Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer LSD BAD TRIP

Eerste keer LSD BAD TRIP

51 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag Kevin. Interessant verhaal!

KevinHenni zei:
Ik denk dat de combinatie bier lsd en het feit dat ik uiteindelijk er helemaal alleen voor stond er toe heeft geleid dat ik een bad trip heb gehad.
Klik om te vergroten...

En het feit dat je je inzat met die verhuis, sowieso. Je moet weten, LSD duurt eigenlijk 12 uur. Als je na 2 uur inneemt trip je dus eigenlijk tot na 14u en je afspraak is dan al 2 uur bezig.
Ook sluit ikme aan bij @Eik dat je vriend voor iemand die ervaren zou moeten zijn totaal nonchalant omging met het nemen. Om 2u innemen terwijl hij om 3-4u al zei dat hij eigenlijk thuis moest zijn?! Wanneer had hij zijn trip gepland dan?

KevinHenni zei:
Het probleem is dat ik mij al heel de dag psychisch niet fit voel. Nadenken etc gaat me heel moeilijk af en dit baart me lichtjes zorgen.
Klik om te vergroten...

Niet mee inzitten, been there. Paar keer goed slapen en dat gaat over. Vooral nieuwe leuke ervaringen opdoen de komende tijd en die worden bovenop je trip gelegd waardoor dat nare gevoel soort van begraven wordt. Als je ooit weer tript, bouw dan zeer voorzichtig op qua portie want het kan zijn dat je je ervaring op slag weer herinnert dan.

KevinHenni zei:
Graag zie ik reacties op dit trip report over de trip zelf maar ook wil ik graag weten of ik mijn trip report nog kan verbeteren.
Klik om te vergroten...

Wat interessant zou kunnen zijn bijvoorbeeld is dat je beschrijft hoe je exact bepaalde dingen dacht. Hoe je tot de conclusie kwam dat je dagdagelijkse realiteit niet klopt etc.
Gedachtegangen van personen volgen vind ik meestal het interessantste aan trip reports.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik probeer voor mijzelf ook al heel de dag terug te halen hoe ik in die gedachten cirkel ben gekomen.

Het is denk dat het op een gegeven zodanig heftig begon te trippen en me dus realiseerde dat ikom 12 uur gereed moest staan zonder dat de buitenwereld wist wat ik had gedaan. Ik denk juist omdat ik ging focussen op proberen weer nuchter te worden zodat ik kon gaan slapen dat alleen maar een 180 graden gedraaide uitwerking heeft gehad.

Hoe ik er precies kwam kan ik je niet zeggen. Dat weet ik zelf ook nog niet.
Maar gedachten cirkel was als volgt.

Ik begon me dus steeds drukker te maken over het feit dat ik binnen een paar uur ongemerkt gereed moest zijn. Tot dat ik op een bepaald punt in mijn trip kwam dat het eigenlijk allemaal niet uitmaakte want dat alles wat ik wij als realiteit ervaren eigenlijk een illusie is. Dus dat mijn gedachtes de geest van een illusie wereld waren.

Dat wisselde zich steeds af met ook "besef"momenten.

Gedachtecirkel:
1. Ik maak me druk om gereed te staan >> eigenlijk is het niet erg want alles is een illusie >> wow ik trip hard ( daarna gelijk op de klok kijken met de conclusie dat er pas een paar minuten om waren maar voor mijn gevoel al half uur verder was )

En gevolgd door "wow ik trip hard gedachte" kwam ik weer terug bij het druk maken. Want ik tripte te hard om optijd te kunnen gaan slapen om weer gereed te staan ( dus weer terug bij het mezelf druk maken en zo de vizieuse cirkel te bevorderen )


Ik denk juist omdat ik elke keer besefte dat ik te hard tripte ik me zelf nog drukker ging maken om het feit dat ik zo echt niet kon arriveren bij deze personen.

Dus ik denk dat de intensiteit ook wel verhoogd werd als ik dit gedachtenpatroon zo lees en schrijf.



Ik hoop zo een beetje een duidelijke gedachtencirkel te hebben omschreven. Mocht dit niet zo zijn probeer ik nog specifieker alles uit te leggen!
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook heeft het verlies van tijdbesef een flinke rol gespeeld denk ik want ik heb wel 50x gekeken hoe laat het was ( omdat ik op tijd wilde gaan slapen voor die verhuis afspraak ).


Nu vraag ik mij af, weet iemand hoe ik er achter kan komen hoe ik zo ver kwam dat ik mijn realiteit verloor? Dus hoe ik er achter kan komen waarom ik dacht dat mijn gedachten de geest van een illusie wereld waren? Want ik heb echt momenten gehad dat ik dacht dat alles wat er in mijn hoofd gebehrde de realiteit was. Ik probeer hier graag achter te komen.


En even iets anders wat nog niet besproken is. Heeft iemand ervaring met het buikgevoel + kleine paniek aanval die ik had toen ik de papertrip 20 minuten onder mijn tong had terwijl ik nog geen trip/visuals ervaarde?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je geeft het zelf al aan maar ik maak dus eigenlijk uit je verhaal op dat er twee dingen mis zijn gegaan. Dosering en planning. Je had de volgende dag een afspraak, wat al een slecht plan is om de avond ervoor te gaan trippen, en je hebt nogal veel genomen voor de eerste keer. Maar toch moet ik me aansluiten bij Eik. Zegels met daadwerkelijk 250 microgram LSD zijn heel zeldzaam. Ik heb zelf sinds kort 2 keer 1-P-LSD gedaan (1x60 en 1x100) dus ik ben verre van expert. Wat ik wel geleerd heb is hoe goed je je ook op het moment voelt, het blijft nou eenmaal een tripmiddel. Er kunnen nu eenmaal gedachtes en gevoelens naar boven komen waar je op dat moment niet op voorbereid bent. Maar dat is eigenlijk ook meteen het leuke met (1-P)LSD. De wereld op een andere manier bekijken. Ik vond het zelf een hele bijzondere ervaring, maar ik kan me voorstellen dat 250 microgram waarschijnlijk een stuk heftiger is dan 100 microgram.

KevinHenni zei:
Nu vraag ik mij af, weet iemand hoe ik er achter kan komen hoe ik zo ver kwam dat ik mijn realiteit verloor? Dus hoe ik er achter kan komen waarom ik dacht dat mijn gedachten de geest van een illusie wereld waren? Want ik heb echt momenten gehad dat ik dacht dat alles wat er in mijn hoofd gebehrde de realiteit was. Ik probeer hier graag achter te komen.
Klik om te vergroten...

Dat is eigenlijk heel makkelijk te verklaren. Je hebt een tripmiddel genomen. Je hele brein chemie is veranderd. Je denkt in hele andere patronen als je normaal doet, en daar horen dit soort gedachtes nu eenmaal bij. Ik heb nuchter soms ook dit soort gedachtes, als ik bijvoorbeeld ga nadenken wat "tijd" nu precies is of de "zin van het leven", dan komen daar nu eenmaal vragen van naar boven waar je even geen antwoord op weet. Of waarvan je even heel erg schrikt. En als je 250 microgram neemt (voor je eerste keer) is dit natuurlijk niet zo raar.

KevinHenni zei:
En even iets anders wat nog niet besproken is. Heeft iemand ervaring met het buikgevoel + kleine paniek aanval die ik had toen ik de papertrip 20 minuten onder mijn tong had terwijl ik nog geen trip/visuals ervaarde?
Klik om te vergroten...

Bij mij kickte hij wel wat later in maar ik had wel wat voedsel in mijn maag. Ik heb tijdens het moment van inslaan wel wat ongemak en kleine paniek gevoel ja, maar het was verder goed te handelen. Even dat momentje van een drempel overgaan. Maar dat heeft maar een minuutje of 15 á 20 geduurd. Toen ik er op een gegeven moment lekker inzat had ik nergens meer last van.

Ik weet niet of ik 250 microgram goed zou handelen. Ik denk het totaal niet eigenlijk.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
KevinHenni zei:
Nu vraag ik mij af, weet iemand hoe ik er achter kan komen hoe ik zo ver kwam dat ik mijn realiteit verloor? Dus hoe ik er achter kan komen waarom ik dacht dat mijn gedachten de geest van een illusie wereld waren? Want ik heb echt momenten gehad dat ik dacht dat alles wat er in mijn hoofd gebehrde de realiteit was. Ik probeer hier graag achter te komen.
Klik om te vergroten...

Ik, en veel anderen, hebben net hetzelfde.
Ken je het gevoel van wakker worden terwijl je aan het dromen bent, en dan terugdenken aan je droom, dat de hele droom aanvoelt als een illusie? Omdat je precies maar deels "bewust" bent.
Exact datzelfde gevoel heb ik wanneer ik psychedelische drugs neem. Als ze beginnen goed werken dan voelt de dagdagelijks erealiteit alsof het een droom was, en dat ik nu terug in de échte realiteit zit. Nóg bewuster ben.

KevinHenni zei:
En even iets anders wat nog niet besproken is. Heeft iemand ervaring met het buikgevoel + kleine paniek aanval die ik had toen ik de papertrip 20 minuten onder mijn tong had terwijl ik nog geen trip/visuals ervaarde?
Klik om te vergroten...

Ja, bodyload heet het. Op truffels heb ik het al gehad toen het insloeg de allereerste keer, en op LSD heb ik (de enige keer dat ik het deed tot nu toe) uren lang een branderig gevoel in mijn maag gehad.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor je reactie!


Ik snap je punt met de vragen over tijd en zin van het leven. Hier kan ik mijzelf nuchter ook mee bezig houden.

Maar hoe kon ik zover komen dat alles wat in mijn hoofd zat ook geprojecteerd werd in de wereld om mij heen en dat ik dus dacht dat alles wat in mijn hoofd zich afspeelde de realiteit was??....
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
KevinHenni zei:
Maar hoe kon ik zover komen dat alles wat in mijn hoofd zat ook geprojecteerd werd in de wereld om mij heen en dat ik dus dacht dat alles wat in mijn hoofd zich afspeelde de realiteit was??....
Klik om te vergroten...

Was deze vraag aan mij? Want ik moet zeggen dat je mij helemaal kwijt bent geraakt. Formuleer je vraag eens opnieuw want ik snap niet wat je bedoeld.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
KevinHenni zei:
Maar hoe kon ik zover komen dat alles wat in mijn hoofd zat ook geprojecteerd werd in de wereld om mij heen en dat ik dus dacht dat alles wat in mijn hoofd zich afspeelde de realiteit was??....
Klik om te vergroten...
Welkom in de wondere wereld van trippen. :)

Dit soort dingen zijn normaal bij trippen op LSD. Je raakt je normale werkelijkheid kwijt en gaat een tijdje in een andere rondkijken. Geef je je daaraan over, dan is dat een heerlijke vakantie voor je hoofd. Geef je je daar niet aan over, dan kan dat mogelijk een vervelende tot zelfs helse ervaring worden.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#9
Excuus! Ik probeer alles zo duidelijk mogelijk te projecteren doormiddel van dit te schrijven maar merk dat ik daar een beetje moeite mee heb.



Ik had op een bepaald moment het idee dat alles wat er in mijn brein gebeurde dat dat ook de "normale" wereld om mijn heen was. Oftewel, alles wat er in mijn brein gebeurde werd ook geprojecteerd om mij heen en andersom. De normale wereld was dus veranderd naar de wereld in mijn hoofd. Waardoor ik dus de realiteit verloor. Misschien is het een logische reden maar ik heb het zelf nog niet ontrafeld.


EDIT: PS: mijn huidige nieuwe profielfoto zijn mijn doppen van de bad trip waar we het nu over hebben 😁
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
KevinHenni zei:
Ik had op een bepaald moment het idee dat alles wat er in mijn brein gebeurde dat dat ook de "normale" wereld om mijn heen was. Oftewel, alles wat er in mijn brein gebeurde werd ook geprojecteerd om mij heen en andersom. De normale wereld was dus veranderd naar de wereld in mijn hoofd. Waardoor ik dus de realiteit verloor. Misschien is het een logische reden maar ik heb het zelf nog niet ontrafeld.
Klik om te vergroten...
Ja, dit zijn dus normale dingen wanneer je tript op LSD. :wink:

Vind je dit niks, dan kun je misschien beter niet weer LSD doen, want er is grote kans op dit soort ervaringen. Maar je kunt ook denken, hmm wat een interessante ervaring. Dat wil ik nog weleens ondergaan en ontdekken hoe dat allemaal werkt. :)

De truc is dat je accepteert dat je inderdaad de normale werkelijkheid even (tijdelijk) verliest. Daarom heet het ook trippen trouwens. Je gaat even op reis naar een andere werkelijkheid dan deze. :)

Maar ik snap je. Zo'n eerste keer goed trippen kan best overdonderend zijn. Het is net alsof een kopie de normale werkelijkheid heeft vervangen. Het ziet er grotendeels hetzelfde uit (afgezien van visuals), maar het voelt alsof je heel ergens anders bent.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Geef je je daar niet aan over, dan kan dat mogelijk een helse ervaring worden.
Klik om te vergroten...

Dit weet je uit ervaring? Toch wel een beetje benieuwd of je dit kort kan toelichten. Een zweefkees sprookje voor het slapengaan is nooit verkeerd.

KevinHenni zei:
Ik had op een bepaald moment het idee dat alles wat er in mijn brein gebeurde dat dat ook de "normale" wereld om mijn heen was. Oftewel, alles wat er in mijn brein gebeurde werd ook geprojecteerd om mij heen en andersom. De normale wereld was dus veranderd naar de wereld in mijn hoofd. Waardoor ik dus de realiteit verloor. Misschien is het een logische reden maar ik heb het zelf nog niet ontrafeld.
Klik om te vergroten...

Maar de wereld om je heen IS toch de wereld om je heen hoe je deze ervaart? Je BENT je brein. Of bedoel je dat wat je aan het trippen was, dat je dacht dat dat écht was? Want dan heb ik slecht nieuws voor je. LSD is een tripmiddel, het laat je trippen. Als je dit niet leuk vind neem dan óf een lagere dosis of geen tripmiddel.
L
Lindy linLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vorige week zondag ook een bad trip gehad dacht ook dat het niet meer zou stoppen me maatje was bij me gebleven..voor mij nooit meer lsd..
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#13
KevinHenni zei:
Top thanks.

Trippen gaat hem de komende jaren even niet worden. Ik hou het gewoon bij mn xtc pilletje dat is voor mij trippy genoeg. Bedankt en een fijne zondag nog!
Klik om te vergroten...
Komende jaren! Dan zou ik nog even wachten met truffels
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heftig is dat hè... Ik met mijn domme hoofd heb LSD voor het eerst gebruikt op Defqon. Raakte aan de praat met een chille dude die samen wel wilde gaan trippen daar. Nou ben ik niet vies van dingen uitproberen maar dit is natuurlijk hartstikke dom geweest. Überhaupt drugs aannemen van een vreemde, gek genoeg hem toch vertrouwt en die zegel gedaan. Precies toen mijn LSD begon in te werken is die jongen op een vage manier ineens verdwenen. Daar zat ik dan. Téring hard te trippen en ik kon niks meer. Ik heb letterlijk 2 dagen lang als een zombie op een camping stoel gezeten en zelfs bewegen lukte niet meer.

Ook ik was er van overtuigd dat ik hier nooit meer zou uitkomen. Mijn hele weekend naar de klote en heb alleen maar tranen kunnen laten.

Later kwam die jongen langslopen, hij zag hoe slecht ik ging en hij lachte en liep door. Wat een vernedering was dat.

Heb daarna heel lang LSD gelaten voor wat het is en doe het nu echt alleen als ik dagen daarna echt niks heb. Alles zelf regelen en testen, voor mij was het een regelrechte nachtmerrie.

Gek genoeg lag ik een paar weken later in bed, ik keek naar mijn scherm en alles begon te schuiven en te draaien. Wat is uitgelopen op een trip die weer 12 uur duurde. Heb de meest enge dingen gezien, Chucky die constant achter me aanzat en ik dacht echt door te draaien.

Ben daarna een beetje gaan zoeken en je kunt blijkbaar flashbacks terug krijgen. Een heuse trip zonder dat je ook maar iets genomen hebt.

Ben nog nooit zo bang geweest...

Doe lekker rustig aan, zorg goed voor jezelf en zorg dat je next time goed bent voorbereid. Want trippen kan echt leuk zijn!
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
KevinHenni zei:
Toevallig nog goede tips om me wat beter te voelen?
Klik om te vergroten...
Je bewust richten op integratie van je ervaring is een goede manier om alles juist te processen.
Hierboven werd al meditatie genoemt, welke ik een goede tip vind. Zelf voel ik mij ook erg prettig bij yoga of eventueel sport. Omdat nare ervaringen zich vaak vast kunnen zetten in je lichaam (als post traumatische stress) kan het goed zijn je ervaring op een lichamelijk niveau te verwerken (In plaats van alleen maar mentaal). Stress / trauma laat dan los als energie en brengt weer positieve vibes in je lichaam waardoor je je weer kan ontspannen. Vooral yoga is goed omdat dit eigenlijk meditatie in beweging is (als het tenminste goed wordt gegeven). Kundalini yoga (alhoewel een zeer specifieke atypische vorm van yoga) is mijn persoonlijke keuze; maar er zijn vele soorten yoga met elk zijn specifieke toespitsing (ashtanga is bijvoorbeeld een heel actieve vorm van yoga. Yin yoga juist zeer passief. Sivananda zit daar tussen in) . Anders is sport ook altijd goed.
Verder: ademtechnieken. Denk aan ‘verbonden adem’ (niet te verwarren met transformational breathing). Er zijn therapeuten die dat geven, maar ook ademcirkels (groepen waar je met meerdere mensen in een groep ademt).
Ook erg goed is het om jezelf creatief te uiten. In de vorm van tekenen, schilderen, muziek, dans (of elke vorm die jou aanspreekt) zodat je onuitsprekelijke ervaringen kan visualiseren / materialiseren. Een heel therapeutische manier om energie los te laten.
Bepaald voedsel werkt aardend. Denk aan stews bijvoorbeeld.
Ik heb zelf een acupressuur-mat welke totale ontspanning geeft terwijl je ligt. Het werkt ook zeer aardend als je teveel in je hoofd zit https://www.bol.com/nl/p/scarlet-he...=kGf0zW1gapYGsRTuCblObA.1_4.11.ProductPageUrl
Verder: veel zelfreflectie. Schrijf alles op wat de aankomende periode in je op komt omtrent deze ervaring. Stel jezelf open voor ingevingen en zelf-heling.
Er zijn goede sites op het web met meer adviezen. Google op ‘integration after a psychedelic experience’.
Bijvoorbeeld dit: https://www.erowid.org/psychoactives/basics/basics_article2.shtml
Er zijn zelfs therapeuten wiens vakgebied dit is.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Gek genoeg lag ik een paar weken later in bed, ik keek naar mijn scherm en alles begon te schuiven en te draaien
Klik om te vergroten...
Het is heel gebruikelijk dat intense trip-ervaringen herbelevingen geven, vooral ‘snachts. Dit kan idd zeer verontrustend zijn.

Heftige ervaring trouwens, je eerste trip.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoi @Spyro wat een heftig verhaal zeg! Keihard trippen op een harstyle feestje lijkt me inderdaad niet het meest briljante idee...

Spyro zei:
later kwam die jongen langslopen, hij zag hoe slecht ik ging en hij lachte en liep door. Wat een vernedering was dat.
Klik om te vergroten...
Maar dit slaat wel echt alles! Wat ben je dan voor waardeloos stuk vreten?! Echt waar. Dan heb je het toch echt niet begrepen of wel? Ik kan me daar zo kwaad over maken! :imp:

Spyro zei:
Ben daarna een beetje gaan zoeken en je kunt blijkbaar flashbacks terug krijgen. Een heuse trip zonder dat je ook maar iets genomen hebt.
Klik om te vergroten...
Dat hebben vrienden van mij ook gehad na onze eerste (zeer heftige) ervaring met paddo's. We dachten toen nog dat een deel van de werkzame stof in je lijf blijft zitten. Jaren later kwam ik er pas achter dat dat niet het geval is. Flashbacks worden veroorzaakt door je brein die iets heel heftigs (traumatisch) heeft meegemaakt. Het is volgens mij een soort verwerkingsproces van he hersenen. Kan inderdaad heel onhandig uitkomen. Bij die vrienden van mij is dat wel binnen een jaar na de trip overgegaan en nooit meer terugekomen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Maar dit slaat wel echt alles! Wat ben je dan voor waardeloos stuk vreten?! Echt waar. Dan heb je het toch echt niet begrepen of wel? Ik kan me daar zo kwaad over maken! :imp:
Klik om te vergroten...
Hoe iemand die zelf geregeld LSD neemt zoiets kan doen is mij echt een raadsel. Die vent zat notabene op dat moment zelf aan de LSD, als dat echt klopt allemaal. Over het algemeen word je er juist meer voelend voor anderen door. Er plezier aan beleven dat iemand door jouw toedoen een hele nare ervaring heeft, terwijl jij zelf aan het trippen bent op LSD, dat klinkt echt absurd...

Dan ben je inderdaad wel echt een waardeloos stuk vreten ja... Hoop eigenlijk dat diegene dit topic zou lezen en een moment van reflectie zou ervaren. De pijn die je moedwillig een ander aandoet komt toch altijd wel een keer bij je terug is wat ik denk, dus die kerel zal uiteindelijk wel oogsten wat 'ie gezaaid heeft.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#19
eerst en vooral moedig dit hier te delen en wow zit jij hier al van in 2020

kuch maar naar de ernst nu , ik begin met dit citaat

KevinHenni zei:
k heb wat blauwe Jupiler biertjes gedronken. Ik denk een stuk of 8. Licht aangeschoten naar huis gegaan.
Klik om te vergroten...

zware fout, een bewustzijnsverlagende, in het engels zelfs beschreven als depressant als alcohol, slaat om naar grimmige donkere sferen na een x aantal uren uren die wellicht plaats vonden in je trip, mocht je niet gedaan hebben . lsd is perfect en behoeft geen andere middelen
en zowizo ga je het volle positieve effect nooit kunnen bereiken hebben met dit middel die je brein helemaal dysfunctioneel maakte

KevinHenni zei:
01:45: we zijn onderweg naar Tilburg om de LSD op te halen. Licht gespannen halen wij het op en besloten het op de terugweg gelijk al onder onze tongen te leggen omdat de terugrit nog maar 20 minuten zou dure
Klik om te vergroten...
ik had al schrik bij de pilsjes maar toen je zei LSD in tilburg schrok ik luidop
KevinHenni zei:
Ook ergens in deze periode begon mijn vriend zich druk te maken dat hij eigenlijk al thuis moest zijn
Klik om te vergroten...
altijd hetzelfde , een vriend, een paniekzaaier die de sfeer vergalt en iedereen meetrekt ook meegemaakt man nu trip ik altijd alleen
ze zeggen dan dingen zoals van pfff is het niet een beetje teveel blu eyes, steunend op de muur

waardooor je gaat denken ja deze gaat hier afgevoerd willlen worden zo dadelijk en zo zit het spel op de wagen
KevinHenni zei:
De meest verschrikkelijke periode van mijn trip.
Ik merk dat het ruimte en tijdsbesef compleet niet meer bestaat. Ik heb inmiddels de muziek en visuele filmpjes afgezet omdat dit misschien te veel zou worden ( achteraf had dit mij misschien juist kunnen helpen ).
Klik om te vergroten...
ja deze begon toen je alleen was, angst aangejaagd door die vriend , en dan plots alleen

ik vind samen trippen is samen tot het eind trippen

of helemaal alleen

maar de alcohol; het feit dat je niet ingelezen was, je vriend , het plotse wegvallen van de vriend,

zoveel rode vlaggen dat de vlaggenfabriek er moeten bijdrukken heeft man

nu in alle ernst , je hebt nu dus een vertekend beeld van LSD, door de alcohol en zowel bad set en setting

doe het opnieuw uitgerust en nuchter, en geef het nog een kans, je ervaarde geen LSD je ervaarde een drugscombinatie, die slecht samengaat
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#20
blue eyes zei:
eerst en vooral moedig dit hier te delen en wow zit jij hier al van in 2020

kuch maar naar de ernst nu , ik begin met dit citaat



zware fout, een bewustzijnsverlagende, in het engels zelfs beschreven als depressant als alcohol, slaat om naar grimmige donkere sferen na een x aantal uren uren die wellicht plaats vonden in je trip, mocht je niet gedaan hebben . lsd is perfect en behoeft geen andere middelen
en zowizo ga je het volle positieve effect nooit kunnen bereiken hebben met dit middel die je brein helemaal dysfunctioneel maakte


ik had al schrik bij de pilsjes maar toen je zei LSD in tilburg schrok ik luidop

altijd hetzelfde , een vriend, een paniekzaaier die de sfeer vergalt en iedereen meetrekt ook meegemaakt man nu trip ik altijd alleen
ze zeggen dan dingen zoals van pfff is het niet een beetje teveel blu eyes, steunend op de muur

waardooor je gaat denken ja deze gaat hier afgevoerd willlen worden zo dadelijk en zo zit het spel op de wagen

ja deze begon toen je alleen was, angst aangejaagd door die vriend , en dan plots alleen

ik vind samen trippen is samen tot het eind trippen

of helemaal alleen

maar de alcohol; het feit dat je niet ingelezen was, je vriend , het plotse wegvallen van de vriend,

zoveel rode vlaggen dat de vlaggenfabriek er moeten bijdrukken heeft man

nu in alle ernst , je hebt nu dus een vertekend beeld van LSD, door de alcohol en zowel bad set en setting

doe het opnieuw uitgerust en nuchter, en geef het nog een kans, je ervaarde geen LSD je ervaarde een drugscombinatie, die slecht samengaat
Klik om te vergroten...
Ja na een jaar ben ik ook wel achter al die dingen gekomen idd. En vertekent beeld van lsd ook idd nu denk ik. Laatst eerst een truffels geprobeerd zodat de stap niet zo groot was..... Helaas niks van gevoelt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."