#1
Het is geen trip rapport maar een klein deel van wat ik heb mee gemaakt tijdens mijn laatste x 1P-LSD (75 ug dd: 5-11-‘22). Ik zou geen ander topic kunnen bedenken waar het beter in past.
Ik had dit getypt tijdens de trip en vergeten dat ik het had getypt en wilde delen. Zit net mijn notities op de iPad bij te werken en toen zag ik m weer.
Dit is wat er gebeurde tijdens het bekijken (casten) en luisteren van een Carl Cox live DJ-set met LSD op:
“What the fuck?
Ik ZIE de beat in de muziek!
Ik ben al een geboren “beelddenker” maar nu merk ik elke vorm van beat, drum, tik, bass-beat, of wat ook maar met een “slagwerk-achtig” geluid te maken heeft al-le-maal op. Natuurlijk ook als geluid maar ik zie verschillende tinten blauw, soms grijsachtig in horizontale strepen onder elkaar.
Elke toon/beat heeft een eigen kleur blauw. Welke op het moment van luisteren het meest prominent aanwezig is heeft de dikste streep. Dus dan overheerst die kleur van die streep. Wisselt het, dan wisselen de kleuren en dus de diktes van de (net niet vloeiende strakke, ietwat grillerige) strepen mee. Dan overheerst weer die blauwe tint.
De achtergrond schemert soms door de licht bewegende strepen heen en die is grijs. Weinig dikke beat meer grijs dus.
Sowieso zie ik met trippen, op welk middel dan ook, veel paars en blauw/turquoise of soms ook groen/gifgroen. Zegt dat nog iets?
Wat fucking vet! 😍”
Het is alweer een poosje terug maar ik vond het gaaf en mooi genoeg om alsnog te delen met jullie!
😍😍😍😍😍
Ik had dit getypt tijdens de trip en vergeten dat ik het had getypt en wilde delen. Zit net mijn notities op de iPad bij te werken en toen zag ik m weer.
Yes! Voel m al vaag langzaam opkomen. Lets go! 😁
Om 20.00 75 Ug 1P-LSD genomen!
Een eventueel nachtje doorhalen is ingepland sinds maanden. (Al viel ik vorige x tijdens die piek in slaap 😂😂)
Maandag vrij en houd morgen lekker een “pyjama-dag”.
Dit is wat er gebeurde tijdens het bekijken (casten) en luisteren van een Carl Cox live DJ-set met LSD op:
“What the fuck?
Ik ZIE de beat in de muziek!
Ik ben al een geboren “beelddenker” maar nu merk ik elke vorm van beat, drum, tik, bass-beat, of wat ook maar met een “slagwerk-achtig” geluid te maken heeft al-le-maal op. Natuurlijk ook als geluid maar ik zie verschillende tinten blauw, soms grijsachtig in horizontale strepen onder elkaar.
Elke toon/beat heeft een eigen kleur blauw. Welke op het moment van luisteren het meest prominent aanwezig is heeft de dikste streep. Dus dan overheerst die kleur van die streep. Wisselt het, dan wisselen de kleuren en dus de diktes van de (net niet vloeiende strakke, ietwat grillerige) strepen mee. Dan overheerst weer die blauwe tint.
De achtergrond schemert soms door de licht bewegende strepen heen en die is grijs. Weinig dikke beat meer grijs dus.
Sowieso zie ik met trippen, op welk middel dan ook, veel paars en blauw/turquoise of soms ook groen/gifgroen. Zegt dat nog iets?
Wat fucking vet! 😍”
Het is alweer een poosje terug maar ik vond het gaaf en mooi genoeg om alsnog te delen met jullie!
😍😍😍😍😍
