#1
Ik heb r nie van geslapen nu heb ik wel lichte tolerantie maar had wel meer verwachtHAHAHA. Hiero een mede-zieke maar dit toverde een lach op m’n gezicht.
Beterschapjes!
Also: benieuwd of @jokersnif al wakker is?
Ik heb r nie van geslapen nu heb ik wel lichte tolerantie maar had wel meer verwachtHAHAHA. Hiero een mede-zieke maar dit toverde een lach op m’n gezicht.
Beterschapjes!
Also: benieuwd of @jokersnif al wakker is?
Was t maar zon feest had de hoop r goed van te slapen maar helaas nie zoJa 10mg xanax en dan niks voelen. 😂
Edit; het waren retard tabletten en TS slaapt nog steeds. Plot twist.
Nee waren geen retard maar n maat van me had r 2 op 4mg totaal en heeft 8 uur geslapen hij had 0 tolerantie ik heb lichte tolerantie maar heb nie veel effect gehad hooguit ontspannen maar niet echt van geslapenEen gesealde verpakking van Pfizer hoeft nog niet te betekenen dat het echt is. Het kunnen ook nep pillen zijn en gewoon Pfizer op de verpakking gedrukt hebben. 10 mg Xanax is veel te veel en zou je absoluut wel moeten voelen. 0,5 mg is voor mij al genoeg om een duidelijk merkbaar effect te hebben.
Wat ook kan is dat je retard tabletten hebt en inmiddels in een coma slaap ligt.
Hoe dan ook: pas op met Xanax!
Helaas niet veel van geslapen werd r nie echt moe van hooguit ontspannenSlaap lekker.
Ik had n maand geleden 5mg op en deed bijna niks terwijl n maat van me met 5mg de hele nacht en halve dag geslapen heeft dus dacht ik pak nu dubbel maar heb niet veel van gemerkt hooguit ontspannen maar heb r nie echt van geslapen zoals bij diazepam daar pak ik tussen de 15 en 25mg van en ik slaap goedWaarom?
Dat is zeker waar!Veel dodelijke ongelukken met drugs worden veroorzaakt door combinatie van drugs. Iemand die vanalles neemt en veel alcohol en troep en die dan nog even dit soort hoeveelheden Benzodiazepines erachteraan tikken lopen wel extra risico.
Ik ben wel eens tegen een muur gevallen en met bloedend oog in bed gestapt. Ik had er niets van gemerkt.. Alles ging goed na 8 biertjes en 3 tequilla. Maar toen 0,25 mg Xanax genomen en daar ging mij geheugen en mijn evenwicht. Gelukkig op de een of andere manier wel mijn bed gevonden en het had erger kunnen zijn.Dat is zeker waar!
40 biertjes achter elkaar kan ook fataal zijn. Vandaar dat ik dacht dat 40 dosissen alprazolam ook fataal zou kunnen zijn. Maar goed, gezond zal het sowieso niet zijn!
Nee de ld50 dat is de dosis waar 50% van de mensen als ze die zoude nemen dood aan zou gaan is tussen de 333 en 2100 mg per kg lichaamsgewicht dus 10 mg is bij lange na niet genoeg om iemand te doden tenminste als je niet combineert en is het dus nog steeds een aardig veilige dosisDan heb ik mij verkeerd laten informeren. Ik dacht begin dosissen bij alprazolam 0,25 tot 0,5 mg waren, dan is 10 mg een 20 tot 40-voudige dosis. Dat klinkt best wel gevaarlijk in mijn oren.
Ik heb tolerantie omdat ik met enige regelmaat benzos pak recreatief maar ook omdat ik ze voorgeschreven krijg en omdat benzos kruis tolerantie hebben is het zo dat ookal pak je veschillende benzos bou je wel tolerantie op voor ze allemaal en ik pakte altijd als n beste dosis en zeker afgelopen maand door stres wel 4 a 5 keer per week benzos op ook meerdere keren per dag dus vandaar de tollerantieHoezo heb je tolerantie
333 tot 2100 mg alprazolam per kg lichaamsgewicht? Geloof je het zelf?Nee de ld50 dat is de dosis waar 50% van de mensen als ze die zoude nemen dood aan zou gaan is tussen de 333 en 2100 mg per kg lichaamsgewicht dus 10 mg is bij lange na niet genoeg om iemand te doden tenminste als je niet combineert en is het dus nog steeds een aardig veilige dosis
Ik ga niet zomaar iets innemen zonder onderzoek of het dodelijk is en combineren doe ik niet
Ik weef wel dat t echte is omdat vriende van mij zonder tolerantie van n halve al gaar waren maar ik pak t wel met enige regelmaat en ook andere benzos dus deed nie veel
Het is wel bijzonder dat je bij deze dosis niets voelt, maar sowieso werken dit soort middelen bij iedereen anders. Ik slaap bijvoorbeeld niet van Temazepam, ook al neem ik een driedubbele dosis. Een vriendin gaat van een halve al slapen. Maar zij slaapt weer niet van Oxazepam terwijl ik daar wel weer heerlijk van slaap. 🤷♀️ Ik zou dan ook iets anders proberen dan de dosis verder opvoeren…Goedenavond,
Ik heb zojuist 5x 2mg xanax op dus 10 mg
02:00 nu wachten tot ik t voel
02:45. 3 kwartier later en k voel niks helaas haha
03:47. Helaas geen effect ben niet eens enorm moe
Ik weet dat ze echt zijn zaten in een gesealde verpakking van pfizer en maaf me had 4mg op en licht al lang te slapen hahah
Nou eindresultaat heb r niet echt van geslapen was wel ontspannen
Reden van re dosis is dat ik vorrige maand 5mg op had en een maat van me ook maar die heeft de hele nacht en halve dag geslapen en k merkte niet echt iets
Dus dacht ik wil nu wel ook het goed voelen dus pak 10 mg maar niet veel resultaat
Als ik bijvoorbeeld 15 tot 25 mg diazepam pak slaap ik wel goed en zijn mn spieren ook meer ontspannen
Ooh zo was t niet bedoeld was gewoon naar iedereen een reactie aant sturen mijn excuusÉén keer zeggen dat je niet veel hebt geslapen is opzich genoeg. Met zes keer lijkt het dan opeens verdacht veel op spammen.
Dan denk ik dat je geen echte Xanax hebt. 8 uur slaap is normaal, daar heb je echt geen Xanax voor nodig. 10 mg is echt een levensbedreigende dosis, onmogelijk dat je daar slechts een lichte ontspanning van krijgt.Nee waren geen retard maar n maat van me had r 2 op 4mg totaal en heeft 8 uur geslapen hij had 0 tolerantie ik heb lichte tolerantie maar heb nie veel effect gehad hooguit ontspannen maar niet echt van geslapen
Benzo's zijn wat dat betreft aardig veilig hoor. Een tienvoudige dosis zoals TS heeft genomen is bij lange na niet genoeg voor een fatale OD.10 mg is echt een levensbedreigende dosis, onmogelijk dat je daar slechts een lichte ontspanning van krijgt.
Hoezo heb je tolerantieIk heb r nie van geslapen nu heb ik wel lichte tolerantie maar had wel meer verwacht
Dan heb ik mij verkeerd laten informeren. Ik dacht begin dosissen bij alprazolam 0,25 tot 0,5 mg waren, dan is 10 mg een 20 tot 40-voudige dosis. Dat klinkt best wel gevaarlijk in mijn oren.Benzo's zijn wat dat betreft aardig veilig hoor. Een tienvoudige dosis zoals TS heeft genomen is bij lange na niet genoeg voor een fatale OD.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."