Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZojuist 5x 2mg xanax gepakt. -10mg

Zojuist 5x 2mg xanax gepakt. -10mg

39 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Slaap lekker.
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jokersnif zei:
Goedenavond,

Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg

02:00 nu wachten tot ik t voel


02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha

03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe

Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah
Klik om te vergroten...
Een gesealde verpakking van Pfizer hoeft nog niet te betekenen dat het echt is. Het kunnen ook nep pillen zijn en gewoon Pfizer op de verpakking gedrukt hebben. 10 mg Xanax is veel te veel en zou je absoluut wel moeten voelen. 0,5 mg is voor mij al genoeg om een duidelijk merkbaar effect te hebben.

Wat ook kan is dat je retard tabletten hebt en inmiddels in een coma slaap ligt.

Hoe dan ook: pas op met Xanax!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fantastisch trip report. Wat een ervaring! Zo leerzaam voor de rest, en gedetailleerd beschreven. Een verrijking voor het forum!

De hemelpoorten gingen onder engelengezang open nadat ik dit had gelezen. Ik snap niet hoe ik ooit zonder dit report heb kunnen leven. Mijn grauwe wereld is opeens gevuld met regenbogen!

Haal de televisierring maar tevoorschijn. Dichter des Vaderlands. Ex Libris, Boekenweekgeschenk, en zo voort.

De jeugd van tegenwoordig kan wel inpakken! Wat een zinsnedes. De canon van DF. Driewerf hulde!

Lever je Lijsters maar weer in. Zet je Blackbirds aan de straat. Zet dit report op je leeslijst. Je docent Nederlands komt gillend klaar bij het lezen van jouw boekverslag! Instant 10 op je rapport en je krijgt je diploma alvast in een gouden lijst met een ereplaats in de kast met erebokalen naast de docentenkamer.

Ziek thuis zitten is zo saai :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja 10mg xanax en dan niks voelen. 😂

Edit; het waren retard tabletten en TS slaapt nog steeds. Plot twist.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Fantastisch trip report. Wat een ervaring! Zo leerzaam voor de rest, en gedetailleerd beschreven. Een verrijking voor het forum!

De hemelpoorten gingen onder engelengezang open nadat ik dit had gelezen. Ik snap niet hoe ik ooit zonder dit report heb kunnen leven. Mijn grauwe wereld is opeens gevuld met regenbogen!

Haal de televisierring maar tevoorschijn. Dichter des Vaderlands. Ex Libris, Boekenweekgeschenk, en zo voort.

De jeugd van tegenwoordig kan wel inpakken! Wat een zinsnedes. De canon van DF. Driewerf hulde!

Lever je Lijsters maar weer in. Zet je Blackbirds aan de straat. Zet dit report op je leeslijst. Je docent Nederlands komt gillend klaar bij het lezen van jouw boekverslag! Instant 10 op je rapport en je krijgt je diploma alvast in een gouden lijst met een ereplaats in de kast met erebokalen naast de docentenkamer.

Ziek thuis zitten is zo saai :)
Klik om te vergroten...

HAHAHA. Hiero een mede-zieke maar dit toverde een lach op m’n gezicht.

Beterschapjes!

Also: benieuwd of @jokersnif al wakker is?
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#6
jokersnif zei:
Goedenavond,

Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg

02:00 nu wachten tot ik t voel


02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha

03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe

Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah
Klik om te vergroten...

Met 10 mg xanax.. nou dat word een week lang slapen
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#7
Manu76 zei:
Slaap lekker.
Klik om te vergroten...
Ik heb nie veel geslapen werd r ook nie moe van
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#8
Piet Zahut zei:
Met 10 mg xanax.. nou dat word een week lang slapen
Klik om te vergroten...
Helaas viel ik r nie van in slaap
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
HAHAHA. Hiero een mede-zieke maar dit toverde een lach op m’n gezicht.

Beterschapjes!

Also: benieuwd of @jokersnif al wakker is?
Klik om te vergroten...
Ik heb r nie van geslapen nu heb ik wel lichte tolerantie maar had wel meer verwacht
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
Ja 10mg xanax en dan niks voelen. 😂

Edit; het waren retard tabletten en TS slaapt nog steeds. Plot twist.
Klik om te vergroten...
Was t maar zon feest had de hoop r goed van te slapen maar helaas nie zo
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neusje zei:
Een gesealde verpakking van Pfizer hoeft nog niet te betekenen dat het echt is. Het kunnen ook nep pillen zijn en gewoon Pfizer op de verpakking gedrukt hebben. 10 mg Xanax is veel te veel en zou je absoluut wel moeten voelen. 0,5 mg is voor mij al genoeg om een duidelijk merkbaar effect te hebben.

Wat ook kan is dat je retard tabletten hebt en inmiddels in een coma slaap ligt.

Hoe dan ook: pas op met Xanax!
Klik om te vergroten...
Nee waren geen retard maar n maat van me had r 2 op 4mg totaal en heeft 8 uur geslapen hij had 0 tolerantie ik heb lichte tolerantie maar heb nie veel effect gehad hooguit ontspannen maar niet echt van geslapen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Één keer zeggen dat je niet veel hebt geslapen is opzich genoeg. Met zes keer lijkt het dan opeens verdacht veel op spammen.
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#13
Manu76 zei:
Slaap lekker.
Klik om te vergroten...
Helaas niet veel van geslapen werd r nie echt moe van hooguit ontspannen
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neusje zei:
Waarom?
Klik om te vergroten...
Ik had n maand geleden 5mg op en deed bijna niks terwijl n maat van me met 5mg de hele nacht en halve dag geslapen heeft dus dacht ik pak nu dubbel maar heb niet veel van gemerkt hooguit ontspannen maar heb r nie echt van geslapen zoals bij diazepam daar pak ik tussen de 15 en 25mg van en ik slaap goed
j
jokersnifLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Één keer zeggen dat je niet veel hebt geslapen is opzich genoeg. Met zes keer lijkt het dan opeens verdacht veel op spammen.
Klik om te vergroten...
Ooh zo was t niet bedoeld was gewoon naar iedereen een reactie aant sturen mijn excuus
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
jokersnif zei:
Nee waren geen retard maar n maat van me had r 2 op 4mg totaal en heeft 8 uur geslapen hij had 0 tolerantie ik heb lichte tolerantie maar heb nie veel effect gehad hooguit ontspannen maar niet echt van geslapen
Klik om te vergroten...
Dan denk ik dat je geen echte Xanax hebt. 8 uur slaap is normaal, daar heb je echt geen Xanax voor nodig. 10 mg is echt een levensbedreigende dosis, onmogelijk dat je daar slechts een lichte ontspanning van krijgt.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neusje zei:
10 mg is echt een levensbedreigende dosis, onmogelijk dat je daar slechts een lichte ontspanning van krijgt.
Klik om te vergroten...
Benzo's zijn wat dat betreft aardig veilig hoor. Een tienvoudige dosis zoals TS heeft genomen is bij lange na niet genoeg voor een fatale OD.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
jokersnif zei:
Ik heb r nie van geslapen nu heb ik wel lichte tolerantie maar had wel meer verwacht
Klik om te vergroten...
Hoezo heb je tolerantie
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
Benzo's zijn wat dat betreft aardig veilig hoor. Een tienvoudige dosis zoals TS heeft genomen is bij lange na niet genoeg voor een fatale OD.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik mij verkeerd laten informeren. Ik dacht begin dosissen bij alprazolam 0,25 tot 0,5 mg waren, dan is 10 mg een 20 tot 40-voudige dosis. Dat klinkt best wel gevaarlijk in mijn oren.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Neusje zei:
Dan heb ik mij verkeerd laten informeren. Ik dacht begin dosissen bij alprazolam 0,25 tot 0,5 mg waren, dan is 10 mg een 20 tot 40-voudige dosis. Dat klinkt best wel gevaarlijk in mijn oren.
Klik om te vergroten...
Veel dodelijke ongelukken met drugs worden veroorzaakt door combinatie van drugs. Iemand die vanalles neemt en veel alcohol en troep en die dan nog even dit soort hoeveelheden Benzodiazepines erachteraan tikken lopen wel extra risico.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."