Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 meo dmt heeft mijn leven veranderd!!!

5 meo dmt heeft mijn leven veranderd!!!

82 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
mrorange zei:
Ja je hebt wel een punt, alleen bij andere psychedelica zoals bv N DMT heb ik juist het gevoel gehad in een wereld te stappen die veel echter is dan buiten de trip om. Daarom was ik ook een beetje flabbergasted na 5-Meo. Ik ben er sowieso inmiddels van overtuigd dat we absoluut niets zijn, kom je op een wazig terrein, maar ik snap je. Ik denk dat ik MeO toch weer een kans ga geven :)
Klik om te vergroten...
Ik kan niet heel veel over N,N-DMT zeggen, aangezien ik het maar 3 keer heb gedaan en ook in changa vorm. En ik heb dus nooit het gevoel gehad in een andere wereld te stappen. Terwijl ik wel een ervaring had waar ik mezelf (mijn ego eigenlijk) van me verwijderd zag worden en intens zag strugglen. En dan bedoel ik INTENS: alsof je van een afstandje naar een supernova zit te kijken. Mijn ego brandde zichzelf gewelddadig helemaal op terwijl ikzelf totaal onaangeroerd als slechts een bewustzijn dat zat te bekijken. Er was geen enkele angst, alleen neutrale observatie van dat.

Maar ik hoor dan wel weer verhalen van mensen die op DMT naar eigen zeggen in hyperspace gaan en doorbreken naar een andere "plek". Ook degene waarvan ik die changa had, had dat daarmee ervaren. Maar hij had ook entiteiten gezien al voor die breakthrough en ik heb dat ook allemaal niet gezien. Terwijl mijn ervaringen toch mega intens waren.

Ook heb ik hele hoge doseringen psilo genomen, ik heb op LSD getript (niet hoog gedoseerd though) en daar intens heftige ervaringen op gehad (nog niet zo intens als de changa), maar ik denk achteraf dat ik nooit echt "ergens anders" ben geweest.

Maar ergens anders dan waar? Denk ik dan. Overal is het namelijk hier en nu. Ik vraag me dan ten eerste ook af: wat is iemand's referentiekader/wereldbeeld? Ik heb zelf namelijk nogal een ongebruikelijk referentiekader, namelijk: bewustzijn is fundamenteel, de wereld is secundair. Terwijl het normaliter andersom is: de wereld is primair en dán komt bewustzijn. Ik kan me voorstellen dat als iemand gelooft dat hetgeen dat zijn ervaring echt maakt, de wereld is, dat diegene dan ook eerder geneigd is te denken dat hij/zij in een trip daadwerkelijk naar een andere dimensie/wereld gaat/is gegaan. Terwijl ik eerder geneigd ben te denken: de vorm is (op psychedelica en in dromen soms heel erg) anders, maar de onderliggende realiteit (bewustzijn) is nog steeds hetzelfde.

Niet dat ik bij voorbaat wil zeggen dat bijvoorbeeld DMT me op hogere doseringen niet op andere gedachten kan brengen, al is het op het moment wel mijn overtuiging dus: dat het niet de vorm is die echt is (dat wat je kunt zien), maar de vormloosheid waarin het verschijnt (dat wat je niet kunt zien). En van wat ik hoor en lees is dat vaak ook juist de boodschap die mensen op 5-MeO-DMT meekrijgen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik raak door jullie wel super erg geïnteresseerd in die 5-MeO-DMT 😍
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
mrorange zei:
Ja ik denk dat ik je begrijp. Ik heb zelf ook ook vaak die gedachte (als we het over hetzelfde hebben ten minste). Je eigen perceptie is de enige realiteit, want dat is namelijk hetgeen je voor jezelf met zekerheid kan vaststellen. De wereld (zoals je dat omschrijft) is secundair. Niet uit egoitisch punt; iedereen even veel waard en respect, maar wat mn zintuigen waarnemen is voor mij de realiteit, echter, ik zou kortzichtig en hypocriet zijn als ik niet verder kijk dan mn neus lang is. Er is zoveel meer :)
Klik om te vergroten...
Ja, een eventuele DMT trip of iets dergelijks mag mij in de toekomst ook nog steeds verrassen. Dat is toch sowieso de enige manier om te trippen: het compleet ondergaan en het tripmiddel jou laten zien wat het je wil laten zien. Zeker met dit kaliber psychedelica.

En inderdaad, dat bedoel ik (deels): we zien niet allemaal dezelfde wereld, we zien allemaal onze eigen versie, onze eigen wereld. En werelden kunnen niet bij elkaar in de ander zijn wereld kijken, want je ziet het nog steeds vanuit jouw wereld. Zo kun je bijvoorbeeld ook niet een gedachte van een ander overnemen. Iemand kan zijn/haar gedachte wel uitspreken, maar eenmaal jij een mentaal beeld (een gedachte dus) vormt van wat is uitgesproken, is het jouw gedachte.

Het is zelfs letterlijk zo met het spul wat we "materie" noemen. "Materie" is maar een concept, wat je écht ziet is je eigen perceptie (gemaakt van bewustzijn).

En het gaat nog verder dan dat maar op een bepaald moment wordt het echt iets dat alleen inwaarts gaat en je niet meer kunt communiceren met woorden. Wellicht wel met liefde. :)
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Maar ergens anders dan waar? Denk ik dan. Overal is het namelijk hier en nu. Ik vraag me dan ten eerste ook af: wat is iemand's referentiekader/wereldbeeld? Ik heb zelf namelijk nogal een ongebruikelijk referentiekader, namelijk: bewustzijn is fundamenteel, de wereld is secundair. Terwijl het normaliter andersom is: de wereld is primair en dán komt bewustzijn. Ik kan me voorstellen dat als iemand gelooft dat hetgeen dat zijn ervaring echt maakt, de wereld is, dat diegene dan ook eerder geneigd is te denken dat hij/zij in een trip daadwerkelijk naar een andere dimensie/wereld gaat/is gegaan. Terwijl ik eerder geneigd ben te denken: de vorm is (op psychedelica en in dromen soms heel erg) anders, maar de onderliggende realiteit (bewustzijn) is nog steeds hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Ja ik denk dat ik je begrijp. Ik heb zelf ook ook vaak die gedachte (als we het over hetzelfde hebben ten minste). Je eigen perceptie is de enige realiteit, want dat is namelijk hetgeen je voor jezelf met zekerheid kan vaststellen. De wereld (zoals je dat omschrijft) is secundair. Niet uit egoitisch punt; iedereen even veel waard en respect, maar wat mn zintuigen waarnemen is voor mij de realiteit, echter, ik zou kortzichtig en hypocriet zijn als ik niet verder kijk dan mn neus lang is. Er is zoveel meer :)
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is het mooie van psychedelica; eindeloos voer om over te discuserien, verhalen uit te wisselen, meningen, en levenopvattingen, maar ook gewoon fun :)
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok we zitten echt op 1 lijn. Heel simpel gezegd. Wat voor mij blauw is, is voor jou misschiel wel geel. We noemen het alleen allebei blauw. En ga het tegendeel maar bewijzen... kan niet :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
mrorange zei:
Ok we zitten echt op 1 lijn. Heel simpel gezegd. Wat voor mij blauw is, is voor jou misschiel wel geel. We noemen het alleen allebei blauw. En ga het tegendeel maar bewijzen... kan niet :wink:
Klik om te vergroten...
Exact!

En eigenlijk weten we dat ergens ook wel. Wat jij al zegt: mijn blauw is waarschijnlijk niet jouw blauw. Het kan mogelijk iets heel anders zijn. (En dat zullen we waarschijnlijk nooit weten)

Maar de illusie van maar 1 (fysieke) wereld en 7 miljard (alleen mensen tellend) bewustzijnen is sterk. Onder andere omdat we dezelfde wereld lijken te ervaren. Maar dat is nog geen bewijs dat er maar 1 wereld is (en 7 miljard bewustzijnen). Er kan nog steeds maar 1 bewustzijn zijn en 7 miljard werelden (wat mijn overtuiging dus is). Het gegeven dat er maar 1 bewustzijn zou zijn, zou kunnen verklaren dat onze ervaren werelden zo vergelijkbaar lijken te zijn. Ik weet het, dit klinkt in eerste instantie krankzinnig. Maar als je de modellen beide goed gaat bekijken, lijkt het (voor mij althans) veel waarschijnlijker dat er maar 1 bewustzijn is en 7 werelden. Het conventionele 1 wereld, 7 miljard bewustzijnen model begint heel gauw in elkaar te donderen als je er kritisch naar gaat kijken. :wink:

Maar ik geef toe, ook "mijn" model is niet waterdicht te verklaren. Maar het is dus ook maar een model: een benadering. Een kaart van een gebied is ook niet het gebied zelf. Maar de ene kaart is accurater dan de andere.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
7 miljard (alleen mensen tellend) bewustzijnen
Klik om te vergroten...
Psssst we zijn al met 8 miljard mensen en dieren hebben ook bewustzijn :kissingheart:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Harry In De Warrie zei:
Psssst we zijn al met 8 miljard mensen en dieren hebben ook bewustzijn :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Shiit daar in Azië zijn ze lekker bezig hè. Liep al een miljard achter.

En ik zei dan ook: even alleen mensen tellend.

Maar dan nog: dieren hebben geen bewustzijn, ménsen hebben geen bewustzijn. Bewustzijn heeft mensen en dieren (en planten en mineralen) :wink: (not even kidding too)
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Ik raak door jullie wel super erg geïnteresseerd in die 5-MeO-DMT 😍
Klik om te vergroten...
Ik ken je niet, dus misschien overbodig. Als je geen of weinig trip ervaring hebt, maar sowieso in het algemeen wel nuttig denk ik: Ik denk dat dit een goed pad is --> atlantis truffles --> hollandia of een paar gram (3gr ofzo) blauw gedroogde paddos. Als je een beetje vertrouwd bent en je hebt ook wel eens een wat minder ontspannende trip gehad (ik haat het woord "badtrip"). Want een bad trip bestaat niet. Je krijgt mee wat de stof je brengt. Dus het hoeft niet altijd even tof te zijn. Niet in paniek raken. Sorry ik dwaal af. Zoals ik zei, als je een beetje vertrouwd bent, doe dan een keer knalblauwe gedroogde paddo's 6 gram. (ik heb eens 7 gedaan en dan weet je even een paar minuten niet meer van voor dat je van achteren leeft). Er wordt vaak tegen LSD opgekeken, maar vergis je niet in Psylocibine. Ik vind LSD gewoon milder en vlakker. Paddos zijn veel grilliger en voor mij avontuurlijker. De volgende stap, of tja eigenlijk totaal andere categorie, zijn de dimethyltryptamines. Als je gevoelig ben voor psychoses sowieso niet aan beginnen, of als je nog nooit eerder ervaring gehad hebt met trippen... dit is geen instapniveau.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Maar dan nog: dieren hebben geen bewustzijn, ménsen hebben geen bewustzijn. Bewustzijn heeft mensen en dieren (en planten en mineralen) :wink: (not even kidding too)
Klik om te vergroten...
Brahman 😍😍
mrorange zei:
Ik ken je niet, dus misschien overbodig. Als je geen of weinig trip ervaring hebt, maar sowieso in het algemeen wel nuttig denk ik: Ik denk dat dit een goed pad is --> atlantis truffles --> hollandia of een paar gram (3gr ofzo) blauw gedroogde paddos. Als je een beetje vertrouwd bent en je hebt ook wel eens een wat minder ontspannende trip gehad (ik haat het woord "badtrip"). Want een bad trip bestaat niet. Je krijgt mee wat de stof je brengt. Dus het hoeft niet altijd even tof te zijn. Niet in paniek raken. Sorry ik dwaal af. Zoals ik zei, als je een beetje vertrouwd bent, doe dan een keer knalblauwe gedroogde paddo's 6 gram. (ik heb eens 7 gedaan en dan weet je even een paar minuten niet meer van voor dat je van achteren leeft). Er wordt vaak tegen LSD opgekeken, maar vergis je niet in Psylocibine. Ik vind LSD gewoon milder en vlakker. Paddos zijn veel grilliger en voor mij avontuurlijker. De volgende stap, of tja eigenlijk totaal andere categorie, zijn de dimethyltryptamines. Als je gevoelig ben voor psychoses, of nog nooit eerder ervaring gehad hebt met trippen... dit is geen instapniveau.
Klik om te vergroten...
Dankjewel voor je uitgebreide bericht 🙏🏻
Ik heb al diverse ervaringen met trip middelen mogen ervaren. Vroeger in mijn tienerjaren geëxperimenteerd met vanalles nu zo sporadisch.

Ik vind trip middelen heel erg interessant. Ook het ritueel gebruik er omheen. Het niet "zomaar" gebruiken van heilige planten.
Altijd geïnteresseerd geweest in DMT//Ayuashaca maar nooit gedurfd.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
Brahman 😍😍

Dankjewel voor je uitgebreide bericht 🙏🏻
Ik heb al diverse ervaringen met trip middelen mogen ervaren. Vroeger in mijn tienerjaren geëxperimenteerd met vanalles nu zo sporadisch.

Ik vind trip middelen heel erg interessant. Ook het ritueel gebruik er omheen. Het niet "zomaar" gebruiken van heilige planten.
Altijd geïnteresseerd geweest in DMT//Ayuashaca maar nooit gedurfd.
Klik om te vergroten...
geen dank! maar inderdaad, ik vind eigenlijk de natuurlijke psychedelica tot een heel andere orde horen. Je kan het drugs noemen, maar ik vind dat niet op z'n plek. Als je al veel ervaring hebt; Ieders verantwoordelijkheid he? maar ik raad het je aan om een keer N,N DMT te doen. Ik heb zelf nooi ayuashaca gedaan, maar heel veel DMT gevaped, gewoon uit een base pipe. De trip is kort, maar zo intens! 1 keer doen en je bent om. goede kans dat je daar na een dag of wat nodig hebt om bij te komen :)
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
mrorange zei:
geen dank! maar inderdaad, ik vind eigenlijk de natuurlijke psychedelica tot een heel andere orde horen. Je kan het drugs noemen, maar ik vind dat niet op z'n plek. Als je al veel ervaring hebt; Ieders verantwoordelijkheid he? maar ik raad het je aan om een keer N,N DMT te doen. Ik heb zelf nooi ayuashaca gedaan, maar heel veel DMT gevaped, gewoon uit een base pipe. De trip is kort, maar zo intens! 1 keer doen en je bent om. goede kans dat je daar na een dag of wat nodig hebt om bij te komen :)
Klik om te vergroten...
Denk je dat salvia een goede tussen stap is voor dmt? heb al ervaringen met de rest van het 'lijstje' kwa trip middelen en ook al x psilohuasca gedaan maar dat liep niet heel lekker.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Brahman 😍😍
Klik om te vergroten...
Namasté :praying1:

N3K0 zei:
Dankjewel voor je uitgebreide bericht 🙏🏻
Ik heb al diverse ervaringen met trip middelen mogen ervaren. Vroeger in mijn tienerjaren geëxperimenteerd met vanalles nu zo sporadisch.

Ik vind trip middelen heel erg interessant. Ook het ritueel gebruik er omheen. Het niet "zomaar" gebruiken van heilige planten.
Altijd geïnteresseerd geweest in DMT//Ayuashaca maar nooit gedurfd.
Klik om te vergroten...
Als je voorzichtig een proefje wilt krijgen van DMT, kun je bijvoorbeeld changa doen. Dat klapt minder hard in dan pure DMT (en duurt daarentegen wat langer). Maar het is ook heel simpel binnen te krijgen. Met pure DMT schijnt het nog wel lastig te zijn om dat goed te doen met het verdampen en zo. Met changa heb je bijvoorbeeld gewoon een joint (met changa erin dus), die je rookt. Of je rookt het uit een pijp. Mij werd aangeraden 4 grote hijsen te nemen achter elkaar en deze dan elk 10 seconden in te houden. Dat dus ook gedaan en dan krijg je ook een hele intense ervaring. Maar je zou in principe gewoon eerst 1 klein hijsje kunnen proberen (wel 10 sec inhouden) en mocht je willen: later wat meer bijnemen. Het bouwt namelijk geen/amper tolerantie op.

Zo krijg je er toch al een gevoel bij. Ik vond het zeer interessant. Het is duidelijk familie van psilo, maar heeft ook weer heel erg zijn eigen feeling. Nu jaren later herinner ik me dat gevoel zo nog. 1 van de meest bijzondere ervaringen die ik ooit heb gehad.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Harry In De Warrie zei:
Denk je dat salvia een goede tussen stap is voor dmt? heb al ervaringen met de rest van het 'lijstje' kwa trip middelen en ook al x psilohuasca gedaan maar dat liep niet heel lekker.
Klik om te vergroten...
Salvia vind ik heel grillig, daar kan je hele bizarre ervaringen mee hebben, maar ook daar zijn weer een stuk of 30 variaties van in sterkte etc.

En wat Mindless schrijft klopt inderdaad. Vapen van DMT is wel even een kunst. Het moet echt niet verbranden, alleen dampen, je moet het heel rustig inhaleren, vast houden voor een paar seconden en dat dan minimaal 3 keer achter elkaar. Alleen bij de 2de vape kan je al compleet weg zijn. Daarom is het handiger om er iemand bij te hebben die je begeleid.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een prachtig bijzonder middel dat 5-Meo-DMT. Zelf (nog) niet gebruikt. Wil het wel graag proberen. Maar goed,

Vind het vooral gaaf dat je er objectief bent ingegaan en dat deze uiteindelijke echte 5-Meo-DMT ervaring je leven zo heeft veranderd. Wat je beschrijft is ook exact het gene wat 2 personen in mijn leven beschrijven die dit pad al langer bewandelen. Dit is toch echt een bevestiging dat het dus kan werken. Heel bijzonder en vooral mooi voor je dat je deze ervaring gehad hebt.

Ik kan eigenlijk heel gemakkelijk als ik zou willen onder begeleiding van ervaren mensen een sessie met dit of andere middelen doen. Ayahuasqa en paddo's.
Alleen idk, ik voel me er nog niet klaar voor ofzo. Al wil ik het wel graag proberen. Kijken of het ook geneeskrachtig kan werken op mijn mentale issues. Het schijnt ook dat te kunnen genezen. Al ben ik toch een beetje sceptisch hierover.

Ik heb al vele therapieën gehad. Mijn afgelopen therapieën voor m'n stempels voelde meer als een herhaling. En EMDR ik weet het niet. Ik blokkeer gewoon; maar ik heb wel echt issues door het verleden. Dus ben zo zo zo benieuwd wat dit middel voor invloed kan hebben. Al ben ik me er echt van bewust dat ik dit niet lichtzinnig moet bekijken. Zou het ook niet zien als recreatief gebruik.

En mocht ik het ooit willen doen zit m'n Citalopram in de weg. Maar ja, ik lees er graag over en dit was ook weer mooi om te lezen. Thnx !!
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raver zei:
Wat een prachtig bijzonder middel dat 5-Meo-DMT. Zelf (nog) niet gebruikt. Wil het wel graag proberen. Maar goed,

Vind het vooral gaaf dat je er objectief bent ingegaan en dat deze uiteindelijke echte 5-Meo-DMT ervaring je leven zo heeft veranderd. Wat je beschrijft is ook exact het gene wat 2 personen in mijn leven beschrijven die dit pad al langer bewandelen. Dit is toch echt een bevestiging dat het dus kan werken. Heel bijzonder en vooral mooi voor je dat je deze ervaring gehad hebt.

Ik kan eigenlijk heel gemakkelijk als ik zou willen onder begeleiding van ervaren mensen een sessie met dit of andere middelen doen. Ayahuasqa en paddo's.
Alleen idk, ik voel me er nog niet klaar voor ofzo. Al wil ik het wel graag proberen. Kijken of het ook geneeskrachtig kan werken op mijn mentale issues. Het schijnt ook dat te kunnen genezen. Al ben ik toch een beetje sceptisch hierover.

En mocht ik het ooit willen doen zit m'n Citalopram in de weg.
Klik om te vergroten...
Ja citalopram blokkeert. Je kan je sowieso afvragen of het verstandig is iets psychedelisch te gaan doen als je aan een anti-depressivum oid zit. maar goed, Dat kan je uiteraard zelf het beste inschatten. Als je een tripje wil doen, dan is een tripsitter sowieso erg verstandig. Ik zou persoonlijk eerst een paddo/truffel doen. Ayahuasca is N,N-DMT icm met een MAO remmer en dat is icm citalopram (SSRI) een absolute NO GO. Niet doen.;
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
mrorange zei:
Ja citalopram blokkeert. Je kan je sowieso afvragen of het verstandig is iets psychedelisch te gaan doen als je aan een anti-depressivum oid zit. maar goed, Dat kan je uiteraard zelf het beste inschatten. Als je een tripje wil doen, dan is een tripsitter sowieso erg verstandig. Ik zou persoonlijk eerst een paddo/truffel doen. Ayahuasca is N,N-DMT icm met een MAO remmer en dat is icm citalopram (SSRI) een absolute NO GO. Niet doen.;
Klik om te vergroten...

Zolang ik Citalopram gebruik zal ik geen tripmiddelen gebruiken in welke vorm dan ook. Ben me meer dan bewust van de risico's en interacties.

Ik vraag me af of het niet het proberen waard is. M'n leven lang medicijnen slikken zie ik ook niet zitten. Ben verder niet psychotisch gevoelig. Alleen een nogal schijterig persoon en knetter obsessief. Dus wil het niet eens zonder tripzitter doen. Paddo's heb ik eerder al hele gave trips op gehad. Alleen toen echt recreatief vooral. Nooit ergens bij stil gestaan achteraf.

Paddos zouden dan ook de eerste keus zijn om weer te beginnen met trippen. Ooit, als ik zover ben. Kan echt nog lang duren. 😂
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Zolang ik Citalopram gebruik zal ik geen tripmiddelen gebruiken in welke vorm dan ook. Ben me meer dan bewust van de risico's en interacties.

Ik vraag me af of het niet het proberen waard is. M'n leven lang medicijnen slikken zie ik ook niet zitten. Ben verder niet psychotisch gevoelig. Alleen een nogal schijterig persoon en knetter obsessief. Dus wil het niet eens zonder tripzitter doen. Paddo's heb ik eerder al hele gave trips op gehad. Alleen toen echt recreatief vooral. Nooit ergens bij stil gestaan achteraf.

Paddos zouden dan ook de eerste keus zijn om weer te beginnen met trippen. Ooit, als ik zover ben. Kan echt nog lang duren. 😂
Klik om te vergroten...
Ok goed dat je daar mee bezig bent, hoef ik je niks te vertellen :sunglasses:

gespannen zijn voor een trip is vrij normaal, maar je moet er niet met doodsangsten in gaan. Dat is sowieso nergens voor nodig. Het is zelfs zo dat je mindset zodaning veranderd in een trip dat je vaak helemaal niet meer met gespannenheid of angst bezig bent. Een bad trip kan voorkomen, maar gebeurt maar erg weinig. De truc is dan om je hoofd koel te houden en gewoon de badtrip ondergaan. Psychedelica kunnen met 5 minuten weer helemaal om slaan. Dus je moet het gewoon over je heen laten komen. Mijn ervaring qua gemoedstoestand (en ik denk dat velen dat kunnen beamen) is dat je na een paddo trip, de dagen er na veel beter in je vel zit. Ik ben er van overtuigd dat natuurlijke psychedelica zeer goede anti-depressiva zijn. Wordt veel te weinig onderzoek naar gedaan.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
iemand die een bad trip had gehad op DMT en die duizenden jaren achter elkaar aan één stuk verkracht werd door levensgrote insecten.
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."