#1
Waarom bemoei jij je ermee godverdomme?!Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
Oeps, verkeerde Dirkjan, dit ga ik even opnieuw proberen.
Reageren is toch een wettelijk geaccepteerde actie op een forum?
Waarom bemoei jij je ermee godverdomme?!Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
Natuurlijk mag je altijd reageren hier: hoor je me daar ooit over?Waarom bemoei jij je ermee godverdomme?!
Oeps, verkeerde Dirkjan, dit ga ik even opnieuw proberen.
Reageren is toch een wettelijk geaccepteerde actie op een forum?
Ik bepaal niks, maar vind er wat van. Volgens mij mis je de essentie van m’n reactie. Die ging niet over het tripreport..
Geniet van je dag 😍
Ik maak toch een grapje, blinde vink, denk je dat dat mijn normale manier van reageren is?Natuurlijk mag je altijd reageren hier: hoor je me daar ooit over?
Ook jij pakt dat zinnetje van mij er uit. Geeft niet, maar heb je wel de reactie gelezen waar ik op reageer? Ik denk het niet namelijk….
Ook voor jou ook een mooie avond 😍
Ik wil niet vervelend doen, maar je profielfoto heeft ook wel een beetje de blik van 'huh? ik snap het niet".
Ik wil niet vervelend doen, maar je profielfoto heeft ook wel een beetje de blik van 'huh? ik snap het niet".
Ja hij leeft nog post nog af en toe op het .info forum. Nog steeds een groot liefhebber van de stoffen.Ik lees nu pas dat dit over JMTHS gaat. Wat een topgozer, zou die al op vervroegd verlof zijn?
Ja ik had toch al sorry gezegt tegen Mvr Plop... ik ben nog niet zo lang op het forum en moest ff uitzoeken hoe alles hier in zn werk gaan. Ik zal niet meer op oude posts reageren excuuuus 👊🏼Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
"Hallo ik ben de Bossenaar ik hou van drugs en doe daar graag elitair en bijdehand over tegen onbekenden op het internet"Bekijk bijlage 34986
Is dit ene blik van
Hmm, briljante deductie, hier ga ik een scriptie over Schrijven?
of is dit
hoi ik ben Bert ik heb een banaan in mijn reet
We all doIk mis Jmths 💖
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."