Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 meo dmt heeft mijn leven veranderd!!!

5 meo dmt heeft mijn leven veranderd!!!

82 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja idd.. misschien dat hij bij hem toch weer anders heeft uitgepakt, of het is geen 5Meo geweest, maar N-DMT... Deze ervaring kan ik echt niet relaxt noemen, alleen geprobeerd, omdat ik echt nieuwsgierig was, maar dit is echt raar spul... tevens, waarbij in na n-dmt vaak na de trip toch een soort gevoel heb dat ik uit een droom kom, was dat bij 5-meo echt niet zo. Staat echt in m'n geheugen gebrand. Medelijden met de dieren die in het wild aan die pad likken of opvreten ;-D
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Ik denk dat iemand die 5-MeO-DMT neemt om te ‘relaxen’, het sowieso niet helemaal begrepen heeft. :’)

(Los daarvan: ik heb er geen ervaring mee en het lijkt me fucking heftig.)
Klik om te vergroten...
Idd roze olifant, dit neem je niet voor je plezier. Ik wist perfect wat ik er wou uithalen. Had ook geen schrik want ik was mentaal helemaal voorbereid.
Met alle respect mr orange maar ik denk dat je de kracht en potentie van 5 meo niet helemaal door hebt, maanden later ben ik nog steeds onder de indruk. Voor een plezier tripje moet je idd niet bij 5 meo zijn. 5 meo is perspectiefsverschuivend en idd amper visueel, n. n dmt is visueel.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
ChefCurry zei:
Mijn maatje zei tegen mij "welke kleur auto heeft je vriendin" "welk merk?" En ik kon totaal niet meer antwoorden omdat ik de vraag zo belachelijk vond.
Klik om te vergroten...
Is ook belachelijk. 🤷🏼‍♂️
t
trikoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ik vond DMT niet eens meer voelen als trippen of high zijn, echt weer een heel niveau verder dan dat, ofzo. Je ziet de werkelijkheid niet vanuit een ander perspectief, je bent gewoon totaal ergens anders. Je ziet wel briljante kleurige complexe visuals, maar het gevoel dat je daar gewoon kéihard echt bent, met een helder hoofd, dat je alles aan zou kunnen raken, zo echt, maakt het zo intens. Je voelt je niet wazig, niet gedrogeerd. Als ik 200 ug LSD neem, ben ik zo waus en verward als een aardappel, en dan space ik hem ook wel keihard weg in de piek naar andere oorden, maar dan ben ik toch ook nog hier en niet met een helder hoofd in een andere paralelle werkelijkheid. Je merkt, ik kan er nog steeds niet over uit hoe disturbing ik die ervaring vond haha, maar wel rete-interessant.
Klik om te vergroten...
Klopt, ik begrijp exact wat je bedoelt en ervaar het ook zo
t
trikoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hector48 zei:
Mocht iemand het echt eens willen doen maar iemand erbij wil hebben dat het kent. Shoot me🤣🤣🤣 iedereen is vrij om hier te posten wat hij wil. Ben al blij dat mijn verhaal toch wel reacties uitlokt😂😊 ik lees graag over al jullie ervaringen. Voel het echt niet als ge hijacked worden, feel free.... Maakt allemaal nix uit, zolang er respectvol met elkaar word omgegaan vind ik het allemaal fantastisch❤️❤️❤️
Klik om te vergroten...
Ik heb inmiddels redelijk wat 5 meo dmt gebased in diverse zettingen en hoeveelheden. Ben nieuwsgierig naar jouw n dmt ervaring, wil en kun je daar al iets meer over delen?
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Hector48 Hoe gaat het nu? Weet niet of je nog actief bent op het forum, maar ben wel benieuwd!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
mrorange zei:
5meo is het meest idiote psychedelicum dat ik heb gebruikt... geen visuals, geen verandering in waarneming, alles was volkomen normaal, behalve dan dat ik zelf niet meer wist of ik dood was of leefde, of ooit had bestaan.. @Hector48, ik denk dat je een van de weinigen bent die dit als prettig ervaren... 5-meo is per definitie niet relaxt. levens veranderend kan ik me wat bij voorstellen.. dat was het voor mij ook.
Klik om te vergroten...
Nou... Als je je bedenkt dat je hele geschiedenis en je hele toekomst bestaat in en als de gedachte die je op dit moment hebt, wat bestaat er dan ook eigenlijk echt aan jou?

Nu heb ik dan geen 5-MeO-DMT gedaan maar ik heb wel op andere psychedelica kraakhelder ervaren dat niets van mij bestaat. Niet mijn verleden, niet mijn toekomst, niet mijn familie, niet mijn zorgen, niet mijn problemen, niet mijn hele leven. Voor sommigen is dat een vreselijk iets, voor mij was/is dat juist een enorm bevrijdend iets. Vergelijkbaar met 's avonds gaan slapen en heerlijk: lekker helemaal niets meer hoeven te zijn. En het is in principe niet eens echt een ervaring. Het is op dit moment zelfs zo, als je echt goed gaat kijken.

Ook heb ik van mensen zelf gehoord dat ze de 5-MeO-DMT ervaring geweldig vonden en zelfs ultiem ontspannend. Dus het is niet zo dat het per definitie niet een prettige ervaring is om 5-MeO-DMT te doen.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Nou... Als je je bedenkt dat je hele geschiedenis en je hele toekomst bestaat in en als de gedachte die je op dit moment hebt, wat bestaat er dan ook eigenlijk echt aan jou?

Nu heb ik dan geen 5-MeO-DMT gedaan maar ik heb wel op andere psychedelica kraakhelder ervaren dat niets van mij bestaat. Niet mijn verleden, niet mijn toekomst, niet mijn familie, niet mijn zorgen, niet mijn problemen, niet mijn hele leven. Voor sommigen is dat een vreselijk iets, voor mij was/is dat juist een enorm bevrijdend iets. Vergelijkbaar met 's avonds gaan slapen en heerlijk: lekker helemaal niets meer hoeven te zijn. En het is in principe niet eens echt een ervaring. Het is op dit moment zelfs zo, als je echt goed gaat kijken.

Ook heb ik van mensen zelf gehoord dat ze de 5-MeO-DMT ervaring geweldig vonden en zelfs ultiem ontspannend. Dus het is niet zo dat het per definitie niet een prettige ervaring is om 5-MeO-DMT te doen.
Klik om te vergroten...
Ja je hebt wel een punt, alleen bij andere psychedelica zoals bv N DMT heb ik juist het gevoel gehad in een wereld te stappen die veel echter is dan buiten de trip om. Daarom was ik ook een beetje flabbergasted na 5-Meo. Ik ben er sowieso inmiddels van overtuigd dat we absoluut niets zijn, kom je op een wazig terrein, maar ik snap je. Ik denk dat ik MeO toch weer een kans ga geven :)
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#9
eerst ff een avondje genieten van 5-MAPB / 4-HO-MiPT :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
mrorange zei:
Ja je hebt wel een punt, alleen bij andere psychedelica zoals bv N DMT heb ik juist het gevoel gehad in een wereld te stappen die veel echter is dan buiten de trip om. Daarom was ik ook een beetje flabbergasted na 5-Meo. Ik ben er sowieso inmiddels van overtuigd dat we absoluut niets zijn, kom je op een wazig terrein, maar ik snap je. Ik denk dat ik MeO toch weer een kans ga geven :)
Klik om te vergroten...
Ik kan niet heel veel over N,N-DMT zeggen, aangezien ik het maar 3 keer heb gedaan en ook in changa vorm. En ik heb dus nooit het gevoel gehad in een andere wereld te stappen. Terwijl ik wel een ervaring had waar ik mezelf (mijn ego eigenlijk) van me verwijderd zag worden en intens zag strugglen. En dan bedoel ik INTENS: alsof je van een afstandje naar een supernova zit te kijken. Mijn ego brandde zichzelf gewelddadig helemaal op terwijl ikzelf totaal onaangeroerd als slechts een bewustzijn dat zat te bekijken. Er was geen enkele angst, alleen neutrale observatie van dat.

Maar ik hoor dan wel weer verhalen van mensen die op DMT naar eigen zeggen in hyperspace gaan en doorbreken naar een andere "plek". Ook degene waarvan ik die changa had, had dat daarmee ervaren. Maar hij had ook entiteiten gezien al voor die breakthrough en ik heb dat ook allemaal niet gezien. Terwijl mijn ervaringen toch mega intens waren.

Ook heb ik hele hoge doseringen psilo genomen, ik heb op LSD getript (niet hoog gedoseerd though) en daar intens heftige ervaringen op gehad (nog niet zo intens als de changa), maar ik denk achteraf dat ik nooit echt "ergens anders" ben geweest.

Maar ergens anders dan waar? Denk ik dan. Overal is het namelijk hier en nu. Ik vraag me dan ten eerste ook af: wat is iemand's referentiekader/wereldbeeld? Ik heb zelf namelijk nogal een ongebruikelijk referentiekader, namelijk: bewustzijn is fundamenteel, de wereld is secundair. Terwijl het normaliter andersom is: de wereld is primair en dán komt bewustzijn. Ik kan me voorstellen dat als iemand gelooft dat hetgeen dat zijn ervaring echt maakt, de wereld is, dat diegene dan ook eerder geneigd is te denken dat hij/zij in een trip daadwerkelijk naar een andere dimensie/wereld gaat/is gegaan. Terwijl ik eerder geneigd ben te denken: de vorm is (op psychedelica en in dromen soms heel erg) anders, maar de onderliggende realiteit (bewustzijn) is nog steeds hetzelfde.

Niet dat ik bij voorbaat wil zeggen dat bijvoorbeeld DMT me op hogere doseringen niet op andere gedachten kan brengen, al is het op het moment wel mijn overtuiging dus: dat het niet de vorm is die echt is (dat wat je kunt zien), maar de vormloosheid waarin het verschijnt (dat wat je niet kunt zien). En van wat ik hoor en lees is dat vaak ook juist de boodschap die mensen op 5-MeO-DMT meekrijgen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik raak door jullie wel super erg geïnteresseerd in die 5-MeO-DMT 😍
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
mrorange zei:
Ja ik denk dat ik je begrijp. Ik heb zelf ook ook vaak die gedachte (als we het over hetzelfde hebben ten minste). Je eigen perceptie is de enige realiteit, want dat is namelijk hetgeen je voor jezelf met zekerheid kan vaststellen. De wereld (zoals je dat omschrijft) is secundair. Niet uit egoitisch punt; iedereen even veel waard en respect, maar wat mn zintuigen waarnemen is voor mij de realiteit, echter, ik zou kortzichtig en hypocriet zijn als ik niet verder kijk dan mn neus lang is. Er is zoveel meer :)
Klik om te vergroten...
Ja, een eventuele DMT trip of iets dergelijks mag mij in de toekomst ook nog steeds verrassen. Dat is toch sowieso de enige manier om te trippen: het compleet ondergaan en het tripmiddel jou laten zien wat het je wil laten zien. Zeker met dit kaliber psychedelica.

En inderdaad, dat bedoel ik (deels): we zien niet allemaal dezelfde wereld, we zien allemaal onze eigen versie, onze eigen wereld. En werelden kunnen niet bij elkaar in de ander zijn wereld kijken, want je ziet het nog steeds vanuit jouw wereld. Zo kun je bijvoorbeeld ook niet een gedachte van een ander overnemen. Iemand kan zijn/haar gedachte wel uitspreken, maar eenmaal jij een mentaal beeld (een gedachte dus) vormt van wat is uitgesproken, is het jouw gedachte.

Het is zelfs letterlijk zo met het spul wat we "materie" noemen. "Materie" is maar een concept, wat je écht ziet is je eigen perceptie (gemaakt van bewustzijn).

En het gaat nog verder dan dat maar op een bepaald moment wordt het echt iets dat alleen inwaarts gaat en je niet meer kunt communiceren met woorden. Wellicht wel met liefde. :)
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Maar ergens anders dan waar? Denk ik dan. Overal is het namelijk hier en nu. Ik vraag me dan ten eerste ook af: wat is iemand's referentiekader/wereldbeeld? Ik heb zelf namelijk nogal een ongebruikelijk referentiekader, namelijk: bewustzijn is fundamenteel, de wereld is secundair. Terwijl het normaliter andersom is: de wereld is primair en dán komt bewustzijn. Ik kan me voorstellen dat als iemand gelooft dat hetgeen dat zijn ervaring echt maakt, de wereld is, dat diegene dan ook eerder geneigd is te denken dat hij/zij in een trip daadwerkelijk naar een andere dimensie/wereld gaat/is gegaan. Terwijl ik eerder geneigd ben te denken: de vorm is (op psychedelica en in dromen soms heel erg) anders, maar de onderliggende realiteit (bewustzijn) is nog steeds hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Ja ik denk dat ik je begrijp. Ik heb zelf ook ook vaak die gedachte (als we het over hetzelfde hebben ten minste). Je eigen perceptie is de enige realiteit, want dat is namelijk hetgeen je voor jezelf met zekerheid kan vaststellen. De wereld (zoals je dat omschrijft) is secundair. Niet uit egoitisch punt; iedereen even veel waard en respect, maar wat mn zintuigen waarnemen is voor mij de realiteit, echter, ik zou kortzichtig en hypocriet zijn als ik niet verder kijk dan mn neus lang is. Er is zoveel meer :)
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is het mooie van psychedelica; eindeloos voer om over te discuserien, verhalen uit te wisselen, meningen, en levenopvattingen, maar ook gewoon fun :)
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ok we zitten echt op 1 lijn. Heel simpel gezegd. Wat voor mij blauw is, is voor jou misschiel wel geel. We noemen het alleen allebei blauw. En ga het tegendeel maar bewijzen... kan niet :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
mrorange zei:
Ok we zitten echt op 1 lijn. Heel simpel gezegd. Wat voor mij blauw is, is voor jou misschiel wel geel. We noemen het alleen allebei blauw. En ga het tegendeel maar bewijzen... kan niet :wink:
Klik om te vergroten...
Exact!

En eigenlijk weten we dat ergens ook wel. Wat jij al zegt: mijn blauw is waarschijnlijk niet jouw blauw. Het kan mogelijk iets heel anders zijn. (En dat zullen we waarschijnlijk nooit weten)

Maar de illusie van maar 1 (fysieke) wereld en 7 miljard (alleen mensen tellend) bewustzijnen is sterk. Onder andere omdat we dezelfde wereld lijken te ervaren. Maar dat is nog geen bewijs dat er maar 1 wereld is (en 7 miljard bewustzijnen). Er kan nog steeds maar 1 bewustzijn zijn en 7 miljard werelden (wat mijn overtuiging dus is). Het gegeven dat er maar 1 bewustzijn zou zijn, zou kunnen verklaren dat onze ervaren werelden zo vergelijkbaar lijken te zijn. Ik weet het, dit klinkt in eerste instantie krankzinnig. Maar als je de modellen beide goed gaat bekijken, lijkt het (voor mij althans) veel waarschijnlijker dat er maar 1 bewustzijn is en 7 werelden. Het conventionele 1 wereld, 7 miljard bewustzijnen model begint heel gauw in elkaar te donderen als je er kritisch naar gaat kijken. :wink:

Maar ik geef toe, ook "mijn" model is niet waterdicht te verklaren. Maar het is dus ook maar een model: een benadering. Een kaart van een gebied is ook niet het gebied zelf. Maar de ene kaart is accurater dan de andere.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nihilist88 zei:
V O L L E D I G mee eens, ondanks nul ervaring met 5-MeO-DMT en DMT, beiden zijn te roken denk ik, kan ik niet tegen. DMT geeft toch korte mr zeer intense trip, echt weg zijn en die 5-MeO-DMT is nog enkele malen potenter dan DMT dacht ik te lezen. Maar dat 2cb hier mijlenver van af ligt en ergens onderaan de ladder bengelt en je hier op zulke lage dosis best diep gaat, zou ik ook niet meteen fckng high level gaan😂
Klik om te vergroten...

Ja. ik heb ook vaak gelezen dat 5-MeO-DMT nog (veel) heftiger is, hoewel sommige experts die ik direct geloof omdat ze veel meer weten dan ik (@Proxima :sunglasses:) zeggen dat het niet perse zo is; dat je met DMT hetzelfde level van heftigheid kunt bereiken. Proxi omschreef het als: bij DMT zit je in een achtbaan, bij 5-MeO ben je de achtbaan. Ik weet niet hoe het is om 5-MeO-DMT te roken, maar dat klopt wel met veel reports die ik er uit fascinatie over hebt gelezen. DMT-ervaringen zijn meer pluriform terwijl 5-MeO-DMT reports vaak toch een flinke overlap hebben (het 'er is geen jij of ik, alles en iedereen is één, iedereen is dezelfde God, God is ons allemaal,'-idee) (ik leg dit nu heel slecht uit lol, kom even niet op de naam van deze filosofie :') het heet niet voor niets ook the God-molecule natuurlijk). Maar niet altijd, dit hierboven vond ik dan juist weer een heel ander 5-MeO-report vergeleken met veel andere ervaringen die ik heb gelezen.

Bij DMT is je ego weg, maar je ervaart wel nog een 'gezichtspunt'. Weliswaar kun je 360 graden om je heen zien, op één en hetzelfde moment, dus je hebt niet het gezichtspunt van een mens of dier, er is niet echt een 'jij' waarmee je waarneemt, maar toch ben je ook niet de omgeving... de omgeving is duidelijk om 'je' (wat die 'je' dan ook wel of niet moge zijn) heen, je kijkt rond in een dimensie. Wat ik vaak in 5-MeO-DMT reports teruglas, is dat je dus geen 'gezichtspunt' meer hebt omdat er geen scheiding meer is tussen jou en je omgeving. Je bent je omgeving, en alles wat je meemaakt, en alles is jou. Dus hoewel ik het niet zelf heb meegemaakt herken ik dat wel in de omschrijving van Proxima. Lijkt me heel bizar, om alles wat er is ook daadwerkelijk te ZIJN. Volgens mij is dit vaak een verschil dat ervaren wordt tussen N,N-DMT en 5-MeO en van die twee lijkt de ervaring dat er helemáál geen sprake meer is van een scheiding tussen jouw wezen het grote ALLES me persoonlijk nog heftiger. Misschien klopt m'n verwachting niet maar dat lijkt me zo'n intens eenzaam besef... mogelijk puur omdat ik het niet meegemaakt heb.

Ik kan me ook gewoon niet indenken hoe het nog véél heftiger kan zijn dan DMT, maar het kan dus. Ik ben nog maar een groentje.

Heb met al dat gelees over 5-MeO wat ik altijd graag gedaan heb ook wel altijd het algemene idee gekregen dat 5-MeO-DMT op alle fronten net iets meer tricky is dan N,N. Dus dat het risico op een traumatische ervaring die psychische schade toebrengt groter is (alsnog heel klein, hoor, maar wel net groter dan bij DMT - het aantal mensen dat zegt dat ze het nooooit meer opnieuw zouden doen is naar mijn idee ook wat groter) en dat ook de lichamelijke effecten heftiger zijn en potentieel zelfs gevaarlijk wanneer je zou stunten met de dosering, waardoor het risicoprofiel van 5-MeO al met al groter is.

Daarbij heb ik altijd begrepen dat veel mensen ervan overtuigd zijn dat ze na een 5-MeO-DMT ervaring de echte waarheid kennen, en dan bedoel ik het geheim van het leven, van ons bestaan, de levensvragen die geen enkele wetenschapper ooit ook maar een beetje heeft kunnen beantwoorden... dat sommige mensen dus de antwoorden kant-en-klaar geserveerd krijgen en daarna nooit meer dezelfde zijn.

Sommige mensen ervaren dit als iets heel positiefs met een blijvend verrijkend of verlossend effect op hun leven, en sommigen zeggen achteraf dat ze het liever niet hadden geweten/gezien en dat het hen ongelukkig heeft gemaakt, maar dat ze nu nooit meer terug kunnen naar de luxe van het niet weten.

Er is natuurlijk wel een zekere bias in wat ik heb gelezen, omdat dat vaak ook de meest heftige reports zullen zijn.

Mijn eigen twijfel is: wil ik het op een dag toch proberen, omdat ik zo erg té nieuwsgierig ben naar die 'waarheid' (niet gezegd dat je die dan ook krijgt natuurlijk) dat ik dat prioriteit geef, of wil ik dan toch liever het zekere voor het onzekere nemen en mezelf behoeden voor evt. spijt of mentale problemen omdat ik mogelijk een waarheid gepresenteerd zou krijgen die niet mooi is...

Maar misschien denk ik gewoon te 'scary' over 5-MeO vs. N,N-DMT. Niet dat die tweede niet scary is, want DMT is gewoon heel cool en scary tegelijk, maar dunno. Er zijn meer DMT-fans dan 5-MeO-fans, DMT is ook als enige niet legaal (door veel meer gebruikers?), zal ook niet helemaal voor niks zijn denk ik. Maar misschien kan Prox dit counteren.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Ik denk dat als je diep gaat op 12 mg 2C-B, dat 5-MeO-DMT misschien toch nog maar eventjes in je kast moet blijven, zacht uitgedrukt, haha. Zou het toch nog heeeeel lekker lang even achterwege laten dan. Dit is een vergelijking die niet te maken is, die twee middelen, qua heftigheid, lol. Maar hey, zeg nooit nooit.
Klik om te vergroten...
V O L L E D I G mee eens, ondanks nul ervaring met 5-MeO-DMT en DMT, beiden zijn te roken denk ik, kan ik niet tegen. DMT geeft toch korte mr zeer intense trip, echt weg zijn en die 5-MeO-DMT is nog enkele malen potenter dan DMT dacht ik te lezen. Maar dat 2cb hier mijlenver van af ligt en ergens onderaan de ladder bengelt en je hier op zulke lage dosis best diep gaat, zou ik ook niet meteen fckng high level gaan😂
H
Hector48Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey chef curry, nu moet je weten dat paddo s voor mij al te hevig zijn😋😂😂😂
Het mooie aan 5 meo vind ik net dat zo snel is uitgewerkt, dit heeft mij over de streep getrokken. Als het tegenvalt.... Het is zo gepasseerd😜👍 vind echt dat iedereen dit eens in z n leven moet gedaan hebben. Zeker ik ben al bang van magic mushrooms dus t feit dat ik dat durf en dan nog 6 keer op korte tijd, wil echt wel zeggen dat het ok is🤣 je moet goed in je kop steken, dat het echt 1 van de veiligste "drugs" is, er gebeuren zo goed als geen ongevallen mee😜, die gedachte heeft mij de moed gegeven. Alsook 1 bepaald you tube filmpje
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hector48 zei:
Het mooie aan 5 meo vind ik net dat zo snel is uitgewerkt, dit heeft mij over de streep getrokken. Als het tegenvalt.... Het is zo gepasseerd😜👍 vind echt dat iedereen dit eens in z n leven moet gedaan hebben.
Klik om te vergroten...

Weet niet of je dit zo luchtig met zekerheid kan stellen. Jij hebt dan kennelijk te maken gehad met een vrij normale tijdsperceptie tijdens je ervaring. Maar er zijn mensen die een DMT- of 5-MeO-trip die in werkelijkheid maar enkele minuten duurde werkelijk hebben ervaren als honderden, duizenden jaren of het leven van ontelbaar veel mensenlevens.

Dan kan iemand wel heel leuk zeggen, het is zo gepasseerd die paar minuten, maar dat zegt echt precies helemaal NIETS meer als tijd ophoudt te bestaan. En een zwaar verstoorde tijdsperceptie is toch wel een van de fenomenen die bij breakthroughs regelmatig optreden meen ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."