Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-Meo-MiPT: helaas niet wat het zou moeten doen

5-Meo-MiPT: helaas niet wat het zou moeten doen

41 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
En dan nu, Hoogeëerd Publiek, de uitslag van het lab. Bevat het aangekochte zakje 5-Meo-MiPT of niet ?

Helaas: 82 % 4-FMA.

Goed om mijn vermoeden bevestigd te zien, dat de levering niet klopte.

Wel balen dat ik daarvoor (1) een leuk feestje heb laten schieten en (2) eigenlijk een halve nacht tevergeefs met researchen ben bezig geweest zonder ook maar iets de de gehoopte ervaring.

Ik heb de vendor vorige week al een bericht gestuurd en zojuist een tweede bericht met de testuitslag.

Dit soort fouten pakte in mijn geval alleen maar ergerlijk uit. De omgekerde situatie (juist wel een tryptamine in plaats van de gedachte 4-FMA) had voor een hoop ellende kunnen zorgen. Wow, hoezeer is hier de les: TESTEN !

Verder @Proxima : de testkit is binnen. Wel enorm slordig verpakt (het doosje met flesjes opgevuld met houtslijpsel en de bijgekochte microspateltjes, pipetten etc gewoon los in de doos zwervend). Dat eerst fatsoeneren gaat wat rotzooi geven. Uit weerzin daarom nog niet gebruikt. Wanneer ik 'm wel gebruikt had, was ook zonneklaar geweest dat ik een compleet andere substantie had dan gedacht.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#2
BelowTheFlow zei:
Dit soort fouten pakte in mijn geval alleen maar ergerlijk uit. De omgekerde situatie (juist wel een tryptamine in plaats van de gedachte 4-FMA) had voor een hoop ellende kunnen zorgen. Wow, hoezeer is hier de les: TESTEN !
Klik om te vergroten...
Testen en weten wat je hebt is IMHO essentieel, goed dat je dit gedaan hebt! 👍

BelowTheFlow zei:
Verder @Proxima : de testkit is binnen. Wel enorm slordig verpakt (het doosje met flesjes opgevuld met houtslijpsel en de bijgekochte microspateltjes, pipetten etc gewoon los in de doos zwervend). Dat eerst fatsoeneren gaat wat rotzooi geven. Uit weerzin daarom nog niet gebruikt. Wanneer ik 'm wel gebruikt had, was ook zonneklaar geweest dat ik een compleet andere substantie had dan gedacht.
Klik om te vergroten...
Voor zover ik weet wordt een opvulmateriaal, zoals houtslijpsel of vermiculiet, in het doosje toegevoegd voor veiligheid tijdens het transport. Reagenten, de naam zegt het eigenlijk al, zijn nogal reactief met andere materialen. Als er dan tijdens het transport iets te hard mee wordt omgegaan wil je voorkomen dat het uit je pakketje lekt.

Mijn doosje kwam met vermiculiet als opvulmateriaal, en de rest van mijn bestelling zat in een gripzakje. 🤷‍♂️
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
BelowTheFlow zei:
En dan nu, Hoogeëerd Publiek, de uitslag van het lab. Bevat het aangekochte zakje 5-Meo-MiPT of niet ?

Helaas: 82 % 4-FMA.

Goed om mijn vermoeden bevestigd te zien, dat de levering niet klopte.

Wel balen dat ik daarvoor (1) een leuk feestje heb laten schieten en (2) eigenlijk een halve nacht tevergeefs met researchen ben bezig geweest zonder ook maar iets de de gehoopte ervaring.

Ik heb de vendor vorige week al een bericht gestuurd en zojuist een tweede bericht met de testuitslag.

Dit soort fouten pakte in mijn geval alleen maar ergerlijk uit. De omgekerde situatie (juist wel een tryptamine in plaats van de gedachte 4-FMA) had voor een hoop ellende kunnen zorgen. Wow, hoezeer is hier de les: TESTEN !

Verder @Proxima : de testkit is binnen. Wel enorm slordig verpakt (het doosje met flesjes opgevuld met houtslijpsel en de bijgekochte microspateltjes, pipetten etc gewoon los in de doos zwervend). Dat eerst fatsoeneren gaat wat rotzooi geven. Uit weerzin daarom nog niet gebruikt. Wanneer ik 'm wel gebruikt had, was ook zonneklaar geweest dat ik een compleet andere substantie had dan gedacht.
Klik om te vergroten...

Handig als je hierover een melding/pm maakt bij een moderator. Met vendor vermelding enzo. Die noteren het achter de schermen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Thanks! Ik heb eind april een halve gram 5-MeO-MiPT HCl. gekocht bij een vendor maar weet nu niet of dit dezelfde vendor is waar jij het spul gekocht hebt.

De waarschuwing voor jouw vendor van het mislukte spul is helaas niet hier op het forum vermeld...
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Da's weer lekker. :worried:
Het verklaart wel een hoop.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Handig als je hierover een melding/pm maakt bij een moderator. Met vendor vermelding enzo. Die noteren het achter de schermen.
Klik om te vergroten...

Zeker doen ja!

Balen joh, van je “moxy”. Jeetje wat een lage actie van de vendor. Stuur ons even door welke het was, dan noteren we het in ons topic zodat we een waarschuwing kunnen afgeven bij meerdere negatieve meldingen over een zelfde vendor.

Ik heb ook nog zo’n kit liggen, maar m’n moxy nog niet getest (wel al gebruikt). Toch maar eens gaan regelen…
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Stuur ons even door welke het was
Klik om te vergroten...
Done.
Eerder vanavond, pas na het lezen van de opmerking van @PsyTekz , een PM aan @Eik gestuurd.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
BelowTheFlow zei:
Done.
Eerder vanavond, pas na het lezen van de opmerking van @PsyTekz , een PM aan @Eik gestuurd.
Klik om te vergroten...

Top!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
BelowTheFlow zei:
En dan nu, Hoogeëerd Publiek, de uitslag van het lab. Bevat het aangekochte zakje 5-Meo-MiPT of niet ?

Helaas: 82 % 4-FMA.
Klik om te vergroten...
Ja ik snap wel dat je die twee stoffen met elkaar verwart als verkoper 😅
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Holy crap, wat een actie van je vendor. Het is een geluk dat het niet andersom was inderdaad; denken dat je 4FMA neemt terwijl het Moxy blijkt te zijn.
Nu ook hier extra motivatie om een testkit aan te schaffen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
BelowTheFlow zei:
Done.
Eerder vanavond, pas na het lezen van de opmerking van @PsyTekz , een PM aan @Eik gestuurd.
Klik om te vergroten...
Beetje late reactie maar ik heb je een PB gestuurd. Ik heb al eerder wat dingen gehoord over deze vendor. Ik ga even kijken of we een waarschuwing moeten geven. Sowieso heel vervelend dat je deze verkeerde bestelling hebt gekregen. Een ander middel krijgen dan je besteld had kan echt gevaarlijk zijn.
S
SolAphexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik laat zelf altijd testen voor ik iets inneem mijn ervaring is (helaas) dat RCs ongeveer de helft van de tijd niet is als wat het verkocht is. Bij één goed aangeschreven vendor heb ik zelfs geen reactie gekregen nadat ik daar tot 3x toe een vriendelijke mail over stuurde. Echt al-tijd testen dus. Overigens is de test kit die ik bij Pro Test had besteld, nooit aangekomen (volgens DPD omdat de verzender om retournering had verzocht), ook die gaven niet thuis na een vriendelijk verzoek. Gelukkig heb ik een DIMS teslocatie in de buurt.
Van 5mg 5-MEO-MiPT zou je echt floored moeten zijn, is mijn ervaring.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#13
SolAphex zei:
Van 5mg 5-MEO-MiPT zou je echt floored moeten zijn, is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...

Hoop dat nog een keer mee te maken. Had gerekend op een spacy ervaring bij 15 mg.

Mijn Pro-testkit is wel aangekomen. Snel ook en ... mijn ervaring met DPD (diverse spullen ook buiten DF scope) is tot nu toe beter dan marktconform (alleen de onlinelife tracking voor de laatste paar kilometers werkt voor geen meter)
J
JellybeanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoi,
5-MEO-MiPT,
Ik heb geen fijne ervaring met dit middel. Misschien omdat ik autisme heb doet het meer kwaad dan goed. Het maakte me angstig. Ik kon mij helemaal op mijn lichaam concentreren wat juist ontspannend kan zijn, maar ik vond het moeilijk om de controle los te laten. Ik zal dit dan ook afraden voor mensen die veel nadenken over vanalles, zoals ik.

Hartelijke groeten,
Jellybean
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
Beetje late reactie maar ik heb je een PB gestuurd. Ik heb al eerder wat dingen gehoord over deze vendor. Ik ga even kijken of we een waarschuwing moeten geven. Sowieso heel vervelend dat je deze verkeerde bestelling hebt gekregen. Een ander middel krijgen dan je besteld had kan echt gevaarlijk zijn.
Klik om te vergroten...
Komt er nog een waarschuwing voor de vendor of valt het allemaal wel mee?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
VJ_LSD72 zei:
Komt er nog een waarschuwing voor de vendor of valt het allemaal wel mee?
Klik om te vergroten...
Ik heb het besproken met de andere mods. Het is duidelijk dat er af en toe iets fout is gegaan maar dat het ook vaak goed gaat. Ik vind het schadelijk dat deze dingen fout gaan (zeker het leveren van een verkeerde stof). Dus nee het valt niet allemaal mee. Maar het is tot nu toe nog onvoldoende voor het geven van een openbare waarschuwing. Ik onderhoud nog steeds contact met leden over foute leveringen dus als iemand iets te melden heeft hoor ik het graag.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#17
BelowTheFlow zei:
Mijn Pro-testkit is wel aangekomen. Snel ook en ... mijn ervaring met DPD (diverse spullen ook buiten DF scope) is tot nu toe beter dan marktconform (alleen de onlinelife tracking voor de laatste paar kilometers werkt voor geen meter)
Klik om te vergroten...
Wat was de uitslag nu eigenlijk met de Pro-testkit en de vermeende 5-MeO-MiPT? Ik ben zeer benieuwd of het verschil tussen 4-FMA en Moxy duidelijk te zien was.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn draai met de Pro-Test Kit kon en kan ik nog niet echt vinden. De in dit geval relevante flesjes reagens (Marquies, Erhlich en Hoffmann) bevatten een licht vochtig korrelachtig mengsel. Moeilijk doseren en moeilijk mengen.

Hierbij een foto van de testopstelling: daarbij was er weinig kleurreactie.
IMG_1097.JPEG

Wellicht dat ik veel te zuinig ben geweest met de reagens. Wat eigenlijk handig zou kunnen zijn is om een druppel vloeistof (water al dan niet gedestilleerd) toe te voegen om een betere vermenging van de poeders te bereiken. Dat heb ik echter nergens in de instructies zien staan.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#19
@VJ_LSD72 , klopt: niet vermeld, want er was nog niet voldoende reden voor een openbare waarschuwing.
Jammer voor jou dat ik niet er ongeluk de foto heb geplaatst, waar ook het kenmerkende zakje van de vendor op staat.
Verder zit er bijna een half jaar tussen mijn laatste aanschaf en jouw aanschaf. Kan dus zomaar anders uitpakken.

Overigens heb ik in toenemende mate de idee dat er sprake is van een concentratie in vendor-land. Ook vandaag zag ik daar een nieuwe aanwijzing voor. Als ik gelijk heb, maakt de naam van de vendor steeds minder uit.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
BelowTheFlow zei:
Mijn draai met de Pro-Test Kit kon en kan ik nog niet echt vinden. De in dit geval relevante flesjes reagens (Marquies, Erhlich en Hoffmann) bevatten een licht vochtig korrelachtig mengsel. Moeilijk doseren en moeilijk mengen.

Hierbij een foto van de testopstelling: daarbij was er weinig kleurreactie.
Bekijk bijlage 60571

Wellicht dat ik veel te zuinig ben geweest met de reagens. Wat eigenlijk handig zou kunnen zijn is om een druppel vloeistof (water al dan niet gedestilleerd) toe te voegen om een betere vermenging van de poeders te bereiken. Dat heb ik echter nergens in de instructies zien staan.
Klik om te vergroten...
Ja ik heb inderdaad gelezen dat ze er tegenwoordig een soort gel van maken. Dat hebben ze gedaan om veiligheidsredenen, omdat de vloeistoffen kunnen leiden tot huid- en oogrritatie en ook de dampen bij inademing schadelijk kunnen zijn. Daarom moet je eigenlijk handschoenen en een veiligheidsbril op als je het reagens gebruikt. Maar veel mensen doen dat niet. Dus hebben ze de veiligheid maar ingebouwd..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."