Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuke XTC trip op Smeerboel, totdat ik betrapt werd in een Dixie :)

Leuke XTC trip op Smeerboel, totdat ik betrapt werd in een Dixie :)

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
buddha31Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk niet dat dit een bewaker is.
Die krijgen meestal de instructie om gebruikers te gedogen (anders kan je het halve terrein wel ontruimen) en alleen de verkopers eruit te pikken.

Ik sta er vooral van te kijken dat hij de dixie heeft opengetrokken.
C

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Casrus
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Is van tevoren nemen geen goede optie? Het duurt toch even voor het begint te werken?

Hoef je ook niks naar binnen te smokkelen.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blijft de vraag... waarom duiken mensen een dixi in om xtc te consumeren?
Voor dixi liefhebbers, youtube even Hans Teeuwen & Boels. Sorry, beetje off topic maar wel grappig.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Alles in 1 keer
Klik om te vergroten...
Of is het een héél, héél slecht idee?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
SneeuwStorm zei:
Blijft de vraag... waarom duiken mensen een dixi in om xtc te consumeren?
Voor dixi liefhebbers, youtube even Hans Teeuwen & Boels. Sorry, beetje off topic maar wel grappig.
Klik om te vergroten...
Omdat ik anders je dixi...

Sorry.

Zou zelf uit het zicht bijpakken. Is een dixi niet ideaal daarvoor?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
SneeuwStorm zei:
Blijft de vraag... waarom duiken mensen een dixi in om xtc te consumeren?
Klik om te vergroten...
Om extra van het proces te kunnen genieten "draaien, likken, dippen....". Ohnee dat was met een Oreo koekje. 😬
Ik weet ook niet waarom ik daaraan moest denken. 😂
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die dip komt natuurlijk door de veel te hoge dosis, maar zo te lezen weet je dit al. Bij dips, probeer ik me te beseffen dat t een reactie in t brein je vanwege t feit dat je al die serotonine hebt opgebruikt. Beetje cliché maar werkt wel.

ziek verhaal met die nepbewaker.
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#8
SneeuwStorm zei:
Blijft de vraag... waarom duiken mensen een dixi in om xtc te consumeren?
Voor dixi liefhebbers, youtube even Hans Teeuwen & Boels. Sorry, beetje off topic maar wel grappig.
Klik om te vergroten...
Kan ik beter zien hoeveel ik nog heb of om nog te breken i.p.v. blind pakken/afbijten.

Vaag verhaal, zonde van je goede feestje
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
jackhan zei:
Kan ik beter zien hoeveel ik nog heb of om nog te breken i.p.v. blind pakken/afbijten.

Vaag verhaal, zonde van je goede feestje
Klik om te vergroten...
En de beveiliging ook.
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha wow. Net als jou proef ik ook eerst de sfeer, meestal wat langer dan een half uur. Best vaak dat die toch niet chill is, soms ook wel. Meestal word 't 'm dan dus niet.
Vroeger op Psy-Fi wel gebruikt met goede ervaring, ook psychedelica die ik enger vind om te gebruiken, maar ben er nu steeds terughoudender in, tegenwoordig alleen met goede vrienden thuis of op besloten feestjes. Kan ik beter chillen en voel ik me ook minder snel negatief als er bv genante dingen gebeuren.
Zo'n klojo tegenkomen is natuurlijk vet kut en vet pech. Maar het kan wel gebeuren, je voelt je in een ongunstige machtspositie en daar word misbruik van gemaakt. Zelf wel eens zoiets op station gehad terug naar huis. Ook een van mijn angsten dat zoiets gebeurd als ik niet stabiel ben. Best goed gereageerd, weet niet hoe ik dat zou kunnen. Ik moet trouwens best vaak janken als ik gebruik, maar dan tijdens XTC of de nacht erna, in die dip dagen daarna bijna nooit.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
luuuk zei:
Haha wow. Net als jou proef ik ook eerst de sfeer, meestal wat langer dan een half uur. Best vaak dat die toch niet chill is, soms ook wel. Meestal word 't 'm dan dus niet.
Vroeger op Psy-Fi wel gebruikt met goede ervaring, ook psychedelica die ik enger vind om te gebruiken, maar ben er nu steeds terughoudender in, tegenwoordig alleen met goede vrienden thuis of op besloten feestjes. Kan ik beter chillen en voel ik me ook minder snel negatief als er bv genante dingen gebeuren.
Zo'n klojo tegenkomen is natuurlijk vet kut en vet pech. Maar het kan wel gebeuren, je voelt je in een ongunstige machtspositie en daar word misbruik van gemaakt. Zelf wel eens zoiets op station gehad terug naar huis. Ook een van mijn angsten dat zoiets gebeurd als ik niet stabiel ben. Best goed gereageerd, weet niet hoe ik dat zou kunnen. Ik moet trouwens best vaak janken als ik gebruik, maar dan tijdens XTC of de nacht erna, in die dip dagen daarna bijna nooit.
Klik om te vergroten...
Wat kan er gebeuren? Je wordt van het feest verwijderd, of uit de trein geschopt.

Tenzij het een feest is waar je iedere keer weer terug naar toe wilt, zou ik me geen zorgen maken.
l
luuukLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik gebruik en ik ben onder invloed ben ik niet de stabielste. Ben bang dat ik in paniek raak of op andere manier bad ga. Niet echt iets wat ik wil laten gebeuren. Bovendien doe ik dan makkelijk domme dingen, in een besloten setting is dat veel relaxter. Daarom erg terughoudend om dat op een festival te doen met heel veel onbekende mensen en drukte en waar van alles met de sfeer kan gebeuren.
Ik heb snachts na een feestje waar ik van alles had gebruikt in de trein dus wel eens iemand gehad die me probeerde te beroven omdat ik er nogal ver heen uit zag. Godzijdank goed van weg gekomen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
luuuk zei:
Als ik gebruik en ik ben onder invloed ben ik niet de stabielste.
Klik om te vergroten...
Daar doe je het toch voor?
luuuk zei:
Ik heb snachts na een feestje waar ik van alles had gebruikt in de trein dus wel eens iemand gehad die me probeerde te beroven omdat ik er nogal ver heen uit zag. Godzijdank goed van weg gekomen.
Klik om te vergroten...
Zelfs als ik nuchter ben vermijd ik de nachttrein.

Veel teveel dronken studenten, leipo's en junks meegemaakt... en dan eerst ook nog een half uur in de trein wachten op Amsterdam CS.

Ga altijd op de fiets, met licht aan en helm op, en nuchter genoeg dat ik een redelijke toerekeningsvatbare verkeersdeelnemer kan zijn (op het aparte fietspad).
G
GloryTripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chillax zei:
Had die "bewaker" wel een outfit aan of gewone kleding? Want dan was het natuurlijk zéker niet echt iemand van de beveiliging.
Helaas veroorzaakt de illegaliteit van middelen altijd een soort smet op het gebruik wat ik zeker wel herken. Ook het mee naar binnen nemen brengt altijd een bepaalde spanning met zich mee die soms een beetje afbreuk doet op het geheel en wat stress veroorzaakt wat je trip niet ten goede komt.
Klik om te vergroten...
Deze "bewaker" had idd een mooie beveiligers outfit aan, die precies leek op die van de normale beveiligers die daar rondliepen. Ik had niet opgemerkt of hij ook zo'n mooi beveiligerscheckje bij zijn hart had zitten.

FredKroket zei:
Dit was geen echte bewaker haha.
Klik om te vergroten...
Dat was de conclusie die ik en mijn vrienden uiteindelijk ook hebben getrokken. Compleet absurd concept maar mensen doen gekkere dingen voor geld...
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vaag verhaal joh. Maar om met 2 man een dixie in te gaan was natuurlijk ook niet slim. En de deur zat ook niet goed opslot dus.
Ik neem vaak gewoon midden in de zaal tussen alle mensen mijn drugs. Wel altijd even goed om je heen kijken van te voren. En het hangt er vanaf hoe groot/druk het feest is en hoeveel security er aanwezig is. Soms op kleine feestjes is het geen veilige optie.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Is van tevoren nemen geen goede optie? Het duurt toch even voor het begint te werken?

Hoef je ook niks naar binnen te smokkelen.
Klik om te vergroten...
Alles in 1 keer
G
GloryTripperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
Is van tevoren nemen geen goede optie? Het duurt toch even voor het begint te werken?

Hoef je ook niks naar binnen te smokkelen.
Klik om te vergroten...
Moet zeggen dat ik dat nooit geprobeerd heb. Meestal ben ik zo'n 7-9 uur op zo'n festival. Als ik dan in 1 keer mijn hele xtc pil in mijn mik zou flikkeren dan zou ik waarschijnlijk de laatste 2 uur al merken dat ik richting de afterglow aan het gaan ben. Terwijl ik het juist chill vind om op het laatste stuk van het feest het hardst te gaan. Dan helpen kwartjes beter in mijn ervaring omdat je het over een langere tijdsperiode kan doseren.

Daarnaast merkte ik bij mijn 2x XTC die ik tot nu heb gedaan dat ik het 'inkicken' van het eerste kwartje altijd al best hard vond, ik wil me eigenlijk niet voorstellen hoe het voelt als er in 1x 150mg aan MDMA in mijn brein knalt. :tearsofjoy:

Kunnen mensen met ervaring hier over spreken? Kwartjes/halfjes vs in 1x die hele pil?
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#18
GloryTripper zei:
Moet zeggen dat ik dat nooit geprobeerd heb. Meestal ben ik zo'n 7-9 uur op zo'n festival. Als ik dan in 1 keer mijn hele xtc pil in mijn mik zou flikkeren dan zou ik waarschijnlijk de laatste 2 uur al merken dat ik richting de afterglow aan het gaan ben. Terwijl ik het juist chill vind om op het laatste stuk van het feest het hardst te gaan. Dan helpen kwartjes beter in mijn ervaring omdat je het over een langere tijdsperiode kan doseren.

Daarnaast merkte ik bij mijn 2x XTC die ik tot nu heb gedaan dat ik het 'inkicken' van het eerste kwartje altijd al best hard vond, ik wil me eigenlijk niet voorstellen hoe het voelt als er in 1x 150mg aan MDMA in mijn brein knalt. :tearsofjoy:

Kunnen mensen met ervaring hier over spreken? Kwartjes/halfjes vs in 1x die hele pil?
Klik om te vergroten...
Ik doe standaard 1mg/kg als startdosis en daarna 1 of 2x de helft daarvan. Ik rond dit iets af naar boven. In mijn geval neem ik 110+60mg. Ik weeg 95k.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
GloryTripper zei:
Kunnen mensen met ervaring hier over spreken? Kwartjes/halfjes vs in 1x die hele pil?
Klik om te vergroten...

Ja. Ik heb de eerste aantal keren dat ik xtc gebruikte behoorlijk geëxperimenteerd met dosissen.

Ik weeg 90kg en heb veel spiermassa en een hoog metabolisme.

Met (geteste) pillen van 195mg kwam ik tot de conclusie dat beginnen met kwartjes niks is. Ik kom er dan niet in.

Een halfje (net geen 100mg) als eerste dosis en daarna twee kwartjes (net geen 50mg p/s) bijpakken is het beste voor mij.

Een hele pil ineens raad ik af tenzij je er echt maar eentje meenemt en je van tevoren tegen je vrienden zegt dat ze je echt niks mogen bij geven.
Hij kwam er goed in en ik voelde me fantastisch. Echter, wel direct kaakschaatsen/klapperen, lastig communiceren (mensen simpelweg niet meer verstaan, en vervolgens niet uit mijn eigen woorden komen), en de drang om bij te pakken was veel groter dan normaal. Ik kon geen nee tegen mezelf zeggen. Bijpakken heb ik vervolgens dus ook gedaan (dom dom) met zwarte gaten en meer dan onprettige comedown als gevolg. Achteraf realiseerde ik me pas dat ik doodleuk halfjes had bijgepakt terwijl ik dit "normaal" nooit zou doen. Het maakte me simpelweg niet meer uit.

Achteraf vond ik het eng dat ik na die hoge dosissen MDMA totaal geen rem en gezond verstand meer had, terwijl ik normaal de "verstandige" van de groep ben.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit was geen echte bewaker haha.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."