#1
Dit klopt niet (niet genoeg in elk geval).hartslag van 27 met wat gefladder eromheen
Zelfs Usain Bolt heeft niet zo'n lage hartslag.
Dit klopt niet (niet genoeg in elk geval).hartslag van 27 met wat gefladder eromheen
Dit klinkt gelukkig wel heeeel gezelliiiig!ik zag alles een beetje marble-achtig. Lag een moment lekker weg te zweven, labrador in m'n armen, mooie CEV's. Ik dacht daar gaan we!
Lekker doen dan!Eigenlijk wil ik gewoon lekker slapen![]()
De winterdepressie ligt niet op de loer, die is al lang gearriveerd joh!
Met die winterdepressie kan ik me ook wel flink identificeren... Ik geloofde vroeger niet eens dat ze bestonden maar sinds vorige jaar ehhhhm, tja. En nieuwe lockdowns doen dan ook vet veel pijn natuurlijk 😢 Hoop voor jullie allebei dat jullie het een plekje kunnen geven en zoals Eik zegt, genieten kunnen van alle wel mooie dingen, momenten en vooral mensen (al dan niet digitaal) 💕Dat ‘allenige’ is voor mij heel herkenbaar (hi, ook single hier 🙋♀️).
Ik betrapte mezelf er net op dat ik me schrap zette tegen de lichamelijke sensaties van de opkomst. Is toch net effe een stapje in los laten. Note to self: op één been gaan staan mediteren helpt echt helemaal nergens voor, zeker niet als je gewoon uberhaupt al nooit op één been kan staan.
Inmiddels in een lekkere comfi outfit op de bank, de labrador tegen me aan. Madame Chihuahua is er net ook maar bij gekropen, ze oordeelt nog niet. Gewoon m'n vertrouwde playlist dit keer.
Ben even kwijt of jij ook add of ADHD hebt. Een winterdepressie is een veel voorkomend iets binnen deze groep.Met die winterdepressie kan ik me ook wel flink identificeren...
Nou, ik ben nooit gediagnosticeerd, dat was het vooral! (hier doelde je op, denk ik https://drugsforum.nl/threads/75-ug-1p-lsd-mooi-in-al-zijn-lelijkheid.70848/post-1622416) Maar ik durf er ondertussen wel aardig vanuit te gaan dat ik met adhd gediagnosticeerd zou worden.Ben even kwijt of jij ook add of ADHD hebt. Een winterdepressie is een veel voorkomend iets binnen deze groep.
Gebruik jij zo'n speciale lamp ?
Ik denk niet dat één dag dat verschil maakt. En de come up was wel stevig. Maar echt opeens klaar. Heel vreemdZou de THT datum meegespeeld kunnen hebben?
Ik had met mijn enige keer paddo's ook dat ik ze wat te lang bewaard had en er maar weinig van tripte. Vooral erg misselijk en zwaar gevoel, maar eigenlijk geen visual te bekennen. Weet nog dat ik er erg door teleurgesteld was.
Daglicht lamp. Ik heb er een, en ik moet er van de psych elke dag een uur voor gaan zittenNou, ik ben nooit gediagnosticeerd, dat was het vooral! (hier doelde je op, denk ik https://drugsforum.nl/threads/75-ug-1p-lsd-mooi-in-al-zijn-lelijkheid.70848/post-1622416) Maar ik durf er ondertussen wel aardig vanuit te gaan dat ik met adhd gediagnosticeerd zou worden.
Weet alleen even niet wat voor lamp je bedoelt! Moet meteen aan zo'n wake-up light denken, daar word ik dus mooi niet wakker van😂😂
Zoals hierboven aangegeven wordt, een lichttherapielampNou, ik ben nooit gediagnosticeerd, dat was het vooral! (hier doelde je op, denk ik https://drugsforum.nl/threads/75-ug-1p-lsd-mooi-in-al-zijn-lelijkheid.70848/post-1622416) Maar ik durf er ondertussen wel aardig vanuit te gaan dat ik met adhd gediagnosticeerd zou worden.
Weet alleen even niet wat voor lamp je bedoelt! Moet meteen aan zo'n wake-up light denken, daar word ik dus mooi niet wakker van😂😂
Onmiddellijk na deze post belde mijn vader om te vertellen dat hij in het ziekenhuis ligt. Tijdens onderzoek naar z'n hart bleek dat kort samengevat z'n hart zodanig ongecoördineerd klopt (iets met een signaal van links naar rechts of andersom dat niet doorgegeven wordt) dat hij moet blijven. Niet direct risico dat hij een hartstilstand krijgt, maar er wordt te weinig zuurstof rondgepompt en z'n hart kan dus ook niet harder kloppen om dat op te vangen.Nou, dat was dus een beetje een deceptie. Zonder verwachtingen en zonder intenties erin, maar ergens in de come up stopte alles en de magie was en bleef over.
13.15 had ik de truffels op, de eerste effecten waren er vrij snel. Rond 14.30 begon ik net lekker op te stijgen, maar nog tijdens de lancering heeft er ergens in het universum iemand op de knop "ABORT MISSION!" gedrukt. Daarna nog wat grimmige beelden als ik mijn ogen dicht deed, een unheimlisch gevoel en wat ik mijn vorige bericht beschreef.
Echt trippen kan ik het nauwelijks noemen, iets meer dan een uur is ook wel erg kort haha.
Het nare gevoel ben ik met een beetje wiet weer kwijtgeraakt. En hoewel ik geen serieuze intenties had vandaag was het toch wel weer een les. Vorig jaar toen winter en lockdowns inkickten was ik nog niet in staat dingen te voelen, dissocieerde ik alleen., Vanmiddag was even een heel pure kennismaken met een intens down, uitzichtloos en zwaar gevoel. En dat mag er zijn, we gaan gewoon een klotetijd in. Maar we moeten er zelf maar wat moois van maken!
Was de intensiteit van dat gevoel wel weer kwijt na een paar hijsjes van een joint. En in het kader van 'we moeten er zelf maar wat moois van maken', ga ik me nu omkleden en nog even een avondje de kroeg in met een vriendin. De oude mutsen gaan op stap!
Ik reageer morgen even verder op jullie, jullie zijn allemaal lief!
Hokeh hokeh, mercikes.Zoals hierboven aangegeven wordt, een lichttherapielamp![]()
Maar... Werkt t? Aanrader?en ik moet er van de psych elke dag een uur voor gaan zitten
Fuuuuuuuck, neeeejoh. Heel heel veel sterkte!Onmiddellijk na deze post belde mijn vader om te vertellen dat hij in het ziekenhuis ligt. Tijdens onderzoek naar z'n hart bleek dat kort samengevat z'n hart zodanig ongecoördineerd klopt (iets met een signaal van links naar rechts of andersom dat niet doorgegeven wordt) dat hij moet blijven. Niet direct risico dat hij een hartstilstand krijgt, maar er wordt te weinig zuurstof rondgepompt en z'n hart kan dus ook niet harder kloppen om dat op te vangen.
Er is door één of andere pandemie geen plek in het ziekenhuis, dus ze moeten nog uitzoeken waar ze hem gaan laten.
Goed dat ik net de conclusie had getrokken dat we een kuttijd tegemoet gaan. Het wordt nog kutter.
Onmiddellijk na deze post belde mijn vader om te vertellen dat hij in het ziekenhuis ligt. Tijdens onderzoek naar z'n hart bleek dat kort samengevat z'n hart zodanig ongecoördineerd klopt (iets met een signaal van links naar rechts of andersom dat niet doorgegeven wordt) dat hij moet blijven. Niet direct risico dat hij een hartstilstand krijgt, maar er wordt te weinig zuurstof rondgepompt en z'n hart kan dus ook niet harder kloppen om dat op te vangen.
Er is door één of andere pandemie geen plek in het ziekenhuis, dus ze moeten nog uitzoeken waar ze hem gaan laten.
Goed dat ik net de conclusie had getrokken dat we een kuttijd tegemoet gaan. Het wordt nog kutter.
En als het echt niet meer te doen is zijn jullie welkom op mijn bank hoor dames (ik stuur m'n vent gewoon weg)!!
Oh craps dat is echt heel erg stom! Heel veel sterkte gewenst!Onmiddellijk na deze post belde mijn vader om te vertellen dat hij in het ziekenhuis ligt.
Laat ik hier maar niet op reageren… 😞Er is door één of andere pandemie geen plek in het ziekenhuis, dus ze moeten nog uitzoeken waar ze hem gaan laten.
Tijd voor de nabeschouwing!
Het 'Abort mission' tijdstip valt samen met het tijdstip waarop mijn vader in de auto stapte naar het ziekenhuis. Toeval? Ik denk het niet. Overigens was ik van zijn afspraak niet op de hoogte.
Door wat ik gistermiddag voelde is het me vooral heel erg duidelijk geworden dat het niet goed gaat. Dat het al wat langer bergafwaarts gaat en dat er steeds meer een zware deken over alles ligt, ook over leuke dingen. De tripwereld was op LSD niet bereikbaar, op truffels ook niet. Het is tijd om even pauze te nemen in mijn ontwikkelingsproces, en om naast dat wat vanzelf los komt het verder even te laten. Alle negatieve gevoelens mogen er zijn, maar het moet wel haalbaar blijven. En zodra zelfs leuke dingen zwaar gaan voelen, liefde niet meer écht aan komt en er even geen licht is aan het einde van de tunnel (serieus, waar de fuck is dat einde überhaupt?) is het tijd om toe te geven dat het even niet meer zonder hulp gaat.
Komende week met de huisarts in gesprek, wil graag overwinteren op antidepressiva. Vorig jaar ook geslikt, toen alleen vanwege slapeloosheid en paniekaanvallen (ik had toen nog geen emoties, achteraf: superchill), ik weet hoeveel baat ik er toen bij had en ik hoop dat dat nu ook zo is.
Dat betekent wel dat psychedelica voorlopig out of option zijn. Vooral jammer omdat ik heel graag eind dit jaar weer Ayahuasca had willen doen, maar dat was een plan van toen ik me nog beter voelde. Op dit moment zou dat sowieso bijzonder onverstandig zijn![]()
Sterke reactie! Ik zie inderdaad ook wel wat overeenkomstenSterke en knappe analyse, ook pijnlijk. Depressie is echt een fucking asshole, het zou niet mogen bestaan. Het is goed om de alarmsignalen te (leren) herkennen, en nog beter om dan ook opnieuw hulp te zoeken. Ik meen me zo nu en dan een klein beetje te herkennen in jouw manier van denken/schrijven, het luchtige is een manier om ermee om te gaan, een best effectieve manier ook vaak vind ik zelf, maar angstige/paniekerige en depressieve gevoelens zíjn soms gewoon écht écht écht effe helemáál niet luchtig. Het beste wat je kunt doen is dan jezelf hierin serieus nemen en dat doe je door het toe te geven aan jezelf en hulpbronnen in te schakelen. Precies wat jij nu doet.
Ik vind het echt heel jammer voor je dat je trip zo is verlopen en verdrietig dat je je zo kut voelt. Lijkt erop dat het toch op de een of andere manier nodig was om je tot bepaalde belangrijke realisaties te doen komen.
Dat van je vader en het ‘abort mission’ moment - ik ben (of was) maar een nuchtere wetenschapper maar ik ben over de jaren heen enorm sterk in intuïtie gaan geloven. Heel bijzonder dat dit samen viel, was wat ik dacht toen ik het las. Hoe gaat het nu met je pa? Sterkte. <3
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."