@Roze Olifant , bericht hierboven aangepast en aangevuld sinds jouw like! (Extra info)
Je was snel! ๐
Ga ik later zeker eens naar luisteren, ik ken het eigenlijk niet. Kun je het me eens sturen in een PB? Kan ik later eens checken. Moet nu echt gaan werken, uitstelgedrag ftw.
Ik luister zelf op LSD trouwens alleen rustige, vertrouwde, lieflijke, nostalgische of zelfs soms wat weemoedige muziek. Heb een speciale LSD-lijst, thanks to
@Eik. Duister/donker is absoluut uit den boze dan (zeker omdat ik vrij hoge doseringen neem - de weg naar een bad trip is dan snel ingeslagen), 'sad'/droevig mag wel, kan ik me juist soms eventjes helemaal in laten meeslepen, in dat intens verdrietige, als een klein kind, maar dat totaal meegesleept worden in het droevige is ergens ook wel lekker zolang het niet te lang duurt er ook iets hoopvols of troostends in de muziek te vinden is.
Ik kan die hardere, donkere stijlen (zoals ook de wat meer duistere vormen van duistere psytrance of zelfs dark tech) wรฉl erg waarderen op MDMA en aanverwanten (van die diepe, donkere tech met een zieke bass (LOVE DAT) op M/6-APB; heeeeeeeerlijk!). De wat minder zware/duistere vormen van psytrance of techno wil ik trouwens ook nog wel eens luisteren in de late staart van LSD, met een jointje erbij. Maar nooit in of vlak na de piek. Ik vind muziek snel te druk, chaotisch en rommelig op LSD; LSD is van zichzelf al druk genoeg voor mijn geest.
Ik deel later nog even mijn synesthesie-ervaring hier! Even kijken of ik dan ook het juiste nummer erbij kan vinden (ken de titel stom genoeg niet, dus zou moeten zoeken). Altijd als ik dat nummer hoor, tijdens het poetsen van m'n huis bijvoorbeeld, komt de verwondering en ontroering van dat moment terug.