Klopt.
Maar ik dacht altijd dat er bij deze rc een "verdubbelende factor" in zit.
@Soulassasins heeft ook onderzoek gedaan naar deze rc. Ik dacht dat hij ook wat meende te voelen bij lage dosering.
Net als ik dat ook ervaar.
Maar heel subtiel. Pyrazolam is er bv opeens. Gida rolt er heel subtiel in en blijft bij mij op de achtergrond. Althans die drie keer ofzo dat ik het heb gepakt
Inderdaad hij is heel subtiel en voor je er zelf erg in heb is er rust in het hoofd zonder sedering ,iets wat iemand immers van een benzo verwacht.
Het lekkere chille lam gevoel is niet bij iedere benzo en zeer zeker niet gewenst ,denk aan Xanax in normale dosis dat is ook niet sederend of gelukzalig maar dempt wel je angsten.
Gidazepam heb een relatief lang inwerktijd ,denk aan 1 uur en in dat uur ga je geleidelijk naar een piek na 3 uur maximaal bereikt,het stapelen is geen goed idee.
3mg rc Gidazepam staat gelijk aan 50mg reguliere Gidazepam ,wat een uiterst lage dosering is ,vandaar dat niemand iets merkt maar toch zeer zeker een werkzame dosis!
Wat
@Kordie beschrijft over Pyrazolam is ook heel duidelijk ,je kan soms als je niet tolerant ben zomaar ineens lam zijn en rubberen benen hebben haha
Een 3mg pellet is daarom ook verdomd sterk ,ik adviseer het te verpoederen en te wegen en in 3 te delen ,in dit geval mag je dan wel stapelen tot het gewenste effect.
3mg word als zeer hoog beschouwd dus ga niet lopen spelen met dit potente spulletje en dat geld eigenlijk voor alle benzo's.