#1
klinkt aanlokkelijk, maar verder als wat aanklooien met zilverpapier lukt mij niet...... beter als de rush van snuiven
Moet toch is zo'n pijpje kopen misschien...
klinkt aanlokkelijk, maar verder als wat aanklooien met zilverpapier lukt mij niet...... beter als de rush van snuiven
jup, al is de hoeveelheid niet zo extreem meer als pakembeet 3 maanden geleden. Zit nu op grofweg 1gr mdphp per week, zonder benzo'sStill going strong ?
ligt eraan hoeveel je die moeite waard is....Als je binnen 8 maanden compleet naar de tering wil zijn, begin dan aan pyro's vapen.Welke RC pyro's zijn de moeite waard om te roken/vapen met een pijpje?
Ik rookte vroeger wel eens a-pvp maar na een paar heisen werd het soms te stimulerend en onaangenaam..
oooh... de ironieConclusie...nadat ik ondekt hebt dat smoken wel heul erg leuk is ben ik blij dat het op is, ik zal het niet snel opnieuw bestellen denk ik,
Still going strong ?oooh... de ironie![]()
![]()
![]()
ligt eraan hoeveel je die moeite waard is....Als je binnen 8 maanden compleet naar de tering wil zijn, begin dan aan pyro's vapen.
Dat gezegd, a-PIHP en mdphp zijn best lekker...te lekker..
oooh... de ironie![]()
![]()
![]()
Sterk en dapper besluit om naar Afrika te gaan en nu ook vol te houden! Ik wens je alle goeds, en wie weet zien we je nog eens terug.Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw
In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Ik heb nog heel even op je pm gereageerd met een vraag. Daarna zal ik uw wensen vervullen dude uit zeeland!Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw
In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Goed bezig de ommezwaai te maken! Ik ga je wel missen hier. Ouwe knutselaar 🤗Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw
In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Ik wens je alle sterkte toe vriend,Laat ik hierop maar even inhaken, ben er inmiddels achtergekomen dat ik niet normaal kon en kan gebruiken. Kan een lang verhaal kort houden, ik ben verslaafd, en begin er steeds meer achter te komen wat dat inhoud. 115 dagen clean en dat voelt best goed btw
In Maart/ April heb ik 6 weken in Afrika in een kliniek gezeten en ben daarna naar een safehouse gegaan waar ik nu nog steeds zit en heb nu de beslissing genomen om een afstand te nemen van drugsforum. Hoewel ik al een ruime tijd niet meer mee draai hier of kijk wat er hier gebeurt hield ik de optie nog wel open. Wil graag een extra stok achter de deur hebben en bij deze wil ik mezelf laten bannen voor een jaar. Ik kan mezelf niet bannen, maar @Mezelf kan mij wel bannen (ghehe, blijft leuk)
Het ga jullie goed mensen
Het is een half jaar geworden. Dan zien we wel verder! Sterkte dude uit Zeeland !!!!Ik heb nog heel even op je pm gereageerd met een vraag. Daarna zal ik uw wensen vervullen dude uit zeeland!
Dit is geen aanval of zo, maar een gewone vraag.Het is een half jaar geworden. Dan zien we wel verder! Sterkte dude uit Zeeland !!!!
Waarom bepaal jij dat het een half jaar is als iemand zelf om een jaar vraagt?
Geeft ook niet was een terechte vraag. Vond het ietsjes raar dat je er van uitging dat "ik" dat (of wij als moderators) dat voor een ander zouden besluiten. Natuuuurlijk doen we dat niet. Maar we hebben gewoon te vaak meegemaakt met ; mag ik een jaar ban of perma en dan even later terug komen met de vraag wil je mijn ban terugdraaien. Maar als moderator hebben we niet ALLE rechten dus door ervaring vragen we altijd even door en geven we de persoon altijd nog even bedenktijd. Dan en alleen dan doen we precies wat die persoon wenst.Ah ok, dat heb ik gemist natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."