Een melding maken lijkt me altijd een goed plan. Een goeie vendor zulke feedback ontvangen. Hoe ze omgaan met een melding zegt imo ook veel over hoe ze in de handel staan.Zal ik dan gaan klagen bij de vendor? of is dit net als met 6-apb dat daar soms wat 4 of 5-apb in voor kan komen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."