Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestrun U-47700, opioïd RC [40mg totaal]

Testrun U-47700, opioïd RC [40mg totaal]

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1


Wat
Totaal: 40mg U47700 (oraal)
T0:00, 12:40 - +23mg U47700
T0:50, 13:30 - +17mg U47700

Orally:
Threshold 10-20 mgs
Low 20-30 mgs
Average 30-50 mgs
High 50+
4-5 hours main duration, 4-8 hour after-effects

Bron: drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=269394

Wie
Man
81kg
1.81m


Wat is U47700
U47700 is een pijnstillende(/verdovende) opioïde die vooral recreatief wordt gebruikt om zijn aan opioïde bekende effecten. Dit wordt mijn eerste ervaring met een 'fatsoenlijke' opioïde maar van wat ik heb gelezen worden deze meestal omschreven als 'een zee van rust' gepaard met ultieme ontspanning en een nodige portie euforie, klinkt haast te mooi om waar te zijn.
U47700 is een afgeleide van de stof AH-7921, 'Fool' heeft hier nog een mooi rapportje van op het forum staan, dit rapportje heeft destijds dan ook mijn interesse gepiekt, de effecten zijn hoogstwaarschijnlijk sterk gelijkend.
Zie: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=52838&p=1157400


Het Rapportje 30-11-2015
T0:00, 12:40 - +23mg U47700 (oraal, gecapsuleerd)

T0:10, 12:50 - Op dit moment nog nerveus voor wat er komen gaat, ik heb deze stof eenmaal eerder uitgeprobeerd op 13mg wat zeer milde effecten gaf die zich vooral in wat zorgeloosheid en ontspanning uitte.
Van wat ik online las zou 23mg een goede dosis moeten wezen om mee te beginnen.
Mocht ik mij om T1:00 op een goede plek bevinden zonder mezelf al te overweldigd te voelen zal ik 17mg bij doseren.

T0:20, 13:00 - De nervositeit lijkt te zijn verdwenen, denk de eerste effecten ondertussen te bemerken, voel me iets meer ontspannen al en er is een lichte 'zoem'/trilling aanwezig in mijn benen.

T0:30, 13:10 - De effecten voelen momenteel nog steeds zeer mild, toch maar even opzoeken hoe lang het duurt om op te bouwen.

T0:35, 13:15 - Merk dat ik wat meer in mijn stoel hang dan normaal, recht overeind blijven zitten gaat enkel met moeite.

T0:40, 13:20 - Vanwege praktische overwegingen toch maar van mijn bureaustoel verhuist naar de bank in de woonkamer, ondertussen laptopje er bij gepakt om daar op verder te tikken.
De bank zit trouwens best lekker, alsof ik er op neer plof na een lange dag. Het geluid van de wind buiten klinkt eveneens als muziek in de oren.
Al met al voel ik me ondertussen wel mellow al zijn de effecten nog altijd mild en subtiel.

T0:50, 13:30 - De effecten zijn mij iets te mild en besluit om op dit punt de over gebleven 17mg te consumeren, +17mg U47700.
14mg gaat gecapsuleerd naar binnen, de laatste paar mg leg ik op mijn tong, de smaak is chemisch maar verder moeilijk te omschrijven, haast alsof ik schoonmaakmiddel op mijn tong leg. Ik voel langzaam dat mijn tong verlamt en zacht aan begint te voelen, na een paar minuten voelt mijn gehele mond iets zachter.

T1:00, 13:40 - Ik merk dat ik ondertussen een stuk minder typ en meer voor me uit loop te turen, gek genoeg kan ik momenteel veel voldoening halen uit niets doen. Een sensatie die nieuw voor me is.
Als het goed is zullen de effecten nog iets verder opbouwen, ik ben benieuwd waar het me nog zal brengen, uit voorzorg gooi ik alvast even de laptop op het stroom, terwijl ik dit doe merk ik dat mijn motoriek er niet op vooruit is gegaan.

T1:05, 13:45 - Op dit moment begint het lastiger te worden om nog verder te typen aan het rapportje, ik merk langzaam dat mijn lichaam in een compleet ontspannen staat valt.

T1:15, 13:55 - Ik besluit languit op de bank te gaan liggen en even een moment te nemen om naar buiten te turen door de grote glazen ramen van de deuren die mijn tuin in leiden.
Het miezert buiten zachtjes en ik hoor nog altijd de wind zachtjes blazen, het is lang geleden dat de wereld zo vredig aan voelde en alleen al een beetje naar buiten staren naar de blaadjes in de wind doet al veel genoegen.
Lekker niets doen is wat ik momenteel het liefst doe, erg veel motivatie om verder te typen heb ik momenteel dan ook niet meer en besluit mijn laptop even dicht te klappen en te genieten van de ondervonden effecten.

T2:15, 14:55 -
We zijn nu een uur verder sinds mijn laatste update en in dat uur heb ik enkel achterover gelegen en naar buiten gestaard. Ik kan mij de laatste keer in mijn leven dat ik bewust en vrijwillig één uur lang heb stil gezeten niet herinneren simpelweg omdat ik hier normaal niet toe in staat ben.
Ik heb gekeken naar de taferelen die buiten afspelen, de lichte miezer regen gepaard lichte windhozen, het geluid van de wind, de regendruppels die op mijn glas en lood plafon kletteren, het flora dat buiten rustig mee deinst met de wind.
Ik voel me een brok ontspanning, ik voel me zen, de sauna kan hier niet tegenop in ieder geval.
Van euforie is nog geen sprake maar ik heb het gevoel dat euforie wel zou doorbreken mocht de dosering een klein beetje naar boven opgeschroefd worden.

T2:20, 15:00 - Ik heb het gevoel dat de effecten weer langzaam in kracht aan het afnemen zijn, merk dat ik weer iets actiever word in ieder geval, effecten zijn echter nog steeds wel aardig aanwezig en zouden als het goed is nog zeker 2 uur moeten aanhouden.
Eveneens heb ik vrij plots een licht gevoel van misselijkheid, ik voel me licht draaierig, hopelijk houdt dit niet al te lang aan.
Motoriek is nog altijd niet helemaal 100%.
Voel me eveneens vrij waus op het moment.

T2:40, 15:20 - De ergste misselijkheid is voorbij maar nog steeds licht aanwezig, voel me een stuk scherper weer en de motoriek verloopt weer aardig soepel. Het meest heftige lijkt voorbij te zijn en heb het gevoel dat ik in de nasleep zit, iets sneller dan verwacht.

T3:20, 16:00 - Nietsvermoedende vriendin komt thuis, ben nog een beetje mak maar vriendin merkt verder niet dat ik onder invloed ben.

T3:50, 16:30 - We gaan de stad in om wat kleren te kopen, surprises, verjaardagscadeaus, etc. Merk dat mijn humeur nog steeds wel een lift heeft, normaal gesproken ben ik aardig snel verveeld in winkelen maar op dit moment vind ik alles wel best en prima samen gaand met een goed humeur.

T4:00, 17:40 - We lopen door een winkeltje en plots word ik weer overvallen door een vlaag van misselijkheid, voel me draaierig en het kost moeite om rechtop te blijven staan. Deze misselijkheid houdt zo'n 5minuten aan nadat het weer vrijwel volledig verdwijnt.

T5:00, 18:40 - Ondertussen zit ik weer thuis, ik denk nog heel lichtjes wel wat te merken maar het kleine avontuurtje is nu toch wel zo goed als voorbij.

Conclussie
Het 1ste uur na de 2de dosering was erg prettig, hierna was het feest (grotendeels) echter vrij rap voorbij en bleef ik met een gevoel van misselijkheid en 'waus' zijn achter. De nasleep was vrijwel niet merkbaar maar kwam voor mijn gevoel wel met een lichte verbetering in humeur.
Een leuk stofje, ik heb voor mijn gevoel een goed beeld gekregen van het typerende 'opiaat gevoel'. De misselijkheid is alleen wel een hekelpuntje.
Het was een stuk minder heftig dan verwacht al is dit waarschijnlijk ook te verklaren aan het feit dat mijn dosering niet zo heel heftig was, afgaand op mijn bron ligt deze iets onder de gemiddelde dosering.
Het plan is om deze week butyryl fentanyl 1:100 te kopen, even kijken hoe deze met U-47700 in verhouding staat.

Snoep verstandig, have fun. :wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Interessant, thanks! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Interessant report weer! Misselijkheid is soms een wel een dingetje met opiaten helaas. Soms heb ik aan het begin bij het inwerken, soms aan het eind bij het uitwerken en soms ook gewoon helemaal niet. Ik heb er nog niet echt een lijn in kunnen ontdekken, maar stil gaan liggen helpt vaak wel tegen de misselijkheid.

Mocht je weer een opiaat doen, raad ik je aan lekker op bed te gaan liggen. Los van dat dit tegen de misselijkheid helpt, vind ik dat persoonlijk ook de manier om de fijne effecten het beste te ervaren. Ik val dan nooit echt in slaap, maar kom in een staat terecht die tussen slaap en wakker zijn in ligt. Ik heb dan soms de meest levendige en realistische dromen. Dan heb ik soms echt het idee dat ik met vrienden ergens ben bijvoorbeeld, tot ik dus in enen weer echt wakker wordt en me realiseer dat ik gewoon in bed lig.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Ik kreeg laatst de tip mee van iemand die vaker heroïne gebruikt(e) dat op je zij liggen het best tegen de misselijkheid moest helpen. (Naast anti-histamines, dan)
Klik om te vergroten...
Daar kan ik ook wel inkomen. Als ik op bed ga liggen, ga ik ook vaak op mijn zij liggen en dan is de misselijkheid vaak snel weer weg.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kreeg laatst de tip mee van iemand die vaker heroïne gebruikt(e) dat op je zij liggen het best tegen de misselijkheid moest helpen. (Naast anti-histamines, dan)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Erg interessant en erg netjes kudo's!
Het lijkt erg op opiaten als heroïne in de zin van niks doen en ervan kunnen genieten.

Denk dat ik het links laat liggen voor nu.

Dank voor het delen!

Ps
Tegen misselijkheid kan je otc domperidon halen en dat 30minuten van te voren innemen. Maar goed je bent niets voor niets misselijk raad het niet aan daarom , maar handig om te weten wellicht.

Be safe

Peace!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Ps
Tegen misselijkheid kan je otc domperidon halen en dat 30minuten van te voren innemen. Maar goed je bent niets voor niets misselijk raad het niet aan daarom , maar handig om te weten wellicht.
Klik om te vergroten...
Is tegenwoordig (terecht) alleen nog met recept verkrijgbaar. :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kon het paar maanden terug zonder problemen ophalen. Had een buikgriep waar ik ook misselijk van was. Toen men daar vroeg waarvoor het was kreeg ik het gewoon mee. Zei dat mijn arts dit voorstelde als ik er last van bleef houden.

Eigenlijk hadden ze dit niet mogen geven mja die zijn niet zo op de hoogte/streng toen.
Sorry voor off-topic.

Interesant stofje U-47700 :)
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Interessant, thanks! :)
Klik om te vergroten...
Dank u!

Mocht je weer een opiaat doen, raad ik je aan lekker op bed te gaan liggen.
Klik om te vergroten...
Zal het de volgende keer eens proberen.
Ik kreeg laatst de tip mee van iemand die vaker heroïne gebruikt(e) dat op je zij liggen het best tegen de misselijkheid moest helpen. (Naast anti-histamines, dan)
Klik om te vergroten...
Had even gegoogle'd wat helpt tegen misselijkheid en kwam eveneens tegen dat op je linkerzij liggen helpt (omdat je maag links gelokaliseerd ligt dacht ik).

Erg interessant en erg netjes kudo's!
Klik om te vergroten...
Thanks!

Ps: Tegen misselijkheid kan je otc domperidon halen en dat 30minuten van te voren innemen.
Klik om te vergroten...
Ik zag online dat het te koop is in de kruidvat (NL), zal binnenkort eens even kijken, sowieso wel een handig dingetje, voor sporadisch gebruik uiteraard.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jmths zei:
Ps: Tegen misselijkheid kan je otc domperidon halen en dat 30minuten van te voren innemen.
Klik om te vergroten...
Ik zag online dat het te koop is in de kruidvat (NL), zal binnenkort eens even kijken, sowieso wel een handig dingetje, voor sporadisch gebruik uiteraard.
Klik om te vergroten...
Doperidon schijnt nogal wat bijwerkingen te hebben met verschillende drugs(vanwege de werking op een leverenzym, meende ik me te herinneren). Het lijkt me in ieder geval niet zo'n goed idee om dit 'zomaar' te nemen als je misselijkheid ervaart bij een drug, zonder eerst even na te zoeken hoe het met de betreffende interactie zit. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sorry dat ik je oude topic bump, maar was even benieuwd of je dit inmiddels vaker hebt gebruikt? En hoe je nu naar dit middel kijkt nu je ook ervaring hebt met Butyryl Fentanyl?

Ik kwam U-47700 net tegen en dacht is misschien wel interessant om eens te proberen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Sorry dat ik je oude topic bump, maar was even benieuwd of je dit inmiddels vaker hebt gebruikt? En hoe je nu naar dit middel kijkt nu je ook ervaring hebt met Butyryl Fentanyl?

Ik kwam U-47700 net tegen en dacht is misschien wel interessant om eens te proberen.
Klik om te vergroten...
U-47700 is erg euforisch, prettig middel zeker wel, ook wel prettig dat het zo'n lang stabiel plateau heeft.
Ik had het nog wel vaker gebruikt maar de hoeveelheid die ik had was beperkt en het leek me niet verstandig om dit middel nog vaker in huis te halen, het blijft toch wel een middel dat veel raakvlakken heeft met heroïne.

Bij de Butyryl-Fentanyl had ik me qua verslavingspotentieel toch wel flink in vergist. Ik merkte dat na een tijdje de misselijkheid van opiaten aanzienlijk minder werd en ondanks dat ik de Butyryl niet zo interessant vond qua effecten ik deze toch wel heel veel gebruikte. Sinds mijn eerste testrun heb ik ondertussen in mijn eentje toch wel een zakje van 3gram 1:00 (=30mg puur) er doorheen gewerkt in mijn eentje en ligt er ondertussen alweer een nieuwe 3gram in mijn lade.
De voornaamste reden voor mij dat opiaten verslavingspotentieel hebben is omdat deze altijd wel gebruikt kunnen worden. Niemand heeft door dat je onder invloed bent, je kunt er sociaal op functioneren, ik kan onder invloed hoorcolleges volgen, etc.

De U-47700 heeft een langer stabieler plateau en meer euforie dan de Butyr, erg leuk middeltje maar toch wel een erg hoog verslavingspotentieel, voor veel mensen is U-47700 waarschijnlijk iets te leuk.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
U-47700 is erg euforisch, prettig middel zeker wel, ook wel prettig dat het zo'n lang stabiel plateau heeft.
Ik had het nog wel vaker gebruikt maar de hoeveelheid die ik had was beperkt en het leek me niet verstandig om dit middel nog vaker in huis te halen, het blijft toch wel een middel dat veel raakvlakken heeft met heroïne.
Klik om te vergroten...
Thanks! Het is wel erg oppassen met opiaten inderdaad. Persoonlijk ben ik er niet zo gevoelig voor qua verslaving gelukkig, heb niet vaak de behoefte aan opiaten maar vind het heel af en toe wel eens leuk.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Thanks! Het is wel erg oppassen met opiaten inderdaad. Persoonlijk ben ik er niet zo gevoelig voor qua verslaving gelukkig, heb niet vaak de behoefte aan opiaten maar vind het heel af en toe wel eens leuk.
Klik om te vergroten...
Als je jezelf er wel mee vertrouwt kan ik hem zeker aanraden, ik denk dat als ik de U-47700 nog eens betaalbaar voorbij zie komen in de toekomst dat ik hem wel weer in huis ga halen. :)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sebas- zei:
Hey Plop! Ik ben hier nog niet zo lang en vind het soms interessant om verhalen terug te lezen 👍🏼
Klik om te vergroten...
Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Erg interessant en erg netjes kudo's!
Het lijkt erg op opiaten als heroïne in de zin van niks doen en ervan kunnen genieten.

Denk dat ik het links laat liggen voor nu.

Dank voor het delen!

Ps
Tegen misselijkheid kan je otc domperidon halen en dat 30minuten van te voren innemen. Maar goed je bent niets voor niets misselijk raad het niet aan daarom , maar handig om te weten wellicht.

Be safe

Peace!
Klik om te vergroten...
'Niks doen en ervan genieten' doe ik met wiet... ik snap gewoon niet waarom mensen daar gevaarlijke RC's of heroine voor nodig hebben... hoop dat het iedergeval onder controle blijft!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sebas- zei:
'Niks doen en ervan genieten' doe ik met wiet... ik snap gewoon niet waarom mensen daar gevaarlijke RC's of heroine voor nodig hebben... hoop dat het iedergeval onder controle blijft!
Klik om te vergroten...
Je bent weer
oude topics omhoog aan het halen :)
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Je bent weer
oude topics omhoog aan het halen :)
Klik om te vergroten...
Hey Plop! Ik ben hier nog niet zo lang en vind het soms interessant om verhalen terug te lezen 👍🏼
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Lezen is prima, maar reageren is wel een beetje raar of zie je dat zelf niet?
Klik om te vergroten...

Hoe ga jij voor anderen bepalen waar zij wel of niet op mogen reageren? Beetje raar, of zie je dat zelf niet?

De kwaliteit van de tripreports van Jmths zijn tot op heden ongeëvenaard. En als ik het huidige ledenbestand zo bekijk zal dat nog een tijd zo blijven. Dit soort kwaliteitstopics moeten dus gekoesterd worden, en dan mag daar zeker op gereageerd worden, graag zelfs!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
bossenaar567 zei:
Hoe ga jij voor anderen bepalen waar zij wel of niet op mogen reageren? Beetje raar, of zie je dat zelf niet?

De kwaliteit van de tripreports van Jmths zijn tot op heden ongeëvenaard. En als ik het huidige ledenbestand zo bekijk zal dat nog een tijd zo blijven. Dit soort kwaliteitstopics moeten dus gekoesterd worden, en dan mag daar zeker op gereageerd worden, graag zelfs!
Klik om te vergroten...
Ik bepaal niks, maar vind er wat van. Volgens mij mis je de essentie van m’n reactie. Die ging niet over het tripreport..
Geniet van je dag 😍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."