#1
Nou... Als je je bedenkt dat je hele geschiedenis en je hele toekomst bestaat in en als de gedachte die je op dit moment hebt, wat bestaat er dan ook eigenlijk echt aan jou?5meo is het meest idiote psychedelicum dat ik heb gebruikt... geen visuals, geen verandering in waarneming, alles was volkomen normaal, behalve dan dat ik zelf niet meer wist of ik dood was of leefde, of ooit had bestaan.. @Hector48, ik denk dat je een van de weinigen bent die dit als prettig ervaren... 5-meo is per definitie niet relaxt. levens veranderend kan ik me wat bij voorstellen.. dat was het voor mij ook.
Nu heb ik dan geen 5-MeO-DMT gedaan maar ik heb wel op andere psychedelica kraakhelder ervaren dat niets van mij bestaat. Niet mijn verleden, niet mijn toekomst, niet mijn familie, niet mijn zorgen, niet mijn problemen, niet mijn hele leven. Voor sommigen is dat een vreselijk iets, voor mij was/is dat juist een enorm bevrijdend iets. Vergelijkbaar met 's avonds gaan slapen en heerlijk: lekker helemaal niets meer hoeven te zijn. En het is in principe niet eens echt een ervaring. Het is op dit moment zelfs zo, als je echt goed gaat kijken.
Ook heb ik van mensen zelf gehoord dat ze de 5-MeO-DMT ervaring geweldig vonden en zelfs ultiem ontspannend. Dus het is niet zo dat het per definitie niet een prettige ervaring is om 5-MeO-DMT te doen.