Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Roze Olifant zei: HAHAHA. Hiero een mede-zieke maar dit toverde een lach op m’n gezicht. Beterschapjes! Also: benieuwd of @jokersnif al wakker is? Klik om te vergroten... Ik heb r nie van geslapen nu heb ik wel lichte tolerantie maar had wel meer verwacht"
"Raver zei: Ja 10mg xanax en dan niks voelen. 😂 Edit; het waren retard tabletten en TS slaapt nog steeds. Plot twist. Klik om te vergroten... Was t maar zon feest had de hoop r goed van te slapen maar helaas nie zo"
"Neusje zei: Een gesealde verpakking van Pfizer hoeft nog niet te betekenen dat het echt is. Het kunnen ook nep pillen zijn en gewoon Pfizer op de verpakking gedrukt hebben. 10 mg Xanax is veel te veel en zou je absoluut wel moeten voelen. 0,5 mg is voor mij al genoeg om een duidelijk merkbaar effect te hebben. Wat ook kan is dat je retard tabletten hebt en inmiddels in een coma slaap ligt. Hoe dan ook: pas op met Xanax! Klik om te vergroten... Nee waren geen retard maar n maat van me had r 2 op 4mg totaal en heeft 8 uur geslapen hij had 0 tolerantie ik heb lichte tolerantie maar heb nie veel effect gehad hooguit ontspannen maar niet echt van geslapen"
"Manu76 zei: Slaap lekker. Klik om te vergroten... Helaas niet veel van geslapen werd r nie echt moe van hooguit ontspannen"
"Neusje zei: Waarom? Klik om te vergroten... Ik had n maand geleden 5mg op en deed bijna niks terwijl n maat van me met 5mg de hele nacht en halve dag geslapen heeft dus dacht ik pak nu dubbel maar heb niet veel van gemerkt hooguit ontspannen maar heb r nie echt van geslapen zoals bij diazepam daar pak ik tussen de 15 en 25mg van en ik slaap goed"
"Mevrouw Pløp zei: Één keer zeggen dat je niet veel hebt geslapen is opzich genoeg. Met zes keer lijkt het dan opeens verdacht veel op spammen. Klik om te vergroten... Ooh zo was t niet bedoeld was gewoon naar iedereen een reactie aant sturen mijn excuus"
"Neusje zei: Dan heb ik mij verkeerd laten informeren. Ik dacht begin dosissen bij alprazolam 0,25 tot 0,5 mg waren, dan is 10 mg een 20 tot 40-voudige dosis. Dat klinkt best wel gevaarlijk in mijn oren. Klik om te vergroten... Nee de ld50 dat is de dosis waar 50% van de mensen als ze die zoude nemen dood aan zou gaan is tussen de 333 en 2100 mg per kg lichaamsgewicht dus 10 mg is bij lange na niet genoeg om iemand te doden tenminste als je niet combineert en is het dus nog steeds een aardig veilige dosis Ik ga niet zomaar iets innemen zonder onderzoek of het dodelijk is en combineren doe ik niet Ik weef wel dat t echte is omdat vriende van mij zonder tolerantie van n halve al gaar waren maar ik pak t wel met enige regelmaat en ook andere benzos dus deed nie veel"
"MR_CHIP zei: Hoezo heb je tolerantie Klik om te vergroten... Ik heb tolerantie omdat ik met enige regelmaat benzos pak recreatief maar ook omdat ik ze voorgeschreven krijg en omdat benzos kruis tolerantie hebben is het zo dat ookal pak je veschillende benzos bou je wel tolerantie op voor ze allemaal en ik pakte altijd als n beste dosis en zeker afgelopen maand door stres wel 4 a 5 keer per week benzos op ook meerdere keren per dag dus vandaar de tollerantie Ik vooraf wel opgezocht wat een gevaarlijke dosis zou zijn en daar zit je met 10 mg lang nie aan als je wil weten vanaf wanneer t echt gevaarlijk word kan je altijd de ld50 checken en als je daar ruim onder blijft zou het eigenlijk niet mis moeten gaan"
"Neusje zei: 333 tot 2100 mg alprazolam per kg lichaamsgewicht? Geloof je het zelf? Klik om te vergroten... Zoek op ld50 xanax ga t artikel lezen Can You Overdose on Xanax? Dosage, Interactions, Symptoms The amount of alprazolam (Xanax) that leads to an overdose varies. It depends on many factors, including your medical history and use of other substances. www.healthline.com Daar is de link is getest in muizen en ratten en daarop maken ze een berkening wat de dodelijke dosis is voor 50% van de mensen als ze het zouden inemen In clinical studies in rats, the LD50 — the dose that caused half of the rats to die — ranged from 331 to 2,171 mg per kilogram of body weight. This suggests that a person would have to take several thousand times the maximum prescribed dose to fatally overdose Dat is t interesantste stuk r van wat dus suggereert dat de dosis zelfs hoger is voor mesnen als daar beschreven wel rekening gehouden dat je geen hart vaat of long ziektes hebt"
"Neusje zei: Zo de tering. Ik kan al moeilijker op mijn benen staan van 1 mg. Ik kan me niet voorstellen dat je als mens duizenden mg per kg lichaamsgewicht kunt overleven. Ik denk ook niet dat je de LD50 bij ratten als maatstaaf kunt gebruiken bij mensen met dit soort middelen. Neemt niet weg dat ik er compleet naast zat met mijn 10 mg als levensbedreigende dosis. Klik om te vergroten... Nee zal inderdaad niet precies t zelfde zijn maar ik verwacht niet dat je je snel eraan zal overlijden er zal zeker een verschil zitten hoe het lichaam van een muis of mens medicijnen metaboliseert maar ik heb wel onderzoek gedaan voor dat ik zomaar doe dosis pakte en wist wel zeker dat met de tolerantie en de ld50 bij muizen ik niet aan 10 mg zou komen te overlijden Maar had wel meer effect gehoopt en verwacht heb de pillen al een tijdje en in t begin was ik na 1 a 2 mg echt in slaap nu kan ik pakken wat ik wil ik slaap r nie van bijna t tegenovergestelde ik ben ontspannen maar wel goed wakker"