#1
Dan is het lekker!Ja, ik doe het ook wel in de nasleep van LSD, inderdaad 6-12 uur na inname maar niet daarvoor.
Dan is het lekker!Ja, ik doe het ook wel in de nasleep van LSD, inderdaad 6-12 uur na inname maar niet daarvoor.
Geslaagd feestje was het zekerKlinkt als een geslaagd feestje! ^^
Als ik je een tip mag geven (je moet het uiteraard zelf weten), probeer niet teveel alcohol erbij te drinken, je voelt er door de pep toch vrijwel helemaal niks van(en je droogt er extra van uit), dus het voegt dan alleen maar extra brakheid toe de dagen ernaik zou proberen om het op wat drankjes voor de smaak te houden en verder op iets non alcoholisch over te stappen.
Geslaagd feestje was het zeker
Bedankt voor de tip! Ik had me al wat ingelezen via hier van te voren en gelezen over dat alcohol niet veel doet inderdaad. Ik kon dus redelijk op tijd stoppen met alcohol drinken door dat in mijn achterhoofd te houden en ben overgestapt op flesjes water. Zoetigheid zoals cola ofzo kreeg ik niet naar binnen. Volgende keer toch iets minder alcohol drinken, benieuwd of ik dat in de brakheid kan merken.
Maar ik zit me dan te bedenken hoe dit komt? Het chemische/lichamelijke verhaal. Waarom kun je doordrinken zonder er op dat moment iets van te voelen? Dat zal dan weer betrekking hebben op je hersenen neem ik aan
Voorral met coke kom je zulke extreme gevallen tegen, mensen die van de grond geraapt worden om hun kop in de sos te douwen zodat ze wakker wordenHoe het precies werkt weet ik niet. Maar het stimulerende effect van pep duwt het effect van alcohol compleet naar de achtergrond. Daardoor kan je drinken wat je wil zonder dronken te worden.
Echter als je pep eerder uitwerkt dan de alcohol kan je in 1 klap van 'nuchter' naar compleet katjelam gaan. Dat kan vervelend uitpakken weet ik uit ervaring![]()
Ik merk het juist. Dan denk ik op momenten âo dit komt door de alcoholâ en even later âo ik voel me zo door de speedâ. Dat kunnen onderscheiden is wel fijn. Zelfde ook als ik geblowed had tijdens speedKlinkt als een geslaagd feestje! ^^
Als ik je een tip mag geven (je moet het uiteraard zelf weten), probeer niet teveel alcohol erbij te drinken, je voelt er door de pep toch vrijwel helemaal niks van(en je droogt er extra van uit), dus het voegt dan alleen maar extra brakheid toe de dagen ernaik zou proberen om het op wat drankjes voor de smaak te houden en verder op iets non alcoholisch over te stappen.
Been there, done that! Never again⊠Wat een kater had ik toen zeg⊠Was niet out gegaan maar wel 3x zoveel gezopen als ik zonder coke had gekund. (Zuip nu helemaal nooit meer) Was de volgende ochtend nog lam EN die kater..Hoe het precies werkt weet ik niet. Maar het stimulerende effect van pep duwt het effect van alcohol compleet naar de achtergrond. Daardoor kan je drinken wat je wil zonder dronken te worden.
Echter als je pep eerder uitwerkt dan de alcohol kan je in 1 klap van 'nuchter' naar compleet katjelam gaan. Dat kan vervelend uitpakken weet ik uit ervaring![]()
Ik zou het zo weer doen! Die rust in mijn hoofd was echt goddelijk. Maar ook de rest veraste mij positief.
![]()
Interessant! Zo zie je maar weer dat het voor iedereen anders kan werkenIk merk het juist. Dan denk ik op momenten âo dit komt door de alcoholâ en even later âo ik voel me zo door de speedâ. Dat kunnen onderscheiden is wel fijn. Zelfde ook als ik geblowed had tijdens speed
Wiet samen met speed vind ik lekker! Ik voel ook verschil wanneer de speed of wiet overheerst. Je word anders stoned maar wel stoned.Interessant! Zo zie je maar weer dat het voor iedereen anders kan werkenbij mij overheerst pep de alcohol en wiet. Ik word wel een beetje stoned, maar ik kan grammen weg paffen waar ik nuchter allang kotsend boven de wc van zou hangen
doe het dan eigenlijk alleen nog voor de smaak, niet voor het effect.
Wiet samen met speed vind ik lekker! Ik voel ook verschil wanneer de speed of wiet overheerst. Je word anders stoned maar wel stoned.
Precies zoals jij zegt!Ik rook zelden wiet, dus als ik het doe, heb ik de neiging meteen knetterstoned te worden, dat vind ik soms wat onhandig want dan word ik enorm lam/slaperig. Ik kan dan helemaal niks meer uitvoeren. De paar keer dat ik wat speed had gebruikt en daarna wiet, kon ik een veel meer âwakkere stonedâ beleven. En daardoor bijvoorbeeld Rick & Morty kijken zonder half in slaap te donderen. Vond ik persoonlijk dus ook een heel relaxte combo en ik had ook heel wat meer uren te genieten van het effect van de cannabis omdat ik wat actiever bleef.
Ze halen elkaars bijwerkingen weg. Ik had ze zo 123 nooit bij elkaar geplaatst maar ze matchen goed.
Toch lees en hoor ik ook dat mensen para worden van die combi. Dus niet voor iedereen weggelegd..Ik rook zelden wiet, dus als ik het doe, heb ik de neiging meteen knetterstoned te worden, dat vind ik soms wat onhandig want dan word ik enorm lam/slaperig. Ik kan dan helemaal niks meer uitvoeren. De paar keer dat ik wat speed had gebruikt en daarna wiet, kon ik een veel meer âwakkere stonedâ beleven. En daardoor bijvoorbeeld Rick & Morty kijken zonder half in slaap te donderen. Vond ik persoonlijk dus ook een heel relaxte combo en ik had ook heel wat meer uren te genieten van het effect van de cannabis omdat ik wat actiever bleef.
Ze halen elkaars bijwerkingen weg. Ik had ze zo 123 nooit bij elkaar geplaatst maar ze matchen goed.
Toch lees en hoor ik ook dat mensen para worden van die combi. Dus niet voor iedereen weggelegd..
Das shit. Dat heb ik niet gelukkig.Ik krijg daar zo'n droge bek van dat ik kan stikken in mijn eigen keel. En van de wiet voel ik vervolgens niks![]()
Ah ja ik denk dat ik 't andersom doe idd
Met speed kan je zo blijven door paffen, niet normaalMijn speed gebruik ligt per keer zo tussen de 50 en max 150 mg per keer. Blow dan op die dag/avond 1,5 tot 2 gram wiet.
Ja lekker he!Met speed kan je zo blijven door paffen, niet normaal
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."