#1
Thanks! Het is wel erg oppassen met opiaten inderdaad. Persoonlijk ben ik er niet zo gevoelig voor qua verslaving gelukkig, heb niet vaak de behoefte aan opiaten maar vind het heel af en toe wel eens leuk.Jmths zei:U-47700 is erg euforisch, prettig middel zeker wel, ook wel prettig dat het zo'n lang stabiel plateau heeft.
Ik had het nog wel vaker gebruikt maar de hoeveelheid die ik had was beperkt en het leek me niet verstandig om dit middel nog vaker in huis te halen, het blijft toch wel een middel dat veel raakvlakken heeft met heroïne.
