Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer LSD BAD TRIP

Eerste keer LSD BAD TRIP

51 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cerberus zei:
Mooie reactie. Inderdaad simpel als je het zo uitdrukt. Het stelt mij zelfs een beetje gerust. Waarschijnlijk zal ik daar anders over denken als ik weer eens in het diepe zit, maarja 😅
Klik om te vergroten...
Ja erover praten is makkelijk, het in het moment toepassen is andere koek. :wink:

Toch, als je echt blijft bij Ik Ben, dan ben je veilig. :)
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zal het proberen in het dagelijkse leven over na te denken, misschien doen terwijl ik niet trip maar bv in bed kruip 's nachts. Heb ik al wat ervaring voor als ik weer eens diep trip.
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#3
KevinHenni zei:
Toffe reacties!

Ik begin steeds meer anders na psychedelica te kijken. Steeds meer met respect. Al moet ik zeggen dat ik sommige termen van jullie wel moeilijk te begrijpen vind omdat ik nog een leek ben wat trippen betreft en nog zo'n "wilde 20 jarige" ben.

Al moet ik zeggen dat de spiritualiteit erachter wel enorm interessant vindt. Ik zou graag nog eens een "goede" trip willen ervaren. Maar ik denk dat jullie wel snappen dat dat nu extra spannend is omdat het nu de eerste keer "mis" is gegaan.

Ik kijk er naar uit nog meer te leren van jullie!
Klik om te vergroten...
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vorige week zondag ook een bad trip gehad dacht ook dat het niet meer zou stoppen me maatje was bij me gebleven..voor mij nooit meer lsd..
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#5
KevinHenni zei:
Top thanks.

Trippen gaat hem de komende jaren even niet worden. Ik hou het gewoon bij mn xtc pilletje dat is voor mij trippy genoeg. Bedankt en een fijne zondag nog!
Klik om te vergroten...
Komende jaren! Dan zou ik nog even wachten met truffels
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heftig is dat hè... Ik met mijn domme hoofd heb LSD voor het eerst gebruikt op Defqon. Raakte aan de praat met een chille dude die samen wel wilde gaan trippen daar. Nou ben ik niet vies van dingen uitproberen maar dit is natuurlijk hartstikke dom geweest. Überhaupt drugs aannemen van een vreemde, gek genoeg hem toch vertrouwt en die zegel gedaan. Precies toen mijn LSD begon in te werken is die jongen op een vage manier ineens verdwenen. Daar zat ik dan. Téring hard te trippen en ik kon niks meer. Ik heb letterlijk 2 dagen lang als een zombie op een camping stoel gezeten en zelfs bewegen lukte niet meer.

Ook ik was er van overtuigd dat ik hier nooit meer zou uitkomen. Mijn hele weekend naar de klote en heb alleen maar tranen kunnen laten.

Later kwam die jongen langslopen, hij zag hoe slecht ik ging en hij lachte en liep door. Wat een vernedering was dat.

Heb daarna heel lang LSD gelaten voor wat het is en doe het nu echt alleen als ik dagen daarna echt niks heb. Alles zelf regelen en testen, voor mij was het een regelrechte nachtmerrie.

Gek genoeg lag ik een paar weken later in bed, ik keek naar mijn scherm en alles begon te schuiven en te draaien. Wat is uitgelopen op een trip die weer 12 uur duurde. Heb de meest enge dingen gezien, Chucky die constant achter me aanzat en ik dacht echt door te draaien.

Ben daarna een beetje gaan zoeken en je kunt blijkbaar flashbacks terug krijgen. Een heuse trip zonder dat je ook maar iets genomen hebt.

Ben nog nooit zo bang geweest...

Doe lekker rustig aan, zorg goed voor jezelf en zorg dat je next time goed bent voorbereid. Want trippen kan echt leuk zijn!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
KevinHenni zei:
Toevallig nog goede tips om me wat beter te voelen?
Klik om te vergroten...
Je bewust richten op integratie van je ervaring is een goede manier om alles juist te processen.
Hierboven werd al meditatie genoemt, welke ik een goede tip vind. Zelf voel ik mij ook erg prettig bij yoga of eventueel sport. Omdat nare ervaringen zich vaak vast kunnen zetten in je lichaam (als post traumatische stress) kan het goed zijn je ervaring op een lichamelijk niveau te verwerken (In plaats van alleen maar mentaal). Stress / trauma laat dan los als energie en brengt weer positieve vibes in je lichaam waardoor je je weer kan ontspannen. Vooral yoga is goed omdat dit eigenlijk meditatie in beweging is (als het tenminste goed wordt gegeven). Kundalini yoga (alhoewel een zeer specifieke atypische vorm van yoga) is mijn persoonlijke keuze; maar er zijn vele soorten yoga met elk zijn specifieke toespitsing (ashtanga is bijvoorbeeld een heel actieve vorm van yoga. Yin yoga juist zeer passief. Sivananda zit daar tussen in) . Anders is sport ook altijd goed.
Verder: ademtechnieken. Denk aan ‘verbonden adem’ (niet te verwarren met transformational breathing). Er zijn therapeuten die dat geven, maar ook ademcirkels (groepen waar je met meerdere mensen in een groep ademt).
Ook erg goed is het om jezelf creatief te uiten. In de vorm van tekenen, schilderen, muziek, dans (of elke vorm die jou aanspreekt) zodat je onuitsprekelijke ervaringen kan visualiseren / materialiseren. Een heel therapeutische manier om energie los te laten.
Bepaald voedsel werkt aardend. Denk aan stews bijvoorbeeld.
Ik heb zelf een acupressuur-mat welke totale ontspanning geeft terwijl je ligt. Het werkt ook zeer aardend als je teveel in je hoofd zit https://www.bol.com/nl/p/scarlet-he...=kGf0zW1gapYGsRTuCblObA.1_4.11.ProductPageUrl
Verder: veel zelfreflectie. Schrijf alles op wat de aankomende periode in je op komt omtrent deze ervaring. Stel jezelf open voor ingevingen en zelf-heling.
Er zijn goede sites op het web met meer adviezen. Google op ‘integration after a psychedelic experience’.
Bijvoorbeeld dit: https://www.erowid.org/psychoactives/basics/basics_article2.shtml
Er zijn zelfs therapeuten wiens vakgebied dit is.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Gek genoeg lag ik een paar weken later in bed, ik keek naar mijn scherm en alles begon te schuiven en te draaien
Klik om te vergroten...
Het is heel gebruikelijk dat intense trip-ervaringen herbelevingen geven, vooral ‘snachts. Dit kan idd zeer verontrustend zijn.

Heftige ervaring trouwens, je eerste trip.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi @Spyro wat een heftig verhaal zeg! Keihard trippen op een harstyle feestje lijkt me inderdaad niet het meest briljante idee...

Spyro zei:
later kwam die jongen langslopen, hij zag hoe slecht ik ging en hij lachte en liep door. Wat een vernedering was dat.
Klik om te vergroten...
Maar dit slaat wel echt alles! Wat ben je dan voor waardeloos stuk vreten?! Echt waar. Dan heb je het toch echt niet begrepen of wel? Ik kan me daar zo kwaad over maken! :imp:

Spyro zei:
Ben daarna een beetje gaan zoeken en je kunt blijkbaar flashbacks terug krijgen. Een heuse trip zonder dat je ook maar iets genomen hebt.
Klik om te vergroten...
Dat hebben vrienden van mij ook gehad na onze eerste (zeer heftige) ervaring met paddo's. We dachten toen nog dat een deel van de werkzame stof in je lijf blijft zitten. Jaren later kwam ik er pas achter dat dat niet het geval is. Flashbacks worden veroorzaakt door je brein die iets heel heftigs (traumatisch) heeft meegemaakt. Het is volgens mij een soort verwerkingsproces van he hersenen. Kan inderdaad heel onhandig uitkomen. Bij die vrienden van mij is dat wel binnen een jaar na de trip overgegaan en nooit meer terugekomen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Maar dit slaat wel echt alles! Wat ben je dan voor waardeloos stuk vreten?! Echt waar. Dan heb je het toch echt niet begrepen of wel? Ik kan me daar zo kwaad over maken! :imp:
Klik om te vergroten...
Hoe iemand die zelf geregeld LSD neemt zoiets kan doen is mij echt een raadsel. Die vent zat notabene op dat moment zelf aan de LSD, als dat echt klopt allemaal. Over het algemeen word je er juist meer voelend voor anderen door. Er plezier aan beleven dat iemand door jouw toedoen een hele nare ervaring heeft, terwijl jij zelf aan het trippen bent op LSD, dat klinkt echt absurd...

Dan ben je inderdaad wel echt een waardeloos stuk vreten ja... Hoop eigenlijk dat diegene dit topic zou lezen en een moment van reflectie zou ervaren. De pijn die je moedwillig een ander aandoet komt toch altijd wel een keer bij je terug is wat ik denk, dus die kerel zal uiteindelijk wel oogsten wat 'ie gezaaid heeft.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#11
eerst en vooral moedig dit hier te delen en wow zit jij hier al van in 2020

kuch maar naar de ernst nu , ik begin met dit citaat

KevinHenni zei:
k heb wat blauwe Jupiler biertjes gedronken. Ik denk een stuk of 8. Licht aangeschoten naar huis gegaan.
Klik om te vergroten...

zware fout, een bewustzijnsverlagende, in het engels zelfs beschreven als depressant als alcohol, slaat om naar grimmige donkere sferen na een x aantal uren uren die wellicht plaats vonden in je trip, mocht je niet gedaan hebben . lsd is perfect en behoeft geen andere middelen
en zowizo ga je het volle positieve effect nooit kunnen bereiken hebben met dit middel die je brein helemaal dysfunctioneel maakte

KevinHenni zei:
01:45: we zijn onderweg naar Tilburg om de LSD op te halen. Licht gespannen halen wij het op en besloten het op de terugweg gelijk al onder onze tongen te leggen omdat de terugrit nog maar 20 minuten zou dure
Klik om te vergroten...
ik had al schrik bij de pilsjes maar toen je zei LSD in tilburg schrok ik luidop
KevinHenni zei:
Ook ergens in deze periode begon mijn vriend zich druk te maken dat hij eigenlijk al thuis moest zijn
Klik om te vergroten...
altijd hetzelfde , een vriend, een paniekzaaier die de sfeer vergalt en iedereen meetrekt ook meegemaakt man nu trip ik altijd alleen
ze zeggen dan dingen zoals van pfff is het niet een beetje teveel blu eyes, steunend op de muur

waardooor je gaat denken ja deze gaat hier afgevoerd willlen worden zo dadelijk en zo zit het spel op de wagen
KevinHenni zei:
De meest verschrikkelijke periode van mijn trip.
Ik merk dat het ruimte en tijdsbesef compleet niet meer bestaat. Ik heb inmiddels de muziek en visuele filmpjes afgezet omdat dit misschien te veel zou worden ( achteraf had dit mij misschien juist kunnen helpen ).
Klik om te vergroten...
ja deze begon toen je alleen was, angst aangejaagd door die vriend , en dan plots alleen

ik vind samen trippen is samen tot het eind trippen

of helemaal alleen

maar de alcohol; het feit dat je niet ingelezen was, je vriend , het plotse wegvallen van de vriend,

zoveel rode vlaggen dat de vlaggenfabriek er moeten bijdrukken heeft man

nu in alle ernst , je hebt nu dus een vertekend beeld van LSD, door de alcohol en zowel bad set en setting

doe het opnieuw uitgerust en nuchter, en geef het nog een kans, je ervaarde geen LSD je ervaarde een drugscombinatie, die slecht samengaat
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#12
blue eyes zei:
eerst en vooral moedig dit hier te delen en wow zit jij hier al van in 2020

kuch maar naar de ernst nu , ik begin met dit citaat



zware fout, een bewustzijnsverlagende, in het engels zelfs beschreven als depressant als alcohol, slaat om naar grimmige donkere sferen na een x aantal uren uren die wellicht plaats vonden in je trip, mocht je niet gedaan hebben . lsd is perfect en behoeft geen andere middelen
en zowizo ga je het volle positieve effect nooit kunnen bereiken hebben met dit middel die je brein helemaal dysfunctioneel maakte


ik had al schrik bij de pilsjes maar toen je zei LSD in tilburg schrok ik luidop

altijd hetzelfde , een vriend, een paniekzaaier die de sfeer vergalt en iedereen meetrekt ook meegemaakt man nu trip ik altijd alleen
ze zeggen dan dingen zoals van pfff is het niet een beetje teveel blu eyes, steunend op de muur

waardooor je gaat denken ja deze gaat hier afgevoerd willlen worden zo dadelijk en zo zit het spel op de wagen

ja deze begon toen je alleen was, angst aangejaagd door die vriend , en dan plots alleen

ik vind samen trippen is samen tot het eind trippen

of helemaal alleen

maar de alcohol; het feit dat je niet ingelezen was, je vriend , het plotse wegvallen van de vriend,

zoveel rode vlaggen dat de vlaggenfabriek er moeten bijdrukken heeft man

nu in alle ernst , je hebt nu dus een vertekend beeld van LSD, door de alcohol en zowel bad set en setting

doe het opnieuw uitgerust en nuchter, en geef het nog een kans, je ervaarde geen LSD je ervaarde een drugscombinatie, die slecht samengaat
Klik om te vergroten...
Ja na een jaar ben ik ook wel achter al die dingen gekomen idd. En vertekent beeld van lsd ook idd nu denk ik. Laatst eerst een truffels geprobeerd zodat de stap niet zo groot was..... Helaas niks van gevoelt
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KevinHenni zei:
Ja na een jaar ben ik ook wel achter al die dingen gekomen idd. En vertekent beeld van lsd ook idd nu denk ik. Laatst eerst een truffels geprobeerd zodat de stap niet zo groot was..... Helaas niks van gevoelt
Klik om te vergroten...

en ja laat je spul testen , klinkt nooit koosjer, twintig jaar geleden kon er vrijwel enkel LSD op zegels liggen

nu kunnen er al benzooi in bijna dodelijke dosissen enz op liggen

nooit zomaar op festivals ofzo of van een dealer willekeurig gaan kopen

vaste bron, testen , en zorgen dat je echte LSD hebt

persoonlijk vind ik paddo's leerrijk maar ik ga er vaker slecht op, ook donkere sferen en kleuren vaak
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
blue eyes zei:
twintig jaar geleden kon er vrijwel enkel LSD op zegels liggen

nu kunnen er al benzooi in bijna dodelijke dosissen enz op liggen
Klik om te vergroten...
Zo’n onzin. Vroeger gebeurde dat ook gewoon. Ridder Blue Eyes test echt niet altijd zijn drugs.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Zo’n onzin. Vroeger gebeurde dat ook gewoon. Ridder Blue Eyes test echt niet altijd zijn drugs.
Klik om te vergroten...
nou LSD is nu niet iets waar ik zou over gaan redetwisten, tuurlijk stak ik in de 90s mijjn nek uit

maar heb mijn missie ervan gemaakt de bron te vinden

meer zeg ik daar niet over int openbaar, ridder blue eyes kan op LSD betrouwbaarheid rekenen

zolang hij leeft
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oke. Stom. Ik was blijkbaar niet goed voorbereid en daarbij ben ik eigenlijk veel te naïef mijn eerste psychedelic trip in gegaan. Zeker wat van geleerd. Nu wil ik toch graag mijn bad trip verhaal met jullie delen.


Zaterdag 14 maart 15:00:
Ik heb wat blauwe Jupiler biertjes gedronken. Ik denk een stuk of 8. Licht aangeschoten naar huis gegaan.

18:00: een normale gezonde maaltijd gegeten en naar een verjaardag geweest.

22:00: ik speel met het idee om lsd voor de eerste keer te gebruiken. Nee dit is geen impulsieve gedachten. Ik keek er al lang naar uit maar wist niet goed wanneer ik mijn eerste keer aan zou durven.

Ik spreek af met een oude schoolgenoot. Elkaar al jaren niet meer gezien en gewoon gaan chillen. Hij gebruikt regelmatid LSD en is hier ook ervaren in. Wij besluiten LSD te kopen en het samen te gebruiken.

01:45: we zijn onderweg naar Tilburg om de LSD op te halen. Licht gespannen halen wij het op en besloten het op de terugweg gelijk al onder onze tongen te leggen omdat de terugrit nog maar 20 minuten zou duren.

02:15: Daar ligt hij dan. Mijn allereerste LSD zegel. Ik vond de smaak enorm mee vallen. Dat was een opluchting maar toch was ik gespannen aangezien het mijn eerste keer was en ook een ( volgens mij ) vrij hoge beginners dosis. ( Volgens mij 250 ).

02:30: Er begint een onrustig benauwd gevoel op te spelen in mijn buik. Ik probeer dit te negeren terwijl ik mijn zegel eens verwissel van plek onder mijn tong.

02:45: We rijden 2 minuten afstand van ons huis en het onrustige gevoel in mijn buik wordt zodanig heftig dat ik heel zwaar begin te ademen en lichtelijk in paniek raak. Ik besluit uit te stappen, heb gelijk mijn jas uit gedaan en ben het laatste stuk naar huis gaan lopen. Gelukkig heeft dit voor nu geholpen want het gevoel zwakte af.

02:50: We zijn thuis aangekomen en het gevoel + visuals beginnen langzaam op te spelen. Ik ervaar dit als prettig en moet er eigenlijk heel de tijd om lachen. Mijn vriend kijkt me bevestigend aan en we praten nog wat verder. Wel begint het op te vallen dat ik lichte vervormingen in zijn gezicht begin te zien.

03:00 - 04:00??: De visuals zijn ineens sterk verhoogd. Licht, kleuren, patronen en hallucinaties zijn nu niet meer te ontlopen. Nog steeds ervaar ik dit niet als onprettig.

03:00 - 04:00??: Ook ergens in deze periode begon mijn vriend zich druk te maken dat hij eigenlijk al thuis moest zijn. Uiteindelijk besluit hij naar huis te gaan mij alleen achter te laten in de ( voor mijn gevoel ) beginfase van de trip.


04:00 - 07:00: De meest verschrikkelijke periode van mijn trip.
Ik merk dat het ruimte en tijdsbesef compleet niet meer bestaat. Ik heb inmiddels de muziek en visuele filmpjes afgezet omdat dit misschien te veel zou worden ( achteraf had dit mij misschien juist kunnen helpen ).

Ik lig op de bank. Onder een deken. Ik app met die vriend op en neer hoe ik me voel etc maar ik merk dat ik langzaam maar zeker in een vizieuse gedachtencirkel wordt gezogen. Ik had hier geen controle meer over en volgens mij is hier mijn bad trip begonnen.

Ik moet bekennen ik ben impulsief geweest in het gebruik van dit middel. Misschien een nog groter probleem is dat ik mensen die ik niet ken moest verhuizen de volgende ochtend om 12 uur.

Zoals ik het ervaren heb is dat mijn gedachten zich continue druk maakte over dat ik echt zou moeten gaan slapen omdat ik die verhuis afspraak had maar die gedachte werden al snel afgewisseld met het idee dat alles maar een illusie was en dat ik mij niet druk moet maken omdat alles wat ik denk dat bestaat eigenlijk niet bestaat.


Ik heb mij op sommige momenten eigenlijk geen mens meer gevoeld. Het was alsof mijn gedachten ( voor mijn gevoel té slimme gedachten ) ronddwaalde in een illusie wereld. Ik was er op sommige momenten echt van overtuigd dat dat de realiteit was.

Ik wist niet meer of ik mij moe voelde of niet
Ik wist niet meer of ik mij levend of dood voelde
Ik wist niet meer of ik dorst had of niet
Of dat ik naar het toilet moest of niet

De realiteit was compleet verdwenen.

Toch besefte ik me ergens diep in mijn geheugen wel dat alles wat ik mee aan het maken was allemaal een trip was. Maar het gevoel dat de tijd stil stond of extreem langzaam ging maakte denk ik dat ik niet het idee had dat het ooit nog zou eindigen. Ik heb mezelf ook, op sommige moment, op suïcidale gedachten betrapt. Dit kwam alleen maar omdat ik mij er niet van bewust was dat alles wat er gebeurde ooit nog zou eindigen.


05:30: Ik begon mijzelf af te vragen of je in de gemoedstoestand waarin ik op dat moment verkeerde, je eigenlijk zelf nog wel door kan hebben dat je een bad trip hebt of dat het lichamelijk eigenlijk wel goed gaat.


05:50: Blijkbaar het einde van ons app gesprek omdat volgens mij mijn vriend, waarmee ik al die tijd al aan het appen was, was gaan slapen.

06:50: kwam ik gelukkig weer een beetje bij. Ik was iets rustiger geworden maar besefte dat ik een uur lang in dezelfde houding op de bank heb gelegen en totaal was wedergekeerd in mijn eigen gedachtes.

07:20: Het ochtendlicht breekt de lucht open en mijn visuals zijn nog vrij sterkt maar het trippen in mezelf is afgenomen. Ik heb het gevoel bijna nuchter te zijn met naslepende visuals.

Maar op dat moment begin ik mij vreselijk druk te maken over dat ik bijna moest presteren in een verhuizing en op deze manier niet daar aan kon komen.

Dit is zo door gegaan tot ongeveer 08:00 met nog steeds geen besef van tijd. Ik voelde mij dus nuchter, met visuals zonder tijdsbesef.. geen prettige ervaring.

Uit eindelijk 2 uurtjes geslapen en om 10:00 een douche genomen. Opgelucht dat alles zo goed als voorbij was. Had nog lichte visuals maar dat accepteerde ik omdat ik wist dat dit nog moest afzwakken.


Ik heb de verhuizing gedaan in een soort verstand op 0 en afwezige aandacht op de realiteit.

Moment van schrijven 17:15. Ik merk dat ik moeite heb alles terug te halen van de vooraf gaande avond en goede zinnen te kunnen schrijven die precies omschrijven wat er is gebeurd.

Visuals zijn eigenlijk weg alleen heel soms nog een waas, of vervorming in mijn beeld. Ik hoop dat dit voor morgen weggetrokken zal zijn.


Kortom: mijn eerste psychedelic ervaring is slecht gegaan. Wel is waar mijn eigen fout maar redelijk aangeslagen kom ik deze zondag middag door.





Ik hoop dat ik alles zoveel mogelijk duidelijk heb uitgelegd en omschreven heb zoals ik het heb ervaren. Ook hoop ik mij in de komende dagen wat beter te gaan voelen.


Graag zie ik reacties op dit trip report over de trip zelf maar ook wil ik graag weten of ik mijn trip report nog kan verbeteren.


Groetjes Kevin 20 jaar
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi @KevinHenni ,

Ten eerste welkom op het forum! Goed om te zien dat je hier zo eerlijk en open je verhaal deelt met ons. Daar kunnen anderen van leren. Het klinkt inderdaad wel als een redelijk impulsieve actie zoals je zelf ook inziet nu. Eerst bier drinken en dan midden in de nacht voor het eerst aan een langdurige LSD trip te beginnen terwijl je de dag erna verplichtingen hebt is een goed recept voor een moeilijke/bad trip. Gelukkig ziet het er naar uit dat je het goed overleefd hebt. Ik verwacht niet dat je hier heel lang last van zult hebben en ik neem aan dat je je lesje geleerd hebt.

Ik denk trouwens niet dat je zegels 250 microgram zijn. Het gemiddelde in Nederland is geloof ik 70-75 ug (microgram) terwijl LSD nagenoeg altijd als "minstens 200" wordt aangeboden door de dealer. Tips voor de volgende keer:
- doe het alleen als je je goed voelt
- mix niet met drank of andere drugs
- blijf lekker thuis
- doseer niet te hoog (je kunt een latere keer altijd je dosis nog verhogen)
- doe het met mensen die je kunt vertrouwen

Nog even over dat laatste.... ik vind het eigenlijk echt niet okay dat die maat van je (die met trip-ervaring) je gewoon zomaar alleen laat en later gewoon gaat maffen terwijl jij je eerste psychedelische ervaring hebt. Vind ik niet bijzonder sympathiek.

Voor nu lekker uitrusten en je geen zorgen maken. Lichamelijk is er sowieso niets aan de hand omdat LSD lichamelijk totaal geen schade doet.
Als je nog vragen hebt kun je die hier altijd stellen!
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeetje wat een fijne reactie om te lezen.

Klopt... Ik ben heel fout geweest en heb het middel misbruikt. Daar ben ik zeer zeker voor gestraft en dat accepteer ik ook.

Het probleem is dat ik mij al heel de dag psychisch niet fit voel. Nadenken etc gaat me heel moeilijk af en dit baart me lichtjes zorgen.


Ik denk dat de combinatie bier lsd en het feit dat ik uiteindelijk er helemaal alleen voor stond er toe heeft geleid dat ik een bad trip heb gehad.

Ik hoop dat ik mij morgen wat beter zal voelen.
Nogmaals nadenken en correcte zinnen vormen gaat me best moeilijk af en ook tijdsbesef is nog niet helemaal wat het was.


Als ik mij nog dingen herinner die misschien mijn bad trip nog beter kunnen illustreren zal ik deze direct toevoegen.


Toevallig nog goede tips om me wat beter te voelen?


Bedankt voor je fijne reactie!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
KevinHenni zei:
Jeetje wat een fijne reactie om te lezen.
Klik om te vergroten...
Thanks! Blij dat je er wat aan hebt. Doet me goed! Dit is precies de reden dat ik dit forum een warm hart toedraag.

KevinHenni zei:
Toevallig nog goede tips om me wat beter te voelen?
Klik om te vergroten...
Gewoon even gezond leven. Goed slapen, gezond eten en effe bijkomen. Ik zou me zeker niet teveel zorgen gaan maken. LSD is fysiek totaal onschadelijk. De kans dat je er mentaal langdurig/permanent iets aan overhoud is echt zeer minimaal (behalve als je aanleg voor Psychoses of Shizofrenie hebt).

Ik zou zeggen rust lekker uit en maak je niet te druk. Als je in de toekomst nog eens wilt trippen of drugs wilt gebruiken laat je hier dan even goed informeren okay?
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#20
Top thanks.

Trippen gaat hem de komende jaren even niet worden. Ik hou het gewoon bij mn xtc pilletje dat is voor mij trippy genoeg. Bedankt en een fijne zondag nog!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."