#1
Ik hoop dat mensen hier ook iets leren.De enige manier hoe ik geleerd heb is door mijn hoofd meerdere malen loeihard te stoten.
Maar ik bedoel het niet verkeerd ofzo.
Ieder persoon is anders.
Door zich vooraf in te lezen en te weten wat niet zo slim is. Daar is dit forum ook voor.
Er is zoveel goede informatie. Ieder zijn of haar keuze om daar wel of geen gebruik van te maken.
Zien we over tientallen jaren wel wie er het minst onverstandig is geweest.
Zou mooi zijn als zo min mogelijk mensen hun hoofd meerdere malen loeihard stoten toch?