#1
Ik denk niet dat dit een bewaker is.
Die krijgen meestal de instructie om gebruikers te gedogen (anders kan je het halve terrein wel ontruimen) en alleen de verkopers eruit te pikken.
Ik sta er vooral van te kijken dat hij de dixie heeft opengetrokken.
Die krijgen meestal de instructie om gebruikers te gedogen (anders kan je het halve terrein wel ontruimen) en alleen de verkopers eruit te pikken.
Ik sta er vooral van te kijken dat hij de dixie heeft opengetrokken.