Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

Tripreport tweede keer truffels "hemel op aarde"

140 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
ljuv zei:
Klinkt heel vet om te hebben meegemaakt! En dat het niet exact was zoals andere het omschreven zegt niets toch, lijkt me? Jouw omschrijving klinkt wel als heel prettig! Weinig ongemak voor je hier kwam zegmaar... Misschien ga ik er maar een voorbeeld aan nemen😇
Klik om te vergroten...
Ik moet zeggen dat het misschien niet voor iedereen is weggelegd zo intens te trippen. Het was namelijk wel heel intens soms, maar doordat als ik het gevoel kreeg een beetje angstig te worden en ik dat accepteerde ging het allemaal goed gelukkig. Maar ik kan begrijpen dat sommige mensen hier wel een bad trip op kunnen krijgen.
ljuv zei:
Juaaaah niet heel verrassend lijkt me toch? Kan muziek bij mij nuchter al teweegbrengen, maar aan de psychedelica al heulemaal🤯


Mercikes, aan jou hetzelfde!
Klik om te vergroten...
Dankje!
ljuv zei:
Van die toastjes waar je kaas op kan doen enzo... Werken ook mega goed tegen kots katers!!!! Als je ze droog eet dan natuurlijk(zie mn screenshot).
Klik om te vergroten...
Oow die dingen, ik noem ze gewoon toastjes (simpele fries 😂)
ljuv zei:
Hahaha ah wat heeeeeelijk, zo vrij voelen en blij en dat uiten💕
Klik om te vergroten...
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooie tripreport! goed omschreven ook ik denk dat iedereen die ooit truffels heeft gedaan zich hier wel in terug herkent. Maar al helemaal mooi dat je er een spirituele ervaring bij hebt gekregen. Dat heeft dan weer niet iedereen. :grin: Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Guapo Temudgin zei:
Mooie tripreport! goed omschreven ook ik denk dat iedereen die ooit truffels heeft gedaan zich hier wel in terug herkent. Maar al helemaal mooi dat je er een spirituele ervaring bij hebt gekregen. Dat heeft dan weer niet iedereen. :grin: Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
Klik om te vergroten...
Klopt, was heel mooi!

High hawaiians is nog sterker? En ik denk dat ik voorlopig niet meer zo diep wil gaan haha, ooit in de toekomst nog wel. En ik wil sowieso nog andere soorten proberen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guapo Temudgin zei:
Als je een aanrader wilt voor een diepere trip dan zou ik high hawaiians proberen. 22g pure waanzin :P
Klik om te vergroten...
Dit had ik ook... En helaasj helemaal niet zo'n diepe trip diep als ik hoopte 😢

whitesugar zei:
Ik moet zeggen dat het misschien niet voor iedereen is weggelegd zo intens te trippen. Het was namelijk wel heel intens soms, maar doordat als ik het gevoel kreeg een beetje angstig te worden en ik dat accepteerde ging het allemaal goed gelukkig. Maar ik kan begrijpen dat sommige mensen hier wel een bad trip op kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...
Haha jaaaaa I can imagine... Maar heb zelf wel redelijke ervaring op psilo en had dat zelf wel graag gewild! Maar wie weet ooit, ben nog niet uitgetript🤷🏻‍♀️
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#5
whitesugar zei:
Klopt, was heel mooi!

High hawaiians is nog sterker? En ik denk dat ik voorlopig niet meer zo diep wil gaan haha, ooit in de toekomst nog wel. En ik wil sowieso nog andere soorten proberen.
Klik om te vergroten...
Lastig zeggen of het sterker is, ik zou eerder zeggen anders!
ljuv zei:
Dit had ik ook... En helaasj helemaal niet zo'n diepe trip diep als ik hoopte 😢


Haha jaaaaa I can imagine... Maar heb zelf wel redelijke ervaring op psylo en had dat zelf wel graag gewild! Maar wie weet ooit, ben nog niet uitgetript🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...
Ja is soms lastig hit or miss. Ik had hoge verwachtingen van Valhalla maar dat was ook niks :(
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
het was zo smerig dat ik bijna over me nek ging.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik vind het echt smerig. Ik vind het heel zuur smaken.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Dit heb ik dus nooit begrepen. Ik geef toe het is niet lekker en ik zou het ook echt niet in een restaurant bestellen, maar ik heb het nooit zo smerig gevonden als de meeste mensen. Het smaakt een beetje kurkachtig, beetje droog en zanderig maar ook een beetje zoet. Het enige wat ik wel haat is dat het zo'n droge bal wordt in je bakkes die je moeilijk weg krijgt.
Klik om te vergroten...
Ik krijg dat altijd maar kokhalzend weg, heb echt het idee als ik dat eet dat het niet de bedoeling is. Alsof je een fles ammoniak op probeert te drinken ofzo.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Guapo Temudgin zei:
heb echt het idee als ik dat eet dat het niet de bedoeling is. Alsof je een fles ammoniak op probeert te drinken ofzo
Klik om te vergroten...
Dat heb ik al het in mijn maag zit. Ik voel mijn lichaam tegenstribbelen, en draaien, en heel erg zoeken waar het naartoe moet.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
De weerstand is logisch. Je vergiftigd jezelf en zo voelt het ook.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
De weerstand is logisch. Je vergiftigd jezelf en zo voelt het ook.
Klik om te vergroten...
Ik voel mij anders sinds vandaag helemaal beter in tegenstelling tot voor de trip (even afwachten tot morgen).
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
whitesugar zei:
Ik voel mij anders sinds vandaag helemaal beter in tegenstelling tot voor de trip (even afwachten tot morgen).
Klik om te vergroten...
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
Klik om te vergroten...
Ik heb nooit afterglow. Dat was iets wat ik had bij de eerste paar keren xtc, sindsdien nooit meer
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Heb ik ook vaak. Die flow na truffels of LSD duurt meestal een paar dagen :)
Klik om te vergroten...
Geestelijk ja, maar ook lichamelijk voel ik me beter. Ik was hiervoor al een week niet fit, maar nu is dat over. Eerst maar even af wachten hoe ik me morgen voel..
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
@whitesugar,
Briljant geschreven en mooi dat je zo hebt genoten ❤️❤️❤️
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jumping Jack zei:
Een kind vraagt vaak minder aandacht dan een hond.
Klik om te vergroten...
EKiVMim.gif
Dit is echt onzin. Maar ik vind 'm wel geestig.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
AcidWarrior zei:
Ik wou je tripreport al een paar dagen lezen, en vandaag eindelijk tijd voor gemaakt.

Ik vind dat je je trip schitterend beschreven hebt! Het maakt me blij en enthousiast. 😀 En nee ik vind je tripverslag zeker niet te lang. Zeker bij een psychedelisch report vind ik een langer verhaal nooit vervelen.

Ook inspireert het me om op korte termijn nog eens te trippen. Bij deze bombardeer ik m’n vriend alvast tot tripsitter. 😂

Heel herkenbaar wat je schrijft over die psychedelische euforie. Die dopamine euforie die speed of coke losmaakt verdwijnt idd in het niets bij dat gelukzalige gevoel dat een tripmiddel je kan geven. ❤️

Fijn dat je ook LSD eens wil proberen! 😀 Zelf verkies ik acid (nou ja, zie m’n nickname 😅) boven psilo (maar psilo vind ik ook weleens fijn hoor). Ik ervaar LSD als minder duister en iets minder emotioneel, maar vooral als veeeeel energieker. Tijdens m’n eerste LSD-trip kreeg ik een energieboost die me bijna letterlijk van m’n sokken blies. Zóveel intenser dan amfetamine/coke. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt! Ik krijg alweer kippenvel vd, gedachte aan dat moment, ook al is dat van jaren geleden.

Ik moet ineens denken aan de wijze woorden vd. roze olifant na haar eerste DMT-trip —> trippen zou een vak op school moeten zijn! Welke psychedelica fan kan het daar nou niet mee eens zijn? 😂

Nou, super dat je zo genoten hebt van je trip en veel leergenot tijdens het vervolg van je psychedelisch pad! Uiteindelijk wint de nieuwsgierigheid het vaak vd. angst imo. 😊
Klik om te vergroten...
Wat grappig dat mensen soms zeggen dat dit soort duister is, ik heb dat totaal niet zo ervaren. Maar misschien komt dat wel omdat ik lsd ook nog nooit ervaren heb.. en we zullen zien wat ik van lsd vind.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
whitesugar zei:
Wat grappig dat mensen soms zeggen dat dit soort duister is, ik heb dat totaal niet zo ervaren. Maar misschien komt dat wel omdat ik lsd ook nog nooit ervaren heb.. en we zullen zien wat ik van lsd vind.
Klik om te vergroten...
Lsd is sowieso wat opwekkende er euforischer. Ik denk dat je het wel leuk vind. Heb je het al in huis?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#19
whitesugar zei:
5x op een dag is overdreven. Mijn vader heeft ook een baan en heeft ook voor een hond gezorgd, dus dat valt ook wel wat mee. En de geur van een hond zit ik niet mee. En een kind minder aandacht dan een hond? Dat geloof ik niet..
Klik om te vergroten...

Nee 5x is een plasje doen tot savonds laat geen luxe. Je kan egoïstisch zijn en gewoon een hond willen en je eigen regels maken maar dat bedoel ik dus.

Een kind gaat op een gegeven moment gewoon op zijn kamer spelen en sluit zich ook af. Een kind heeft veel verzorging nodig maar niet alle kinderen zitten de hele dag in de woonkamer en willen 24/7 aandacht (je hebt ze wel) maar een hond zit bij je en kijkt naar bijna elke beweging wat je doet. Verzorging en aandacht zijn 2 verschillende dingen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 31513
Dit is echt onzin. Maar ik vind 'm wel geestig.
Klik om te vergroten...
Deze was beter geweest 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."