#1
Dit klinkt gelukkig wel heeeel gezelliiiig!ik zag alles een beetje marble-achtig. Lag een moment lekker weg te zweven, labrador in m'n armen, mooie CEV's. Ik dacht daar gaan we!
Jammer dat de trip verder wat milder was... Maar wellicht toch nog wat je nodig had? Hopelijk kijk je er morgen weer heel anders op terug!
Lekker doen dan!Eigenlijk wil ik gewoon lekker slapen![]()
De winterdepressie ligt niet op de loer, die is al lang gearriveerd joh!
Met die winterdepressie kan ik me ook wel flink identificeren... Ik geloofde vroeger niet eens dat ze bestonden maar sinds vorige jaar ehhhhm, tja. En nieuwe lockdowns doen dan ook vet veel pijn natuurlijk 😢 Hoop voor jullie allebei dat jullie het een plekje kunnen geven en zoals Eik zegt, genieten kunnen van alle wel mooie dingen, momenten en vooral mensen (al dan niet digitaal) 💕Dat ‘allenige’ is voor mij heel herkenbaar (hi, ook single hier 🙋♀️).
En als het echt niet meer te doen is zijn jullie welkom op mijn bank hoor dames (ik stuur m'n vent gewoon weg)!!