Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeetje misselijk door nexusflip (MDMA + 2C-B), maar geen last meer van cravings

Beetje misselijk door nexusflip (MDMA + 2C-B), maar geen last meer van cravings

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen weekend was ik met mijn vriendin naar een klein festivalletje. Het plan was om 's avonds MDMA te nemen en op de terugweg wat 2C-B. Maar toen de MDMA insloeg zijn we alvast naar huis gegaan. Daar heb ik de nacht alsnog met 2C-B afgesloten.

Het was zaterdag echt superwarm. Dus ik en mijn vriendin moesten wachten tot het wat afgekoeld was voordat we MDMA konden nemen. Daarom hebben eerst wat gegeten, toen een cocktailtje gedronken, en daarna pas de MDMA genomen.

Van te voren hadden we wat capsules gevuld met MDMA. In totaal hadden we vier keer 80 milligram mee en twee keer 60 milligram. We twijfelden nog een beetje of we ĂŒberhaupt wel MDMA moesten nemen. Want na het avondeten waren onze benen al wel best moe omdat we al de hele dag aan het dansen en rondlopen waren. Mijn vriendin hoopte nog dat de energie terug in de benen zou komen. Maar ik wist eigenlijk wel beter. Als je benen eenmaal zwaar aanvoelen dan ga je niet heel veel meer energie krijgen van de MDMA.

Eigenwijs als we zijn hebben we rond 18.00 uur toch maar allebei een capsule ingenomen van 80 milligram. Een half uur later begon die in te klappen, maar we voelden ons er allebei toch niet zo lekker bij. Ik had een nogal overweldigend gevoel. En we waren allebei wel klaar met het festival eerlijk gezegd. Toen hebben we maar besloten om naar huis te gaan. Daarvoor moesten we eerst een half uurtje fietsen, en daarna nog een uurtje met de trein.

De fietstocht was eigenlijk wel lekker, want het windje hielp ons lekker afkoelen. Bij aankomst op het station was het alleen minder lekker, omdat we warm waren van het fietsen en de wind ineens wegviel. Daarom werd mijn vriendin een beetje woozy toen we in de trein gingen zitten. Ze zei dat ik haar maar even moest laten. Dus ik ben gewoon naar buiten gaan zitten kijken. Die keuze werd beloond, want ik zag nog een paar grutto's (een zeldzaam zicht tegenwoordig).

Tegen de tijd dat we thuis kwamen voelden we ons alweer een stuk lekkerder, maar we hadden cravings om bij te pakken. Omdat het al bijna 2,5 uur geleden was dat ik had bijgepakt, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en maar de capsule van 80 milligram gepakt. Eigenlijk wil ik liever niet meer dan 140 milligram MDMA nemen. Maar ik zat een beetje in de 'fuck it' modus.

Op de bank hebben we lekker open zitten kletsen over vroeger, bepalende emotionele ervaringen in ons leven, hoe verliefd we eigenlijk op elkaar zijn, en dat soort gesprekken. Ondertussen zette ik steeds wat plaatjes op, variërend van Kaya Project, Kox Box, Etnica, Carbon Based Lifeforms, en Solar Fields. Een beetje klassiekers uit de psytrance, chillout en ambient scene dus. We hebben een paar keer staan dansen in de woonkamer, maar het grootste gedeelte van de tijd hebben we zittend en liggend op de bank doorgebracht.

Toen de tweede capsule MDMA begon uit te werken kreeg ik alweer cravings. Normaal gesproken is dat het punt dat ik de 2C-B inneem om een einde aan de cravings te maken. Maar mijn vriendin en ik staken elkaar een beetje aan in onze 'fuck it' modus. Zij zei dat ze nog een likje MDMA zou nemen. Dus toe ik automatisch ook nog een beetje, en voegde er gelijk aan toe dat dat beetje liever een dosis van 80 milligram zou moeten zijn. Eigenlijk ging ik daarmee over mijn grenzen, want 80 + 80 + 80 milligram MDMA is te veel. Maar hey, ik ben ook mens, en ik maak soms ook keuzes waarvan ik weet dat je ze beter niet kan maken.

Uiteindelijk ben ik best tevreden met hoe de dosering uitpakte. We konden de avond nog lekker lang verlengen. We zijn tot half vijf doorgegaan met intieme gesprekken. Toen begon de laatste MDMA echt uit te werken. Om de cravings te stoppen nam mijn vriendin wat ketamine. Daardoor raakte ze wel flink in zichzelf gekeerd. Ik besloot een ge-wel-dig ambient album van Solar Fields op te zetten (Blue, luister het hier), en zelf een pilletje met 2C-B te nemen. In die pil zit ongeveer 12 milligram 2C-B. Dat is zo weinig dat je er net wel / net niet visuals van hebt. De rest van het uur hebben we gewoon de muziek zitten luisteren.

Ik word vaak wel een beetje misselijk van 2C-B na de MDMA. Maar het heeft ook een heel chill effect. Ik word een beetje in mezelf gekeerd, maar heel rustig en gedachtenloos. Eigenlijk de perfecte chill. En het mooiste is dat ik dan geen last meer heb van cravings naar MEER MDMA. Als ik de MDMA laat uitwerken zonder er iets bij te nemen dan word ik vaak ook chagrijnig.

Rond half zes zijn we naar bed gegaan. Daar hebben we nog een beetje gepraat, wat geknuffeld, maar vooral met ogen dicht gelegen tot we allebei langzaam in slaap vielen.

De volgende dag hebben we nog lekker gechilld: een beetje muziek geluisterd en een film gekeken. We hebben nog maar een flesje champagne opengetrokken om onze liefde te vieren, en een pizza gegeten omdat we geen zin hadden om te koken. Mijn vriendin liet op zondag wel regelmatig een traantje, maar elke keer van puur geluk.

Uiteindelijk viel de kater ook wel mee. Ik was maandagochtend anderhalf uur later begonnen met werken dan de bedoeling was. Maar toen ik begon was ik wel gelijk messcherp en heb lekker wat dingen kunnen doen. Vandaag, op dinsdag, had ik iets meer moeite met concentreren. 's Ochtends ging het nog wel, maar 's middags had ik meer moeite met ingewikkelde taken waarbij je echt je verstand nodig hebt. Ik ben daarom maar wat meer de makkelijkere dingen gaan doen. Morgenochtend doe ik wel weer de lastigste taken die nog op me wachten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fijn leesbaar trip report. Je doet je naam eer aan met deze combinatie @Neo-Shulginist
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Fijn leesbaar trip report. Je doet je naam eer aan met deze combinatie @Neo-Shulginist
Klik om te vergroten...
Haha ja het was de favoriete combinatie van Shulgin inderdaad! Ook precies in deze volgorde :wink:
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap dat stukje van in de trein en haar moet laten doen niet helemaal, denk dat dat haar moet laten .moet zijn.... mooi trip report verder heb zelf 1 keer 2cb gedaan maar icm grote hoeveelheid lora kan me er helemaal niks meer van herinneren....hahaha
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een mooie ontwikkeling met al die leuke reports de laatste tijd, deze is ook weer heerlijk om te lezen.

Dat je ook maar een mens bent met een ‘fuck it’ modus maakt me aan het glimlachen.

Jullie hebben een fantastische dag, avond en nacht gehad. Mooi om die herinneringen te koesteren ❀

Bedankt voor het delen, top.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brakka Mang zei:
Ik snap dat stukje van in de trein en haar moet laten doen niet helemaal, denk dat dat haar moet laten .moet zijn.... mooi trip report verder heb zelf 1 keer 2cb gedaan maar icm grote hoeveelheid lora kan me er helemaal niks meer van herinneren....hahaha
Klik om te vergroten...
Ze gebaarde 'laat mij maar even'. Dus ik heb de tekst veranderd. Thanks dat je laat weten dat je daar even moest stoppen om te kijken wat er stond!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fijn report om te lezen. Niet te lang. Niet te kort. Gewoon goed.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk report. 2cb haalt bij mij ook altijd alle craving weg en accepteer ik t eind.

Is 12mg je favoriete dosis 2cb? Deze doe ik meestal op festival.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dick_van_Leeuwen zei:
Leuk report. 2cb haalt bij mij ook altijd alle craving weg en accepteer ik t eind.

Is 12mg je favoriete dosis 2cb? Deze doe ik meestal op festival.
Klik om te vergroten...
Ik heb liever een beetje meer; rond de 18-20 milligram. Maar de pillen die ik heb zijn ietwat onbetrouwbaar (tussen de 8-12 milligram denk ik zoiets). Ik heb er wel een paar keer twee van genomen maar dat was dan weer best veel. En anderhalf is een beetje lastig vanwege de vorm. Omdat ik nu met mijn vriendin was had ik maar voor de veiligere optie gekozen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk report!

Ik heb een tijdje terug aan het eind van een 6-APB spaceje (thuis) een 2C-B pilletje genomen. Mijn lachgas was sinds de vorige keer op, en ik dacht daarmee het einde nog wat te kunnen pimpen en de ‘crash’ iets te dempen waar ik altijd wel enige last van heb. Dat beetje grumpy gevoel waar jij over schrijft, nu heb ik dat van 6-APB een stuk minder dan van M vanwege de veel geleidelijkere uitwerking, maar het is alsnog wel een fase waarin ik vaak iets zoek om het allemaal net effe wat meer comfy te maken, en om wat space terug te halen. Paar ballonnetjes en wat wiet/hasj werken prima, normaliter. En daar dan nog een tijdje zo chill mogelijk op verder ‘drijven’ tot het echt bedtijd is.

Zelf vond ik 2C-B in dit stadium niet zo’n geslaagd experiment. Ik werd vooral heel duidelijk merkbaar vermoeider/lammer dan ik was. Begon enorm te gapen en raakte meer in mezelf gekeerd. Alles werd ook wel iets meer spacey/trippy, maar niet perse op een heel erg fantastische manier, omdat ik er zo versuft bij raakte. Was een beetje ‘mwoah’, ‘net niet’, meer ‘uitzitten/uitliggen’ dan wat anders. Kon ook letterlijk m’n ogen een tijd lang niet open houden, dat was te fel/intens (niet visual-wise, gewoon erg gaar en lichtschuw), dus had een maskertje op gezet.

MAAR. Grote maar. Ik moet er bij zeggen dat ik de dag ervoor LSD had gebruikt, dus de 2C-B heeft sowieso beduidend minder trip-effect gehad dan-ie normaal zou hebben, los van dat de pillen niet zo hoog gedoseerd zijn.

Toen de 2C-B weer uitwerkte, nam ook dat hele lamlendige weer af, dus dat was wel duidelijk (iets van) de werking van de 2C-B.

Als ik jouw report lees moet ik het misschien toch nog eens proberen als er geen full-blown tripdag op een ander middel aan vooraf is gegaan.

Ik heb vroeger 2C-B wel enkele keren gecombineerd met MDMA, nexus-flip in andere volgorde (ook niet in de Shulgin-doseringen), namelijk in een veel vroeger stadium, niet in de come-down. Dat was erg leuk, herinner ik me. 🙂 Ze hadden voor mijn gevoel destijds een versterkende werking op elkaar: van beide minder nodig en toch behoorlijk waus worden op een gezellige en grappige trippy manier. Die moet ik sowieso nog eens herhalen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Leuk report!

Ik heb een tijdje terug aan het eind van een 6-APB spaceje (thuis) een 2C-B pilletje genomen. Mijn lachgas was sinds de vorige keer op, en ik dacht daarmee het einde nog wat te kunnen pimpen en de ‘crash’ iets te dempen waar ik altijd wel enige last van heb. Dat beetje grumpy gevoel waar jij over schrijft, nu heb ik dat van 6-APB een stuk minder dan van M vanwege de veel geleidelijkere uitwerking, maar het is alsnog wel een fase waarin ik vaak iets zoek om het allemaal net effe wat meer comfy te maken, en om wat space terug te halen. Paar ballonnetjes en wat wiet/hasj werken prima, normaliter. En daar dan nog een tijdje zo chill mogelijk op verder ‘drijven’ tot het echt bedtijd is.

Zelf vond ik 2C-B in dit stadium niet zo’n geslaagd experiment. Ik werd vooral heel duidelijk merkbaar vermoeider/lammer dan ik was. Begon enorm te gapen en raakte meer in mezelf gekeerd. Alles werd ook wel iets meer spacey/trippy, maar niet perse op een heel erg fantastische manier, omdat ik er zo versuft bij raakte. Was een beetje ‘mwoah’, ‘net niet’, meer ‘uitzitten/uitliggen’ dan wat anders. Kon ook letterlijk m’n ogen een tijd lang niet open houden, dat was te fel/intens (niet visual-wise, gewoon erg gaar en lichtschuw), dus had een maskertje op gezet.

MAAR. Grote maar. Ik moet er bij zeggen dat ik de dag ervoor LSD had gebruikt, dus de 2C-B heeft sowieso beduidend minder trip-effect gehad dan-ie normaal zou hebben, los van dat de pillen niet zo hoog gedoseerd zijn.

Toen de 2C-B weer uitwerkte, nam ook dat hele lamlendige weer af, dus dat was wel duidelijk (iets van) de werking van de 2C-B.

Als ik jouw report lees moet ik het misschien toch nog eens proberen als er geen full-blown tripdag op een ander middel aan vooraf is gegaan.

Ik heb vroeger 2C-B wel enkele keren gecombineerd met MDMA, nexus-flip in andere volgorde (ook niet in de Shulgin-doseringen), namelijk in een veel vroeger stadium, niet in de come-down. Dat was erg leuk, herinner ik me. 🙂 Ze hadden voor mijn gevoel destijds een versterkende werking op elkaar: van beide minder nodig en toch behoorlijk waus worden op een gezellige en grappige trippy manier. Die moet ik sowieso nog eens herhalen.
Klik om te vergroten...
Ah, ja. LSD blokt je tripreceptoren compleet dus dan doet 2C-B niet meer heel veel inderdaad.

Wel moet ik erbij zeggen dat het ook zeker geen energieke space is! Je gaat inderdaad gewoon stil zitten of liggen met je ogen dicht en niet zoveel doen. Hoogstens naar buiten staren. Dus verwacht ook geen grappige trippy vibe waarin alles raar is. Want dat is het niet. Het gaat veel meer om die chill-space waarin je gewoon even bent en verder niks doet of hoeft. Ik vind dat super chill, want hoe vaak heb je nou dat je gewoon perfect gelukkig bent met helemaal niks doen? Maar als je verwacht om een gezellige tijd te hebben op de dansvloer dan kan je gevoel wat botsen met je verwachtingen ja. Overigens doe ik het ook wel eens op de dansvloer. Maar alleen als de muziek heel goed is, en dan sta ik wat meer in mezelf gekeerd goed te gaan op de muziek.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Het is allebei heel leuk, maar thuis met vent is als ik echt moĂ©t kiezen denk ik nog net even leuker. Ik deed het vroeger regelmatig met m’n ex. Was altijd zooooo chill. Met een goede vriend(in) thuis is trouwens ook super relaxt, maar met je vent is natuurlijk EXTRA nice, om redenen die heel erg voor de hand liggen.

Het prettige van thuis is daarnaast dat je echt NIKS hoeft, dus je hebt ook de ‘verstoringen’ van een feestje niet (naar huis moeten reizen, je door de menigte moeten duwen om bij een veel te drukke bar drinken te halen, etc.). Je doet lĂ©tterlijk, de hele dag - zeker als je 6-APB neemt - want duurt langer, alléén maar waar je op dat moment zin in hebt. Er bestaat denk ik oprecht niks chillers dan dat, ja, hier en daar een ballonnetje lurken tegen het eind maximaliseert de chillness op dat moment ook verrassend goed. 😅 Echt even compleet pauze van alle zorgen van de wereld. Vrede. Een sereen lentebriesje door je (mijn) normaal altijd lawaaierige hoofd. STILTE. Helderheid in plaats van the usual twijfel en chaos (apart genoeg, ondanks het wausy/spacy zijn), echt alsof alle mist opklaart. Dankbaarheid. Acceptatie. Alles is goed. Liefde.

Maar, ja, ik snap je, het is het op een feestje ook Ă©rg, Ă©rg leuk. En zo anders weer. Ze liggen heel dicht bij elkaar qua leukheidsfactor, best een first world problem eigenlijk. Ligt er trouwens ook weer aan welk feestje, en met wie. Heb er echt GOEIE feestjes op gehad (zowel op M als op 6-APB), pfoeeeeeeee, zeker die waar m’n zusje ook bij was, zij is echt zo cute en ontzettend grappig op M. ^^

Maar in tien jaar nog nooit met je vent thuis, kenniehoor! Echt een keer doen! Kan best zijn dat jullie (allebei best wel heel erge extravertjes toch?) dan weer net meer van de ‘partykant’ blijken te zijn, maar dan weet je dat ook weer. Ben wel benieuwd hoe het je zou bevallen!
Klik om te vergroten...
Mijn partner en ik hebben dit jaar voor het eerst zo'n avondje thuis gehad. We deden dan een candy flip. We vonden het allebei fantastisch, maar uiteindelijk kiezen we allebei toch voor het feestje. De lampjes, muziek en het sociale aspect vooral vinden we erg fijn. Dit kan ook te maken hebben met verminderd sociaal leven de afgelopen periode verder. Het lijkt erop dat we nu eens per jaar zo'n momentje samen doen, en "de rest" van onze momenten op een feestje.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Maar ik zat een beetje in de 'fuck it' modus.
Klik om te vergroten...
Heheh.

Neo-Shulginist zei:
We hebben nog maar een flesje champagne opengetrokken om onze liefde te vieren
Klik om te vergroten...
Mensen naar mijn hart❀ Zijn jullie al lang samen?


Leuk cute reportje! Bedankt voor het delen!
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk report!:hearteyes:

Hopelijk krijg ik mn vriendin ook ooit zo ver om een keer samen MDMA te doen.

Proberen te gaan slapen een uur nadat ik 2C-B op heb zou me niet lukken, heb je daar geen last van gehad? Ik heb het zelf nog nooit in deze combinatie gebruikt.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Mensen naar mijn hart❀ Zijn jullie al lang samen?
Klik om te vergroten...
Nog niet super lang! Maar ook niet heel kort.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Nog niet super lang! Maar ook niet heel kort.
Klik om te vergroten...
Extra magisch dan denk ik😍

Ik heb dus in tien jaar nooit zo’n mdma avondje gehad met mijn vent
 Stiekem willen we dat allebei, maar nog liever willen we die max 4 per jaar op feestjes inzetten😅 Beetje jaloers wel hoor!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Extra magisch dan denk ik😍

Ik heb dus in tien jaar nooit zo’n mdma avondje gehad met mijn vent
 Stiekem willen we dat allebei, maar nog liever willen we die max 4 per jaar op feestjes inzetten😅 Beetje jaloers wel hoor!
Klik om te vergroten...
Haha ja ik doe MDMA juist niet zoveel op feestjes omdat ik de space wat meer bij een intieme setting vind passen. Van MDMA ga je toch wat meer focussen op lieve dingen zeggen en knuffelen enzo. En om dat nou de hele tijd op een feestje te doen vind ik ook weer wat klef. Ik denk eigenlijk dat we allebei zo'n idee hadden, dus dat we daarom al snel zeiden van 'nou, laten we naar huis gaan' :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Extra magisch dan denk ik😍

Ik heb dus in tien jaar nooit zo’n mdma avondje gehad met mijn vent
 Stiekem willen we dat allebei, maar nog liever willen we die max 4 per jaar op feestjes inzetten😅 Beetje jaloers wel hoor!
Klik om te vergroten...

Het is allebei heel leuk, maar thuis met vent is als ik echt moĂ©t kiezen denk ik nog net even leuker. Ik deed het vroeger regelmatig met m’n ex. Was altijd zooooo chill. Met een goede vriend(in) thuis is trouwens ook super relaxt, maar met je vent is natuurlijk EXTRA nice, om redenen die heel erg voor de hand liggen.

Het prettige van thuis is daarnaast dat je echt NIKS hoeft, dus je hebt ook de ‘verstoringen’ van een feestje niet (naar huis moeten reizen, je door de menigte moeten duwen om bij een veel te drukke bar drinken te halen, etc.). Je doet lĂ©tterlijk, de hele dag - zeker als je 6-APB neemt - want duurt langer, alléén maar waar je op dat moment zin in hebt. Er bestaat denk ik oprecht niks chillers dan dat, ja, hier en daar een ballonnetje lurken tegen het eind maximaliseert de chillness op dat moment ook verrassend goed. 😅 Echt even compleet pauze van alle zorgen van de wereld. Vrede. Een sereen lentebriesje door je (mijn) normaal altijd lawaaierige hoofd. STILTE. Helderheid in plaats van the usual twijfel en chaos (apart genoeg, ondanks het wausy/spacy zijn), echt alsof alle mist opklaart. Dankbaarheid. Acceptatie. Alles is goed. Liefde.

Maar, ja, ik snap je, het is het op een feestje ook Ă©rg, Ă©rg leuk. En zo anders weer. Ze liggen heel dicht bij elkaar qua leukheidsfactor, best een first world problem eigenlijk. Ligt er trouwens ook weer aan welk feestje, en met wie. Heb er echt GOEIE feestjes op gehad (zowel op M als op 6-APB), pfoeeeeeeee, zeker die waar m’n zusje ook bij was, zij is echt zo cute en ontzettend grappig op M. ^^

Maar in tien jaar nog nooit met je vent thuis, kenniehoor! Echt een keer doen! Kan best zijn dat jullie (allebei best wel heel erge extravertjes toch?) dan weer net meer van de ‘partykant’ blijken te zijn, maar dan weet je dat ook weer. Ben wel benieuwd hoe het je zou bevallen!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
G.Amer zei:
Leuk report!:hearteyes:

Hopelijk krijg ik mn vriendin ook ooit zo ver om een keer samen MDMA te doen.

Proberen te gaan slapen een uur nadat ik 2C-B op heb zou me niet lukken, heb je daar geen last van gehad? Ik heb het zelf nog nooit in deze combinatie gebruikt.
Klik om te vergroten...
Het verraste mij ook dat ik kon slapen! Dat duurde nog wel even hoor. Ik denk dat ik nog wel 1-2 uurtjes gewoon chill heb gelegen op bed. Maar ineens was ik ook weg. Geen idee hoe laat het toen was.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aartsbok zei:
Hoe raadt je md aan? Vloeibaar en opdrinken? 80 ml? I’m all ears MiLady, teach me? I’ll bring cookies and bare gifts of old.
Klik om te vergroten...
Je kan het beste zelf een capsule maken met 80 milligram MDMA die je zelf afweegt op een milligram weegschaal (0.001).
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."