Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Š 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15 gram Tampanensis

15 gram Tampanensis

41 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Praktisch vraagje, gooi je ze wel al geplet in de cuppasoup tomaat? (Mijn tot op heden best ontdekte strategie om truffels naar binnen te werken, smaak is dan amper nog detecteerbaar.) Lekkerder kun je het niet maken, wel ietsje minder vies. :)
Klik om te vergroten...
Geplet, vermalen, nog net niet voorverteerd! In een zelfgemaakt tomatensoepje. Ik proef ze niet. En zelfs uit het knuistje vind ik truffels best te doen trouwens.

Maar er zijn natuurlijk altijd lekkerdere dingen om op te knabbelen 😁
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Maar er zijn natuurlijk altijd lekkerdere dingen om op te knabbelen 😁
Klik om te vergroten...
Zoals knuffels en liefde van een oude boom?🙄
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Geplet, vermalen, nog net niet voorverteerd! In een zelfgemaakt tomatensoepje. Ik proef ze niet. En zelfs uit het knuistje vind ik truffels best te doen trouwens.

Maar er zijn natuurlijk altijd lekkerdere dingen om op te knabbelen 😁
Klik om te vergroten...

Oooooh zelf gemaakt is natuurlijk nog veel beter! Ik vergeet wel eens dat er mensen op deze aardbol bestaan die niet standaard te lui zijn om te koken, zoals ikzelf. Dat is trouwens maar heel goed ook.

Die truffeltjes worden daar zelf vast ook een stuk blijer van, lekker gedrenkt worden in een heerlijk selfmade tomatensoepje in plaats van wat aangelegde zoute poederprut. ^^ Kan niet missen. :)
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ooit at ik truffels uit een bakje of in soep en was het best prima..

Als ik er nu aan denk krijg ik al bijna kots neigingen. Op ĂŠĂŠn of andere manier steeds meer afkeer tegen gekregen over de tijd heen haha.
Thee is gelukkig een goede oplossing, maar de truffels zelf op ĂŠĂŠn of andere manier opeten gaat nooit meer gebeuren bij mij.

OT:

Veel plezier :hearteyes:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Have fun! 😘🥰
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Zoals knuffels en liefde van een oude boom?🙄
Klik om te vergroten...

Ik wilde nu heel poĂŤtisch een epistel gaan afsteken over het jonge groene takje dat je diep van binnen nog bent Eik, maar bij nader inzien lijkt het beeld van een wijze, oude, knoestige knuffelbare levensboom me nu meer in het belang van ons Plop. Nog even daargelaten dat het spiritueel gezien vermoedelijk ook meer indruk maakt, en zaken zoals spiritueel indruk maken zijn essentieel in truffelland. Maar weet dat we de sensuele jeugdigheid die ongetwijfeld nog in je ziel huist niet ontkennen. :tongueout:

Moeten we eigenlijk niet Plup zeggen in plaats van Plop? Ik ben niet erg Zweeds onderlegd. Als ik in Ikea een kast tegen zou komen die Pløpperdepløpperdepløp heet zou ik waarschijnlijk wel geneigd zijn hem te kopen, dat moet wel worden gezegd.

Oké, tijd om saaie shit te gaan doen hier. ^^ Fijne dag gewenst allemaal! 💕

Ben benieuwd naar het verloop van de trip.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ooit at ik truffels uit een bakje of in soep en was het best prima..

Als ik er nu aan denk krijg ik al bijna kots neigingen. Op ĂŠĂŠn of andere manier steeds meer afkeer tegen gekregen over de tijd heen haha.
Thee is gelukkig een goede oplossing, maar de truffels zelf op ĂŠĂŠn of andere manier opeten gaat nooit meer gebeuren bij mij.

OT:

Veel plezier :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dit heb ik exact met kratom! Kan ik gewoon niet meer door m’n nek krijgen, niet in capsules, niet in thee, meteen kokhalsneigingen, net als jij een soort over de tijd heen opgebouwde toegenomen aversie. Voel me een enorme aansteller dan maar het is echt een fysieke reactie. Jammer want best leuk spul. Goed dat bij jou de thee nog wel te doen is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ooit at ik truffels uit een bakje of in soep en was het best prima..

Als ik er nu aan denk krijg ik al bijna kots neigingen. Op ĂŠĂŠn of andere manier steeds meer afkeer tegen gekregen over de tijd heen haha.
Thee is gelukkig een goede oplossing, maar de truffels zelf op ĂŠĂŠn of andere manier opeten gaat nooit meer gebeuren bij mij.

OT:

Veel plezier :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Herkenbaar met truffels, hoewel ik het niet vies vind.

Ook zeker met xtc. Als ik al aan xtc denk moet ik al bijna kokhalzen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou. Er gebeurt dus eigenlijk gewoon niet zoveel boeiends! De come up vond ik best intens, ik zag alles een beetje marble-achtig. Lag een moment lekker weg te zweven, labrador in m'n armen, mooie CEV's. Ik dacht daar gaan we!

Vervolgens verslikte de hond zich in haar wang en was ik uit dat moment, en sindsdien is de magie voorbij:shrugwoman:

Enerzijds voel ik me gewoon nuchter, en is het dat ik dondersgoed weet dat ik geen auto mag rijden, maar anders was ik gewoon lekker verder gegaan met wat ik vandaag zou hebben gedaan zonder truffels, lekker paardrijden bij mijn ouders ofzo. Anderzijds heb ik wel het idee dat hoe ik me voel op dit moment best word uitvergroot. Ik was me er nog niet zo heel erg bewust van hoe ik me voel, maar nouja, het wordt winter, coronatechnisch staan we er klote voor, in tegenstelling tot vorige winter heb ik geen maatje meer om gewoon lekker tegen elkaar aan onder een dekentje series te bingen op de bank. De winterdepressie ligt niet op de loer, die is al lang gearriveerd joh!

Ik heb eigenlijk ook gewoon geen zin om dit te typen, te uitgeblust.

Eigenlijk wil ik gewoon lekker slapen :tilttearlaugh:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Lag een moment lekker weg te zweven, labrador in m'n armen, mooie CEV's. Ik dacht daar gaan we!
Klik om te vergroten...
Dat klinkt als een mooie ervaring. Die pakken ze je alvast niet meer af! :hearteyes:

Mevrouw Pløp zei:
vandaag zou hebben gedaan zonder truffels, lekker paardrijden bij mijn ouders ofzo.
Klik om te vergroten...
Dat kun je morgen allemaal alsnog gaan doen!

Mevrouw Pløp zei:
Ik was me er nog niet zo heel erg bewust van hoe ik me voel, maar nouja, het wordt winter, coronatechnisch staan we er klote voor, in tegenstelling tot vorige winter heb ik geen maatje meer om gewoon lekker tegen elkaar aan onder een dekentje series te bingen op de bank. De winterdepressie ligt niet op de loer, die is al lang gearriveerd joh!
Klik om te vergroten...
We gaan inderdaad een moeilijke periode tegemoet. Dat klopt. Maar juist sterke mensen, zoals jij, weten mensen op te beuren en te verbinden. Wees trots op die mooie eigenschap van je en probeer te genieten van de waardering die je daarvoor overduidelijk krijgt in deze community.

Mevrouw Pløp zei:
Ik heb eigenlijk ook gewoon geen zin om dit te typen, te uitgeblust.
Klik om te vergroten...
Moet je ook helemaal niet doen... je moet dat bakje digitale knuffels, liefde en waardering die ik je heb gestuurd nog verder oppeuzelen.... of is het bakje al leeg? Dan stuur ik nieuwe hoor.... :wink:


Mevrouw Pløp zei:
Eigenlijk wil ik gewoon lekker slapen :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Slapen is zalig... gelukkig heb je psilo op en geen lsd. De kans is groot dat je vanavond prima kunt slapen!

Geniet nog van het staartje van je trip. Het gaat altijd veel te snel voorbij....

Hugs,
Eik
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Nou. Er gebeurt dus eigenlijk gewoon niet zoveel boeiends! De come up vond ik best intens, ik zag alles een beetje marble-achtig. Lag een moment lekker weg te zweven, labrador in m'n armen, mooie CEV's. Ik dacht daar gaan we!

Vervolgens verslikte de hond zich in haar wang en was ik uit dat moment, en sindsdien is de magie voorbij:shrugwoman:

Enerzijds voel ik me gewoon nuchter, en is het dat ik dondersgoed weet dat ik geen auto mag rijden, maar anders was ik gewoon lekker verder gegaan met wat ik vandaag zou hebben gedaan zonder truffels, lekker paardrijden bij mijn ouders ofzo. Anderzijds heb ik wel het idee dat hoe ik me voel op dit moment best word uitvergroot. Ik was me er nog niet zo heel erg bewust van hoe ik me voel, maar nouja, het wordt winter, coronatechnisch staan we er klote voor, in tegenstelling tot vorige winter heb ik geen maatje meer om gewoon lekker tegen elkaar aan onder een dekentje series te bingen op de bank. De winterdepressie ligt niet op de loer, die is al lang gearriveerd joh!

Ik heb eigenlijk ook gewoon geen zin om dit te typen, te uitgeblust.

Eigenlijk wil ik gewoon lekker slapen :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Dat ‘allenige’ is voor mij heel herkenbaar (hi, ook single hier 🙋‍♀️). Soms kan je dat zo plots overvallen, of dat nu nuchter is of in een solo-trip. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat dit extra confronterend is als je niet lang geleden uit een relatie komt, en dus extra goed weet wat je mist. Als een sad, beetje eenzaam gevoel je bekruipt kan dat vergroot worden tijdens een trip.

Probeer te bedenken dat die gevoelens er ook gewoon mogen zijn en ze zijn ook volledig legit. Iedereen verdient warmte en liefde, en iedereen verdient die ‘mattie’ waarmee je samen op de bank onder een lekker warm dekentje Netflix kunt bingen terwijl het buiten koud en donker is. Ook mevrouw Plop/Plup! De tijden worden vanzelf weer beter. You’re not alone. Beetje lege woorden misschien van een totaal onbekende, maar het is waar.

Wees vooral lief voor jezelf als het even wat moeilijker gaat, laat het forum sowieso voor wat het is als dat teveel energie kost, ons hier op de hoogte houden is je laatste prioriteit. En neem morgen ook écht zeker een ‘chilldagje’ als het kan, ga paardrijden, met de hond wandelen, badderen, een boek lezen op de bank, om het even wat waar je geest op dat moment het meest blij van wordt.

❤️
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
ik zag alles een beetje marble-achtig. Lag een moment lekker weg te zweven, labrador in m'n armen, mooie CEV's. Ik dacht daar gaan we!
Klik om te vergroten...
Dit klinkt gelukkig wel heeeel gezelliiiig!
Jammer dat de trip verder wat milder was... Maar wellicht toch nog wat je nodig had? Hopelijk kijk je er morgen weer heel anders op terug!

Mevrouw Pløp zei:
Eigenlijk wil ik gewoon lekker slapen :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Lekker doen dan!

Mevrouw Pløp zei:
De winterdepressie ligt niet op de loer, die is al lang gearriveerd joh!
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Dat ‘allenige’ is voor mij heel herkenbaar (hi, ook single hier 🙋‍♀️).
Klik om te vergroten...
Met die winterdepressie kan ik me ook wel flink identificeren... Ik geloofde vroeger niet eens dat ze bestonden maar sinds vorige jaar ehhhhm, tja. En nieuwe lockdowns doen dan ook vet veel pijn natuurlijk 😢 Hoop voor jullie allebei dat jullie het een plekje kunnen geven en zoals Eik zegt, genieten kunnen van alle wel mooie dingen, momenten en vooral mensen (al dan niet digitaal) 💕
En als het echt niet meer te doen is zijn jullie welkom op mijn bank hoor dames (ik stuur m'n vent gewoon weg)!!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Ik betrapte mezelf er net op dat ik me schrap zette tegen de lichamelijke sensaties van de opkomst. Is toch net effe een stapje in los laten. Note to self: op ĂŠĂŠn been gaan staan mediteren helpt echt helemaal nergens voor, zeker niet als je gewoon uberhaupt al nooit op ĂŠĂŠn been kan staan.

Inmiddels in een lekkere comfi outfit op de bank, de labrador tegen me aan. Madame Chihuahua is er net ook maar bij gekropen, ze oordeelt nog niet. Gewoon m'n vertrouwde playlist dit keer.
Klik om te vergroten...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou, dat was dus een beetje een deceptie. Zonder verwachtingen en zonder intenties erin, maar ergens in de come up stopte alles en de magie was en bleef over.

13.15 had ik de truffels op, de eerste effecten waren er vrij snel. Rond 14.30 begon ik net lekker op te stijgen, maar nog tijdens de lancering heeft er ergens in het universum iemand op de knop "ABORT MISSION!" gedrukt. Daarna nog wat grimmige beelden als ik mijn ogen dicht deed, een unheimlisch gevoel en wat ik mijn vorige bericht beschreef.

Echt trippen kan ik het nauwelijks noemen, iets meer dan een uur is ook wel erg kort haha.

Het nare gevoel ben ik met een beetje wiet weer kwijtgeraakt. En hoewel ik geen serieuze intenties had vandaag was het toch wel weer een les. Vorig jaar toen winter en lockdowns inkickten was ik nog niet in staat dingen te voelen, dissocieerde ik alleen., Vanmiddag was even een heel pure kennismaken met een intens down, uitzichtloos en zwaar gevoel. En dat mag er zijn, we gaan gewoon een klotetijd in. Maar we moeten er zelf maar wat moois van maken!

Was de intensiteit van dat gevoel wel weer kwijt na een paar hijsjes van een joint. En in het kader van 'we moeten er zelf maar wat moois van maken', ga ik me nu omkleden en nog even een avondje de kroeg in met een vriendin. De oude mutsen gaan op stap!

Ik reageer morgen even verder op jullie, jullie zijn allemaal lief!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou de THT datum meegespeeld kunnen hebben?

Ik had met mijn enige keer paddo's ook dat ik ze wat te lang bewaard had en er maar weinig van tripte. Vooral erg misselijk en zwaar gevoel, maar eigenlijk geen visual te bekennen. Weet nog dat ik er erg door teleurgesteld was.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Met die winterdepressie kan ik me ook wel flink identificeren...
Klik om te vergroten...
Ben even kwijt of jij ook add of ADHD hebt. Een winterdepressie is een veel voorkomend iets binnen deze groep.

Gebruik jij zo'n speciale lamp ?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Ben even kwijt of jij ook add of ADHD hebt. Een winterdepressie is een veel voorkomend iets binnen deze groep.

Gebruik jij zo'n speciale lamp ?
Klik om te vergroten...
Nou, ik ben nooit gediagnosticeerd, dat was het vooral! (hier doelde je op, denk ik https://drugsforum.nl/threads/75-ug-1p-lsd-mooi-in-al-zijn-lelijkheid.70848/post-1622416) Maar ik durf er ondertussen wel aardig vanuit te gaan dat ik met adhd gediagnosticeerd zou worden.

Weet alleen even niet wat voor lamp je bedoelt! Moet meteen aan zo'n wake-up light denken, daar word ik dus mooi niet wakker van😂😂
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
MaddMonkey zei:
Zou de THT datum meegespeeld kunnen hebben?

Ik had met mijn enige keer paddo's ook dat ik ze wat te lang bewaard had en er maar weinig van tripte. Vooral erg misselijk en zwaar gevoel, maar eigenlijk geen visual te bekennen. Weet nog dat ik er erg door teleurgesteld was.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat ĂŠĂŠn dag dat verschil maakt. En de come up was wel stevig. Maar echt opeens klaar. Heel vreemd
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Nou, ik ben nooit gediagnosticeerd, dat was het vooral! (hier doelde je op, denk ik https://drugsforum.nl/threads/75-ug-1p-lsd-mooi-in-al-zijn-lelijkheid.70848/post-1622416) Maar ik durf er ondertussen wel aardig vanuit te gaan dat ik met adhd gediagnosticeerd zou worden.

Weet alleen even niet wat voor lamp je bedoelt! Moet meteen aan zo'n wake-up light denken, daar word ik dus mooi niet wakker van😂😂
Klik om te vergroten...
Daglicht lamp. Ik heb er een, en ik moet er van de psych elke dag een uur voor gaan zitten
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee een lichtlamp

https://www.google.com/search?q=lichtlamp+depressie&sxsrf=AOaemvK7XT4VT9jp_1pjtiJidALBGgbE-g%3A1636744743010&source=hp&ei=Jr6OYdLOOsT1sAeRoIvwBA&iflsig=ALs-wAMAAAAAYY7MN_MwyOnAc94pL8zJHnVno7WxPtO2&oq=lichtlamp+de&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYADIFCAAQywEyBQgAEMsBMgYIABAWEB4yCAgAEBYQChAeMgYIABAWEB4yCAgAEBYQChAeMgYIABAWEB46BAgjECc6BQgAEMQCOgQIABADOgYIIxAnEBM6BAgAEBM6BggAEAoQEzoHCAAQChDLAVAAWP0SYKsgaABwAHgAgAFaiAHQBpIBAjEymAEAoAEB&sclient=gws-wiz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."