Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

Tripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

140 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Laatst voor het eerst mdma gedaan in het bijzijn van katten. Het was zo overduidelijk hoe gevoelig dieren (of tenminste katten) zijn voor de energie/vibe in de kamer. Ze werden er ook helemaal mellow van en zaten zo gezellig bij ons, vlak om ons heen steeds. Anders zijn ze altijd zo nu en dan heel druk, nu de hele avond niet.

Echt trippen met dieren wil ik ook nog een keer meemaken!
Klik om te vergroten...
Haha, dan zit er toch echt verschil in katten blijkbaar. Mijn kat voelde zich duidelijk niet op zijn gemak..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
whitesugar zei:
Haha, dan zit er toch echt verschil in katten blijkbaar. Mijn kat voelde zich duidelijk niet op zijn gemak..
Klik om te vergroten...
In wat voor staat was je zelf? :wink:

Nee er zal ook ongetwijfeld weer verschil in katten zijn.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Een hond is juist het beste wat er is met trippen.

Onze liefde smelt echt samen x 1000 tijdens het trippen. En wat is ze dan mooooi

Dat zal met katten ook wel zijn 😊

Huisdieren maken trippen nog bijzonderder 🥰
Klik om te vergroten...
Ik kon mijn kat beter niet aanraken denk ik 😅😂
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
In wat voor staat was je zelf? :wink:

Nee er zal ook ongetwijfeld weer verschil in katten zijn.
Klik om te vergroten...
Ik had het over trippen trouwens. En met 6apb voelde hij zich ook niet op zijn gemak, keek me angstig aan met grote ogen..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
whitesugar zei:
Ik had het over trippen trouwens. En met 6apb voelde hij zich ook niet op zijn gemak, keek me angstig aan met grote ogen..
Klik om te vergroten...
Heb wel gehoord dat het erg kan verschillen bij trippen.

6-apb zou gevoelsmatig vergelijkbaar met mdma moeten zijn, maar wie weet hoe dat echt voor dieren ervaren wordt... (behalve de dieren zelf)
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Guapo Temudgin zei:
Mooie tripreport! goed omschreven ook ik denk dat iedereen die ooit truffels heeft gedaan zich hier wel in terug herkent. Maar al helemaal mooi dat je er een spirituele ervaring bij hebt gekregen. Dat heeft dan weer niet iedereen. :grin: Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
Klik om te vergroten...
Klopt, was heel mooi!

High hawaiians is nog sterker? En ik denk dat ik voorlopig niet meer zo diep wil gaan haha, ooit in de toekomst nog wel. En ik wil sowieso nog andere soorten proberen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Guapo Temudgin zei:
Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
Klik om te vergroten...
Dit had ik ook... En helaasj helemaal niet zo'n diepe trip diep als ik hoopte 😢

whitesugar zei:
Ik moet zeggen dat het misschien niet voor iedereen is weggelegd zo intens te trippen. Het was namelijk wel heel intens soms, maar doordat als ik het gevoel kreeg een beetje angstig te worden en ik dat accepteerde ging het allemaal goed gelukkig. Maar ik kan begrijpen dat sommige mensen hier wel een bad trip op kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...
Haha jaaaaa I can imagine... Maar heb zelf wel redelijke ervaring op psilo en had dat zelf wel graag gewild! Maar wie weet ooit, ben nog niet uitgetript🤷🏻‍♀️
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Klopt, was heel mooi!

High hawaiians is nog sterker? En ik denk dat ik voorlopig niet meer zo diep wil gaan haha, ooit in de toekomst nog wel. En ik wil sowieso nog andere soorten proberen.
Klik om te vergroten...
Lastig zeggen of het sterker is, ik zou eerder zeggen anders!
ljuv zei:
Dit had ik ook... En helaasj helemaal niet zo'n diepe trip diep als ik hoopte 😢


Haha jaaaaa I can imagine... Maar heb zelf wel redelijke ervaring op psylo en had dat zelf wel graag gewild! Maar wie weet ooit, ben nog niet uitgetript🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Ja is soms lastig hit or miss. Ik had hoge verwachtingen van Valhalla maar dat was ook niks :(
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
het was zo smerig dat ik bijna over me nek ging.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt smerig. Ik vind het heel zuur smaken.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik krijg dat altijd maar kokhalzend weg, heb echt het idee als ik dat eet dat het niet de bedoeling is. Alsof je een fles ammoniak op probeert te drinken ofzo.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Guapo Temudgin zei:
heb echt het idee als ik dat eet dat het niet de bedoeling is. Alsof je een fles ammoniak op probeert te drinken ofzo
Klik om te vergroten...
Dat heb ik al het in mijn maag zit. Ik voel mijn lichaam tegenstribbelen, en draaien, en heel erg zoeken waar het naartoe moet.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De weerstand is logisch. Je vergiftigd jezelf en zo voelt het ook.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
De weerstand is logisch. Je vergiftigd jezelf en zo voelt het ook.
Klik om te vergroten...
Ik voel mij anders sinds vandaag helemaal beter in tegenstelling tot voor de trip (even afwachten tot morgen).
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Ik voel mij anders sinds vandaag helemaal beter in tegenstelling tot voor de trip (even afwachten tot morgen).
Klik om te vergroten...
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit afterglow. Dat was iets wat ik had bij de eerste paar keren xtc, sindsdien nooit meer
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
Klik om te vergroten...
Geestelijk ja, maar ook lichamelijk voel ik me beter. Ik was hiervoor al een week niet fit, maar nu is dat over. Eerst maar even af wachten hoe ik me morgen voel..
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
@whitesugar,
Briljant geschreven en mooi dat je zo hebt genoten ❤️❤️❤️
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Guapo Temudgin zei:
Mooie tripreport! goed omschreven ook ik denk dat iedereen die ooit truffels heeft gedaan zich hier wel in terug herkent. Maar al helemaal mooi dat je er een spirituele ervaring bij hebt gekregen. Dat heeft dan weer niet iedereen. :grin: Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
Klik om te vergroten...
Jup, High Hawaïans, hier ook de meest gebruikte truffs en indd hier al heel diep op gegaan, meeste keren waren het ook, echt innerlijke trips met gesloten ogen en ook vaak met een meer duister mystiek randje, zeg maar soms, met vette duister mystieke rand. Waarbij ik na het heftigste vd trip, vaak ferm moest bekomen en het leven v hier n nu, tijdelijk werd overwelmd door iets onbeschrijfelijk. Ook een totale lonely drug vr mij. Al heb ik er zeker ook paar keer zeer visuele trips op gehad, waarbij ik in achtbaan van bomen zat, veel luchtiger, maar beide soorten ervaringen zijn heerlijk op hun manier.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@whitesugar lekker tripreportje en heus, lappen tekst zijn dik toegestaan, maak mezelf er vaak schuldig aan. kan me in veel delen van jouw ervaring wel vinden, met eigen ervaringen. Wel meer visueel bij jou. Maar kan je zoals @Guapo Temudgin de High Hawaïans 22g zeker aanraden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."