Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuffelaar zei: Misschien heb ik er overheen gelezen maar soms kan het echt lang duren voor een pil inkickt afhankelijk van wat en hoeveel je gegeten hebt voor inname. Ook hoe hard of zacht je pil is geperst. Dat ze pas na twee uur iets voelde is compleet mogelijk met een volle maag en harde pil. Klinkt inderdaad als een overdosis. Klik om te vergroten... Maar na 1/4 pil en na 3 uur nog niks voelen is toch apart lijkt me. Ze nam de proef op de som 2 weken geleden met alleen maar 1/4 pil. Het deed helemaal niks. Misschien is het inderdaad beter om gelijk met 1/2 pil te beginnen...."
"Snuffelaar zei: Misschien heb ik er overheen gelezen maar soms kan het echt lang duren voor een pil inkickt afhankelijk van wat en hoeveel je gegeten hebt voor inname. Ook hoe hard of zacht je pil is geperst. Dat ze pas na twee uur iets voelde is compleet mogelijk met een volle maag en harde pil. Klinkt inderdaad als een overdosis. Klik om te vergroten... Ze had niet veel gegeten."
"xeno1975 zei: Herkenbaar, dat gebeurt bij ons ook soms. Wat we doen om daarrond te werken is dat zij haar eerste dosis minstens een half uur tot een uur voor mij neemt; komt het dan bij mij binnen maar nog niet bij haar dan is de eventuele overlap korter, we weten ondertussen dat het met de tweede dosis altijd goed komt. De overlap waar ik wel al wat voel en zij niet gebruiken we om de love sfeer al te creëren: intieme setting, muziek, licht, eventueel al lichaamscontact maar nog niets sexueel (massage, etc.). Wij hebben namelijk gemerkt dat de sfeer mee bepalend is voor hoe het binnenkomt. Soms praten we zelfs alleen maar, en zo stellen we onszelf echt open voor elkaar. Ik geef ook graag mee dat wij MDMA gebruiken specifiek voor dit soort knuffeltherapie (onze naam er voor). Wat je zou kunnen doen is haar startdosis licht naar boven bijstellen, en dan afbouwen. Nadeel is dan wel dat je meer kans gaat hebben op bijwerkingen doordat je boven de maximale dosis gaat. Wij houden alles in Excel bij: hoeveel, tijdstippen, ervaring, etc. Dat laat ons toe van elke ervaring te evalueren en bij te sturen. Edit: ze neemt 1/4, 1/4, 1/8 of 1/4, 1/8, 1/8 - afhankelijk van of en hoe de eerste dosis binnen komt. Klik om te vergroten..."
"Bedankt voor je reactie! 1/8 lijkt me moeilijk om te doseren"
"ljuv zei: Houden jullie er wel voldoende tijd tussen? Je bouwt uiteraard ook tolerantie op. Uitgangspunt is 3 maanden ertussen. Is wellicht wat lang, maar twee weken zeker te kort. Niet voldoende tijd ertussen maakt het middel ook veel neurotoxischer dan het sowieso al is. Klik om te vergroten... Klopt. Ik gebruik alleen XTC in de zomer festivals. 1 keer in de 3 maanden is niet te doen. we zoeken specifieke festivals uit waar we naar toe willen gaan en gebruiken dan. Als we 1 keer in de 3 maanden volgens de "voorschriften" zouden moeten gebruiken zou dit betekenen dat we maar 1 keer per jaar in de zomer 1 festival kunnen bezoeken."
"dupont zei: Want een festival zonder drugs kan niet? Klik om te vergroten... Absoluut niet Ik kom niet los zonder XTC"
"ljuv zei: Of met andere middelen dan xtc haha... Klik om te vergroten... Nah. Designerdrugs lijken me helemaal niet gezond. Alcohol zou kunnen maar is toch anders dan XTC. Wiet is totaal niet mijn ding."
"Mevrouw Pløp zei: Is prima te doen, mits je liever ongefrituurde hersens hebt dan gefrituurde. Een festival eind vd lente begin van de zomer, eentje eind van de zomer. Heb je er al twee, met voldoende tijd ertussen Klik om te vergroten... Klopt. Meestal medio mei, medio juli en 2e week aug."
"Mindless zei: Zou het net zeggen ja. Veel is beter dan elke 2 weken je lichaam weer zo'n harde serotonine beuk te geven. En met zulk frequent gebruik blijft er uiteindelijk (of gauw) inderdaad ook niks meer over van het effect. Er zijn wel mogelijkheden qua andere middelen. Klik om te vergroten... Normaal gesproken neem ik 3 keer per jaar op een festival XTC. voor de rest niks. DUs dat valt reuze mee. Die 2 weken had met mijn vrouw te maken om uit te proberen of 1/4 pil iets zou doen (niet dus) Dit was een hoge uitzondering."
"jeroen79 zei: Ik sluit mij aan bij het meeste wat al in voorgaande comments is gezegd. Bij mijn vrouw (44j, 170cm en 65kg) duurt het standaard ook een langere tijd voordat het werkt t.o.v. van mij. Verder hebben we ook gemerkt dat starten met een 1/4 geen effect heeft. Om deze reden is haar schema dan ook om te beginnen met 1/2 welke later opgevolgd wordt door een likje M (als ze echt helemaal los wilt gaat, worden het twee likjes). Verder is setting en voorbereiding belangrijk. Goed uitgerust, niet te veel gegeten hebben en goed gemutst zijn heeft allemaal een positief effect. Daarnaast tijdig maar niet te veel drinken, uitrust momentjes pakken en waar mogelijk wat suikers binnenkrijgen. Ohh ja, de gedachte dat je een hele festival dag lekker hard kan gaan middels ontinu bijpakken is een illusie. Na een uurtje of 6 is het bij ons echt wel klaar, mits je nog enigzins een normale dag erna wilt hebben. Klik om te vergroten... Hoe zwaar is de pil waarvan je vrouw 1/2 startdoses neemt? Mijn vrouw wil volgende week bij Awakenings ook beginnen met 1/2 pil. Ik heb weleens geruchten geleen dat suikers de werking van xtc afzwakken. Ik weet niet of dat klopt."