Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies gevraagd over dosering XTC voor mijn vrouw

Advies gevraagd over dosering XTC voor mijn vrouw

61 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Halfje, kwartje daarna. Klaar.

let ook op andere adviezen als de juiste hoeveelheid water drinken en niet met een volle maag xtc nemen.
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je echt vaker wil, dan kan je ook andere middelen gebruiken dan XTC, die niet op de serotoninevoorraad werken.
Dus bijvoorbeeld drugs die op dopamine werkt, dit kan wel verslavender zijn.
Er zijn ook mensen die een lage dosis 2CB gebruiken.
Lees je vooral in over de gevolgen van te veel en te vaak XTC gebruiken!
Er staat genoeg op dit forum en check ook https://rollsafe.org/
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sluit mij aan bij het meeste wat al in voorgaande comments is gezegd. Bij mijn vrouw (44j, 170cm en 65kg) duurt het standaard ook een langere tijd voordat het werkt t.o.v. van mij. Verder hebben we ook gemerkt dat starten met een 1/4 geen effect heeft. Om deze reden is haar schema dan ook om te beginnen met 1/2 welke later opgevolgd wordt door een likje M (als ze echt helemaal los wilt gaat, worden het twee likjes).

Verder is setting en voorbereiding belangrijk. Goed uitgerust, niet te veel gegeten hebben en goed gemutst zijn heeft allemaal een positief effect. Daarnaast tijdig maar niet te veel drinken, uitrust momentjes pakken en waar mogelijk wat suikers binnenkrijgen.

Ohh ja, de gedachte dat je een hele festival dag lekker hard kan gaan middels ontinu bijpakken is een illusie. Na een uurtje of 6 is het bij ons echt wel klaar, mits je nog enigzins een normale dag erna wilt hebben.
P
PamoSpanjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
jeroen79 zei:
Ik sluit mij aan bij het meeste wat al in voorgaande comments is gezegd. Bij mijn vrouw (44j, 170cm en 65kg) duurt het standaard ook een langere tijd voordat het werkt t.o.v. van mij. Verder hebben we ook gemerkt dat starten met een 1/4 geen effect heeft. Om deze reden is haar schema dan ook om te beginnen met 1/2 welke later opgevolgd wordt door een likje M (als ze echt helemaal los wilt gaat, worden het twee likjes).

Verder is setting en voorbereiding belangrijk. Goed uitgerust, niet te veel gegeten hebben en goed gemutst zijn heeft allemaal een positief effect. Daarnaast tijdig maar niet te veel drinken, uitrust momentjes pakken en waar mogelijk wat suikers binnenkrijgen.

Ohh ja, de gedachte dat je een hele festival dag lekker hard kan gaan middels ontinu bijpakken is een illusie. Na een uurtje of 6 is het bij ons echt wel klaar, mits je nog enigzins een normale dag erna wilt hebben.
Klik om te vergroten...
Hoe zwaar is de pil waarvan je vrouw 1/2 startdoses neemt?

Mijn vrouw wil volgende week bij Awakenings ook beginnen met 1/2 pil.

Ik heb weleens geruchten geleen dat suikers de werking van xtc afzwakken. Ik weet niet of dat klopt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
PamoSpanje zei:
Absoluut niet:) Ik kom niet los zonder XTC:)
Klik om te vergroten...
Bizar man. Hoe vaak ben je nuchter naar een festival geweest dan?
P
PamoSpanjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Bizar man. Hoe vaak ben je nuchter naar een festival geweest dan?
Klik om te vergroten...
Altijd nuchter, alleen als ik eenmaal daar ben dan kom ik niet los:)
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#7
PamoSpanje zei:
Ik heb weleens geruchten geleen dat suikers de werking van xtc afzwakken. Ik weet niet of dat klopt.
Klik om te vergroten...
Denk het niet hahah, niet merkbaar tenminste. Anders zouden ze bij technofeestjes niet zoveel lollies en raketjes eten :)
P
PamoSpanjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuifcabine zei:
Denk het niet hahah, niet merkbaar tenminste. Anders zouden ze bij technofeestjes niet zoveel lollies en raketjes eten :)
Klik om te vergroten...
Dat is om het knarsetanden tegen te gaan:)
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#9
hier ook awakenings binnen 3 dagen een volledig weekend whoopwhoop.🥳🤩
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
PamoSpanje zei:
Dat is om het knarsetanden tegen te gaan:)
Klik om te vergroten...
Plastic stokjes en continu ergens op zuigen is nog slechter voor je gebit. Ze verkopen die meuk omdat je smaken intenser beleefd. Als je gespannen kaakspieren tegen wil gaan kan je beter magnesium nemen van te voren.
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PamoSpanje zei:
Hoe zwaar is de pil waarvan je vrouw 1/2 startdoses neemt?

Mijn vrouw wil volgende week bij Awakenings ook beginnen met 1/2 pil.

Ik heb weleens geruchten geleen dat suikers de werking van xtc afzwakken. Ik weet niet of dat klopt.
Klik om te vergroten...
Hi de "oude pillen" (nieuwe laat ik morgen testen), waren circa 170mg. Dus ze start met ongeveer 85mg en ze pakt dan wat M bij na ongeveer 2,5 uur dat het in kickte. Ze heeft ook wel eens wat meer gepakt maar daar raakt ze alleen maar meer uitgeput van dan dat het goed doet. Doordat ze zich als een stuiterbal gedraagt pakt ze wat dekstro bij om i.i.g. voldoende energie te blijven houden.
Z
ZenitsuAgatsumaLid
01-01-2024, 00:00
#12
PamoSpanje zei:
Beste allemaal,

Ik ga al enkele jaren regelmatig naar festivals en neem dan wat XTC in.
Ik heb aan 2 pillen XTC meer dan genoeg. Ik reageer er altijd sterk en goed op.

Nu is het zo dat mijn vrouwtje nu pas open staat voor XTC gebruik. Ze was altijd alleen maar van de alcohol coctails:)
We zijn beide trouwens 50 jaar oud.

Een aantal weken geleden had ze haar 1e keer XTC ervaring. Dat was een tegenvaller, zelfs had ze in het begin een "bad trip"

Haar dosering was als volgt; (Ze weegt 52 kg) (pil was niet getest, maar ik vond hem redelijk licht) De pil is bij mij bekend en prettig)

tijdstip )--> 1/4 XTC pil
Ze voelde helemaal niks hiervan.

Na 1,5 uur --> weer 1/4 XTC pil
Ook hiervan voelde ze niks.

Na 0,5 uur--> weer 1/4 XTC pil.
Toen sloeg bij haar de bom in.

In het begin kreeg ze een love feeling maar die duurde maar 3 minuten.
Gelijk daarachter aan werd ze overweldigd, licht in haar hoofd, en werd ze angstig,
Teveel voor haar dus denk ik.

Deze "bad trip" ervaring duurde ongeveer 1 tot 1,5 uur.
Daarna ging het beter.
Love feeling heeft ze niet gevoeld, alleen maar ietsjes meer energie maar nauwelijks noemsnwaardig.

Hoe kan dit zijn gebeurd?
Normaal is de 1e keer XTC altijd erg speciaal en leuk, maar dit was een tegenvaller voor haar.

Ze is gezond, sportief.

Nu is mijn vraag aan jullie:

-Hoe kan dit zijn gebeurt?

-Heeft ze teveel of juist in het begin te weinig genomen?

-Is het in haar geval niet beter om in het vervolg gelijk met 0,5 pil XTC beginnen en dan na 2,5 uur 1/4 pil erbij te nemen en thats it?

Of gewoon beginnen met 1/4 pil en dan pas na 2 uur de volgende 1/4 pil te nemen en te wachten?

Eerlijk gezegd weet ik niet wat voor haar wijsheid is in deze..

Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren.

Alvast super bedankt voor de tips!
Klik om te vergroten...
Houdt je cardiovasculair en je bloedvaten etc gezond op deze leeftijd met mdma en amfetamines
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
Ik zou gewoon voor een halve gaan en niet zo aankloten met kwartjes.

Na X tijd de andere helft.

Doen wat goed voelt.
Klik om te vergroten...
Dit dus, volledig mee eens, bij XTC neem je 1 keer de dosis die voor jou goed zit en bij 1ste keer volgens je gewicht. Maar echt 3-4 kwartjes verspreid, das not done bij xtc.

Nadat je de dosis ca kent, neem deze in, geniet van je 5u rush en pak ni bij en bij om halsstarrig de rush te willen verlengen, basisregel.
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zo uitslag van de nieuwe pillen is binnen: 180mg met een potentiële uitloop naar 2010. Maar goed dat we het afgelopen weekend beperkt hebben gehouden tot 2x een halve (wat idd eigenlijk ook al teveel was maar wel gezellig).
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
jeroen79 zei:
Zo uitslag van de nieuwe pillen is binnen: 180mg met een potentiële uitloop naar 2010. Maar goed dat we het afgelopen weekend beperkt hebben gehouden tot 2x een halve (wat idd eigenlijk ook al teveel was maar wel gezellig).
Klik om te vergroten...
Das een acceptabele spreiding opzich. Hoe zwaar/licht ben je?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
jeroen79 zei:
180mg met een potentiële uitloop naar 2010.
Klik om te vergroten...
Is wel veel hoor 2010mg 🤣
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
Is wel veel hoor 2010mg 🤣
Klik om te vergroten...
Nee joh we houden van pingpong stuiterbal modus haha.. moest idd 210 zijn :)
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Das een acceptabele spreiding opzich. Hoe zwaar/licht ben je?
Klik om te vergroten...
Ik ben zelf 85kg en de vrouw ergens rond de 67kg. Dus voor mij was 2x een halve prima, voor haar wat te zwaar. Maar
Goed ze had een halve en een dipje M. Dipje was iets te veel dus hier werd ze even misselijk van, maar dat was in een half uurtje weer weg
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#19
PamoSpanje zei:
Bedankt voor je reactie!

1/8 lijkt me moeilijk om te doseren:)
Klik om te vergroten...
Daarom gebruik ik liever 6-apb, perfect af te wegen en doseren.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#20
DjYella zei:
Daarom gebruik ik liever 6-apb, perfect af te wegen en doseren.
Klik om te vergroten...
Of MDMA kristallen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."