Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 zegels LSD: ik heb net in mijn broek gepoept

4 zegels LSD: ik heb net in mijn broek gepoept

53 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zolang je het niet in een pot pasta hebt gedaan is het niet erg :wink:

Zie je wel heren: meisjes poepen ook!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zweevteev zei:
ben super blij dat ik weer LSD gedaan heb. Had deze verfrissing echt nodig.
Klik om te vergroten...

Goed om te horen.
Hoelang houdt zo'n mentale verfrissing aan?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denken aan coke moeten schijten en kotsen van de pillen ken ik wel hahaha, genante broekpoep verhalen ken ik genoeg van vele mensen waarvan iemand die zichzelf had ondergescheten in een taxi nog wlw de meeste genante is denk ik🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ik neem aan dat er naast een mentale verfrissing ook een fysieke verfrissing plaatsgevonden heeft? 😜
Klik om te vergroten...
In ieder geval een schone onderbroek mag ik hopen 😂
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
O help dat lijkt me echt vreselijk zeker alles weer schoon maken terwijl je nog ff op je andere wereld zit.

Gelukkig alleen nog kotsend van de ghb meegemaakt wat ik al genant vond dat ik naar bed gedragen werd. Schaamde me toen al dood voor het spugen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brakka Mang zei:
iemand die zichzelf had ondergescheten in een taxi nog wlw de meeste genante is denk ik
Klik om te vergroten...

Geloof mij.
Dat is een duur grapje.
Ik heb eens, van de alcohol, moeten braken in een taxi.
Dacht dat de raam geopend was maar die bleek dicht te zijn. Dus de volle laag tegen het raam, terug ketsend door de halve auto. Zelfs tegen de chauffeur.

Heeft me toen aardig wat schoonmaak en stoomkosten (voor de kleren van de beste man) gekotst gekost
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kordie zei:
Geloof mij.
Dat is een duur grapje.
Ik heb eens, van de alcohol, moeten braken in een taxi.
Dacht dat de raam geopend was maar die bleek dicht te zijn. Dus de volle laag tegen het raam, terug ketsend door de halve auto. Zelfs tegen de chauffeur.

Heeft me toen aardig wat schoonmaak en stoomkosten (voor de kleren van de beste man) gekotst gekost
Klik om te vergroten...
Nee deze jongen was braaf weggerend waardoor die zichzelf nog verder onderscheet. Iets met karma🙏🤣
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kordie zei:
Geloof mij.
Dat is een duur grapje.
Ik heb eens, van de alcohol, moeten braken in een taxi.
Dacht dat de raam geopend was maar die bleek dicht te zijn. Dus de volle laag tegen het raam, terug ketsend door de halve auto. Zelfs tegen de chauffeur.

Heeft me toen aardig wat schoonmaak en stoomkosten (voor de kleren van de beste man) gekotst gekost
Klik om te vergroten...
Maar klinkt als een onplesante ervaring, voor beiden 🤮
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brakka Mang zei:
Maar klinkt als een onplesante ervaring, voor beiden
Klik om te vergroten...

Dat kun je wel stellen. Het is al lang geleden maar herinner het me als de dag van gisteren.
Heb erna wel nog een fles drinken naar die taxi ondernemer gebracht. Hij maakte heel wat mee zei hij, dus was niet boos.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Bedoel je zoals op de plaatjes altijd staat dat je niet moet doen😂 Hurkend óp de pot?
Klik om te vergroten...
Hahahaha ja exact zo lol.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#11
Brakka Mang zei:
genante broekpoep verhalen ken ik genoeg van vele mensen waarvan iemand die zichzelf had ondergescheten in een taxi nog wlw de meeste genante is denk ik🤣
Klik om te vergroten...
NEEEEEE wtf. :sob: Omg...
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een keer in mijn broek gescheten uit doodsangst, toen ik slecht ging op ayahuasca. De groep lag om mij heen te mediteren, in de hoop dat ik ook rustig zou worden. Zij hoorde "het" gebeuren zeg maar ... Niet zo leuk :(
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
knikkeboller zei:
Ik heb een keer in mijn broek gescheten uit doodsangst, toen ik slecht ging op ayahuasca. De groep lag om mij heen te mediteren, in de hoop dat ik ook rustig zou worden. Zij hoorde "het" gebeuren zeg maar ... Niet zo leuk :(
Klik om te vergroten...
Ah nee joh... wat enorm naar. :( Hoe lang duurde het voordat je uit die doodsangst was?
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zweevteev zei:
Ah nee joh... wat enorm naar. :( Hoe lang duurde het voordat je uit die doodsangst was?
Klik om te vergroten...
De bad trip duurde 11uur.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
knikkeboller zei:
De bad trip duurde 11uur.
Klik om te vergroten...
Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zweevteev zei:
Wow. Dat moet vast super traumatisch geweest zijn voor je. Waar kwam die doodsangst vandaan, als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
knikkeboller zei:
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
Klik om te vergroten...
Hoe was de LSD trip? Ging die wel goed?
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Brakka Mang zei:
Hoe was de LSD trip? Ging die wel goed?
Klik om te vergroten...
Ja, dat was een mooie trip
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#19
knikkeboller zei:
Ik had twee weken daarvoor LSD gebruikt, en dat is superdom. Mijn brein kon de ayahuasca trip niet aan, omdat hij nog aan het herstellen was van de LSD trip. Beetje heel erg dom hehehe, was ook nog maar 18 jaar oud.
Klik om te vergroten...
Ik had iets gelijkaardigs meegemaakt op mijn 18e. Had MDMA gedaan en direct de dag erna deed ik LSA. Dat was echt een horrortrip. Kon daarna ook niet meer blowen zonder bad te gaan en ik kreeg op een gegeven moment ook last van chronische hyperventilatie en heel erg veel dagelijkse paniekaanvallen. Daardoor ben ik een jaar abstinent geweest van alle drugs, incl. cafeïne (daar kreeg ik ook paniekaanvallen van).
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
Foto of het is niet echt gebeurd 😌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."