#1
Geniet ervan @De Dunne Ik heb net 200mic 1cP-LSD genomen om je in hyperspace bij te staan. ![:)]()
Enjoy !Nou, daar gaat ie dan! Heb m op mijn tandvlees geplakt! Lest goooooo! Woeiiiii! I did it!
Bekijk bijlage 25738
Moet wel even mijn nagels schoonmaken zie ik hahahahah! (Vuilnisvrouw he als beroep..l)
Ga je nog lekker?Veel plezier, ik 'trip' op afstand met je mee ๐
Klopt !Het smaakt eigenlijk naar niets die zegel.
Smaken sterkere zegels met bv 150 ug wel naar iets? Proef nu alleen papier.Klopt !
Nope , alle analogen die ik al gehad heb zijn smaakloosSmaken sterkere zegels met bv 150 ug wel naar iets? Proef nu alleen papier.
Sinds de eerste niet heel veel bij je doet zou ik een hele bijnemen.Das ook weer zo.
Hele of halve bijnemen?
Neem gewoon zo'n druppel zoals ik laatst.Das ook weer zo.
Hele of halve bijnemen?
drugsforum.nl
Done!Sinds de eerste niet heel veel bij je doet zou ik een hele bijnemen.
Met vrienden in de USA hadden we iets genaamd "puddling", daar neem je zo'n plastic flesje met LSD opgelost in vloeistof erin en squirt je "een dosis" in de mond bij elkaar.Neem gewoon zo'n druppel zoals ik laatst.
Wil je ook een druppel? - Nog nooit zoveel LSD op
Met wat vrienden hielden we zaterdag een verjaardags-psytrancefeestje. Toen ik aankwam vroeg een vriend of ik zin had een druppel LSD met hem te doen, om lekker op dezelfde golflengte te zitten. 'Leuk', dacht ik. Maar vervolgens zat ik vier uur lang met de bank samengesmolten in een zee van...drugsforum.nl
Dat kunnen wisselen is juist leuk!Yess!!
Laat het toe!!
Haha dat spel kan je beter met Amerikanen spelen dan met Nederlanders inderdaad. Want als je hier iemand LSD in je mond laat spuiten dan weet je zeker dat ze fucking zuinig gaan lopen doen.Met vrienden in de USA hadden we iets genaamd "puddling", daar neem je zo'n plastic flesje met LSD opgelost in vloeistof erin en squirt je "een dosis" in de mond bij elkaar.
Vervolgens eindigde je dan meestal samen als een puddle op de grond. ๐
Dat is dan wel de laatste vandaag hรจ...
100% zeker!Dat is dan wel de laatste vandaag hรจ...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."