Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeetje misselijk door nexusflip (MDMA + 2C-B), maar geen last meer van cravings

Beetje misselijk door nexusflip (MDMA + 2C-B), maar geen last meer van cravings

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
allebei best wel heel erge extravertjes toch
Klik om te vergroten...
Haha ja hier zit het hem vooral in inderdaad: ik zou deze momenten met vrienden ook écht niet willen missen. Onze 1-on-1 mdma triptijd komt nog wel. We hebben overigens wel vaker 2cb of truffeltrips ofzo gehad hoor. Maar goed, stiekem dus heeeeeel benieuwd naar mdma met z’n tweeën, vooral door de ervaring op t forum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Neo-Shulginist prachtig en vrij heartwarming romantisxhverhaal. Jaloers (maar euforisch voor de schoonheid die jou gegund is samen) op jouw high-trip ervaringen. Ik heb voor de eerste keer 2 w mijn natte vinger in een mdma zakje kristallengesropt. Was vrijwel niets en ik voelde niets, ook w en 2 xb moet ik nog proberen. Hoe raadt je md aan? Vloeibaar en opdrinken? 80 ml? I’m all ears MiLady, teach me? I’ll bring cookies and bare gifts of old.

@ljuv hetzelfde voor u of you can help me. I repay any kindness threefold in whatever moral way :) 😇🥰🥹
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."