#1
goed, even een update met goed nieuws.
nogmaals bedankt iedereen voor de vele hulpzame reacties.
Laatst ben ik dus even met Geert wezen chillen. ik had zelf al eigenlijk in mijn hoofd om het onderwerp van waarom hij zo bad gaat elke keer aan bod te brengen die avond. maar hij begon er toevallig dus zelf over. toen heb ik gelijk maar alles gevraagd en mijn volledige ervaring met hem gedeeld, dit deed hij ook. De keer MDMA was voor hem eigenlijk het ergste. maar er zat dus een logische oorzaak aan vast. hij had dus de dag ervoor XTC gedaan. hij had ook niet geslapen die nacht. vervolgens gingen we nog een nacht doorhalen en dat was voor hem te veel. het was gewoon een combinatie van slaaptekort, meerdere malen bij dosering MDMA en de comedown van xtc. misschien zijn jullie wel bekend met het fenoneem dat je gaat hallucineren als je een langere tijd niet slaapt. Dit was dus wat er bij hem gebeurde. hij beschreef dat de kamer waarin we zaten bedekt leek te zijn met gif. ook dacht hij dat er mensen naar hem keken en eigenlijk zag hij alles in die kamer als vijand, inclusief mij en kees. hij is ook heel veel vergeten van die avond.
verder had hij over de truffels niet heel veel te zeggen. het was gewoon een bad trip zei hij. vast in een gedachte loop en hij kwam er niet meer uit. hij zei wel dat als ik er niet bij was geweest die avond dat het veel erger had kunnen zijn. ik gaf hem namelijk uiteindelijk toch wel een veilig gevoel zei hij.
Dan is er nog iets leuks wat ik graag wil vertellen. 2 weken terug bood Geert mij aan om samen 2CB te gaan doen met zijn vriendin. Ik had nog nooit 2CB gedaan en had hier in de eerste instantie erg mijn twijfels over. echter heb ik het altijd al super graag willen proberen. dus ik besloot om mee te gaan om te chillen zonder te beloven dat ik het ook zou nemen. ik wilde eerst kijken hoe Geert en zijn vriendin erop reageerde. want ik wilde niet weer het risico lopen om onder invloed te zijn terwijl Geert een zenuwinzinking krijgt. we hebben daarom ook deze keer besloten om 1 keer in te nemen, er niet bij te blowen. en als het is uitgewerkt gewoon naar huis te gaan.
gelukkig ging alles super goed met de 2 en ik besloot een uur na hun inname ook maar te nemen. het waren gele batman pilletjes van 19 mg. ik heb een halfje genomen, Geert een hele en zijn vriendin een halfje.
toen hij helemaal begon in te kicken gebeurde er wel iets kuts. er kwamen namelijk 2 vrienden van geert toevallig langs en ze besloten er gezellig bij te gaan zitten. het vervelende was alleen dat het 2 compleet doorgesnoven gekkies waren. ik zelf blijf meestal uit de buurt van dat soort personen en werd hier dus erg ongemakkelijk van. toen besloot 1 van de 2 een lijntje keta te snuiven. en dat precies toen hij inkickte. meestal als ik een nieuwe drug probeer vind ik het erg fijn als ik mijn gevoel en ervaring met iemand kan delen. en deze 2 snuifduiven preventeerde dat dus. gelukkig was ik niet de enige die de 2 snuifduiven vervelend vond. ik zag namelijk dat de vriendin van Geert, oogsignalen gaf naar Geert dat ze weg wilde. dus verzon Geert een verhaaltje dat we eigenlijk net weg wilde gaan. wat dus eigenlijk niet zo was aangezien het een hele mooie locatie was waar we zaten.
maargoed, wij dus eindelijk wegfietsen en we waren allemaal blij dat we weg waren daar. fietsen gaf echt een super raar gevoel en ik had erg veel moeite met aklimatiseren. elke keer als je een bocht om ging voelde het alsof ik een nieuwe wereld ontdekte waarin ik moest verwerken wat er gebeurde. vond het trouwens niet vervelend maar het was wel intens. onderweg zagen we op een gegeven moment aan het eind van de straat een rij rode lichten en we konden allemaal niet uitvogelen wat het nou was. eerst dachten we dat het een auto licht was. ''nee, daar is het te groot voor''. toen dachten we dat het een hallucinatie was. toen we dichterbij kwamen, kwamen we erachter dat het gewoon een slagboom was. toen moesten we allemaal keihard lachen omdat we zo enorm ver zaten te fantaseren.
eenmaal aangekomen op locatie gingen we zitten op een bankje. op die locatie chillen Geert en ik bijna altijd. het is bij een bus centrum en je hebt dus wat leuks om naar te kijken. het was wel een enorme opluchting om eindelijk stil te zitten. het was toen even een tijdje stil. gelukkig is de vriendin van Geert een leuke sociale meid en kon ze wel leuke gesprekken starten. we hebben het over van alles gehad en het was super gezellig. ik heb voor de rest niet veel visuals gehad. wel een beetje het HD bril effect. dat je de wereld mooier ziet. ook een beetje golvend zicht. maar daar houd het ook op.
het begon koud te worden dus we besloten naar het huis van Geert zijn moeder te gaan. zijn moeder is een beetje een zweefteef en heeft een heel raar huis. alles lijkt wel antiek. en om dan maar te beginnen over die WC. de WC staat vol met jezusbeeldjes en andere christelijke artifacten. het raarste is misschien nog wel is dat er muziek aan gaat zodra je het licht aan doet. allemaal kerkliedjes. ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ik een schietgebedje moet doen voordat ik naar binnen ga omdat ik anders naar de hel ga :P.
toen we eenmaal binnen zaten was ik al een tijdje over de piek heen. toen hebben we nog een half uurtje gepraat over games. was echt een heel leuk gesprek. ik begon alleen erg moe te worden en besloot om naar huis te gaan. dit vind Geert niet erg en we hadden het ook afgesproken om het zo te doen.
achteraf dus een super leuke avond gehad. tegelijkertijd ook fijn om te zien dat het ook goed kan gaan bij Geert met drugs op.
nogmaals bedankt iedereen voor de suggesties en hulp. zonder jullie had ik het niet ter sprake gebracht bij hem.
Peace out,
Ufo Piloot.
klein detail trouwens. Ik zie overal staan dat je na 2CB geen kater zou krijgen of een dip. echter heb ik 1,5 week na het gebruik mij erg depressief gevoeld. weet iemand hier iets over?
nogmaals bedankt iedereen voor de vele hulpzame reacties.
Laatst ben ik dus even met Geert wezen chillen. ik had zelf al eigenlijk in mijn hoofd om het onderwerp van waarom hij zo bad gaat elke keer aan bod te brengen die avond. maar hij begon er toevallig dus zelf over. toen heb ik gelijk maar alles gevraagd en mijn volledige ervaring met hem gedeeld, dit deed hij ook. De keer MDMA was voor hem eigenlijk het ergste. maar er zat dus een logische oorzaak aan vast. hij had dus de dag ervoor XTC gedaan. hij had ook niet geslapen die nacht. vervolgens gingen we nog een nacht doorhalen en dat was voor hem te veel. het was gewoon een combinatie van slaaptekort, meerdere malen bij dosering MDMA en de comedown van xtc. misschien zijn jullie wel bekend met het fenoneem dat je gaat hallucineren als je een langere tijd niet slaapt. Dit was dus wat er bij hem gebeurde. hij beschreef dat de kamer waarin we zaten bedekt leek te zijn met gif. ook dacht hij dat er mensen naar hem keken en eigenlijk zag hij alles in die kamer als vijand, inclusief mij en kees. hij is ook heel veel vergeten van die avond.
verder had hij over de truffels niet heel veel te zeggen. het was gewoon een bad trip zei hij. vast in een gedachte loop en hij kwam er niet meer uit. hij zei wel dat als ik er niet bij was geweest die avond dat het veel erger had kunnen zijn. ik gaf hem namelijk uiteindelijk toch wel een veilig gevoel zei hij.
Dan is er nog iets leuks wat ik graag wil vertellen. 2 weken terug bood Geert mij aan om samen 2CB te gaan doen met zijn vriendin. Ik had nog nooit 2CB gedaan en had hier in de eerste instantie erg mijn twijfels over. echter heb ik het altijd al super graag willen proberen. dus ik besloot om mee te gaan om te chillen zonder te beloven dat ik het ook zou nemen. ik wilde eerst kijken hoe Geert en zijn vriendin erop reageerde. want ik wilde niet weer het risico lopen om onder invloed te zijn terwijl Geert een zenuwinzinking krijgt. we hebben daarom ook deze keer besloten om 1 keer in te nemen, er niet bij te blowen. en als het is uitgewerkt gewoon naar huis te gaan.
gelukkig ging alles super goed met de 2 en ik besloot een uur na hun inname ook maar te nemen. het waren gele batman pilletjes van 19 mg. ik heb een halfje genomen, Geert een hele en zijn vriendin een halfje.
toen hij helemaal begon in te kicken gebeurde er wel iets kuts. er kwamen namelijk 2 vrienden van geert toevallig langs en ze besloten er gezellig bij te gaan zitten. het vervelende was alleen dat het 2 compleet doorgesnoven gekkies waren. ik zelf blijf meestal uit de buurt van dat soort personen en werd hier dus erg ongemakkelijk van. toen besloot 1 van de 2 een lijntje keta te snuiven. en dat precies toen hij inkickte. meestal als ik een nieuwe drug probeer vind ik het erg fijn als ik mijn gevoel en ervaring met iemand kan delen. en deze 2 snuifduiven preventeerde dat dus. gelukkig was ik niet de enige die de 2 snuifduiven vervelend vond. ik zag namelijk dat de vriendin van Geert, oogsignalen gaf naar Geert dat ze weg wilde. dus verzon Geert een verhaaltje dat we eigenlijk net weg wilde gaan. wat dus eigenlijk niet zo was aangezien het een hele mooie locatie was waar we zaten.
maargoed, wij dus eindelijk wegfietsen en we waren allemaal blij dat we weg waren daar. fietsen gaf echt een super raar gevoel en ik had erg veel moeite met aklimatiseren. elke keer als je een bocht om ging voelde het alsof ik een nieuwe wereld ontdekte waarin ik moest verwerken wat er gebeurde. vond het trouwens niet vervelend maar het was wel intens. onderweg zagen we op een gegeven moment aan het eind van de straat een rij rode lichten en we konden allemaal niet uitvogelen wat het nou was. eerst dachten we dat het een auto licht was. ''nee, daar is het te groot voor''. toen dachten we dat het een hallucinatie was. toen we dichterbij kwamen, kwamen we erachter dat het gewoon een slagboom was. toen moesten we allemaal keihard lachen omdat we zo enorm ver zaten te fantaseren.
eenmaal aangekomen op locatie gingen we zitten op een bankje. op die locatie chillen Geert en ik bijna altijd. het is bij een bus centrum en je hebt dus wat leuks om naar te kijken. het was wel een enorme opluchting om eindelijk stil te zitten. het was toen even een tijdje stil. gelukkig is de vriendin van Geert een leuke sociale meid en kon ze wel leuke gesprekken starten. we hebben het over van alles gehad en het was super gezellig. ik heb voor de rest niet veel visuals gehad. wel een beetje het HD bril effect. dat je de wereld mooier ziet. ook een beetje golvend zicht. maar daar houd het ook op.
het begon koud te worden dus we besloten naar het huis van Geert zijn moeder te gaan. zijn moeder is een beetje een zweefteef en heeft een heel raar huis. alles lijkt wel antiek. en om dan maar te beginnen over die WC. de WC staat vol met jezusbeeldjes en andere christelijke artifacten. het raarste is misschien nog wel is dat er muziek aan gaat zodra je het licht aan doet. allemaal kerkliedjes. ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ik een schietgebedje moet doen voordat ik naar binnen ga omdat ik anders naar de hel ga :P.
toen we eenmaal binnen zaten was ik al een tijdje over de piek heen. toen hebben we nog een half uurtje gepraat over games. was echt een heel leuk gesprek. ik begon alleen erg moe te worden en besloot om naar huis te gaan. dit vind Geert niet erg en we hadden het ook afgesproken om het zo te doen.
achteraf dus een super leuke avond gehad. tegelijkertijd ook fijn om te zien dat het ook goed kan gaan bij Geert met drugs op.
nogmaals bedankt iedereen voor de suggesties en hulp. zonder jullie had ik het niet ter sprake gebracht bij hem.
Peace out,
Ufo Piloot.
klein detail trouwens. Ik zie overal staan dat je na 2CB geen kater zou krijgen of een dip. echter heb ik 1,5 week na het gebruik mij erg depressief gevoeld. weet iemand hier iets over?