#1
Slaap lekker.
Een gesealde verpakking van Pfizer hoeft nog niet te betekenen dat het echt is. Het kunnen ook nep pillen zijn en gewoon Pfizer op de verpakking gedrukt hebben. 10 mg Xanax is veel te veel en zou je absoluut wel moeten voelen. 0,5 mg is voor mij al genoeg om een duidelijk merkbaar effect te hebben.Goedenavond,
Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg
02:00 nu wachten tot ik t voel
02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha
03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe
Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah
Fantastisch trip report. Wat een ervaring! Zo leerzaam voor de rest, en gedetailleerd beschreven. Een verrijking voor het forum!
De hemelpoorten gingen onder engelengezang open nadat ik dit had gelezen. Ik snap niet hoe ik ooit zonder dit report heb kunnen leven. Mijn grauwe wereld is opeens gevuld met regenbogen!
Haal de televisierring maar tevoorschijn. Dichter des Vaderlands. Ex Libris, Boekenweekgeschenk, en zo voort.
De jeugd van tegenwoordig kan wel inpakken! Wat een zinsnedes. De canon van DF. Driewerf hulde!
Lever je Lijsters maar weer in. Zet je Blackbirds aan de straat. Zet dit report op je leeslijst. Je docent Nederlands komt gillend klaar bij het lezen van jouw boekverslag! Instant 10 op je rapport en je krijgt je diploma alvast in een gouden lijst met een ereplaats in de kast met erebokalen naast de docentenkamer.
Ziek thuis zitten is zo saai![]()
Goedenavond,
Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg
02:00 nu wachten tot ik t voel
02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha
03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe
Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah
Ik heb nie veel geslapen werd r ook nie moe vanSlaap lekker.
Helaas viel ik r nie van in slaapMet 10 mg xanax.. nou dat word een week lang slapen
Ik heb r nie van geslapen nu heb ik wel lichte tolerantie maar had wel meer verwachtHAHAHA. Hiero een mede-zieke maar dit toverde een lach op m’n gezicht.
Beterschapjes!
Also: benieuwd of @jokersnif al wakker is?
Was t maar zon feest had de hoop r goed van te slapen maar helaas nie zoJa 10mg xanax en dan niks voelen. 😂
Edit; het waren retard tabletten en TS slaapt nog steeds. Plot twist.
Nee waren geen retard maar n maat van me had r 2 op 4mg totaal en heeft 8 uur geslapen hij had 0 tolerantie ik heb lichte tolerantie maar heb nie veel effect gehad hooguit ontspannen maar niet echt van geslapenEen gesealde verpakking van Pfizer hoeft nog niet te betekenen dat het echt is. Het kunnen ook nep pillen zijn en gewoon Pfizer op de verpakking gedrukt hebben. 10 mg Xanax is veel te veel en zou je absoluut wel moeten voelen. 0,5 mg is voor mij al genoeg om een duidelijk merkbaar effect te hebben.
Wat ook kan is dat je retard tabletten hebt en inmiddels in een coma slaap ligt.
Hoe dan ook: pas op met Xanax!
Helaas niet veel van geslapen werd r nie echt moe van hooguit ontspannenSlaap lekker.
Ik had n maand geleden 5mg op en deed bijna niks terwijl n maat van me met 5mg de hele nacht en halve dag geslapen heeft dus dacht ik pak nu dubbel maar heb niet veel van gemerkt hooguit ontspannen maar heb r nie echt van geslapen zoals bij diazepam daar pak ik tussen de 15 en 25mg van en ik slaap goedWaarom?
Ooh zo was t niet bedoeld was gewoon naar iedereen een reactie aant sturen mijn excuusÉén keer zeggen dat je niet veel hebt geslapen is opzich genoeg. Met zes keer lijkt het dan opeens verdacht veel op spammen.
Dan denk ik dat je geen echte Xanax hebt. 8 uur slaap is normaal, daar heb je echt geen Xanax voor nodig. 10 mg is echt een levensbedreigende dosis, onmogelijk dat je daar slechts een lichte ontspanning van krijgt.Nee waren geen retard maar n maat van me had r 2 op 4mg totaal en heeft 8 uur geslapen hij had 0 tolerantie ik heb lichte tolerantie maar heb nie veel effect gehad hooguit ontspannen maar niet echt van geslapen
Benzo's zijn wat dat betreft aardig veilig hoor. Een tienvoudige dosis zoals TS heeft genomen is bij lange na niet genoeg voor een fatale OD.10 mg is echt een levensbedreigende dosis, onmogelijk dat je daar slechts een lichte ontspanning van krijgt.
Hoezo heb je tolerantieIk heb r nie van geslapen nu heb ik wel lichte tolerantie maar had wel meer verwacht
Dan heb ik mij verkeerd laten informeren. Ik dacht begin dosissen bij alprazolam 0,25 tot 0,5 mg waren, dan is 10 mg een 20 tot 40-voudige dosis. Dat klinkt best wel gevaarlijk in mijn oren.Benzo's zijn wat dat betreft aardig veilig hoor. Een tienvoudige dosis zoals TS heeft genomen is bij lange na niet genoeg voor een fatale OD.
Veel dodelijke ongelukken met drugs worden veroorzaakt door combinatie van drugs. Iemand die vanalles neemt en veel alcohol en troep en die dan nog even dit soort hoeveelheden Benzodiazepines erachteraan tikken lopen wel extra risico.Dan heb ik mij verkeerd laten informeren. Ik dacht begin dosissen bij alprazolam 0,25 tot 0,5 mg waren, dan is 10 mg een 20 tot 40-voudige dosis. Dat klinkt best wel gevaarlijk in mijn oren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."