Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15 gram Tampanensis

15 gram Tampanensis

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Tijd voor de nabeschouwing!

Het 'Abort mission' tijdstip valt samen met het tijdstip waarop mijn vader in de auto stapte naar het ziekenhuis. Toeval? Ik denk het niet. Overigens was ik van zijn afspraak niet op de hoogte.

Door wat ik gistermiddag voelde is het me vooral heel erg duidelijk geworden dat het niet goed gaat. Dat het al wat langer bergafwaarts gaat en dat er steeds meer een zware deken over alles ligt, ook over leuke dingen. De tripwereld was op LSD niet bereikbaar, op truffels ook niet. Het is tijd om even pauze te nemen in mijn ontwikkelingsproces, en om naast dat wat vanzelf los komt het verder even te laten. Alle negatieve gevoelens mogen er zijn, maar het moet wel haalbaar blijven. En zodra zelfs leuke dingen zwaar gaan voelen, liefde niet meer écht aan komt en er even geen licht is aan het einde van de tunnel (serieus, waar de fuck is dat einde überhaupt? :thinking:) is het tijd om toe te geven dat het even niet meer zonder hulp gaat.

Komende week met de huisarts in gesprek, wil graag overwinteren op antidepressiva. Vorig jaar ook geslikt, toen alleen vanwege slapeloosheid en paniekaanvallen (ik had toen nog geen emoties, achteraf: superchill), ik weet hoeveel baat ik er toen bij had en ik hoop dat dat nu ook zo is.

Dat betekent wel dat psychedelica voorlopig out of option zijn. Vooral jammer omdat ik heel graag eind dit jaar weer Ayahuasca had willen doen, maar dat was een plan van toen ik me nog beter voelde. Op dit moment zou dat sowieso bijzonder onverstandig zijn :)
Klik om te vergroten...
Jeetje, sterkte met je vader! En het kan geen toeval zijn nee.

En jammer dat je voorlopig wilt stoppen met psychedelica, maar dat is je eigen keus. Ik geloof namelijk dat het ook psychisch goed kan doen, maar dat werkt niet voor iedereen misschien...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
hartslag van 27 met wat gefladder eromheen
Klik om te vergroten...
Dit klopt niet (niet genoeg in elk geval).
Zelfs Usain Bolt heeft niet zo'n lage hartslag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."