Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGidazepam - Onterecht het ondergeschoven kindje in de rc benzo wereld?!

Gidazepam - Onterecht het ondergeschoven kindje in de rc benzo wereld?!

50 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inmiddels binnen.
Wordt vervolgd maar dat zal wel enkele weken duren.
K
Kordie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Geniet er van.
Geef hem een kans.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het wordt 1 tablet gidazepam of 1 tablet bromonordiazepam.
Blind.
Ze weten wel dat het een benzo is.
Testpersonen, ik zou graag zien dat de groep nog wat groter werd, gebruiken geen benzo's maar hebben er wel ervaring mee.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Relmuis zei:
Het wordt 1 tablet gidazepam of 1 tablet bromonordiazepam.
Blind.
Ze weten wel dat het een benzo is.
Testpersonen, ik zou graag zien dat de groep nog wat groter werd, gebruiken geen benzo's maar hebben er wel ervaring mee.
Klik om te vergroten...

Top.
Ben heel benieuwd.

Degene die bromonordiazepam nemen zullen harder de inslag krijgen en zich meer sedatief voelen. Maar de gidazepam testers mogelijk langer milder effect.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Yep @De Schurk
Maar halfwaadetijd is wat anders dan werkingsduur. Hij werkt geen 80 uur.




Dit zijn ook RC's met een lange halfwaardetijd.

Norflurazepam rond de 70 dacht ik.
Flubro heb ik hier al lang liggen maar nog niet genomen. Staat geloof ik ook bekend als lange halfwaardetijd.

Hier wel een interessant lijntje om te lezen en om meer info te vragen over verschil werkingsduur + hwt;
https://drugsforum.nl/threads/werkingsduur-halfwaardetijd-hoe-werkt-het-nu-echt.77390/
Klik om te vergroten...
ik snap wat half waarde tijd betekend, ik zeg ook niet dat dit 80 uur werkt.
Maar hoe langer de half waarde tijd hoe langer het middel in he systeem zit en mogelijk vervelende bijwerkingen kan hebben, vandaar dat ik huiverig ben voor deze benzo.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Schurk zei:
Maar hoe langer de half waarde tijd hoe langer het middel in he systeem zit en mogelijk vervelende bijwerkingen kan hebben
Klik om te vergroten...

Ik betwijfel het.
Volgens mij geeft een middel na de werktijd niks meer af waar je iets van merkt. Maar het is wel iets om rekening mee te houden bij gebruik van andere dosis of middel. Dat je niet gaat overdosiseren of gevaarlijke combi krijgt.

Hier een interessant lijntje;
https://drugsforum.nl/threads/werkingsduur-halfwaardetijd-hoe-werkt-het-nu-echt.77390/
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Relmuis zei:
Het wordt 1 tablet gidazepam of 1 tablet bromonordiazepam.
Blind.
Ze weten wel dat het een benzo is.
Testpersonen, ik zou graag zien dat de groep nog wat groter werd, gebruiken geen benzo's maar hebben er wel ervaring mee.
Klik om te vergroten...

Test al gedaan @Relmuis ?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sorry, ik ben nieuwsgierig @Relmuis :)
Is de test al gedaan/gepland?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze test run is wat anders van vorm, meestal is het bij vrienden afspreken en daar de effecten van een nieuw middel beoordelen.
Nu heeft iedereen de middelen in huis maar wanneer ze die nemen mogen ze zelf bepalen.
Soms wordt het bv lastig vanwege het 48 uur niet autorijden.

2 Uitslagen binnen:
geen werking
geen werking

Kan kloppen, waren placebo's.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#10
18:45
3 x3 mg gidazapam voor het eten.

Set en setting:
Leuke dag gehad, hoefde niet te koken zoals elke zaterdag wat ook wel een keer prettig is.
Bij een vriendin gaan eten en wat na gekletst.
Was de hele dag al ontspannen en m'n stemming was goed.
Stemming lijkt ietsje beter maar ik durf dat zeker niet aan gidazepam te koppelen.

Geen spierverslappende of hypnotische werking maar die zouden ook niet moeten optreden.
Geen anxiolytisch effect, geen euforie, geen dufheid.
Geen andere merkbare effecten.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Relmuis zei:
18:45
3 x3 mg gidazapam voor het eten.

Set en setting:
Leuke dag gehad, hoefde niet te koken zoals elke zaterdag wat ook wel een keer prettig is.
Bij een vriendin gaan eten en wat na gekletst.
Was de hele dag al ontspannen en m'n stemming was goed.
Stemming lijkt ietsje beter maar ik durf dat zeker niet aan gidazepam te koppelen.

Geen spierverslappende of hypnotische werking maar die zouden ook niet moeten optreden.
Geen anxiolytisch effect, geen euforie, geen dufheid.
Geen andere merkbare effecten.
Klik om te vergroten...

Heb je tolerantie voor benzo's?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nope.
Benzo's neem ik alleen functioneel, als slaapmiddel, afgelopen zondag was de laatste keer.
En als ik naar de tandarts moet. :grimacing:

Als drug zijn benzo's lastig in te schatten als je lekker in je vel zit en geen last van spanning hebt.
Ik vermoed dat ik met een lage dosering van welke benzo dan ook niet heel veel voel.
Ken maar twee uitzonderingen; flunitrazolam en lorazepam.
Die geven gelijk een stemmingsverbetering tot aan euforie toen met lorazepam.
Dan wordt dan een heerlijk relaxt avondje met de koptelefoon op en een paar mokken thee.
Maar dan voel ik duidelijk dat ik onder invloed van een benzo ben.
Dat heb ik nu totaal niet.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Relmuis zei:
Maar dan voel ik duidelijk dat ik onder invloed van een benzo ben.
Dat heb ik nu totaal niet.
Klik om te vergroten...

Bij sommige benzo's merk ik helemaal niet hoe erg ik onder invloed ben.

Zelf neem ik Pyrazolam voor de angstremming bij NEP en als licht slaapmiddel na NEP.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Bij sommige benzo's merk ik helemaal niet hoe erg ik onder invloed ben.
Klik om te vergroten...
Volgens mij treedt dat vaker op bij een hoge dosering.
Ken het echter wel.
Na stims met een te lage dosis benzo of een te zwakke benzo. (etizolam)
Heerlijk die spierontspanning, het geheugen wordt nog minder dan het al is van het lang wakker zijn en de 5000 joints.
Heb met mezelf afgesproken dat ik dan een aantal dingen niet meer mag; online shoppen, abonnementen op streamingdiensten afsluiten, en de laptop 'verherbeteren'.
Belastingaangifte doen was ook niet zo heel slim maar dat is wonder boven wonder goed gegaan.
Als je deze dingen doet ben je echt niet meer nuchter maar ik had dat toen niet heel erg door.
Het was wel erg leuk om te doen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Relmuis zei:
Volgens mij treedt dat vaker op bij een hoge dosering.
Ken het echter wel.
Na stims met een te lage dosis benzo of een te zwakke benzo. (etizolam)
Heerlijk die spierontspanning, het geheugen wordt nog minder dan het al is van het lang wakker zijn en de 5000 joints.
Heb met mezelf afgesproken dat ik dan een aantal dingen niet meer mag; online shoppen, abonnementen op streamingdiensten afsluiten, en de laptop 'verherbeteren'.
Belastingaangifte doen was ook niet zo heel slim maar dat is wonder boven wonder goed gegaan.
Als je deze dingen doet ben je echt niet meer nuchter maar ik had dat toen niet heel erg door.
Het was wel erg leuk om te doen.
Klik om te vergroten...

Gebruik Pyrazolam bij NEP.

Bij 3 MG voel ik me al sereen en vergeet ik vaak dat het door de benzo komt.

Op NEP doe ik ook dingen die ik beter niet kan doen (zie 7 maart), maar dat is altijd obvious, en ik weet precies wat het is.

De angstremming van Pyrazolan is subtieler, maar heftig als ik er still bij sta.

Weet je zeker dat je die gidazepam niet voelt?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij heeft het geen enkele werking.
Geheugentestjes waren ok daarnet.
Straks niet meer, maar dat ligt aan de white widow die ik maar heb opgestoken.
Wat ik voel kan ik daar aan toeschrijven.
Gesprek met een vriend verliep volkomen normaal, die merkte niks opvallends.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Relmuis zei:
Stemming lijkt ietsje beter maar ik durf dat zeker niet aan gidazepam te koppelen
Klik om te vergroten...

Zou wel kunnen dat gida toch een invloed heeft. Ik denk dat we vaak de link leggen dat een benzo ook sedatief moet voelen, maar dat merk je idd bij gida niet.

Gezien de lange halfwaardetijd: hoe voel je je nu?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou het je niet precies kunnen vertellen.
Ben een paar uur voordat ik naar bed ging gestopt met blowen, heb toen ook niks gevoeld.
Laat in slaap gevallen, dacht dat ik schoten hoorde op straat, bleek ook zo te zijn las ik net.

Heb voor 9 mg gekozen omdat ik die dosis zag terugkomen in de weinige reviews die ik kon vinden.
'een subtiele werking'
Hoe onderscheid ik subtiel van placebo?
Drie en half uur geslapen, ben niet heel fit maar ik merk ook niks van groggy gevoel wat ik wel ken van sommige andere benzo's.
Ik vermoed dat de werkzame dosis hoger ligt maar het blijft bij dit eenmalige experiment.
En natuurlijk de testresultaten van anderen afwachten.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik zoek in literatuur over studies naar gidazepam, worden veel hogere doseringen vermeld. 50 mg wordt regelmatig als lage dosis aangemerkt.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat is precies de reden waarom ik dit experimentje gedaan heb. 💊
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."