Nou. Er gebeurt dus eigenlijk gewoon niet zoveel boeiends! De come up vond ik best intens, ik zag alles een beetje marble-achtig. Lag een moment lekker weg te zweven, labrador in m'n armen, mooie CEV's. Ik dacht daar gaan we!
Vervolgens verslikte de hond zich in haar wang en was ik uit dat moment, en sindsdien is de magie voorbij
Enerzijds voel ik me gewoon nuchter, en is het dat ik dondersgoed weet dat ik geen auto mag rijden, maar anders was ik gewoon lekker verder gegaan met wat ik vandaag zou hebben gedaan zonder truffels, lekker paardrijden bij mijn ouders ofzo. Anderzijds heb ik wel het idee dat hoe ik me voel op dit moment best word uitvergroot. Ik was me er nog niet zo heel erg bewust van hoe ik me voel, maar nouja, het wordt winter, coronatechnisch staan we er klote voor, in tegenstelling tot vorige winter heb ik geen maatje meer om gewoon lekker tegen elkaar aan onder een dekentje series te bingen op de bank. De winterdepressie ligt niet op de loer, die is al lang gearriveerd joh!
Ik heb eigenlijk ook gewoon geen zin om dit te typen, te uitgeblust.
Eigenlijk wil ik gewoon lekker slapen
![:tilttearlaugh:]()