#1
Hoe het heeft kunnen gebeuren is vrij simpel... Veel mensen reageren heftig bij (hun eerste keer) xtc. Er komt gewoon veel op je af en prikkels komen anders en heftiger binnen. Voor de een is dat een fantastische geweldige ervaring. Maar niet iedereen is daar zo'n fan van, en raken juist meer overweldigd. De aanname dat de eerste keer altijd geweeeeeldig is, is dus niet helemaal kloppend. Zeker niet voor mensen die lastig de controle loslaten in t algemeen.
Daarnaast is het wss ook de derde keer bijpakken geweest. Je versterkt dan eigenlijk alleen de negatieve bijwerkingen van de drug. Het is al meermaals genoemd, maar beste neem je je totale dosis in twee keer, je begint met 2/3e, en op de piek kan je nog 1/3e bijpakken. Je totale dosis is dan idealiter 1,5 je vrouws lichaamgewicht in mg, dus 80mg.
Dealers lullen maar wat, alleen met testen weet je wat er in je pil zit.
Je vrouw wat meer laten inlezen/kijken op de effecten zou wel kunnen helpen denk ik (:
Daarnaast is het wss ook de derde keer bijpakken geweest. Je versterkt dan eigenlijk alleen de negatieve bijwerkingen van de drug. Het is al meermaals genoemd, maar beste neem je je totale dosis in twee keer, je begint met 2/3e, en op de piek kan je nog 1/3e bijpakken. Je totale dosis is dan idealiter 1,5 je vrouws lichaamgewicht in mg, dus 80mg.
Dealers lullen maar wat, alleen met testen weet je wat er in je pil zit.
Je vrouw wat meer laten inlezen/kijken op de effecten zou wel kunnen helpen denk ik (: