad heel veel input is wat je te verwerken krijgt? Al die visuals en gevoelens? Aan het begin van een trip voelt het voor mij vaak alsof ik aan het zwemmen ben en bijna kopje onder ga.
Klik om te vergroten...
Vind je het lastig om je over te geven aan de truffels ? Ik heb zelf soms wat moeite met de bodyload. Voelt ongemakkelijk ofzo.. als ik mij helemaal overgeef aan de trip, dan pas ontspan ik helemaal.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Vind je het lastig om je over te geven aan de truffels ? Ik heb zelf soms wat moeite met de bodyload. Voelt ongemakkelijk ofzo.. als ik mij helemaal overgeef aan de trip, dan pas ontspan ik helemaal.
Klik om te vergroten...
Ja, dat denk ik wel. Gelukkig is het wel altijd goed gegaan, behalve 1 x bij dmt, toen was ik bang. Gelukkig kon ik me toen bedenken dat het na 10 minuten voorbij zou zijn! 😅
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Ja, dat denk ik wel. Gelukkig is het wel altijd goed gegaan, behalve 1 x bij dmt, toen was ik bang. Gelukkig kon ik me toen bedenken dat het na 10 minuten voorbij zou zijn! 😅
Klik om te vergroten...
Ja ik vind DMT ook wel heftig hoor. Heb het nu 3* gedaan en ga het zeker voorlopig niet meer doen. DMT moet je roepen ofzo.... Dat doet het nu niet meer.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Ik vond het een heel leuk en interessant report om te lezen! Het had van mij nog langer mogen zijn!

Ik vind het heel dapper van jou dat je dit alleen durft te doen! Ik zou dat ook wel willen, ik durf het niet. Ik word meestal wel wat afgeleid door mijn gezelschap, daardoor zijn trips altijd minder diep.
Klik om te vergroten...
Ik vond het idee om alleen te trippen eerst ook heel eng, is toch een grens die ik over moest maar ik hoor van zoveel mensen dat ze het fijn vinden.
Natozlato zei:
Heb je ook dat het inderdaad heel veel input is wat je te verwerken krijgt? Al die visuals en gevoelens? Aan het begin van een trip voelt het voor mij vaak alsof ik aan het zwemmen ben en bijna kopje onder ga.
Klik om te vergroten...
Ja, kopje onder gaan zo kun je het inderdaad wel beschrijven. Wat ik zei, het moment dat ik naar het aanrecht liep en naar mijn woonkamer keek was echt een moment dat ik het wel heel intens vond. En ook andere momenten trouwens. Ik wist nog wel dat het in het begin al zo intens was, en dan zat ik nog maar in het eerste half uur van de trip ofzo 😮
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Natozlato zei:
Ja, dat denk ik wel. Gelukkig is het wel altijd goed gegaan, behalve 1 x bij dmt, toen was ik bang. Gelukkig kon ik me toen bedenken dat het na 10 minuten voorbij zou zijn! 😅
Klik om te vergroten...
Dmt staat ook nog op mijn lijstje! Eerst twijfelde ik hier nog aan, maar na deze trip ben ik bijna zeker dat ik het wil doen!

En ik had gelukkig niet veel moeite om mij over te geven, wat ik juist wel weer een beetje had bij 2cb in het begin. wat best raar is want mensen beschrijven 2cb als stuurbaar 🤔
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
whitesugar zei:
Dmt staat ook nog op mijn lijstje! Eerst twijfelde ik hier nog aan, maar na deze trip ben ik bijna zeker dat ik het wil doen!
Klik om te vergroten...
DMT is wel echt next level vind ik. Een hoge dosis LSD is er niks bij :) (mijn ervaring)
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
DMT is wel echt next level vind ik. Een hoge dosis LSD is er niks bij :) (mijn ervaring)
Klik om te vergroten...
Zeker bij een breakthrough! Een ongeëvenaarde ervaring om uit de dimensie geschoten te worden, om te landen op Gods hoofd, en er op te dansen met een kleur die je niet kent.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
whitesugar zei:
Ik heb gister besloten weer truffels te doen. Dit waren trouwens de hollandia soort. Ik ben nu voor de hele dosis van 15 gram gegaan, omdat ik de vorige trip van 12 gram het net niet vond en ik geen vissuals had. Ik was nog aan het twijfelen of ik wel zou trippen of niet, omdat ik mij niet helemaal fit voelde die dag. Ik heb toch besloten het te doen.

ik heb besloten ze nu gewoon te eten, omdat ik het bij thee de vorige keer niet geweldig veel voelde. Ik heb rond 21.45 de truffels ingenomen, met veel moeite.. ik moest echt doorzetten, want het was zo smerig dat ik bijna over me nek ging. Maar ik hoorde dat je zo goed mogelijk moest kauwen zodat het goed word opgenomen en om misselijkheid te voorkomen.

Ik denk dat ik rond 22.30 iets begon te voelen, en zodra ik wat voelde ging het ook heel snel. Ik keek een filmpje op youtube, maar ik heb dit maar snel weer afgezet want ik kon er niks meer van meekrijgen. Sindsdien heb ik psytech geluisterd. En vervolgens wist ik niet wat mij overkwam..

Heel snel kwamen de vissuals, alles werd een beetje kronkelig zegmaar en als ik naar de foto op de muur keek was dit vooral erg zichtbaar. Ik had ook zo'n moment dat als ik naar de muur keek dat hij naar me toe kwam, hierdoor moest ik lachen. Vervolgens had ik het gevoel dat ik in de hemel was. Het was zo mooi wat ik allemaal zag en hoe ik mij voelde dat ik gewoon moest huilen, ik kon gewoon niet geloven dat iets zo mooi kan zijn. Ik zag op een moment overal regenboog kleuren, en dan een beetje in pastel kleuren. Ook een moment dat ik overal patronen zag. De combinatie van kleur en hoe ik mij voelde zorgde ervoor dat ik dacht dat ik in de hemel was. Ik was echt overtuigd dat ik de hemel op aarde gevonden had, ik moest mezelf ook echt inhouden soms om dit niet met mensen te delen soms 🙈.

Er was zelfs zo'n moment dat ik echt dacht dat ik dood was. Ik kon niet bewegen voor een moment, maar ik had helemaal niet het gevoel dat het eng was. Het was goed. Ik heb ook echt het gevoel dat ik de antwoorden op veel vragen heb gevonden. Ik heb echt het gevoel dat ik weet wat er gebeurt na de dood.

Vervolgens liep ik een keer naar het aanrecht toe om mijn waterfles bij te vullen. Ik keek naar mijn woonkamer, en alle vissuals en het gevoel was zo intens dat ik echt iets had van woow! Dit is wel heel intens. Daarna ging ik in het midden van de woonkamer staan, en besefte mij iets. Heel mijn leven heb ik hippies al best raar gevonden. De manier van doen, ik dacht gewoon van doe maar normaal. Maar toen besefte ik mij dat hippies zo doen omdat ze de hemel gevonden hebben en ik op dat moment ook een hippie was, en dat ik de hemel gevonden had. Klinkt misschien heel zweverig allemaal dit, maar het is echt hoe het voor mij voelde. Ik snapte eindelijk waar al die mensen het over hebben die over psychedelics praten. En als je weet wat ik gezien heb weet je waar ik het over heb.

Vervolgens pakte ik mijn schilderij om daar naar te kijken, dit lukte niet echt want er gebeurde zoveel.. toen besloten om wat meer naar rock muziek te luisteren, dit deed mij goed want ik belande vervolgens weer in de hemel. Ik luisterde op een moment naar nirvana - smells like teen spirit. Toen ik naar de clip keek was het net alsof ik samen met die mensen in de hemel was. Ik denk dat de combinatie van muziek en de mensen die zo los gingen op de muziek mij zo geweldig lieten voelen. Ik heb trouwens ook dingen opgeschreven wat ik binnen kreeg, en een ding ging over kurt cobain maar of dat nou waar is of dat het kwam door het trippen weet ik niet 😅 later heb ik maar weer andere muziek opgezet, want het werd mij iets te duister..

Toen was er weer een moment dat ik weer dacht dat ik dood ging, en ik echt zag wat er na de dood gebeurde. Het was alsof ik alles en niets was. Ik was de aarde, die dieren, de hemel, alles! Het was zo mooi maar wel intens. Er was ook een moment dat ik op de bank zat en dat ik mij zo verbonden met alles voelde

Wat mij ook deed beseffen na deze trip is dat alle euforie die ik ooit gevoelt heb bij andere drugs, niks was vergeleken met dit! Zelfs mijn vorige truffel trip niet. Dat was nog niks. Het was een klein proefje van alles, maar dit is zo veel intenser! Ik weet ook zeker dat als iedereen op aarde zich zo zou voelen als dit, iedereen zou trippen!

Ik denk dat ik rond 3.00 uur in de comdown zat, maar de tijd weet ik niet precies meer. Als werd wat minder intens, en ik kon wat meer dansen op de muziek en naar videoclips kijken (wat soms onmogelijk was, ondat ik zo intens tripte). Ik keek weer naar een psytrance clip, dit was bij een festival (weet niet waar dit was). En ik voelde mij zo verbonden met de mensen in de clip! En ik voelde gewoon dat de mensen in die clip zich ook zo voelen.

Ik denk dat ik rond 4 uur naar bed ben gegaan, ik heb best goed geslapen! Als ik ernaar terug kijk was het een mooie, maar zeker intense trip! Het was ook niet de bedoeling zo diep te trippen, maar ik heb er zeker geen spijt van. Ik moest alleen sommige momenten mijzelf er echt aan herinneren dat ik een mens was en dat ik een lichaam had, ook al voelde dat soms totaal niet zo.

En oowja. Er was een moment dat ik naar buiten ging. Ik zag een ster, en het was net of ik erin gezogen werd, zo mooi! Ook voelde de kou heel mooi aan, het leek net een soort film.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik moet zeggen dat ik in het begin het best spannend vond om te trippen, omdat ik best bang was voor een bad trip. Maar ik ben nu helemaal over die grens heen. Over een tijdje ben ik van plan voor het eerst lsd te doen, maar hier eerst maar even van bijkomen.

Wat ik trouwens ook geleerd heb van deze trip is dat angst niet echt is, het is door de mens gemaakt om ons te beschermen en daarom niet echt.

Sorry als het een beetje veel tekst is, maar dit is zeker wel iets om op te schrijven. Dit heeft mijn leven verandert.

Edit: ik had ook de hele tijd het gevoel dat ik niet gestoort wou worden, als ik een bericht kreeg van iemand. Ik was op zo'n mooie plek, en ik wou gewoon dat niemand mij daar weg haalde..

Edit 2: ik was helemaal vergeten te schrijven hoe mooi mijn kat was! Er was een moment dat mijn laptop bijna leeg was, en ik de lader moest pakken. Ik zat op de grond om de stekkerdoos te pakken, en ik keek omhoog naar mijn kat die op de bank zat. Hij was zo mooi! Hij leek net op een berg in een heel mooi stuk natuur, niet te omschrijven..
Klik om te vergroten...
Wat een geweldig fijne trip zeg. Mooi dat je zo euforisch was en je geen slecht moment hebt gehad (behalve bij de muziek een beetje, maar daar ben je niet in blijven hangen).

en Ja, dieren zijn ‘magische’ wezens als je tript 🤩
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
DMT is wel echt next level vind ik. Een hoge dosis LSD is er niks bij :) (mijn ervaring)
Klik om te vergroten...
Wat vind jij van lsd in vergelijking met truffels dan als ik vragen mag?

En de reden dat ik inderdaad twijfelde over dmt is omdat het zo intens schijnt te zijn. Maar sinds gister ben ik hier nog minder bang voor, het is net of ik een deur heb geopend ofzo..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
whitesugar zei:
Wat vind jij van lsd in vergelijking met truffels dan als ik vragen mag?

En de reden dat ik inderdaad twijfelde over dmt is omdat het zo intens schijnt te zijn. Maar sinds gister ben ik hier nog minder bang voor, het is net of ik een deur heb geopend ofzo..
Klik om te vergroten...
Truffels brengen mij in contact met emoties en je kan lekker afdwalen naar een andere wereld.

LSD ordenen mijn emoties en laten mij zien wat ik echt wil en voel. LSD is ook meer euforisch en kleuren zijn nog mooier. Met LSD kun je wel in een gedachte loop komen en ik zie op bepaald moment met LSD eigenlijk altijd een vieze kant. Dan zie ik vooral piemels, borsten, varkens, viezigheid, konten en andere rare shit. Maar over het algemeen zie ik echt toffe dingen en wil ik graag tekenen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
whitesugar zei:
Wat ik zei, het moment dat ik naar het aanrecht liep en naar mijn woonkamer keek was echt een moment dat ik het wel heel intens vond.
Klik om te vergroten...
Als je gaat bewegen en jezelf verplaatsen, dan realiseer je je en voel je hoe hard je aan het trippen bent?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Truffels brengen mij in contact met emoties en je kan lekker afdwalen naar een andere wereld.

LSD ordenen mijn emoties en laten mij zien wat ik echt wil en voel. LSD is ook meer euforisch en kleuren zijn nog mooier. Met LSD kun je wel in een gedachte loop komen en ik zie op bepaald moment met LSD eigenlijk altijd een vieze kant. Dan zie ik vooral piemels, borsten, varkens, viezigheid, konten en andere rare shit. Maar over het algemeen zie ik echt toffe dingen en wil ik graag tekenen.
Klik om te vergroten...
En dit, althans zo ervaar ik het:


Kun je ook beschrijven hoe het "anders" is?
Klik om te vergroten...
Ja waar truffels vooral alles veranderen wat je ziet en denkt, kunnen lsd je echt hallucinaties geven en dingen laten zien die er niet zijn.

LSD is ook wat minder emotioneel en wordt je over het algemeen al wat vrolijker van zichzelf van.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
Dmt staat ook nog op mijn lijstje! Eerst twijfelde ik hier nog aan, maar na deze trip ben ik bijna zeker dat ik het wil doen!

En ik had gelukkig niet veel moeite om mij over te geven, wat ik juist wel weer een beetje had bij 2cb in het begin. wat best raar is want mensen beschrijven 2cb als stuurbaar 🤔
Klik om te vergroten...
Dmt kan ik je heel erg aanraden! Dmt is echt magisch. Het voelt bijna bovennatuurlijk en zo anders als normaal trippen, het heeft iets goddelijks. Mijn eerste dmt-trip was heel geslaagd, en daarna voelde ik heel erg dat iedereen dit zou moeten meemaken! Dat als je deze wereld verlaat, je toch zeker getript moet hebben.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Echt super mooi! Dit is ook ongeveer dat ik ook een keer ervaring heb. Ineens snap je het leven en de dood.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."