Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReport 1p-lsd 150mcg pilletje: ‘pittig, soms ongemakkelijk en emotioneel’

Report 1p-lsd 150mcg pilletje: ‘pittig, soms ongemakkelijk en emotioneel’

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Bijna een jaar geleden schreef ik een report van onze eerste gezamenlijke 1p-lsd ervaring toen we verbleven in een huisje in het bos. We namen toen 120mcg via een zegeltje.

Zondag 28 juli jl. hadden we gepland om dit weer eens te doen, nu voor het eerst samen thuis. Het was een mooie dag, zonnig en niet te warm. We hadden wat lekkere dingen in huis gehaald, zoals chocolade koekjes en verse aardbeien. Onze mindset was goed.

We namen rond 12.00 uur een pilletje van 150mcg; de vorige keren was het een zegel, die we onder onze tong legden. Dit was anders, maar we voelden het al binnen een half uur opkomen. Die opkomst was ongemakkelijk, onprettig en misselijkheid (bodyload) en duurde lang, ik denk zomaar 1,5 uur. M’n vrouw had er meer last van dan ik en voelde zich echt niet fijn en vooral ook onrustig. Voor haar bleef dat zo de hele tijd gaan in golven.
We zijn buiten op ons terras gaan zitten in de schaduw onder de parasol, kijkend over het water en naar de bootjes. Het was prachtig, maar af en toe kwamen bootjes zo dicht langs ons huis varen (het leek nog dichterbij dan de werkelijkheid) dat het me onaangenaam prikkelde. We zijn daarom af en toe lekker naar binnen gegaan.

Ik keek er naar uit om ‘Riders on the Storm’ te luisteren en wat een fantastisch gevoel geeft dit nummer elke keer weer op lsd. Ik besloot om beneden alleen op een bank te gaan liggen en wilde intens genieten van ‘Wish you were here’ van Pink Floyd. Tot drie keer aan toe viel de muziek stil door één of ander probleem met de verbinding. Oef, dat was niet fijn, echt niet fijn. Uiteindelijk kwam het goed en ook dit nummer kwam zo diep en intens binnen.

Met een koptelefoon op heeft m’n vrouw een eerste meditatie gedaan van 10 minuten. Ze lag bij me en ik voelde haar rustig worden door de meditatie. Ze zei na afloop dat ze zich tijdens de meditaties het meest prettig, fijn en ontspannen voelde.

We hebben zowel binnen als buiten samen veel gelachen. Ik was grappig (vond ik) en vertelde dat door de aardbeien mijn witte sokken waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd ook rood zouden zijn, ik ken mezelf een beetje. Zoiets simpels kan al heel grappig zijn met lsd.

Ik voelde me zelf vaak onrustig, kon niet lang stilzitten en wilde steeds van alles gaan doen, naar binnen, naar buiten, naar beneden, parasol inklappen etc.
Heb zelf ook meerdere meditaties gedaan (ik mediteer al dagelijks iedere ochtend) en kom door de lsd op een dusdanig diep niveau (vanzelf) waar ik nuchter never nooit kom. Ik voelde dankbaarheid voor m’n lieve ouders die nog leven en ook m’n schoonouders, waarbij ik ook voelde dat m’n overleden schoonvader meegenomen werd in het gevoel van ‘je bent niet vergeten’, terwijl ik dat eigenlijk nooit heb gehad, aangezien we geen sterke band met elkaar hadden. Dat was wel een bijzonder gevoel en emotioneel, waarbij ik m’n tranen liet gaan en een beetje moest huilen. Vanuit liefde. M’n vrouw huilde mee, alsof ze hetzelfde voelde.

Ik houd ontzettend van muziek en met lsd is het nog veel mooier. We merkten allebei dat we luisteren naar muziek vaak te druk vonden. We hebben daarna wel een mooie youtube set opgezet met krachtige meditatiemuziek (heel rustig) en mooie beelden daarbij, dat was wel heel fijn.

Het is niet verstandig om op je telefoon te gaan kijken met lsd, doe dat echt niet, want het is niet fijn. Ik keek dus wel en zag Formule 1 en de spanning die ik voelde was x 100. Hetzelfde gold voor een bericht wat ik las over het mislopen van een Olympische medaille door een lekke band, wat nog verschrikkelijker voelde dan het in werkelijkheid was. Heb m’n telefoon dus snel weggelegd, want ik schrok van die emotie en het voelde ongemakkelijk.

Ook andere kleine dingen voelden bij mij in gedachten erger dan ze in werkelijkheid zijn, een gevoel van bezorgdheid wat helemaal niet nodig is.

M’n vrouw moest af en toe huilen. Als ik vroeg waarom ze huilde, dan zei ze bijvoorbeeld dat ze wilde dat onze kinderen nog lang bij ons zouden blijven wonen, dat ze moeite heeft om ze los te laten nu ze wat ouder worden.

Het uitzicht over het water, de lucht, de bootjes, de bomen in de verte en de geluiden van vogels en eenden in de natuur. Het was zo fenomenaal. Af en toe was er volledige stilte. Alles bewoog op zo’n mooie manier, in balans, in harmonie. Het water veranderde soms visueel in verschillende kleuren blauw en groen, maar ook soms paars alsof het een lavendelveld was. En op sommige momenten veranderde het water in rechthoekige gekleurde patronen die dansten voor m’n ogen.

Tijdens een toiletbezoek voelde het alsof het donker om me heen werd op een prettige manier, heel sfeervol. Ik stond te plassen en elk geluidje van m’n plas in de pot maakte zo’n mooi sprankelend geluid en ik kon wel huilen van geluk. De vloer bewoog, de vormen in het behang aan de muur bewogen, het was echt ge-wel-dig.

Limonade om te drinken was erg lekker, die zoete smaak. En ook van de aardbeien hebben we enorm genoten. Wat is vers fruit op z’n moment heerlijk van smaak. Verder hadden we pas echt uren later een beetje trek in wat stokbrood met smeersels en vooral ik genoot er van, m’n vrouw had weinig trek. In plaats van het overgebleven stokbrood te bewaren gooide ik het klakkeloos in de prullenbak. M’n vrouw zei een seconde later: laat het maar staan voor straks. Ik zei iets van ‘oh, maar het zit al in de prullenbak
’waarop ze hoofdschuddend moest lachen dat ik dat had gedaan.

M’n vrouw kon verder heel weinig, terwijl ik op sommige momenten een beetje danste door de kamer en in ieder geval op veel momenten heel opgewekt was. Ik moest vooral normaal doen van haar, want anders gingen alle mensen buiten naar me kijken. Nou: boeie.

Ik besloot om een korte wandeling te maken, alleen. Ik naar buiten, zonnebril op en voelde al tijdens het lopen dat m’n benen anders aanvoelden dan normaal. Ik kwam er achter dat we de avond daarvoor de schuur niet op slot hadden gedaan en zag de sleutel nog in de deur zitten. Met een snelle blik keek ik naar binnen en alles van waarde stond er nog. Ik ben doorgelopen en even gaan zitten bij een bankje met mooi uitzicht. Lang kon ik niet genieten, want er stond iemand keihard te praten op een nabijgelegen balkon en ik kon dat niet handelen. Dus ben ik teruggelopen naar ons huis, waarbij plotseling paniek bij me ontstond, want stond echt alles nog wel in de schuur vroeg ik me af en ik begon sneller te lopen en het warm te krijgen. Ik twijfelde. Met m’n ogen dicht, bevend, deed ik de schuur open, ik zweette enorm en drie keer alles nageteld en alles stond er nog
 Paniek om niks, maar het gevoel van bezorgdheid en paniek heb ik deze trip vaak gevoeld.

De hele dag hadden we het gevoel dat de tijd ontzettend snel ging, maar in werkelijkheid kroop de tijd voorbij. Pas rond 21.30 uur begon de trip merkbaar af te zwakken.
De lsd-ervaring ging echt in golven. De momenten waarop we ons allebei heel goed voelden waren er zeker, maar werden opgevolgd door moeilijkere momenten, het ging op en neer.

Ik heb opgeruimd en we zijn in bed gaan liggen om nog even te knuffelen. Tot mijn verbazing raakten we allebei opgewonden en hebben we in het staartje van de lsd nog hele fijne seks met elkaar gehad, hoe dan haha.

In slaap vallen was niet eenvoudig, maar is wel gelukt. De volgende ochtend voelde ik me niet herboren of heel erg uitgerust, maar voelde wel een bepaalde kalmte over me. Ik heb hardgelopen en had nog veel oog voor de mooie kleuren in de natuur waar ik van genoot. Ik heb die dag gewoon gewerkt en dat ging prima, maar ik zou de volgende keer wel vrij nemen de dag na zo’n trip. Dat is mijn advies om te doen, zodat je rustig kan landen en alles kunt verwerken.

Ik had niet gedacht dat de dosering 150mcg (pilvorm) zoveel intenser zou zijn dan 100mcg of 120mcg van de vorige keren(zegels). De volgende keer ga ik gewoon weer voor 100mcg, voor m’n gevoel is dat prettiger voor ons.

Ook vonden we lsd in een huisje in het bos zoals vorig jaar leuker dan thuis, dus een volgende keer doen we het weer op een fijne locatie in alle rust in de natuur.

M’n vrouw heeft voorlopig even geen zin in lsd, die geeft duidelijk de voorkeur aan een romantische private techno party, want dan voelt ze zich wel echt fijn (met 3-mmc). Dat is mooi, want die staat eind september gepland.
Klik om te vergroten...
klinkt alsof jij en je vrouw vanalles doen om een trip in goede banen te geleiden met meditaties en plannen, dit maakt je trip ondraaglijk.. gotta go with the flow.. sws samen trippen heb ik nooit echt begrepen, alsof je altijd op hetzelfde level zit.. echt een recept voor ellende.. en so what als er iets uit je schuur was gehaald, wat ligt er nou in wat niet vervangbaar is, gotta learn to let go... als er niets gestolen was zou ik gewoon iets weggooien just to feel the loss and not care..

als je alleen kleuren wilt zien pak dan 2cb, it doesnt have the madness within

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dooker zei:
klinkt alsof jij en je vrouw vanalles doen om een trip in goede banen te geleiden met meditaties en plannen, dit maakt je trip ondraaglijk.. gotta go with the flow.. sws samen trippen heb ik nooit echt begrepen, alsof je altijd op hetzelfde level zit.. echt een recept voor ellende.. en so what als er iets uit je schuur was gehaald, wat ligt er nou in wat niet vervangbaar is, gotta learn to let go... als er niets gestolen was zou ik gewoon iets weggooien just to feel the loss and not care..

als je alleen kleuren wilt zien pak dan 2cb, it doesnt have the madness within
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je mening.
Wie zegt er dat ik alleen kleuren wil zien?
Ik vond onze ervaring waardevol en ben er dankbaar voor.
B
BombarieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik pak zelf hooguit altijd 100mcg. Bij meer wordt het me allemaal net wat te raar. 😝 Nou moet ik bekennen dat ik zelfs bij 70mcg al behoorlijk hard trip. Mijn vrouw daarin tegen merkt pas was vanaf 150mcg.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeehond zei:
Ja we staan er wel vaker bij stil en genieten ook heel intens van en met onze kinderen.
We zien er soms dingen van de ander of van ons zelf in terug, maar ook hun eigen unieke identiteit en persoonlijkheid die ze ontwikkelen.
We maken zoveel mooie dingen met elkaar mee.
En we zijn zo trots op ze.
Onvoorwaardelijke liefde ❀
Klik om te vergroten...
đŸ„čđŸ„č❀

Zeehond zei:
Punt om uit te zoeken voor mezelf.
Klik om te vergroten...
ben benieuwd en je weet me te vinden als je wil sparren
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
M’n vrouw heeft voorlopig even geen zin in lsd, die geeft duidelijk de voorkeur aan een romantische private techno party,
Klik om te vergroten...
Wij vinden dat we wat individueel worden van 1p-lsd. Voor ons echt iets voor af en toe. Wij gaan in september 2cb-fly eens proberen, kijken of we daar meer van op elkaar gericht zijn.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#6
StraffeNeel zei:
Wij vinden dat we wat individueel worden van 1p-lsd. Voor ons echt iets voor af en toe. Wij gaan in september 2cb-fly eens proberen, kijken of we daar meer van op elkaar gericht zijn.
Klik om te vergroten...
ik gebruikte in mn 20s veel normale lsd, dus geen RC varianten en na jaren heb ik er niet eens trek meer in.. het volatile, de mindpuck. 2cb de origineel is de beste maar -fly is bijna even goed en makkelijk te krijgen. andere opties zijn AL-LAD, een kortdurende lsd variant. 2cb-fly heeft geen mindfuck, veel bodyload, floating feet, energy. mijn favoriete recent ontdekte van dat soort zij 5-meo-mipt en methallymescaline.. de mipt en AL-lad zijn smooth en kortdurend dus niets uit te zitten.. onset, upcome, peak, aftereffects komt ongeveel op 6 uur, waarvan je 3 uur niet echt geschikt bent om auto te rijden op de peak.
D
DookerLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraffeNeel zei:
Thanks. Even wat bijbestellen 😀
Klik om te vergroten...
ik heb laatst AL-LAD geprobeerd en het deed niets met me, wellicht gebruik ik teveel tryptamines om nog effect te merken van welke vorm van lsd dan ook. ook weinig behoefte aan lsd de afgelopen 20 jaar dus wat ik erover zei was wat ik erover had gelezen, de tryptamines doen het wel goed bij mij en ik hou ook wel van methallyescalline, die zijn in tabletten van 21 mg en 35mg zou wel idealer zijn imo
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Interessant tripreport. Erg herkenbaar ook hoe sterk je emoties worden tijdens 1p-LSD. Maar idk vind dat effect ergens ook wel mooi; trippen is meer dan alleen positief. Lees dat ook terug in het report.

Nice.
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Hetzelfde gold voor een bericht wat ik las over het mislopen van een Olympische medaille door een lekke band
Klik om te vergroten...
Wow, dit klinkt als mijn nachtmerrie die ik heb wanneer ik flink ziek ben.
Dat ik net de finish "zie", en het dan ineens niet meer haal, en dan wordt ik beetje verward wakker.
Gebeurt misschien 1x in de 3 jaar, maar wel altijd dezelfde droom over dat ik die wedstrijd verloor.

Antwoord op deze droom ben ik na al die jaren niet achter. Nooit op zo'n manier een wedstrijd verloren in 't echt

Mooi report!
D
DametjeStepLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cool, ik vind 1p-lsd een beetje de aggressieve versie van lsd ofzo. Ik herken veel uit je trip report vooral ook de bezorgdheid en de ongemakken, ook ervaar ik de visuals heftiger dan bij normale lsd.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bombarie zei:
Ik pak zelf hooguit altijd 100mcg. Bij meer wordt het me allemaal net wat te raar. 😝 Nou moet ik bekennen dat ik zelfs bij 70mcg al behoorlijk hard trip. Mijn vrouw daarin tegen merkt pas was vanaf 150mcg.
Klik om te vergroten...
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dooker zei:
ik gebruikte in mn 20s veel normale lsd, dus geen RC varianten en na jaren heb ik er niet eens trek meer in.. het volatile, de mindpuck. 2cb de origineel is de beste maar -fly is bijna even goed en makkelijk te krijgen. andere opties zijn AL-LAD, een kortdurende lsd variant. 2cb-fly heeft geen mindfuck, veel bodyload, floating feet, energy. mijn favoriete recent ontdekte van dat soort zij 5-meo-mipt en methallymescaline.. de mipt en AL-lad zijn smooth en kortdurend dus niets uit te zitten.. onset, upcome, peak, aftereffects komt ongeveel op 6 uur, waarvan je 3 uur niet echt geschikt bent om auto te rijden op de peak.
Klik om te vergroten...
Thanks. Even wat bijbestellen 😀
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bijna een jaar geleden schreef ik een report van onze eerste gezamenlijke 1p-lsd ervaring toen we verbleven in een huisje in het bos. We namen toen 120mcg via een zegeltje.

Zondag 28 juli jl. hadden we gepland om dit weer eens te doen, nu voor het eerst samen thuis. Het was een mooie dag, zonnig en niet te warm. We hadden wat lekkere dingen in huis gehaald, zoals chocolade koekjes en verse aardbeien. Onze mindset was goed.

We namen rond 12.00 uur een pilletje van 150mcg; de vorige keren was het een zegel, die we onder onze tong legden. Dit was anders, maar we voelden het al binnen een half uur opkomen. Die opkomst was ongemakkelijk, onprettig en misselijkheid (bodyload) en duurde lang, ik denk zomaar 1,5 uur. M’n vrouw had er meer last van dan ik en voelde zich echt niet fijn en vooral ook onrustig. Voor haar bleef dat zo de hele tijd gaan in golven.
We zijn buiten op ons terras gaan zitten in de schaduw onder de parasol, kijkend over het water en naar de bootjes. Het was prachtig, maar af en toe kwamen bootjes zo dicht langs ons huis varen (het leek nog dichterbij dan de werkelijkheid) dat het me onaangenaam prikkelde. We zijn daarom af en toe lekker naar binnen gegaan.

Ik keek er naar uit om ‘Riders on the Storm’ te luisteren en wat een fantastisch gevoel geeft dit nummer elke keer weer op lsd. Ik besloot om beneden alleen op een bank te gaan liggen en wilde intens genieten van ‘Wish you were here’ van Pink Floyd. Tot drie keer aan toe viel de muziek stil door één of ander probleem met de verbinding. Oef, dat was niet fijn, echt niet fijn. Uiteindelijk kwam het goed en ook dit nummer kwam zo diep en intens binnen.

Met een koptelefoon op heeft m’n vrouw een eerste meditatie gedaan van 10 minuten. Ze lag bij me en ik voelde haar rustig worden door de meditatie. Ze zei na afloop dat ze zich tijdens de meditaties het meest prettig, fijn en ontspannen voelde.

We hebben zowel binnen als buiten samen veel gelachen. Ik was grappig (vond ik) en vertelde dat door de aardbeien mijn witte sokken waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd ook rood zouden zijn, ik ken mezelf een beetje. Zoiets simpels kan al heel grappig zijn met lsd.

Ik voelde me zelf vaak onrustig, kon niet lang stilzitten en wilde steeds van alles gaan doen, naar binnen, naar buiten, naar beneden, parasol inklappen etc.
Heb zelf ook meerdere meditaties gedaan (ik mediteer al dagelijks iedere ochtend) en kom door de lsd op een dusdanig diep niveau (vanzelf) waar ik nuchter never nooit kom. Ik voelde dankbaarheid voor m’n lieve ouders die nog leven en ook m’n schoonouders, waarbij ik ook voelde dat m’n overleden schoonvader meegenomen werd in het gevoel van ‘je bent niet vergeten’, terwijl ik dat eigenlijk nooit heb gehad, aangezien we geen sterke band met elkaar hadden. Dat was wel een bijzonder gevoel en emotioneel, waarbij ik m’n tranen liet gaan en een beetje moest huilen. Vanuit liefde. M’n vrouw huilde mee, alsof ze hetzelfde voelde.

Ik houd ontzettend van muziek en met lsd is het nog veel mooier. We merkten allebei dat we luisteren naar muziek vaak te druk vonden. We hebben daarna wel een mooie youtube set opgezet met krachtige meditatiemuziek (heel rustig) en mooie beelden daarbij, dat was wel heel fijn.

Het is niet verstandig om op je telefoon te gaan kijken met lsd, doe dat echt niet, want het is niet fijn. Ik keek dus wel en zag Formule 1 en de spanning die ik voelde was x 100. Hetzelfde gold voor een bericht wat ik las over het mislopen van een Olympische medaille door een lekke band, wat nog verschrikkelijker voelde dan het in werkelijkheid was. Heb m’n telefoon dus snel weggelegd, want ik schrok van die emotie en het voelde ongemakkelijk.

Ook andere kleine dingen voelden bij mij in gedachten erger dan ze in werkelijkheid zijn, een gevoel van bezorgdheid wat helemaal niet nodig is.

M’n vrouw moest af en toe huilen. Als ik vroeg waarom ze huilde, dan zei ze bijvoorbeeld dat ze wilde dat onze kinderen nog lang bij ons zouden blijven wonen, dat ze moeite heeft om ze los te laten nu ze wat ouder worden.

Het uitzicht over het water, de lucht, de bootjes, de bomen in de verte en de geluiden van vogels en eenden in de natuur. Het was zo fenomenaal. Af en toe was er volledige stilte. Alles bewoog op zo’n mooie manier, in balans, in harmonie. Het water veranderde soms visueel in verschillende kleuren blauw en groen, maar ook soms paars alsof het een lavendelveld was. En op sommige momenten veranderde het water in rechthoekige gekleurde patronen die dansten voor m’n ogen.

Tijdens een toiletbezoek voelde het alsof het donker om me heen werd op een prettige manier, heel sfeervol. Ik stond te plassen en elk geluidje van m’n plas in de pot maakte zo’n mooi sprankelend geluid en ik kon wel huilen van geluk. De vloer bewoog, de vormen in het behang aan de muur bewogen, het was echt ge-wel-dig.

Limonade om te drinken was erg lekker, die zoete smaak. En ook van de aardbeien hebben we enorm genoten. Wat is vers fruit op z’n moment heerlijk van smaak. Verder hadden we pas echt uren later een beetje trek in wat stokbrood met smeersels en vooral ik genoot er van, m’n vrouw had weinig trek. In plaats van het overgebleven stokbrood te bewaren gooide ik het klakkeloos in de prullenbak. M’n vrouw zei een seconde later: laat het maar staan voor straks. Ik zei iets van ‘oh, maar het zit al in de prullenbak
’waarop ze hoofdschuddend moest lachen dat ik dat had gedaan.

M’n vrouw kon verder heel weinig, terwijl ik op sommige momenten een beetje danste door de kamer en in ieder geval op veel momenten heel opgewekt was. Ik moest vooral normaal doen van haar, want anders gingen alle mensen buiten naar me kijken. Nou: boeie.

Ik besloot om een korte wandeling te maken, alleen. Ik naar buiten, zonnebril op en voelde al tijdens het lopen dat m’n benen anders aanvoelden dan normaal. Ik kwam er achter dat we de avond daarvoor de schuur niet op slot hadden gedaan en zag de sleutel nog in de deur zitten. Met een snelle blik keek ik naar binnen en alles van waarde stond er nog. Ik ben doorgelopen en even gaan zitten bij een bankje met mooi uitzicht. Lang kon ik niet genieten, want er stond iemand keihard te praten op een nabijgelegen balkon en ik kon dat niet handelen. Dus ben ik teruggelopen naar ons huis, waarbij plotseling paniek bij me ontstond, want stond echt alles nog wel in de schuur vroeg ik me af en ik begon sneller te lopen en het warm te krijgen. Ik twijfelde. Met m’n ogen dicht, bevend, deed ik de schuur open, ik zweette enorm en drie keer alles nageteld en alles stond er nog
 Paniek om niks, maar het gevoel van bezorgdheid en paniek heb ik deze trip vaak gevoeld.

De hele dag hadden we het gevoel dat de tijd ontzettend snel ging, maar in werkelijkheid kroop de tijd voorbij. Pas rond 21.30 uur begon de trip merkbaar af te zwakken.
De lsd-ervaring ging echt in golven. De momenten waarop we ons allebei heel goed voelden waren er zeker, maar werden opgevolgd door moeilijkere momenten, het ging op en neer.

Ik heb opgeruimd en we zijn in bed gaan liggen om nog even te knuffelen. Tot mijn verbazing raakten we allebei opgewonden en hebben we in het staartje van de lsd nog hele fijne seks met elkaar gehad, hoe dan haha.

In slaap vallen was niet eenvoudig, maar is wel gelukt. De volgende ochtend voelde ik me niet herboren of heel erg uitgerust, maar voelde wel een bepaalde kalmte over me. Ik heb hardgelopen en had nog veel oog voor de mooie kleuren in de natuur waar ik van genoot. Ik heb die dag gewoon gewerkt en dat ging prima, maar ik zou de volgende keer wel vrij nemen de dag na zo’n trip. Dat is mijn advies om te doen, zodat je rustig kan landen en alles kunt verwerken.

Ik had niet gedacht dat de dosering 150mcg (pilvorm) zoveel intenser zou zijn dan 100mcg of 120mcg van de vorige keren(zegels). De volgende keer ga ik gewoon weer voor 100mcg, voor m’n gevoel is dat prettiger voor ons.

Ook vonden we lsd in een huisje in het bos zoals vorig jaar leuker dan thuis, dus een volgende keer doen we het weer op een fijne locatie in alle rust in de natuur.

M’n vrouw heeft voorlopig even geen zin in lsd, die geeft duidelijk de voorkeur aan een romantische private techno party, want dan voelt ze zich wel echt fijn (met 3-mmc). Dat is mooi, want die staat eind september gepland.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
Ik stond te plassen en elk geluidje van m’n plas in de pot maakte zo’n mooi sprankelend geluid en ik kon wel huilen van geluk.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeehond zei:
We namen rond 12.00 uur een pilletje van 150mcg; de vorige keren was het een zegel, die we onder onze tong legden. Dit was anders, maar we voelden het al binnen een half uur opkomen. Die opkomst was ongemakkelijk, onprettig en misselijkheid (bodyload) en duurde lang, ik denk zomaar 1,5 uur.
Klik om te vergroten...
Ja dit is een vrij typische opkomst van LSD. Ik vergelijk het wel eens met het gevoel wat je hebt als een luik onder je plotseling openklapt en je naar beneden valt, of een vrije val in een achtbaan. Dat spannende gevoel in je maag, met een beetje bezorgdheid 'oei, komt dit wel goed', en deels enthousiasme 'oehh ik ben benieuwd hoe het straks gaat zijn!

Zeker bij een wat hogere doseringen kan dat zenuwachtige gevoel in je buik best even heftig zijn. Wat het trouwens ook niet beter maakt is als je een volle maag hebt. Ik kan daarom ook aanraden om minstens twee uur voordat je de (1P-)LSD inneemt niks te eten! Dat scheelt ook weer een opgeblazen gevoel later in de trip.
Zeehond zei:
M’n vrouw heeft voorlopig even geen zin in lsd, die geeft duidelijk de voorkeur aan een romantische private techno party, want dan voelt ze zich wel echt fijn (met 3-mmc). Dat is mooi, want die staat eind september gepland.
Klik om te vergroten...
Jammer dat je vrouw het niet zo leuk vond! Maar met 3-MMC komt de narigheid natuurlijk de dag erna... :wink:

Overigens las ik laatst een onderzoek dat aantoonde dat het zin heeft om je aandacht op iets concreets te focussen als je even overweldigd wordt door psychedelische effecten of gedachten. Mede daarom kan buiten in de natuur extra fijn zijn, omdat er dan allemaal rustige en mooie dingen zijn waar je je op kunt focussen. Dan wordt de aandacht ook niet zo naar binnen getrokken.

Verder een erg goed tripreport van 1P-LSD! Ik vind de effecten erg herkenbaar zoals je het beschrijft.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Wat het trouwens ook niet beter maakt is als je een volle maag hebt. Ik kan daarom ook aanraden om minstens twee uur voordat je de (1P-)LSD inneemt niks te eten! Dat scheelt ook weer een opgeblazen gevoel later in de trip.
Klik om te vergroten...
Goede tip, dit kan een rol gespeeld hebben.
We hebben licht ontbeten een half uur voor inname.

Neo-Shulginist zei:
Maar met 3-MMC komt de narigheid natuurlijk de dag erna... :wink:
Klik om te vergroten...
Is helemaal waar.

Neo-Shulginist zei:
Overigens las ik laatst een onderzoek dat aantoonde dat het zin heeft om je aandacht op iets concreets te focussen als je even overweldigd wordt door psychedelische effecten of gedachten. Mede daarom kan buiten in de natuur extra fijn zijn, omdat er dan allemaal rustige en mooie dingen zijn waar je je op kunt focussen. Dan wordt de aandacht ook niet zo naar binnen getrokken.
Klik om te vergroten...
Ook een super goede tip voor een volgende keer waar ik heel blij mee ben 🙏
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Verder een erg goed tripreport van 1P-LSD! Ik vind de effecten erg herkenbaar zoals je het beschrijft.
Klik om te vergroten...
Dank je wel, leuk om te lezen 🙏
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mooi geschreven!
Zeehond zei:
terwijl ik op sommige momenten een beetje danste door de kamer en in ieder geval op veel momenten heel opgewekt was. Ik moest vooral normaal doen van haar, want anders gingen alle mensen buiten naar me kijken. Nou: boeie.
Klik om te vergroten...
Voor mij heel herkenbaar. Ik was - in de paar keer dat ik in mijn leven heb getript - ook veelal bezig met mij normatief gedragen, de norm an sich en vooral: niet loslaten. Volgens werkt zo’n mindset aan het eind van de rit altijd averechts bij psychedelica.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weehoo, Zeehond on a report-roll.
Super leuk om te lezen, uitgebreid beschreven ook! En weer zoiets leuks om samen met je vrouw te doen. Als zou ik wel geïrriteerd kunnen raken als iemand in een trip zegt dat ik normaal moet doen voor de buitenwereld😂😂😂 Hallo: daar deden we het niet voor😜

Zeehond zei:
Ik keek er naar uit om ‘Riders on the Storm’ te luisteren en wat een fantastisch gevoel geeft dit nummer elke keer weer op lsd
Klik om te vergroten...
Oeffff. Deze heb ik de eerste keer op DTRH live gezien: dat kwam bizar binnen joh!

Zeehond zei:
M’n vrouw moest af en toe huilen. Als ik vroeg waarom ze huilde, dan zei ze bijvoorbeeld dat ze wilde dat onze kinderen nog lang bij ons zouden blijven wonen, dat ze moeite heeft om ze los te laten nu ze wat ouder worden.
Klik om te vergroten...
Wat mooi❀ Is dat iets waar ze normaal vaak bij stilstaat?

Zeehond zei:
Paniek om niks, maar het gevoel van bezorgdheid en paniek heb ik deze trip vaak gevoeld.
Klik om te vergroten...
Interessant wel! Meer dan anders als je tript dus? Heb je hier ook in het dagelijks leven meer of “anders” last van dan voorheen?

Klinkt alsof je normaal echt de “mooie gezellige ervaring” dosis hebt gehad, en nu echt de “lets verwerk the shit outta you” dosis? Of schat ik dat verkeerd in?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laatst had ik trouwens twee van die microdots 1P-LSD ingeslikt, en een paar uur later waren drie bomen met elkaar aan het samensmelten tot een fractal die steeds van kleur veranderde.

Was vet! Volgende keer neem ik er een derde microdot bij 😂
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."