#1
Zolang je het niet in een pot pasta hebt gedaan is het niet erg ![:wink:]()
Zie je wel heren: meisjes poepen ook!
Zie je wel heren: meisjes poepen ook!
ben super blij dat ik weer LSD gedaan heb. Had deze verfrissing echt nodig.
In ieder geval een schone onderbroek mag ik hopen 😂Ik neem aan dat er naast een mentale verfrissing ook een fysieke verfrissing plaatsgevonden heeft? 😜
iemand die zichzelf had ondergescheten in een taxi nog wlw de meeste genante is denk ik
Nee deze jongen was braaf weggerend waardoor die zichzelf nog verder onderscheet. Iets met karma🙏🤣Geloof mij.
Dat is een duur grapje.
Ik heb eens, van de alcohol, moeten braken in een taxi.
Dacht dat de raam geopend was maar die bleek dicht te zijn. Dus de volle laag tegen het raam, terug ketsend door de halve auto. Zelfs tegen de chauffeur.
Heeft me toen aardig wat schoonmaak en stoomkosten (voor de kleren van de beste man)gekotstgekost
Maar klinkt als een onplesante ervaring, voor beiden 🤮Geloof mij.
Dat is een duur grapje.
Ik heb eens, van de alcohol, moeten braken in een taxi.
Dacht dat de raam geopend was maar die bleek dicht te zijn. Dus de volle laag tegen het raam, terug ketsend door de halve auto. Zelfs tegen de chauffeur.
Heeft me toen aardig wat schoonmaak en stoomkosten (voor de kleren van de beste man)gekotstgekost
Maar klinkt als een onplesante ervaring, voor beiden
Hahahaha ja exact zo lol.Bedoel je zoals op de plaatjes altijd staat dat je niet moet doen😂 Hurkend óp de pot?
NEEEEEE wtf.genante broekpoep verhalen ken ik genoeg van vele mensen waarvan iemand die zichzelf had ondergescheten in een taxi nog wlw de meeste genante is denk ik🤣
Ah nee joh... wat enorm naar.Ik heb een keer in mijn broek gescheten uit doodsangst, toen ik slecht ging op ayahuasca. De groep lag om mij heen te mediteren, in de hoop dat ik ook rustig zou worden. Zij hoorde "het" gebeuren zeg maar ... Niet zo leuk![]()
De bad trip duurde 11uur.Ah nee joh... wat enorm naar.Hoe lang duurde het voordat je uit die doodsangst was?
Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?De bad trip duurde 11uur.
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?
Hoe was de LSD trip? Ging die wel goed?Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
Ja, dat was een mooie tripHoe was de LSD trip? Ging die wel goed?
Ik had iets gelijkaardigs meegemaakt op mijn 18e. Had MDMA gedaan en direct de dag erna deed ik LSA. Dat was echt een horrortrip. Kon daarna ook niet meer blowen zonder bad te gaan en ik kreeg op een gegeven moment ook last van chronische hyperventilatie en heel erg veel dagelijkse paniekaanvallen. Daardoor ben ik een jaar abstinent geweest van alle drugs, incl. cafeïne (daar kreeg ik ook paniekaanvallen van).Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."