Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestrun U-47700, opioïd RC [40mg totaal]

Testrun U-47700, opioïd RC [40mg totaal]

33 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jmths zei:
U-47700 is erg euforisch, prettig middel zeker wel, ook wel prettig dat het zo'n lang stabiel plateau heeft.
Ik had het nog wel vaker gebruikt maar de hoeveelheid die ik had was beperkt en het leek me niet verstandig om dit middel nog vaker in huis te halen, het blijft toch wel een middel dat veel raakvlakken heeft met heroïne.
Klik om te vergroten...
Thanks! Het is wel erg oppassen met opiaten inderdaad. Persoonlijk ben ik er niet zo gevoelig voor qua verslaving gelukkig, heb niet vaak de behoefte aan opiaten maar vind het heel af en toe wel eens leuk.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
Thanks! Het is wel erg oppassen met opiaten inderdaad. Persoonlijk ben ik er niet zo gevoelig voor qua verslaving gelukkig, heb niet vaak de behoefte aan opiaten maar vind het heel af en toe wel eens leuk.
Klik om te vergroten...
Als je jezelf er wel mee vertrouwt kan ik hem zeker aanraden, ik denk dat als ik de U-47700 nog eens betaalbaar voorbij zie komen in de toekomst dat ik hem wel weer in huis ga halen. :)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sebas- zei:
Hey Plop! Ik ben hier nog niet zo lang en vind het soms interessant om verhalen terug te lezen 👍🏼
Klik om te vergroten...
Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Erg interessant en erg netjes kudo's!
Het lijkt erg op opiaten als heroïne in de zin van niks doen en ervan kunnen genieten.

Denk dat ik het links laat liggen voor nu.

Dank voor het delen!

Ps
Tegen misselijkheid kan je otc domperidon halen en dat 30minuten van te voren innemen. Maar goed je bent niets voor niets misselijk raad het niet aan daarom , maar handig om te weten wellicht.

Be safe

Peace!
Klik om te vergroten...
'Niks doen en ervan genieten' doe ik met wiet... ik snap gewoon niet waarom mensen daar gevaarlijke RC's of heroine voor nodig hebben... hoop dat het iedergeval onder controle blijft!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sebas- zei:
'Niks doen en ervan genieten' doe ik met wiet... ik snap gewoon niet waarom mensen daar gevaarlijke RC's of heroine voor nodig hebben... hoop dat het iedergeval onder controle blijft!
Klik om te vergroten...
Je bent weer
oude topics omhoog aan het halen :)
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Je bent weer
oude topics omhoog aan het halen :)
Klik om te vergroten...
Hey Plop! Ik ben hier nog niet zo lang en vind het soms interessant om verhalen terug te lezen 👍🏼
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
Klik om te vergroten...

Hoe ga jij voor anderen bepalen waar zij wel of niet op mogen reageren? Beetje raar, of zie je dat zelf niet?

De kwaliteit van de tripreports van Jmths zijn tot op heden ongeëvenaard. En als ik het huidige ledenbestand zo bekijk zal dat nog een tijd zo blijven. Dit soort kwaliteitstopics moeten dus gekoesterd worden, en dan mag daar zeker op gereageerd worden, graag zelfs!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
bossenaar567 zei:
Hoe ga jij voor anderen bepalen waar zij wel of niet op mogen reageren? Beetje raar, of zie je dat zelf niet?

De kwaliteit van de tripreports van Jmths zijn tot op heden ongeëvenaard. En als ik het huidige ledenbestand zo bekijk zal dat nog een tijd zo blijven. Dit soort kwaliteitstopics moeten dus gekoesterd worden, en dan mag daar zeker op gereageerd worden, graag zelfs!
Klik om te vergroten...
Ik bepaal niks, maar vind er wat van. Volgens mij mis je de essentie van m’n reactie. Die ging niet over het tripreport..
Geniet van je dag 😍
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
Klik om te vergroten...
Waarom bemoei jij je ermee godverdomme?!
Oeps, verkeerde Dirkjan, dit ga ik even opnieuw proberen.
Reageren is toch een wettelijk geaccepteerde actie op een forum?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Waarom bemoei jij je ermee godverdomme?!
Oeps, verkeerde Dirkjan, dit ga ik even opnieuw proberen.
Reageren is toch een wettelijk geaccepteerde actie op een forum?
Klik om te vergroten...
Natuurlijk mag je altijd reageren hier: hoor je me daar ooit over?
Ook jij pakt dat zinnetje van mij er uit. Geeft niet, maar heb je wel de reactie gelezen waar ik op reageer? Ik denk het niet namelijk….
Ook voor jou ook een mooie avond 😍
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Ik bepaal niks, maar vind er wat van. Volgens mij mis je de essentie van m’n reactie. Die ging niet over het tripreport..
Geniet van je dag 😍
Klik om te vergroten...

We zijn hier op een forum en daar is reageren op elkaar toch wel zo'n beetje de essentie van toch. Het feit dat je enige reactie op mijn reactie is dat je slechts iets vindt in plaats van bepaalt zegt al voldoende. Je geeft namelijk weldegelijk aan met je reactie dat @Sebas- niet op dit topic zou mogen reageren, dat zou namelijk 'raar' zijn.

Dat het topic uit 2015 komt maakt naar mijn mening op dit forum niets uit, het is toch dood, dus elk teken van leven is waardevol.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeehond zei:
Natuurlijk mag je altijd reageren hier: hoor je me daar ooit over?
Ook jij pakt dat zinnetje van mij er uit. Geeft niet, maar heb je wel de reactie gelezen waar ik op reageer? Ik denk het niet namelijk….
Ook voor jou ook een mooie avond 😍
Klik om te vergroten...
Ik maak toch een grapje, blinde vink, denk je dat dat mijn normale manier van reageren is?
Hey Henk, lang niet gezien.
He bob! GODVERDOMME!
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Edit @Zeehond ik zie nu in dat je met raar waarschijnlijk bedoelde dat degene die oorspronkelijk in het topic aan het praten waren zeer waarschijnlijk niet meer op @Sebas- gaan reageren. Mijn excuses.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
bossenaar567 zei:
Edit @Zeehond ik zie nu in dat je met raar waarschijnlijk bedoelde dat degene die oorspronkelijk in het topic aan het praten waren zeer waarschijnlijk niet meer op @Sebas- gaan reageren. Mijn excuses.
Klik om te vergroten...
Ik wil niet vervelend doen, maar je profielfoto heeft ook wel een beetje de blik van 'huh? ik snap het niet".
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik lees nu pas dat dit over JMTHS gaat. Wat een topgozer, zou die al op vervroegd verlof zijn?
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik wil niet vervelend doen, maar je profielfoto heeft ook wel een beetje de blik van 'huh? ik snap het niet".
Klik om te vergroten...

Huh? ik snap het niet.
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ik lees nu pas dat dit over JMTHS gaat. Wat een topgozer, zou die al op vervroegd verlof zijn?
Klik om te vergroten...
Ja hij leeft nog post nog af en toe op het .info forum. Nog steeds een groot liefhebber van de stoffen.
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeehond zei:
Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
Klik om te vergroten...
Ja ik had toch al sorry gezegt tegen Mvr Plop... ik ben nog niet zo lang op het forum en moest ff uitzoeken hoe alles hier in zn werk gaan. Ik zal niet meer op oude posts reageren excuuuus 👊🏼
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
bossenaar567 zei:
Huh? ik snap het niet.
Klik om te vergroten...
99380477-B8C3-41DD-B18C-C49E6F2BE381.png
Is dit ene blik van

Hmm, briljante deductie, hier ga ik een scriptie over Schrijven?

of is dit

hoi ik ben Bert ik heb een banaan in mijn reet
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 34986
Is dit ene blik van

Hmm, briljante deductie, hier ga ik een scriptie over Schrijven?

of is dit

hoi ik ben Bert ik heb een banaan in mijn reet
Klik om te vergroten...
"Hallo ik ben de Bossenaar ik hou van drugs en doe daar graag elitair en bijdehand over tegen onbekenden op het internet"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."