Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsa-PIHP: van flop naar smoke

a-PIHP: van flop naar smoke

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeelanddude zei:
... beter als de rush van snuiven
Klik om te vergroten...
klinkt aanlokkelijk, maar verder als wat aanklooien met zilverpapier lukt mij niet...
Moet toch is zo'n pijpje kopen misschien...
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke RC pyro's zijn de moeite waard om te roken/vapen met een pijpje?
Ik rookte vroeger wel eens a-pvp maar na een paar heisen werd het soms te stimulerend en onaangenaam..
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Still going strong ?
Klik om te vergroten...
jup, al is de hoeveelheid niet zo extreem meer als pakembeet 3 maanden geleden. Zit nu op grofweg 1gr mdphp per week, zonder benzo's :)
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Azraël zei:
Welke RC pyro's zijn de moeite waard om te roken/vapen met een pijpje?
Ik rookte vroeger wel eens a-pvp maar na een paar heisen werd het soms te stimulerend en onaangenaam..
Klik om te vergroten...
ligt eraan hoeveel je die moeite waard is....Als je binnen 8 maanden compleet naar de tering wil zijn, begin dan aan pyro's vapen.
Dat gezegd, a-PIHP en mdphp zijn best lekker...te lekker..
Zeelanddude zei:
Conclusie...nadat ik ondekt hebt dat smoken wel heul erg leuk is ben ik blij dat het op is, ik zal het niet snel opnieuw bestellen denk ik,
Klik om te vergroten...
oooh... de ironie :upsidedown: :upsidedown: :thinking:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
oooh... de ironie :upsidedown: :upsidedown: :thinking:
Klik om te vergroten...
Still going strong ?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeelanddude zei:
ligt eraan hoeveel je die moeite waard is....Als je binnen 8 maanden compleet naar de tering wil zijn, begin dan aan pyro's vapen.
Dat gezegd, a-PIHP en mdphp zijn best lekker...te lekker..

oooh... de ironie :upsidedown: :upsidedown: :thinking:
Klik om te vergroten...
:(
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw

In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw

In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Klik om te vergroten...
Sterk en dapper besluit om naar Afrika te gaan en nu ook vol te houden! Ik wens je alle goeds, en wie weet zien we je nog eens terug.

Liefs Pløp
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeelanddude zei:
Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw

In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Klik om te vergroten...
Ik heb nog heel even op je pm gereageerd met een vraag. Daarna zal ik uw wensen vervullen dude uit zeeland!
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw

In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Klik om te vergroten...
Goed bezig de ommezwaai te maken! Ik ga je wel missen hier. Ouwe knutselaar 🤗
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw

In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Klik om te vergroten...
Ik wens je alle sterkte toe vriend,
Je bent sterker dan vele met de keuzes die je hebt gemaakt en gaat maken onthoud dat! ik ga je in ieder geval hier missen. Ik ben blij wat van je te lezen en wens je al het geluk toe wat nog komen mag in dit proces van jaren waar je krachtig voor gekozen hebt.

ga je goed.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Ik heb nog heel even op je pm gereageerd met een vraag. Daarna zal ik uw wensen vervullen dude uit zeeland!
Klik om te vergroten...
Het is een half jaar geworden. Dan zien we wel verder! Sterkte dude uit Zeeland !!!!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
Het is een half jaar geworden. Dan zien we wel verder! Sterkte dude uit Zeeland !!!!
Klik om te vergroten...
Dit is geen aanval of zo, maar een gewone vraag.
Waarom bepaal jij dat het een half jaar is als iemand zelf om een jaar vraagt?
Ik begrijp dat niet.
Vind het heel krachtig van @Zeelanddude dat hij afstand neemt en werkt aan zijn herstel; heel veel respect heb ik daarvoor. Zijn verzoek van een ban voor een jaar is ook een stuk zelfbescherming.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
Waarom bepaal jij dat het een half jaar is als iemand zelf om een jaar vraagt?
Klik om te vergroten...

Dat werd waarschijnlijk besproken via pm..
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeehond zei:
Ah ok, dat heb ik gemist natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Geeft ook niet was een terechte vraag. Vond het ietsjes raar dat je er van uitging dat "ik" dat (of wij als moderators) dat voor een ander zouden besluiten. Natuuuurlijk doen we dat niet. Maar we hebben gewoon te vaak meegemaakt met ; mag ik een jaar ban of perma en dan even later terug komen met de vraag wil je mijn ban terugdraaien. Maar als moderator hebben we niet ALLE rechten dus door ervaring vragen we altijd even door en geven we de persoon altijd nog even bedenktijd. Dan en alleen dan doen we precies wat die persoon wenst.

Een ban terugdraaien moet via de beheerder van de site en die is niet altijd beschikbaar. Dan is het nog lulliger dat die persoon niet terug kan komen mocht hij of zij dat willen. Dus altijd even voor de duidelijkheid even navragen of ze het zeker weten en of ze het termijn zeker weten.

Bedankt eigenlijk voor je vraag want schept misschien voor anderen ook weer meer duidelijkheid dat er achter de schermen ook dingen gebeuren waar we als moderator mee te maken hebbben waar anderen geen idee van hebben :) .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."