#1
Wow, dit klinkt als mijn nachtmerrie die ik heb wanneer ik flink ziek ben.Hetzelfde gold voor een bericht wat ik las over het mislopen van een Olympische medaille door een lekke band
Dat ik net de finish "zie", en het dan ineens niet meer haal, en dan wordt ik beetje verward wakker.
Gebeurt misschien 1x in de 3 jaar, maar wel altijd dezelfde droom over dat ik die wedstrijd verloor.
Antwoord op deze droom ben ik na al die jaren niet achter. Nooit op zo'n manier een wedstrijd verloren in 't echt
Mooi report!