Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZojuist 5x 2mg xanax gepakt. -10mg

Zojuist 5x 2mg xanax gepakt. -10mg

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neusje zei:
333 tot 2100 mg alprazolam per kg lichaamsgewicht? Geloof je het zelf?
Klik om te vergroten...
Zoek op ld50 xanax ga t artikel lezen

www.healthline.com

Can You Overdose on Xanax? Dosage, Interactions, Symptoms

The amount of alprazolam (Xanax) that leads to an overdose varies. It depends on many factors, including your medical history and use of other substances.
www.healthline.com www.healthline.com

Daar is de link
is getest in muizen en ratten en daarop maken ze een berkening wat de dodelijke dosis is voor 50% van de mensen als ze het zouden inemen

In clinical studies in rats, the LD50 — the dose that caused half of the rats to die — ranged from 331 to 2,171 mg per kilogram of body weight. This suggests that a person would have to take several thousand times the maximum prescribed dose to fatally overdose

Dat is t interesantste stuk r van wat dus suggereert dat de dosis zelfs hoger is voor mesnen als daar beschreven wel rekening gehouden dat je geen hart vaat of long ziektes hebt
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jokersnif zei:
Zoek op ld50 xanax ga t artikel lezen

www.healthline.com

Can You Overdose on Xanax? Dosage, Interactions, Symptoms

The amount of alprazolam (Xanax) that leads to an overdose varies. It depends on many factors, including your medical history and use of other substances.
www.healthline.com www.healthline.com

Daar is de link
is getest in muizen en ratten en daarop maken ze een berkening wat de dodelijke dosis is voor 50% van de mensen als ze het zouden inemen

In clinical studies in rats, the LD50 — the dose that caused half of the rats to die — ranged from 331 to 2,171 mg per kilogram of body weight. This suggests that a person would have to take several thousand times the maximum prescribed dose to fatally overdose

Dat is t interesantste stuk r van wat dus suggereert dat de dosis zelfs hoger is voor mesnen als daar beschreven wel rekening gehouden dat je geen hart vaat of long ziektes hebt
Klik om te vergroten...
Zo de tering. Ik kan al moeilijker op mijn benen staan van 1 mg. Ik kan me niet voorstellen dat je als mens duizenden mg per kg lichaamsgewicht kunt overleven. Ik denk ook niet dat je de LD50 bij ratten als maatstaaf kunt gebruiken bij mensen met dit soort middelen. Neemt niet weg dat ik er compleet naast zat met mijn 10 mg als levensbedreigende dosis.
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neusje zei:
Zo de tering. Ik kan al moeilijker op mijn benen staan van 1 mg. Ik kan me niet voorstellen dat je als mens duizenden mg per kg lichaamsgewicht kunt overleven. Ik denk ook niet dat je de LD50 bij ratten als maatstaaf kunt gebruiken bij mensen met dit soort middelen. Neemt niet weg dat ik er compleet naast zat met mijn 10 mg als levensbedreigende dosis.
Klik om te vergroten...
Nee zal inderdaad niet precies t zelfde zijn maar ik verwacht niet dat je je snel eraan zal overlijden er zal zeker een verschil zitten hoe het lichaam van een muis of mens medicijnen metaboliseert maar ik heb wel onderzoek gedaan voor dat ik zomaar doe dosis pakte en wist wel zeker dat met de tolerantie en de ld50 bij muizen ik niet aan 10 mg zou komen te overlijden
Maar had wel meer effect gehoopt en verwacht heb de pillen al een tijdje en in t begin was ik na 1 a 2 mg echt in slaap nu kan ik pakken wat ik wil ik slaap r nie van bijna t tegenovergestelde ik ben ontspannen maar wel goed wakker
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
jokersnif zei:
Nee zal inderdaad niet precies t zelfde zijn maar ik verwacht niet dat je je snel eraan zal overlijden er zal zeker een verschil zitten hoe het lichaam van een muis of mens medicijnen metaboliseert maar ik heb wel onderzoek gedaan voor dat ik zomaar doe dosis pakte en wist wel zeker dat met de tolerantie en de ld50 bij muizen ik niet aan 10 mg zou komen te overlijden
Maar had wel meer effect gehoopt en verwacht heb de pillen al een tijdje en in t begin was ik na 1 a 2 mg echt in slaap nu kan ik pakken wat ik wil ik slaap r nie van bijna t tegenovergestelde ik ben ontspannen maar wel goed wakker
Klik om te vergroten...
Doorgaans wordt bij muizen en ratten een 20-voudige dosis (per mg/kg) gegeven omdat hun metabolisme een stuk sneller werkt. De LD50 kun je dus niet zomaar vertalen naar mensen. Bovendien kunnen er ook hele nare dingen gebeuren zonder dat je doodgaat. Van benzo's kun je ook hersenbloedingen of epileptische aanvallen krijgen, en daar kan je hersenbeschadigingen van oplopen. Benzo's zijn niet heel dodelijk, maar komen wel met een hele waslijst aan vervelende bijwerkingen.

Dat is ook meteen de reden waarom je beter geen hoge doseringen alprazolam (xanax) kan nemen. Want dat middel heeft een korte werkingsduur en verdwijnt vrij abrupt uit het bloed. Daardoor veroorzaakt alprazolam meer en heftigere bijwerkingen dan andere benzo's. Even een hoge dosis bijnemen fuckt dan met je balans waardoor de diazepam die je neemt ook minder goed kan werken.

Dat je 4 of 5 keer per week benzo's aan het nemen bent betekent dat je snel lichamelijke afhankelijkheid aan het opbouwen bent (wat samenhangt met tolerantie voor xanax). Daar krijg je trouwens ook enorm onrustige gevoelens van, als je niet op regelmatige tijdstippen benzo's neemt. Diazepam werkt heel lang, dus als je een dagje overslaat dan hoef je nog niet meteen wat te merken. Maar daarna krijg je een dip in de hoeveelheid diazepam in het bloed, waardoor je onrustige gevoelens krijgt, en dan denk jij weer van 'shit ik heb veel last van stress'.
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Doorgaans wordt bij muizen en ratten standaard een 20-voudige dosis (per mg/kg) gegeven omdat hun metabolisme een stuk sneller werkt. De LD50 kun je dus niet zomaar vertalen naar mensen. Bovendien kunnen er ook hele nare dingen gebeuren zonder dat je doodgaat. Van benzo's kun je ook hersenbloedingen of epileptische aanvallen krijgen, en daar kan je hersenbeschadigingen van oplopen. Benzo's zijn niet heel dodelijk, maar komen wel met een hele waslijst aan vervelende bijwerkingen.

Dat is ook meteen de reden waarom je beter geen hoge doseringen alprazolam (xanax) kan nemen. Want dat middel heeft een korte werkingsduur en verdwijnt vrij abrupt uit het bloed. Daardoor veroorzaakt alprazolam meer en heftigere bijwerkingen dan andere benzo's. Even een hoge dosis bijnemen fuckt dan met je balans waardoor de diazepam die je neemt ook minder goed kan werken.

Dat je 4 of 5 keer per week benzo's aan het nemen bent betekent dat je snel lichamelijke afhankelijkheid aan het opbouwen bent (wat samenhangt met tolerantie voor xanax). Daar krijg je trouwens ook enorn onrustige gevoelens van, als je niet op regelmatige tijdstippen benzo's neemt. Diazepam werkt heel lang, dus als je een dagje overslaat dan hoef je nog niet meteen wat te merken. Maar daarna krijg je een dip in de hoeveelheid diazepam in het bloed, waardoor je onrustige gevoelens krijgt, en dan denk jij weer van 'shit ik heb veel last van stress'.
Klik om te vergroten...
Ja ik krijg diazepam voor slapen van de dokter ik heb sinds 2 jaar dat ik niet kan slapen en met niet bedoel ik dat als ik niks pak ik 3 a 4 dagen wakker ben en oprecht dinge ga zien ik maak de stofjes in in mn hersens nie aan die zorgen dat je gaat slapen waardoor ik helemaal nie kan slapen de arts weet nog niet prc hoe het is ontstaan en waardoor t komt aangezien ik daarvoor nooit benzos of slaapmiddelen gebruikte
Als ik vakantie heb bouw ik voor de vakantie af en stop ik 2 weken zozo doe ik dat elke 2 maanden afbouwen en 2 weken stoppen maar ik slaap dan zo goed als nie pas als ik zo vermoeid ben dat mn lichaam zich uitschakelt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
misschien is een slaapwaakcentrum een idee met daarna melatonine medicatie
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
misschien is een slaapwaakcentrum een idee met daarna melatonine medicatie
Klik om te vergroten...
Ik heb nopjes op mn hoof gehadwaarmee ik moest proberen te slapen daar kwam alleen uit dat mijn hersen activiteiten niet afnemen in het donker en r geen slaap stoffen aangemaakt worden ik heb melatonine al lamg geprobeerd en maande een tijd geslikt niks veranderde en aangezien je na een aantal dagen leterlijk begint te halucineren ben ik 2 x naar ehbo gemoeten en hebben ze me een benzo ingespoten
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat heb je qua melatonine al geprobeerd
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
Wat heb je qua melatonine al geprobeerd
Klik om te vergroten...
Ik geloof dat het 5 mg melatonine was maar deed niks ook nie na een periode standaart elke avond
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
jokersnif zei:
Ik geloof dat het 5 mg melatonine was maar deed niks ook nie na een periode standaart elke avond
Klik om te vergroten...
Het is ook niet iets wat je zomaar op elk tijdstip kan innemen
Lijkt me moeilijk dit hopelijk kunnen ze een oorzaak achterhalen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Één keer zeggen dat je niet veel hebt geslapen is opzich genoeg. Met zes keer lijkt het dan opeens verdacht veel op spammen.
Klik om te vergroten...

Of, plottwist, op geheugenverlies door teveel Xanax... 😂

Nee even serieus @jokersnif, ik weet uit ervaring hoe enorm kut slaapproblemen zijn. Namelijk letterlijk een marteling als het menens is en lang(er) voortduurt. Dus ik heb wel met je te doen. Ook dat hallucineren door slaapgebrek ken ik. Je kunt er hartstikke beroerd/ziek van zijn; aanhoudend en/of ernstig slaapgebrek ruïneert en ontwricht je dagelijks leven, functioneren en welzijn volledig. Fysiek, mentaal, cognitief, alles.

Het is een hardnekkig probleem waarvoor een ‘gezonde’ en duurzame oplossing (zonder overmatig gebruik van allerlei schadelijke of verslavende middelen) voor velen helaas nog niet zo eenvoudig gevonden is.

Sterkte daarmee.
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Of, plottwist, op geheugenverlies door teveel Xanax... 😂

Nee even serieus @jokersnif, ik weet uit ervaring hoe enorm kut slaapproblemen zijn. Namelijk letterlijk een marteling als het menens is en lang(er) voortduurt. Dus ik heb wel met je te doen. Ook dat hallucineren door slaapgebrek ken ik. Je kunt er hartstikke beroerd/ziek van zijn; aanhoudend en/of ernstig slaapgebrek ruïneert en ontwricht je dagelijks leven, functioneren en welzijn volledig. Fysiek, mentaal, cognitief, alles.

Het is een hardnekkig probleem waarvoor een ‘gezonde’ en duurzame oplossing (zonder overmatig gebruik van allerlei schadelijke of verslavende middelen) voor velen helaas nog niet zo eenvoudig gevonden is.

Sterkte daarmee.
Klik om te vergroten...
Duurzaam is t zeker niet omdat de dokter tot r een antwoord is waaron hij hed niet op chronische wil zekket en ik 10 pillen tussen de 15 en 17 euro betaal omdat t niet in mn basis verzekering zit
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#13
jokersnif zei:
Goedenavond,

Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg

02:00 nu wachten tot ik t voel


02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha

03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe

Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah

Nou eindresultaat heb r niet echt van geslapen was wel ontspannen

Reden van re dosis is dat ik vorrige maand 5mg op had en een maat van me ook maar die heeft de hele nacht en halve dag geslapen en k merkte niet echt iets
Dus dacht ik wil nu wel ook het goed voelen dus pak 10 mg maar niet veel resultaat
Als ik bijvoorbeeld 15 tot 25 mg diazepam pak slaap ik wel goed en zijn mn spieren ook meer ontspannen
Klik om te vergroten...
Het is wel bijzonder dat je bij deze dosis niets voelt, maar sowieso werken dit soort middelen bij iedereen anders. Ik slaap bijvoorbeeld niet van Temazepam, ook al neem ik een driedubbele dosis. Een vriendin gaat van een halve al slapen. Maar zij slaapt weer niet van Oxazepam terwijl ik daar wel weer heerlijk van slaap. 🤷‍♀️ Ik zou dan ook iets anders proberen dan de dosis verder opvoeren…
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goedenavond,

Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg

02:00 nu wachten tot ik t voel


02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha

03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe

Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah

Nou eindresultaat heb r niet echt van geslapen was wel ontspannen

Reden van re dosis is dat ik vorrige maand 5mg op had en een maat van me ook maar die heeft de hele nacht en halve dag geslapen en k merkte niet echt iets
Dus dacht ik wil nu wel ook het goed voelen dus pak 10 mg maar niet veel resultaat
Als ik bijvoorbeeld 15 tot 25 mg diazepam pak slaap ik wel goed en zijn mn spieren ook meer ontspannen
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Slaap lekker.
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
jokersnif zei:
Goedenavond,

Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg

02:00 nu wachten tot ik t voel


02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha

03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe

Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah
Klik om te vergroten...
Een gesealde verpakking van Pfizer hoeft nog niet te betekenen dat het echt is. Het kunnen ook nep pillen zijn en gewoon Pfizer op de verpakking gedrukt hebben. 10 mg Xanax is veel te veel en zou je absoluut wel moeten voelen. 0,5 mg is voor mij al genoeg om een duidelijk merkbaar effect te hebben.

Wat ook kan is dat je retard tabletten hebt en inmiddels in een coma slaap ligt.

Hoe dan ook: pas op met Xanax!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fantastisch trip report. Wat een ervaring! Zo leerzaam voor de rest, en gedetailleerd beschreven. Een verrijking voor het forum!

De hemelpoorten gingen onder engelengezang open nadat ik dit had gelezen. Ik snap niet hoe ik ooit zonder dit report heb kunnen leven. Mijn grauwe wereld is opeens gevuld met regenbogen!

Haal de televisierring maar tevoorschijn. Dichter des Vaderlands. Ex Libris, Boekenweekgeschenk, en zo voort.

De jeugd van tegenwoordig kan wel inpakken! Wat een zinsnedes. De canon van DF. Driewerf hulde!

Lever je Lijsters maar weer in. Zet je Blackbirds aan de straat. Zet dit report op je leeslijst. Je docent Nederlands komt gillend klaar bij het lezen van jouw boekverslag! Instant 10 op je rapport en je krijgt je diploma alvast in een gouden lijst met een ereplaats in de kast met erebokalen naast de docentenkamer.

Ziek thuis zitten is zo saai :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja 10mg xanax en dan niks voelen. 😂

Edit; het waren retard tabletten en TS slaapt nog steeds. Plot twist.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
_shikantaza zei:
Fantastisch trip report. Wat een ervaring! Zo leerzaam voor de rest, en gedetailleerd beschreven. Een verrijking voor het forum!

De hemelpoorten gingen onder engelengezang open nadat ik dit had gelezen. Ik snap niet hoe ik ooit zonder dit report heb kunnen leven. Mijn grauwe wereld is opeens gevuld met regenbogen!

Haal de televisierring maar tevoorschijn. Dichter des Vaderlands. Ex Libris, Boekenweekgeschenk, en zo voort.

De jeugd van tegenwoordig kan wel inpakken! Wat een zinsnedes. De canon van DF. Driewerf hulde!

Lever je Lijsters maar weer in. Zet je Blackbirds aan de straat. Zet dit report op je leeslijst. Je docent Nederlands komt gillend klaar bij het lezen van jouw boekverslag! Instant 10 op je rapport en je krijgt je diploma alvast in een gouden lijst met een ereplaats in de kast met erebokalen naast de docentenkamer.

Ziek thuis zitten is zo saai :)
Klik om te vergroten...

HAHAHA. Hiero een mede-zieke maar dit toverde een lach op m’n gezicht.

Beterschapjes!

Also: benieuwd of @jokersnif al wakker is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."