Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvriend gaat bad op truffels

vriend gaat bad op truffels

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#1
goed, even een update met goed nieuws.

nogmaals bedankt iedereen voor de vele hulpzame reacties.

Laatst ben ik dus even met Geert wezen chillen. ik had zelf al eigenlijk in mijn hoofd om het onderwerp van waarom hij zo bad gaat elke keer aan bod te brengen die avond. maar hij begon er toevallig dus zelf over. toen heb ik gelijk maar alles gevraagd en mijn volledige ervaring met hem gedeeld, dit deed hij ook. De keer MDMA was voor hem eigenlijk het ergste. maar er zat dus een logische oorzaak aan vast. hij had dus de dag ervoor XTC gedaan. hij had ook niet geslapen die nacht. vervolgens gingen we nog een nacht doorhalen en dat was voor hem te veel. het was gewoon een combinatie van slaaptekort, meerdere malen bij dosering MDMA en de comedown van xtc. misschien zijn jullie wel bekend met het fenoneem dat je gaat hallucineren als je een langere tijd niet slaapt. Dit was dus wat er bij hem gebeurde. hij beschreef dat de kamer waarin we zaten bedekt leek te zijn met gif. ook dacht hij dat er mensen naar hem keken en eigenlijk zag hij alles in die kamer als vijand, inclusief mij en kees. hij is ook heel veel vergeten van die avond.

verder had hij over de truffels niet heel veel te zeggen. het was gewoon een bad trip zei hij. vast in een gedachte loop en hij kwam er niet meer uit. hij zei wel dat als ik er niet bij was geweest die avond dat het veel erger had kunnen zijn. ik gaf hem namelijk uiteindelijk toch wel een veilig gevoel zei hij.

Dan is er nog iets leuks wat ik graag wil vertellen. 2 weken terug bood Geert mij aan om samen 2CB te gaan doen met zijn vriendin. Ik had nog nooit 2CB gedaan en had hier in de eerste instantie erg mijn twijfels over. echter heb ik het altijd al super graag willen proberen. dus ik besloot om mee te gaan om te chillen zonder te beloven dat ik het ook zou nemen. ik wilde eerst kijken hoe Geert en zijn vriendin erop reageerde. want ik wilde niet weer het risico lopen om onder invloed te zijn terwijl Geert een zenuwinzinking krijgt. we hebben daarom ook deze keer besloten om 1 keer in te nemen, er niet bij te blowen. en als het is uitgewerkt gewoon naar huis te gaan.

gelukkig ging alles super goed met de 2 en ik besloot een uur na hun inname ook maar te nemen. het waren gele batman pilletjes van 19 mg. ik heb een halfje genomen, Geert een hele en zijn vriendin een halfje.

toen hij helemaal begon in te kicken gebeurde er wel iets kuts. er kwamen namelijk 2 vrienden van geert toevallig langs en ze besloten er gezellig bij te gaan zitten. het vervelende was alleen dat het 2 compleet doorgesnoven gekkies waren. ik zelf blijf meestal uit de buurt van dat soort personen en werd hier dus erg ongemakkelijk van. toen besloot 1 van de 2 een lijntje keta te snuiven. en dat precies toen hij inkickte. meestal als ik een nieuwe drug probeer vind ik het erg fijn als ik mijn gevoel en ervaring met iemand kan delen. en deze 2 snuifduiven preventeerde dat dus. gelukkig was ik niet de enige die de 2 snuifduiven vervelend vond. ik zag namelijk dat de vriendin van Geert, oogsignalen gaf naar Geert dat ze weg wilde. dus verzon Geert een verhaaltje dat we eigenlijk net weg wilde gaan. wat dus eigenlijk niet zo was aangezien het een hele mooie locatie was waar we zaten.

maargoed, wij dus eindelijk wegfietsen en we waren allemaal blij dat we weg waren daar. fietsen gaf echt een super raar gevoel en ik had erg veel moeite met aklimatiseren. elke keer als je een bocht om ging voelde het alsof ik een nieuwe wereld ontdekte waarin ik moest verwerken wat er gebeurde. vond het trouwens niet vervelend maar het was wel intens. onderweg zagen we op een gegeven moment aan het eind van de straat een rij rode lichten en we konden allemaal niet uitvogelen wat het nou was. eerst dachten we dat het een auto licht was. ''nee, daar is het te groot voor''. toen dachten we dat het een hallucinatie was. toen we dichterbij kwamen, kwamen we erachter dat het gewoon een slagboom was. toen moesten we allemaal keihard lachen omdat we zo enorm ver zaten te fantaseren.

eenmaal aangekomen op locatie gingen we zitten op een bankje. op die locatie chillen Geert en ik bijna altijd. het is bij een bus centrum en je hebt dus wat leuks om naar te kijken. het was wel een enorme opluchting om eindelijk stil te zitten. het was toen even een tijdje stil. gelukkig is de vriendin van Geert een leuke sociale meid en kon ze wel leuke gesprekken starten. we hebben het over van alles gehad en het was super gezellig. ik heb voor de rest niet veel visuals gehad. wel een beetje het HD bril effect. dat je de wereld mooier ziet. ook een beetje golvend zicht. maar daar houd het ook op.

het begon koud te worden dus we besloten naar het huis van Geert zijn moeder te gaan. zijn moeder is een beetje een zweefteef en heeft een heel raar huis. alles lijkt wel antiek. en om dan maar te beginnen over die WC. de WC staat vol met jezusbeeldjes en andere christelijke artifacten. het raarste is misschien nog wel is dat er muziek aan gaat zodra je het licht aan doet. allemaal kerkliedjes. ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ik een schietgebedje moet doen voordat ik naar binnen ga omdat ik anders naar de hel ga :P.

toen we eenmaal binnen zaten was ik al een tijdje over de piek heen. toen hebben we nog een half uurtje gepraat over games. was echt een heel leuk gesprek. ik begon alleen erg moe te worden en besloot om naar huis te gaan. dit vind Geert niet erg en we hadden het ook afgesproken om het zo te doen.

achteraf dus een super leuke avond gehad. tegelijkertijd ook fijn om te zien dat het ook goed kan gaan bij Geert met drugs op.
nogmaals bedankt iedereen voor de suggesties en hulp. zonder jullie had ik het niet ter sprake gebracht bij hem.

Peace out,

Ufo Piloot.

klein detail trouwens. Ik zie overal staan dat je na 2CB geen kater zou krijgen of een dip. echter heb ik 1,5 week na het gebruik mij erg depressief gevoeld. weet iemand hier iets over?
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,

een paar maanden terug heb ik truffels gedaan met een goede vriend van me dit ging alleen helemaal mis en ik heb er tot de dag vandaag nog steeds last van.

even ter info
deze vriend en ik kennen elkaar al heel lang. hij is 18 jaar en ik 17(toendertijd). het speelde af in november 2019 in de avond in rotterdam centrum.


we gingen dus chillen in de stad (rotterdam) en het plan was om te gaan blowen. totdat die vriend (vanaf nu heet hij geert), zei dat hij zin had in truffels. ik had er niet echt behoefte aan omdat ik op dat moment niet zo lekker in mijn vel zat. maar uiteindelijk heeft hij me overgehaald voor een lage dosering.

geert had de minst sterke soort gehaald (mexicana) en we zouden elk 5 gram eten. ik had hiervoor al 2 keer truffels gedaan en 1 keer daarvan was met 20 gram hollandia truffels. dus ik ging ervanuit dat dit niks zou zijn vergeleken met mijn andere trip.

eenmaal de truffels naarbinnen gewerkt zijn we naar een mooie plek in de stad gegaan namelijk oude haven, daar staan allemaal oude boten met mooie verlichten en je hebt er prachtig uitzicht. na een half uur ongeveer begonnen de truffels in de kicken. ik had misselijkheid verwacht aangezien dat de 2 keren hiervoor wel misselijkheid gaven. maar we zijn allebei niet misselijk geworden. wel moesten we bijzonder veel pissen de hele tijd. echt 2 keer in een half uur, nog nooit meegemaakt.

toen begonnen de truffels echt in te kicken, het ging echt supergoed aan het begin en de vibe was super chill. geert vond het een goed idee om een blowtje op te steken. dat vond ik zelf ook wel een goed idee. na het eertse blowtje begon ik echt keihard te hallucineren, patronen zien kleurverschuivingen etc. wel superleuk gelukkig. we besloten te gaan lopen. geert had ondertussen nog een jointje gedraaid en was deze onderweg aan het roken. en eigenlijk ging het vanaf dat moment alleen maar bergafwaarts voor hem.

het was ongeloofelijk koud dus ik stelde voor om naar mijn huis te gaan en daar verder te trippen. toen moesten we dus 20 minuten in de metro zitten en daarna fietsen. in de metro heeft hij geen woord gesproken maar hij bleef me de hele tijd aankijken alsof ik iets probeerde te doen.

eenmaal uit de metro moesten we naar mijn huis fietsen. dit is waar het raar begon te worden. ik probeer een beetje met hem te praten, maar elke keer als ik een vraag stelde gaf hij geen antwoord op de vraag, maar zei hij iets wat totaal niet met het onderwerp te maken had. op een gegeven moment hoorde ik hem tegen zichzelf mompelen. ik had geen idee wat er omging in zijn hoofd dus ik vraag. ga je nog een beetje lekker of? waarop hij antwoorde, uhm ja hoor gaat wel. niet een al te best antwoord dus.

toen we bij mijn huis aankwamen en voor de deur stonden gebeurde er iets geks. hij vroeg met een boos gezicht en boze stem "wat probeer je hier nou eigenlijk te doen". dus ik zeg nou geert het is fucking koud buiten dus ik wilde naar binnen gaan. hij zweeg en bleef me boos aankijken. dus ik stelde voor om dan maar een stukje te gaan lopen. onderweg zei hij ineens ja maar (mijn naam) ik heb rustig een vriendin hoor. op dit moment begon ik een beetje geïrriteeerd te raken. ik zei "ik geloof dat je een beetje te hard gaat man". maar hij dacht dus echt dat ik gay was en dat ik hem op date vroeg ofzo. daarna weer een lange stilte. hij begon weer tegen zichzelf te praten en hij begon te huilen. pas vanaf dat moment realiseerde ik me, shit, hij gaat bad. ik was natuurlijk zelf ook nog aan het trippen maar een stuk minder als hem. dus ik probeer hem te kalmeren. door te zeggen dat hij onder invloed is van truffels en dat dit vanzelf weer voorbij gaat. ik zei, waar je nu ook aan denkt. verzet je er niet tegen laat het over je heen komen. hij antwoorde hierop. nee ik durf dat niet. waarop ik zei dat hij mij moet vertrouwen en dat hij in mijn ogen mijn beste vriend is. ik hoopte dat door dit aan hem duidelijk te maken, hij me kon vertrouwen. maar het werkte dus niet en hij bleef maar raar doen. nog steeds keek hij me ansgtig en boos aan. hij bleef maar gekke vragen aan me stellen. die vragen sloegen helemaal nergens op. zo bleef hij ook de hele tijd dit vragen "van wie mag je het niet zeggen dan" en "wat mag je niet zeggen dan". Alsof ik een soort staatsgeheim had. deze vragen heeft hij misschien wel 100 keer gesteld en ik kon hem op geen manier duidelijk maken dat ik geen antwoord had op zijn vraag.

uiteindelijk werd ik helemaal gek van hem. ik zag geen andere uitweg dan naar huis te gaan. dus we hebben toen afscheid genomen. pas toen ik thuis kwam realiseerde ik me wat voor kluns ik was dat ik hem achter liet in die staat, gelukkig is hij veilig thuis gekomen.

nou dat dus, geen leuke ervaring en sindsdien durf ik geen psychedelica meer te doen. het vervelende is, is dat dit nog steeds invloed heeft op onze vriendschap. omdat het toch in je achterhoofd blijft zitten. en chillings zijn niet meer hetzelfde geweest sinds die keer.

nu is er dus een maand terug weer iets soortgelijks gebeurt met dezelfde vriend. deze keer mdma kristallen, ik ga het verhaal niet te lang maken dus ik zal alles vertellen wat belangrijk is.

het was voor mij de eerste keer mdma kristallen, had hiervoor wel 2x xtc gedaan. geert had dit al meerdere keren gedaan. er waren ook 2 andere bij. deze waren ook bij mijn eerste keer xtc en dit was super leuk dus ik vertrouwde deze mensen. 1 van hun ging wel vroeg weg. de persoon die wel is gebleven heet vanaf nu kees. die de come up was erg heftig. k werd misselijk enzo. ik weet nog wel dat dit weg ging, en daarna ben ik eigenlijk alles vergeten wat er in die 3 uur daarna is gebeurt. na die 3 uur heb ik alles onthouden. we zijn dus naar het huis van geert gegaan. waar we een beetje hebben zitten gamen. we hadden ook nog bijgenomen. toen vonden we het een goed idee om nog te gaan blowen. dit was dus echt het domste wat we ooit hadden kunnen doen. ik wist niet dat een mens zo vergeetachtig kan zijn. geert en ik probeerde te praten maar ik wist de betekenis niet van de woorden die ik zei. en elke keer als je iets wilde zeggen, vergat je gewoon het onderwerp terwijl je het aan het vertellen was. echt super vervelend want we konden allemaal gewoon niet meer praten. maargoed.

geert had nog een keer bijgenomen, ik zag ervan af, ik vond het wel mooi geweest zo. toen begon dus het rare. hij begon mij en kees weer boos en angstig aan te kijken en ik dacht. oh here we go again. dus hij begint tegen zichzelf te praten. wat ik eruit opmaakte was dat hij dacht dat kees iets raars aan het doen was. toen keek hij naar mij en toen zei hij. neejoh, jullie allebei ainee gadverdamme. hij dacht dus weer dat we gay waren en ik stond nog strak en werd super boos op hem. ik kon het gewoon echt niet hebben dat dit 2 keer gebeurt en dan precies weer om dezelfde reden. op dat soort momenten ga je je afvragen of diegene je wel ziet als vriend. want hij vertrouwde me gewoon echt niet.

geert heeft mij en kees zo goed als naar huis gestuurd. niet leuk natuurlijk. dus ik heb nog even met kees een goed gesprek gehad op de fiets over geert. ik vroeg of dit vaker gebeurde en hij vertelde mij dus dat hij 1 keer heel erg bad is gegaan op lsd en dat hij sindsdien heel raar kan doen met drugs. maakt niet uit wat voor drugs. dit was voor mij een opluchting. ik wist nu dat het in ieder geval niet door mij komt. aan de andere kant is het ook zorgwekkend om te horen dat hij zo een slechte ervaring heeft gehad en niet meer leuk drugs kan gebruiken. maar hij blijft het dus wel doen. en dat vind ik vervelend.

wat als hij nou echt een keer helemaal gek word en gek blijft.

nou, jullie zullen wel begrijpen dat na 2 keer zo een situatie, de vriendschap niet meer is wat het was, en daar zit ik enorm mee. ik vraag me ook af hoe het kan dat een slechte lsd trip zo langdurige gevolgen kan hebben. zijn er onder jullie misschien een paar anderen die iets soortgelijks hebben meegemaakt. en tips voor mij hebben om de vriendschap weer een beetje normaal te krijgen?
zo ja, dan hoor ik ze graag.

bedankt voor het lezen.

gr,

ufo piloot
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry ik moest wel een beetje lachen om dat "Geert" steeds iedereen er van verdacht homo te zijn. :sweatsmile: (vreemd trouwens, ik heb ooit eens een soortgelijk verhaal gehoord/gelezen, misschien ook hier op DF...)

Maar dat is wel echt super vervelend allemaal. Je zou zeggen dat "Geert" er zo zelf ook niet zoveel plezier aan beleeft, dus waarom steeds drugs blijven gebruiken? Wat me trouwens opvalt is dat jullie overal wiet bij gebruiken. Dit doen heel veel mensen, maar het verhoogt de kans dat je bad gaat enorm wanneer je dit combineert met psychedelica. En het is maar een klein gokje hoor, maar ik schat zo voorzichtig in dat "Geert" tijdens die ongelukkige LSD trip ook wiet heeft gebruikt. Zelf heb ik ervaring met een gruwelijke 'bad trip' ervaring op LSD in combinatie met wiet, dus ik kan me voorstellen dat hij op een vergelijkbare manier heel erg verkeerd is gegaan of zelfs erger dan ik mee heb gemaakt.

Ik zou jullie aanraden sowieso niet meer psychedelica en wiet te combineren. Je danst echt met de duivel op die manier. Alleen LSD of paddo's/truffels is al risico genoeg om mogelijk verkeerd op te gaan. Wiet erbij verhoogt die kans in mijn ogen aanzienlijk, omdat wiet gewoon de neiging heeft bij veel mensen om een element van paranoia toe te voegen. Wat je zelf ook omschreef, dat je niet meer uit je woorden komt en dit de hele situatie ongemakkelijk maakt. Zoiets kleins kan enorm worden uitvergroot in combinatie met bijvoorbeeld LSD en dan neemt een vrolijke trip ineens een heel andere wending.

Verder zou ik toch op een of andere manier proberen (nuchter) een goed gesprek met "Geert" aan te gaan. Vragen wat hem dwars zit. En niet zomaar meer met hem gaan trippen als je weet dat hij niet goed in zijn vel zit. En dus ook geen wiet meer gebruiken tijdens trippen...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geert moet geen drugs meer gebruiken. Dat is denk ik stap 1.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb je Geert welleens hier van man tot man over gesproken? even oprecht aan hem gevraagt hoe het zit en of er misschien iets aan de hand is (na die LSD bad trip). als ik jou was zou ik dit gesprek een keer aangaan met Geert.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
GoldenGrow zei:
heb je Geert welleens hier van man tot man over gesproken? even oprecht aan hem gevraagt hoe het zit en of er misschien iets aan de hand is (na die LSD bad trip). als ik jou was zou ik dit gesprek een keer aangaan met Geert.
Klik om te vergroten...
Precies dat, nuchter wel te verstaan..
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
@Ufo piloot
Wachten. Bij twijfel niet gaan trippen.
Klik om te vergroten...

Oke, dan zal ik wachten!

Vind het wel heel jammer omdat ik echt het gevoel heb dat ik wel een trip zou kunnen gebruiken omdat ik momenteel wat problemen heb waar mijn niet- trippende hoofd geen oplossing voor kan verzinnen.

Ik heb trouwens wel mijn eerste bad trip ooit achter de rug. Dat was 3 maanden terug op 2-CB (12mg) en daar heb ik ook een trip reportje van voor de mensen die geïnteresseerd zijn. Hier een linkje: https://drugsforum.nl/threads/bizarre-bad-trip-2-cb.67934/ Dat was een best heftige ervaring voor een drug die beschreven word als de meest milde en stuurbare psychedelic.

Ik heb toen voor een tijdje gehad dat ik elke keer bad ging op wiet en in dezelfde trip belandde. Maar daar ben ik binnen een maand mee om leren gaan en heb daar nu geen last meer van. Maarja, wiet is geen truffels en daarom heb ik dus die ansgt, ik ben bang dat ik het gevoel van trippen niet fijn ga vinden. Daarintegen zou ik wel weten hoe ik daar dus uit zou moeten komen, maar toch.

Nouja, ik ga denk ik nog even met mezelf in discussie om na te denken over wat verstandig is.
V
Vliegende banaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo ufo piloot ik heb dezelfde trip me gemaakt en zit er zelfs nu in het klinkt heel raar dat ik dit zeg maar het is echt zo ongeveer een half jaar geleden leerde ik xtc-pillen kennen echt leuk een van de beste trips die ik ooit heb gehad totdat ik op een dag met een vriend van mij dat stad in ging we gingen flink zuipen en dan naar de boot om te slapen na het zuipen besloten we toch maar xtc te halen ik was in een lachende bui en kocht 10 pillen nadat ik de pillen had heb ik gelijk een genomen en die vriend ook die ik nu maar even fin noem ik en Fin reden naar de boot toe waar we verder aan het feesten waren met onze dronke strakke koppen tikte we allebei zo 5 pillen weg alsof het niks was de komende 2 uur daarna ben ik vergeten maar ik weet dat de laatste 3 4 uur dat ik daar was een hel was het begin bij smink hij leek ineens op een clown daarna was de smink weg en had hij allenmaal piercings toen kwamen er mieren duizendpoten en spinnen op de tafel de tabak van de klikpot waren de spinnen en de mieren liepen met de sigaretten ervandoor plotseling begin fin een beetje raar te doen in mij ogen hij rookte heel raar tot hij opeens veranderde in een homo ik zij tegen hem dat ik echt in een hele byzondere trip zat en heb hem verteld wat ik zag door de mieren en spinnen dus we zouden dan maar gaan slapen er waren 2 banken bij elkaar een wat kleinere en een grote bank hij ging op de grote bank liggen en ik op de kleine bank toen ik probeerde te slapen begin Fin uit het niets af te trekken waardoor ik schrok hij werd wakker blaast kusjes naar me en de geluiden klonken allenmaal zo echt het is nu zondag en vrijdag avond was ik toevallig weer met Fin ik had pep gekocht nadat ik ongeveer een halve gram pep door me neus had gehaald kreeg ik een wel wat flinke lijn poes voor me neus 0.3 die ik zo naar binne trok vervolgens had ik nog een halve gram pep naar binnen gewerkt bij iemand thuis en plotseling was Fin weer een beetje gay ik zij tegen hem kloot je nu met mij of trip ik em weer omdat hij wel is grapjes maakten hij probeerde me gerust te stellen en zij de eerste paar keer dat het een grapje was waarop ik daarna zij ik trip em weer of niet ik heb daarna daar nog 2 uur lang gezeten omdat ik niet bang was en wist dat het een trip was uit eindelijk was iedereen daar gay en het meisje wat daar ook bij zat blies ook de helentijd kusjes naar mij ik zit nu nog steeds in de trip en heb door de trip zelfs mijn broertje die kanker heeft en niet zijn benen kan bewegen zijn benen zien bewegen voor de rest is iedereen die ik aankijk na een minuut gay ik denk dat op het moment dat je de bad trip in gaat dat je een soort aantrekkins trip krijgt waardoor het lijkt dat iedereen je leuk vind en sex met je wilt hebben ook toen de trip met de xtc-pillen op het moment dat ik met een flits op een spin scheen en er dichtbij ging kijken verdwenen ze maar ik kon ze wel voelen
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vliegende banaan zei:
Hallo ufo piloot ik heb dezelfde trip me gemaakt en zit er zelfs nu in het klinkt heel raar dat ik dit zeg maar het is echt zo ongeveer een half jaar geleden leerde ik xtc-pillen kennen echt leuk een van de beste trips die ik ooit heb gehad totdat ik op een dag met een vriend van mij dat stad in ging we gingen flink zuipen en dan naar de boot om te slapen na het zuipen besloten we toch maar xtc te halen ik was in een lachende bui en kocht 10 pillen nadat ik de pillen had heb ik gelijk een genomen en die vriend ook die ik nu maar even fin noem ik en Fin reden naar de boot toe waar we verder aan het feesten waren met onze dronke strakke koppen tikte we allebei zo 5 pillen weg alsof het niks was de komende 2 uur daarna ben ik vergeten maar ik weet dat de laatste 3 4 uur dat ik daar was een hel was het begin bij smink hij leek ineens op een clown daarna was de smink weg en had hij allenmaal piercings toen kwamen er mieren duizendpoten en spinnen op de tafel de tabak van de klikpot waren de spinnen en de mieren liepen met de sigaretten ervandoor plotseling begin fin een beetje raar te doen in mij ogen hij rookte heel raar tot hij opeens veranderde in een homo ik zij tegen hem dat ik echt in een hele byzondere trip zat en heb hem verteld wat ik zag door de mieren en spinnen dus we zouden dan maar gaan slapen er waren 2 banken bij elkaar een wat kleinere en een grote bank hij ging op de grote bank liggen en ik op de kleine bank toen ik probeerde te slapen begin Fin uit het niets af te trekken waardoor ik schrok hij werd wakker blaast kusjes naar me en de geluiden klonken allenmaal zo echt het is nu zondag en vrijdag avond was ik toevallig weer met Fin ik had pep gekocht nadat ik ongeveer een halve gram pep door me neus had gehaald kreeg ik een wel wat flinke lijn poes voor me neus 0.3 die ik zo naar binne trok vervolgens had ik nog een halve gram pep naar binnen gewerkt bij iemand thuis en plotseling was Fin weer een beetje gay ik zij tegen hem kloot je nu met mij of trip ik em weer omdat hij wel is grapjes maakten hij probeerde me gerust te stellen en zij de eerste paar keer dat het een grapje was waarop ik daarna zij ik trip em weer of niet ik heb daarna daar nog 2 uur lang gezeten omdat ik niet bang was en wist dat het een trip was uit eindelijk was iedereen daar gay en het meisje wat daar ook bij zat blies ook de helentijd kusjes naar mij ik zit nu nog steeds in de trip en heb door de trip zelfs mijn broertje die kanker heeft en niet zijn benen kan bewegen zijn benen zien bewegen voor de rest is iedereen die ik aankijk na een minuut gay ik denk dat op het moment dat je de bad trip in gaat dat je een soort aantrekkins trip krijgt waardoor het lijkt dat iedereen je leuk vind en sex met je wilt hebben ook toen de trip met de xtc-pillen op het moment dat ik met een flits op een spin scheen en er dichtbij ging kijken verdwenen ze maar ik kon ze wel voelen
Klik om te vergroten...
Zo'n enorme lap tekst met nul leestekens of alinea's. Een medaille voor degene die er doorheen komt en het verhaal begrijpt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Zo'n enorme lap tekst met nul leestekens of alinea's. Een medaille voor degene die er doorheen komt en het verhaal begrijpt.
Klik om te vergroten...
Vraag me altijd af hoe dat tot stand komt. Iedereen die tenminste basisonderwijs heeft genoten heeft toch geleerd alineas te gebruiken? Zelfs als je homeschooled bent zullen je ouders je dat toch leren?

Stopt zo iemand er op een gegeven moment dan gewoon maar mee?

Hoe gaat dat? Uit luiheid? Uit woede? Of allebei:

"Elke keer die fucking enter in moeten drukken. Ik ben het zat! Niet meer! Zolang ik mijn verhaal maar kwijt ben zal het mij een rotzorg zijn hoeveel moeite anderen hebben het te lezen!"

Zo?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Vraag me altijd af hoe dat tot stand komt. Iedereen die tenminste basisonderwijs heeft genoten heeft toch geleerd alineas te gebruiken? Zelfs als je homeschooled bent zullen je ouders je dat toch leren?

Stopt zo iemand er op een gegeven moment dan gewoon maar mee?

Hoe gaat dat? Uit luiheid? Uit woede? Of allebei:

"Elke keer die fucking enter in moeten drukken. Ik ben het zat! Niet meer! Zolang ik mijn verhaal maar kwijt ben zal het mij een rotzorg zijn hoeveel moeite anderen hebben het te lezen!"

Zo?
Klik om te vergroten...
Vliegende bananen volgen geen onderwijs, dat is mijn conclusie. Vliegende bananen worden geplukt (als ze niet wegvliegen), in een doos gepropt met veel soortgenoten en in de supermarkten fijn gedrukt om te voelen of ze nog hard genoeg zijn. Een punt of komma hier en daar heeft dan misschien niet zoveel zin.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Vliegende bananen volgen geen onderwijs, dat is mijn conclusie. Vliegende bananen worden geplukt (als ze niet wegvliegen), in een doos gepropt met veel soortgenoten en in de supermarkten fijn gedrukt om te voelen of ze nog hard genoeg zijn. Een punt of komma hier en daar heeft dan misschien niet zoveel zin.
Klik om te vergroten...
Zo te horen heeft Vliegende banaan het al zwaar genoeg en zijn alineas misschien teveel gevraagd.

Maar ik ga het nog steeds niet lezen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vliegende banaan zei:
Hallo ufo piloot ik heb dezelfde trip me gemaakt en zit er zelfs nu in het klinkt heel raar dat ik dit zeg maar het is echt zo ongeveer een half jaar geleden leerde ik xtc-pillen kennen echt leuk een van de beste trips die ik ooit heb gehad totdat ik op een dag met een vriend van mij dat stad in ging we gingen flink zuipen en dan naar de boot om te slapen na het zuipen besloten we toch maar xtc te halen ik was in een lachende bui en kocht 10 pillen nadat ik de pillen had heb ik gelijk een genomen en die vriend ook die ik nu maar even fin noem ik en Fin reden naar de boot toe waar we verder aan het feesten waren met onze dronke strakke koppen tikte we allebei zo 5 pillen weg alsof het niks was de komende 2 uur daarna ben ik vergeten maar ik weet dat de laatste 3 4 uur dat ik daar was een hel was het begin bij smink hij leek ineens op een clown daarna was de smink weg en had hij allenmaal piercings toen kwamen er mieren duizendpoten en spinnen op de tafel de tabak van de klikpot waren de spinnen en de mieren liepen met de sigaretten ervandoor plotseling begin fin een beetje raar te doen in mij ogen hij rookte heel raar tot hij opeens veranderde in een homo ik zij tegen hem dat ik echt in een hele byzondere trip zat en heb hem verteld wat ik zag door de mieren en spinnen dus we zouden dan maar gaan slapen er waren 2 banken bij elkaar een wat kleinere en een grote bank hij ging op de grote bank liggen en ik op de kleine bank toen ik probeerde te slapen begin Fin uit het niets af te trekken waardoor ik schrok hij werd wakker blaast kusjes naar me en de geluiden klonken allenmaal zo echt het is nu zondag en vrijdag avond was ik toevallig weer met Fin ik had pep gekocht nadat ik ongeveer een halve gram pep door me neus had gehaald kreeg ik een wel wat flinke lijn poes voor me neus 0.3 die ik zo naar binne trok vervolgens had ik nog een halve gram pep naar binnen gewerkt bij iemand thuis en plotseling was Fin weer een beetje gay ik zij tegen hem kloot je nu met mij of trip ik em weer omdat hij wel is grapjes maakten hij probeerde me gerust te stellen en zij de eerste paar keer dat het een grapje was waarop ik daarna zij ik trip em weer of niet ik heb daarna daar nog 2 uur lang gezeten omdat ik niet bang was en wist dat het een trip was uit eindelijk was iedereen daar gay en het meisje wat daar ook bij zat blies ook de helentijd kusjes naar mij ik zit nu nog steeds in de trip en heb door de trip zelfs mijn broertje die kanker heeft en niet zijn benen kan bewegen zijn benen zien bewegen voor de rest is iedereen die ik aankijk na een minuut gay ik denk dat op het moment dat je de bad trip in gaat dat je een soort aantrekkins trip krijgt waardoor het lijkt dat iedereen je leuk vind en sex met je wilt hebben ook toen de trip met de xtc-pillen op het moment dat ik met een flits op een spin scheen en er dichtbij ging kijken verdwenen ze maar ik kon ze wel voelen
Klik om te vergroten...
I call bullshit
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Een medaille voor degene die er doorheen komt en het verhaal begrijpt.
Klik om te vergroten...
Ik heb het gelezen, maar ik vraag me nu wel af waarom. Om te bewijzen dat ik het kon?

Vliegende banaan echoot het oorspronkelijke bericht van Ufo piloot, zodat bijna niet uit elkaar te halen valt wat van wie komt — een vreemde synergie tot stand gekomen onder invloed.

Ik weet niet wat waar is en wat niet… het voelt in ieder geval als een koortsdroom
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
HappyMind zei:
Zo'n enorme lap tekst met nul leestekens of alinea's. Een medaille voor degene die er doorheen komt en het verhaal begrijpt.
Klik om te vergroten...
Ik kom mijn medaille opeisen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
OtherShore zei:
Ik heb het gelezen, maar ik vraag me nu wel af waarom. Om te bewijzen dat ik het kon?
Klik om te vergroten...
Neo-Shulginist zei:
Ik kom mijn medaille opeisen.
Klik om te vergroten...
Op een gedeelde eerste plek, @Neo-Shulginist en @OtherShore hierbij: 🥇🥇
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vliegende banaan zei:
Hallo ufo piloot ik heb dezelfde trip me gemaakt en zit er zelfs nu in het klinkt heel raar dat ik dit zeg maar het is echt zo ongeveer een half jaar geleden leerde ik xtc-pillen kennen echt leuk een van de beste trips die ik ooit heb gehad totdat ik op een dag met een vriend van mij dat stad in ging we gingen flink zuipen en dan naar de boot om te slapen na het zuipen besloten we toch maar xtc te halen ik was in een lachende bui en kocht 10 pillen nadat ik de pillen had heb ik gelijk een genomen en die vriend ook die ik nu maar even fin noem ik en Fin reden naar de boot toe waar we verder aan het feesten waren met onze dronke strakke koppen tikte we allebei zo 5 pillen weg alsof het niks was de komende 2 uur daarna ben ik vergeten maar ik weet dat de laatste 3 4 uur dat ik daar was een hel was het begin bij smink hij leek ineens op een clown daarna was de smink weg en had hij allenmaal piercings toen kwamen er mieren duizendpoten en spinnen op de tafel de tabak van de klikpot waren de spinnen en de mieren liepen met de sigaretten ervandoor plotseling begin fin een beetje raar te doen in mij ogen hij rookte heel raar tot hij opeens veranderde in een homo ik zij tegen hem dat ik echt in een hele byzondere trip zat en heb hem verteld wat ik zag door de mieren en spinnen dus we zouden dan maar gaan slapen er waren 2 banken bij elkaar een wat kleinere en een grote bank hij ging op de grote bank liggen en ik op de kleine bank toen ik probeerde te slapen begin Fin uit het niets af te trekken waardoor ik schrok hij werd wakker blaast kusjes naar me en de geluiden klonken allenmaal zo echt het is nu zondag en vrijdag avond was ik toevallig weer met Fin ik had pep gekocht nadat ik ongeveer een halve gram pep door me neus had gehaald kreeg ik een wel wat flinke lijn poes voor me neus 0.3 die ik zo naar binne trok vervolgens had ik nog een halve gram pep naar binnen gewerkt bij iemand thuis en plotseling was Fin weer een beetje gay ik zij tegen hem kloot je nu met mij of trip ik em weer omdat hij wel is grapjes maakten hij probeerde me gerust te stellen en zij de eerste paar keer dat het een grapje was waarop ik daarna zij ik trip em weer of niet ik heb daarna daar nog 2 uur lang gezeten omdat ik niet bang was en wist dat het een trip was uit eindelijk was iedereen daar gay en het meisje wat daar ook bij zat blies ook de helentijd kusjes naar mij ik zit nu nog steeds in de trip en heb door de trip zelfs mijn broertje die kanker heeft en niet zijn benen kan bewegen zijn benen zien bewegen voor de rest is iedereen die ik aankijk na een minuut gay ik denk dat op het moment dat je de bad trip in gaat dat je een soort aantrekkins trip krijgt waardoor het lijkt dat iedereen je leuk vind en sex met je wilt hebben ook toen de trip met de xtc-pillen op het moment dat ik met een flits op een spin scheen en er dichtbij ging kijken verdwenen ze maar ik kon ze wel voelen
Klik om te vergroten...
Heb ik een beroerte of jij?
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vliegende banaan zei:
Hallo ufo piloot ik heb dezelfde trip me gemaakt en zit er zelfs nu in het klinkt heel raar dat ik dit zeg maar het is echt zo ongeveer een half jaar geleden leerde ik xtc-pillen kennen echt leuk een van de beste trips die ik ooit heb gehad totdat ik op een dag met een vriend van mij dat stad in ging we gingen flink zuipen en dan naar de boot om te slapen na het zuipen besloten we toch maar xtc te halen ik was in een lachende bui en kocht 10 pillen nadat ik de pillen had heb ik gelijk een genomen en die vriend ook die ik nu maar even fin noem ik en Fin reden naar de boot toe waar we verder aan het feesten waren met onze dronke strakke koppen tikte we allebei zo 5 pillen weg alsof het niks was de komende 2 uur daarna ben ik vergeten maar ik weet dat de laatste 3 4 uur dat ik daar was een hel was het begin bij smink hij leek ineens op een clown daarna was de smink weg en had hij allenmaal piercings toen kwamen er mieren duizendpoten en spinnen op de tafel de tabak van de klikpot waren de spinnen en de mieren liepen met de sigaretten ervandoor plotseling begin fin een beetje raar te doen in mij ogen hij rookte heel raar tot hij opeens veranderde in een homo ik zij tegen hem dat ik echt in een hele byzondere trip zat en heb hem verteld wat ik zag door de mieren en spinnen dus we zouden dan maar gaan slapen er waren 2 banken bij elkaar een wat kleinere en een grote bank hij ging op de grote bank liggen en ik op de kleine bank toen ik probeerde te slapen begin Fin uit het niets af te trekken waardoor ik schrok hij werd wakker blaast kusjes naar me en de geluiden klonken allenmaal zo echt het is nu zondag en vrijdag avond was ik toevallig weer met Fin ik had pep gekocht nadat ik ongeveer een halve gram pep door me neus had gehaald kreeg ik een wel wat flinke lijn poes voor me neus 0.3 die ik zo naar binne trok vervolgens had ik nog een halve gram pep naar binnen gewerkt bij iemand thuis en plotseling was Fin weer een beetje gay ik zij tegen hem kloot je nu met mij of trip ik em weer omdat hij wel is grapjes maakten hij probeerde me gerust te stellen en zij de eerste paar keer dat het een grapje was waarop ik daarna zij ik trip em weer of niet ik heb daarna daar nog 2 uur lang gezeten omdat ik niet bang was en wist dat het een trip was uit eindelijk was iedereen daar gay en het meisje wat daar ook bij zat blies ook de helentijd kusjes naar mij ik zit nu nog steeds in de trip en heb door de trip zelfs mijn broertje die kanker heeft en niet zijn benen kan bewegen zijn benen zien bewegen voor de rest is iedereen die ik aankijk na een minuut gay ik denk dat op het moment dat je de bad trip in gaat dat je een soort aantrekkins trip krijgt waardoor het lijkt dat iedereen je leuk vind en sex met je wilt hebben ook toen de trip met de xtc-pillen op het moment dat ik met een flits op een spin scheen en er dichtbij ging kijken verdwenen ze maar ik kon ze wel voelen
Klik om te vergroten...


Korte samenvatting via ChatGPT:

Hallo,

Ongeveer een half jaar geleden maakte ik kennis met xtc-pillen. Die ervaring was opwindend; het voelde als een van de beste "trips" die ik ooit heb gehad. Op een bepaalde avond besloten een vriend en ik, na wat drankjes in de stad, om weer xtc te gebruiken. In een impulsieve bui kocht ik 10 pillen. Mijn vriend, die ik voor het gemak 'Fin' noem, en ik namen er direct elk een.

Naar de boot rijdend en onder invloed van alcohol en xtc, slikten we beide nog eens vijf pillen, wat duidelijk te veel was. De volgende paar uur zijn wazig, maar wat ik nog wel weet is dat mijn perceptie van de realiteit volledig vervormd was. Fin's gezicht leek te veranderen, eerst had hij het uiterlijk van een clown en daarna was hij bedekt met piercings. Mijn omgeving was gevuld met hallucinaties van insecten.

De intensiteit van de trip bereikte een punt waarop ik geloofde dat Fin zich anders gedroeg, en alles leek op een soort seksuele aantrekking te wijzen. Dit gevoel herhaalde zich recentelijk toen we opnieuw samen waren en andere stoffen gebruikten.

Ik realiseer me nu dat deze percepties waarschijnlijk door de drugs werden veroorzaakt. Het meest verontrustend was toen ik, tijdens deze trip, dacht dat ik mijn broertje, die door ziekte verlamd is, zijn benen zag bewegen.

Het is duidelijk dat drugs mijn perceptie van de realiteit hebben beïnvloed op manieren die moeilijk te begrijpen zijn.
Klik om te vergroten...

Ik denk dus dat hij een correlatie ziet tussen zijn ervaring en die van "geert" in de OP.

Vooral die laatste zin uit ChatGPT lijkt aan te geven dat (bepaalde) drugs iemands perceptie van de realiteit flink kunnen beïnvloeden.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
Proxima zei:
Ik denk dus dat hij een correlatie ziet tussen zijn ervaring en die van "geert" in de OP.
Klik om te vergroten...
Dat was ook mijn analyse 😅 (zie mijn bericht hierboven) Fijn dat het achteraf bevestigd wordt door een AI.

Hmm… Eigenlijk ben ik dus een hedendaagse John Henry 💪🏻 een volksheld die het opneemt tegen kunstmatige intelligentie en wint
U
Ufo pilootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Sorry ik moest wel een beetje lachen om dat "Geert" steeds iedereen er van verdacht homo te zijn. :sweatsmile: (vreemd trouwens, ik heb ooit eens een soortgelijk verhaal gehoord/gelezen, misschien ook hier op DF...)

Maar dat is wel echt super vervelend allemaal. Je zou zeggen dat "Geert" er zo zelf ook niet zoveel plezier aan beleeft, dus waarom steeds drugs blijven gebruiken? Wat me trouwens opvalt is dat jullie overal wiet bij gebruiken. Dit doen heel veel mensen, maar het verhoogt de kans dat je bad gaat enorm wanneer je dit combineert met psychedelica. En het is maar een klein gokje hoor, maar ik schat zo voorzichtig in dat "Geert" tijdens die ongelukkige LSD trip ook wiet heeft gebruikt. Zelf heb ik ervaring met een gruwelijke 'bad trip' ervaring op LSD in combinatie met wiet, dus ik kan me voorstellen dat hij op een vergelijkbare manier heel erg verkeerd is gegaan of zelfs erger dan ik mee heb gemaakt.

Ik zou jullie aanraden sowieso niet meer psychedelica en wiet te combineren. Je danst echt met de duivel op die manier. Alleen LSD of paddo's/truffels is al risico genoeg om mogelijk verkeerd op te gaan. Wiet erbij verhoogt die kans in mijn ogen aanzienlijk, omdat wiet gewoon de neiging heeft bij veel mensen om een element van paranoia toe te voegen. Wat je zelf ook omschreef, dat je niet meer uit je woorden komt en dit de hele situatie ongemakkelijk maakt. Zoiets kleins kan enorm worden uitvergroot in combinatie met bijvoorbeeld LSD en dan neemt een vrolijke trip ineens een heel andere wending.

Verder zou ik toch op een of andere manier proberen (nuchter) een goed gesprek met "Geert" aan te gaan. Vragen wat hem dwars zit. En niet zomaar meer met hem gaan trippen als je weet dat hij niet goed in zijn vel zit. En dus ook geen wiet meer gebruiken tijdens trippen...
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de reactie. Ik denk inderdaad dat het ook met die wiet te maken heeft. Ik heb het onderwerp al een paar keer naar voren gebracht bij hem. Maar ik merk dat hij het heel ongemakkelijk vind om erover te praten. Hij schaamt zich er erg voor namelijk. Ik wacht nog een paar weken denk ik voordat ik er weer over begin zodat het even kan rusten. Het is nu nog vrij recent namelijk en het is nu nog een wat gevoelig onderwerp heb ik het gevoel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."