Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestrun U-47700, opioïd RC [40mg totaal]

Testrun U-47700, opioïd RC [40mg totaal]

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
Klik om te vergroten...
Waarom bemoei jij je ermee godverdomme?!
Oeps, verkeerde Dirkjan, dit ga ik even opnieuw proberen.
Reageren is toch een wettelijk geaccepteerde actie op een forum?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Waarom bemoei jij je ermee godverdomme?!
Oeps, verkeerde Dirkjan, dit ga ik even opnieuw proberen.
Reageren is toch een wettelijk geaccepteerde actie op een forum?
Klik om te vergroten...
Natuurlijk mag je altijd reageren hier: hoor je me daar ooit over?
Ook jij pakt dat zinnetje van mij er uit. Geeft niet, maar heb je wel de reactie gelezen waar ik op reageer? Ik denk het niet namelijk….
Ook voor jou ook een mooie avond 😍
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeehond zei:
Ik bepaal niks, maar vind er wat van. Volgens mij mis je de essentie van m’n reactie. Die ging niet over het tripreport..
Geniet van je dag 😍
Klik om te vergroten...

We zijn hier op een forum en daar is reageren op elkaar toch wel zo'n beetje de essentie van toch. Het feit dat je enige reactie op mijn reactie is dat je slechts iets vindt in plaats van bepaalt zegt al voldoende. Je geeft namelijk weldegelijk aan met je reactie dat @Sebas- niet op dit topic zou mogen reageren, dat zou namelijk 'raar' zijn.

Dat het topic uit 2015 komt maakt naar mijn mening op dit forum niets uit, het is toch dood, dus elk teken van leven is waardevol.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Natuurlijk mag je altijd reageren hier: hoor je me daar ooit over?
Ook jij pakt dat zinnetje van mij er uit. Geeft niet, maar heb je wel de reactie gelezen waar ik op reageer? Ik denk het niet namelijk….
Ook voor jou ook een mooie avond 😍
Klik om te vergroten...
Ik maak toch een grapje, blinde vink, denk je dat dat mijn normale manier van reageren is?
Hey Henk, lang niet gezien.
He bob! GODVERDOMME!
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Edit @Zeehond ik zie nu in dat je met raar waarschijnlijk bedoelde dat degene die oorspronkelijk in het topic aan het praten waren zeer waarschijnlijk niet meer op @Sebas- gaan reageren. Mijn excuses.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
bossenaar567 zei:
Edit @Zeehond ik zie nu in dat je met raar waarschijnlijk bedoelde dat degene die oorspronkelijk in het topic aan het praten waren zeer waarschijnlijk niet meer op @Sebas- gaan reageren. Mijn excuses.
Klik om te vergroten...
Ik wil niet vervelend doen, maar je profielfoto heeft ook wel een beetje de blik van 'huh? ik snap het niet".
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik lees nu pas dat dit over JMTHS gaat. Wat een topgozer, zou die al op vervroegd verlof zijn?
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Ik wil niet vervelend doen, maar je profielfoto heeft ook wel een beetje de blik van 'huh? ik snap het niet".
Klik om te vergroten...

Huh? ik snap het niet.
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik lees nu pas dat dit over JMTHS gaat. Wat een topgozer, zou die al op vervroegd verlof zijn?
Klik om te vergroten...
Ja hij leeft nog post nog af en toe op het .info forum. Nog steeds een groot liefhebber van de stoffen.
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeehond zei:
Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
Klik om te vergroten...
Ja ik had toch al sorry gezegt tegen Mvr Plop... ik ben nog niet zo lang op het forum en moest ff uitzoeken hoe alles hier in zn werk gaan. Ik zal niet meer op oude posts reageren excuuuus 👊🏼
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
bossenaar567 zei:
Huh? ik snap het niet.
Klik om te vergroten...
99380477-B8C3-41DD-B18C-C49E6F2BE381.png
Is dit ene blik van

Hmm, briljante deductie, hier ga ik een scriptie over Schrijven?

of is dit

hoi ik ben Bert ik heb een banaan in mijn reet
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 34986
Is dit ene blik van

Hmm, briljante deductie, hier ga ik een scriptie over Schrijven?

of is dit

hoi ik ben Bert ik heb een banaan in mijn reet
Klik om te vergroten...
"Hallo ik ben de Bossenaar ik hou van drugs en doe daar graag elitair en bijdehand over tegen onbekenden op het internet"
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik mis Jmths 💖
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Ik mis Jmths 💖
Klik om te vergroten...
We all do

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."