Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5 meo dmt heeft mijn leven veranderd!!!

5 meo dmt heeft mijn leven veranderd!!!

82 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
mrorange zei:
5meo is het meest idiote psychedelicum dat ik heb gebruikt... geen visuals, geen verandering in waarneming, alles was volkomen normaal, behalve dan dat ik zelf niet meer wist of ik dood was of leefde, of ooit had bestaan.. @Hector48, ik denk dat je een van de weinigen bent die dit als prettig ervaren... 5-meo is per definitie niet relaxt. levens veranderend kan ik me wat bij voorstellen.. dat was het voor mij ook.
Klik om te vergroten...
Nou... Als je je bedenkt dat je hele geschiedenis en je hele toekomst bestaat in en als de gedachte die je op dit moment hebt, wat bestaat er dan ook eigenlijk echt aan jou?

Nu heb ik dan geen 5-MeO-DMT gedaan maar ik heb wel op andere psychedelica kraakhelder ervaren dat niets van mij bestaat. Niet mijn verleden, niet mijn toekomst, niet mijn familie, niet mijn zorgen, niet mijn problemen, niet mijn hele leven. Voor sommigen is dat een vreselijk iets, voor mij was/is dat juist een enorm bevrijdend iets. Vergelijkbaar met 's avonds gaan slapen en heerlijk: lekker helemaal niets meer hoeven te zijn. En het is in principe niet eens echt een ervaring. Het is op dit moment zelfs zo, als je echt goed gaat kijken.

Ook heb ik van mensen zelf gehoord dat ze de 5-MeO-DMT ervaring geweldig vonden en zelfs ultiem ontspannend. Dus het is niet zo dat het per definitie niet een prettige ervaring is om 5-MeO-DMT te doen.
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Nou... Als je je bedenkt dat je hele geschiedenis en je hele toekomst bestaat in en als de gedachte die je op dit moment hebt, wat bestaat er dan ook eigenlijk echt aan jou?

Nu heb ik dan geen 5-MeO-DMT gedaan maar ik heb wel op andere psychedelica kraakhelder ervaren dat niets van mij bestaat. Niet mijn verleden, niet mijn toekomst, niet mijn familie, niet mijn zorgen, niet mijn problemen, niet mijn hele leven. Voor sommigen is dat een vreselijk iets, voor mij was/is dat juist een enorm bevrijdend iets. Vergelijkbaar met 's avonds gaan slapen en heerlijk: lekker helemaal niets meer hoeven te zijn. En het is in principe niet eens echt een ervaring. Het is op dit moment zelfs zo, als je echt goed gaat kijken.

Ook heb ik van mensen zelf gehoord dat ze de 5-MeO-DMT ervaring geweldig vonden en zelfs ultiem ontspannend. Dus het is niet zo dat het per definitie niet een prettige ervaring is om 5-MeO-DMT te doen.
Klik om te vergroten...
Ja je hebt wel een punt, alleen bij andere psychedelica zoals bv N DMT heb ik juist het gevoel gehad in een wereld te stappen die veel echter is dan buiten de trip om. Daarom was ik ook een beetje flabbergasted na 5-Meo. Ik ben er sowieso inmiddels van overtuigd dat we absoluut niets zijn, kom je op een wazig terrein, maar ik snap je. Ik denk dat ik MeO toch weer een kans ga geven :)
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#3
eerst ff een avondje genieten van 5-MAPB / 4-HO-MiPT :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."