Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethallylescaline (MAL), 35mg: negatieve trip. (Of: onbekende stof na de DIMS-test? Gooi het weg!)

Methallylescaline (MAL), 35mg: negatieve trip. (Of: onbekende stof na de DIMS-test? Gooi het weg!)

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
VJ_LSD72 zei:
Testlab is gelul inderdaad. Maar om nou iedereen die klaagt over de producten op hun blauwe ogen geloven is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling. Dan zijn de vendors binnen de korste keren failliet en claim iedereen *rotzooi te hebben ontvangen. *wat natuurlijk ook wel een beetje klopt in de meeste gevallen omdat het hier om potentieel verslavende producten gaat.
Klik om te vergroten...
Nouja ik weet niet hoor. Maar als ik naar de Kruidvat ga en ik koop een verpakking waar een ander product in blijkt te zitten. Zou je het dan accepteren als de Kruidvat je gaat gaslighten van 'hoe weet je dat zo zeker', en 'weet je wel dat we hier failliet aan kunnen gaan als mensen hierover klagen?'

Sorry hoor, maar dan moet je gewoon beter je best doen om te weten wat je verkoopt. Dat heet ondernemersrisico. Dat zij spullen verkopen ondanks dat ze hadden kunnen weten dat het onzuiver is, en desondanks adverteren met 99% zuiver gelul, dat is gewoon niet goed te praten. Ook niet met de bewering dat het gewoon rotzooi is. Als dat zo is, adverteer daar dan maar mee. "Koop hier je onzuivere troep waarvan wij ook niet weten wat het doet."

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
heftige visuals, dwingende huilbuien, en rusteloze gevoelens. We zijn er later achter gekomen dat een deel van die effecten veroorzaakt werden door onderliggend psychologisch trauma.
Klik om te vergroten...
Hm, klinkt toch wel redelijk anders, alleen het rusteloze komt overeen. Onderliggend psychologisch trauma is er ook niet (voor zover ik weet :wink:). En het is ook niet zo dat ik negatieve gevoelens/ideeën had, het was "gewoon" een rommelige, drukkende chaos waardoor ik niet kon genieten van wat er wél was. Maar wie weet reageer ik inderdaad heel anders op MAL. (Al geef ik voor nu nog de vervuiling de schuld.)
Neo-Shulginist zei:
als ik een testresultaat krijg met onbekende stoffen dan gooi ik mijn zakje drugs altijd weg
Klik om te vergroten...
Yup, die les heb ik nu wel geleerd :grimacing:
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Mijn persoonlijke ervaring is anders: mijn hoofd wordt leeg, ik word rustig, en ervaar een serende staat met totale acceptatie. Een mooie bliss dus.
Klik om te vergroten...
Dit omschrijft echt precies hoe ik het ook heb ervaren. Het voelt ook licht euforisch (maar misschien komt dat wel doordat alles wel "prima" aanvoelt).
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
99% zuiver gelul
Klik om te vergroten...
Tja, die ene procent. Die heb ik ook wel een gehad. De vendor liet ook niks van zich horen. Ik had dan helemaal naar Groningen moeten reizen om mijn gram te halen.

De Kruidvat ligt praktisch bij iedereen om de hoek en ruil je producten die niet helemaal aan de haak zijn natuurlijk veel makkelijker om bij een onschuldig kassameisje. Ook is de merkschade bij zo'n grote keten funest. RC-vendors zal het allemaal geen bal schelen. Lees de reviews en daar is inderdaad over de 90% van de mensen tevreden over het product. Het meeste geklaag van de overige 9% gaat over problemen met de aflevering en de resterende 1% over onzuiverheden of fout spul. Dan klopt de 99% dus aardig in mijn ogen, marketingtechnisch dan zo'n claim...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
PeteSapai zei:
Hm, klinkt toch wel redelijk anders, alleen het rusteloze komt overeen. Onderliggend psychologisch trauma is er ook niet (voor zover ik weet :wink:). En het is ook niet zo dat ik negatieve gevoelens/ideeën had, het was "gewoon" een rommelige, drukkende chaos waardoor ik niet kon genieten van wat er wél was. Maar wie weet reageer ik inderdaad heel anders op MAL. (Al geef ik voor nu nog de vervuiling de schuld.)
Klik om te vergroten...
Ok, nou goed dat we even de verschillen en overeenkomsten checken dan :wink:
Ik bedoelde meer dat het rustige en accepterende misschien niet door iedereen op dezelfde manier wordt ervaren...?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
VJ_LSD72 zei:
Tja, die ene procent. Die heb ik ook wel een gehad. De vendor liet ook niks van zich horen. Ik had dan helemaal naar Groningen moeten reizen om mijn gram te halen.

De Kruidvat ligt praktisch bij iedereen om de hoek en ruil je producten die niet helemaal aan de haak zijn natuurlijk veel makkelijker om bij een onschuldig kassameisje. Ook is de merkschade bij zo'n grote keten funest. RC-vendors zal het allemaal geen bal schelen. Lees de reviews en daar is inderdaad over de 90% van de mensen tevreden over het product. Het meeste geklaag van de overige 9% gaat over problemen met de aflevering en de resterende 1% over onzuiverheden of fout spul. Dan klopt de 99% dus aardig in mijn ogen, marketingtechnisch dan zo'n claim...
Klik om te vergroten...
Haha, nou, ik moet zeggen: complimenten voor je redenering.
Maar met 99% zuiver bedoelen ze natuurlijk niet dat slechts 1% van hun producten is vervuild.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Dus mogelijk spelen de bijproducten mee, maar je ervaring kan ook gewoon verklaard worden door MAL zelf.
Klik om te vergroten...
Ik hou het op dat laatste.
Je zou het een paar keer kunnen proberen om te zien of het zich herhaalt.
Mening is gebaseerd op het gegeven dat psychedelics, zelfde stof, zelfde dosis, toch heel verschillend kunnen uitpakken.
Heb zelf geen ervaring met MAL.
Het ligt klaar.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
rustige en accepterende misschien niet door iedereen op dezelfde manier wordt ervaren
Klik om te vergroten...
Tja, wie weet, al kan ik me niet voorstellen dat hoe ik me voelde door wie dan ook als rustig zou worden ervaren :sweatsmile:

Relmuis zei:
Je zou het een paar keer kunnen proberen om te zien of het zich herhaalt.
Mening is gebaseerd op het gegeven dat psychedelics, zelfde stof, zelfde dosis, toch heel verschillend kunnen uitpakken.
Klik om te vergroten...
Thanks, maar ik wil deze batch echt niet nog een keer proberen. Als ik kijk naar hoe redelijk constant-ig de truffel/4-HO-trips zijn geweest, hoe relatief weinig verschil daartussen zat... als dat hier ook het maximale verschil zou zijn, gaat dit nooit fijn worden.
Boyman zei:
Vervelend om te lezen dat het niet lekker ging!

Oprechte vraag; hoe weet je zo zeker dat het door de stoffen komt? Ik lees dat je geen fysieke reactie had, maar dat je vooral mentaal moeite had met de trip. Ik heb op dezelfde batch truffels of LSD ook wel eens moeilijkere en niet leuke trips gehad, en vond MAL zelf ook niet zo chill. Misschien ligt MAL je gewoon niet of zat je toch niet zo lekker in je vel?
Klik om te vergroten...
Oh, ik weet het natuurlijk niet zeker, het is een aanname gebaseerd op hoe positief erover werd geschreven en hoe absoluut anders mijn ervaring was. Het kan natuurlijk nog steeds dat ik anders op MAL reageer, dat sluit ik zeker niet uit, maar het veschil met andere psychedelica is enorm! De enige manier om daar achter te komen is een keer niet-vervuilde MAL te nemen.
Verschillende truffeltrips hebben ook wel eens anders uitgepakt, maar ik werd er nooit chaotisch van, het was altijd wel kalmerend. Het grootste verschil was altijd de hoeveelheid danwel een zwakkere/sterkere batch. Natuurlijk heb ik ook wel eens wat negatieve gedachtes gehad waar ik uit moest, maar dat was op de MAL niet zo, die waren er namelijk helemaal niet (los van: "he, wat een stom, warrig gevoel"). Ik zat lekker in mn vel, genoot van het weer, had nog zin om verder te genieten en toen werd het rommelig. En zelfs in eerste instantie dacht ik nog: "misschien moet ik even wennen, ik ga eens kijken of dit nog prettig wordt," maar dat werd het niet. :shrugman:

Paracetamolletje zei:
Bij 2C-B worden bijvoorbeeld ook erg vaak onbekende stoffen gevonden en dit wordt niet als heel gevaarlijk gezien (heb ik gehoord van het lab), en aangezien MAL van dezelfde familie is verklaart dat het wellicht?
Klik om te vergroten...
De ene onbekende stof is de ander niet. En het hoeft niet een bijprodukt te zijn geweest, misschien is er per ongelukt iets anders tussen terechgekomen?
Wat jij schreef had ik overigens ongeveer verwacht: (licht) euforisch, geen extra energie, fijn naar muziek luisteren. Ik zou ervoor tekenen! :grin:
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vervelend om te lezen dat het niet lekker ging!

Oprechte vraag; hoe weet je zo zeker dat het door de stoffen komt? Ik lees dat je geen fysieke reactie had, maar dat je vooral mentaal moeite had met de trip. Ik heb op dezelfde batch truffels of LSD ook wel eens moeilijkere en niet leuke trips gehad, en vond MAL zelf ook niet zo chill. Misschien ligt MAL je gewoon niet of zat je toch niet zo lekker in je vel?
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb zelf ook MAL geprobeerd van die verkoper (op mijn zakje staat A102-3 16/24040).
Ik vond het wel oke, maar niet heel geweldig wat je inderdaad leest op Reddit. Ik had 50mg geprobeerd voor de eerste keer en ik werd er sloom en een beetje benauwd van. Ik heb wel diep naar muziek kunnen luisteren en het voelde euforisch, maar ik kreeg er geen energie van wat ik bij bijvoorbeeld 2C-B-FLY wel krijg. Ik had ook geen visuals, enkel wat gesatureerde kleuren. Ik betwijfel of jouw nare ervaring komt door de onbekende stoffen, aangezien je aangeeft je lichamelijk prima te voelen. Bij 2C-B worden bijvoorbeeld ook erg vaak onbekende stoffen gevonden en dit wordt niet als heel gevaarlijk gezien (heb ik gehoord van het lab), en aangezien MAL van dezelfde familie is verklaart dat het wellicht?
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#11
PeteSapai zei:
En zelfs in eerste instantie dacht ik nog: "misschien moet ik even wennen, ik ga eens kijken of dit nog prettig wordt," maar dat werd het niet. :shrugman:
Klik om te vergroten...
Snap het.
Soms heb je een middel waarvan je al snel weet; dit gaat 'm gewoon niet worden.
B
BirLid
01-01-2024, 00:00
#12
Paracetamolletje zei:
Ik heb zelf ook MAL geprobeerd van die verkoper (op mijn zakje staat A102-3 16/24040).
Ik vond het wel oke, maar niet heel geweldig wat je inderdaad leest op Reddit. Ik had 50mg geprobeerd voor de eerste keer en ik werd er sloom en een beetje benauwd van. Ik heb wel diep naar muziek kunnen luisteren en het voelde euforisch, maar ik kreeg er geen energie van wat ik bij bijvoorbeeld 2C-B-FLY wel krijg. Ik had ook geen visuals, enkel wat gesatureerde kleuren. Ik betwijfel of jouw nare ervaring komt door de onbekende stoffen, aangezien je aangeeft je lichamelijk prima te voelen. Bij 2C-B worden bijvoorbeeld ook erg vaak onbekende stoffen gevonden en dit wordt niet als heel gevaarlijk gezien (heb ik gehoord van het lab), en aangezien MAL van dezelfde familie is verklaart dat het wellicht?
Klik om te vergroten...
Mij ervaring met MAL was best oké en komt een beetje overeen met wat jij hier zegt.

Ik vond het samen met Escaline nog het meest lijken op mescaline en dan is de synthetische variant meestal prettiger omdat je niet allerlei plant bijproduct hebt. Synthetische Mescaline is vrijwel niet verkrijgbaar. Maar van Mescaline wordt ook gezegd dat het juist vrij rustig aanvoelt, niet een psychoactief om keihard te gaan trippen maar meer 'ontspannen'.

2C-B is ook een Mescaline analoog inderdaad. Alleen het broom atoom van 2C-B veroorzaakt sneller complicaties tijdens synthese dus minder waarschijnlijk.
Fumurate bevalt mij eigenlijk altijd minder goed.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi @PeteSapai

Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad. Of het door die onbekende stofjes komt of doordat het net even niet lekker viel of dat je niet lekker in je vel zat is moeilijk te zeggen. Psychedelica kunnen, ook bij ervaren gebruikers, toch af en toe onverwachts uitpakken. En voor zover ik begrijp was dit je eerste ervaring met MAL. Zou dus ook kunnen dat het middel zelf je niet zo goed ligt.

Neemt niet weg dat die vendor gewoon puur spul moet leveren wat helaas lang niet altijd het geval is. Ik zal hier een notitie van maken op het "moderator-only" deel van het forum. Het betreft hier een vendor waar we al eerder meldingen over hebben ontvangen maar waarvan we weten dat er ook veel leden positieve ervaringen mee hebben. We houden het wel in de gaten omdat er de laatste tijd wel wat vaker dingen mis lijken te gaan.

Bedankt voor het delen van je ervaring en het melden van de vervuilde bestelling.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kleine update: ik heb het gemeld bij de vendor (via mail, die werd genegeerd, maar via Telegram reageerden ze wel). Ik heb mijn batch (kosteloos) terug kunnen sturen en heb een nieuwe gekregen. De teruggestuurde zouden ze gaan testen, maar toen ik vroeg of de uitslag met mij gedeeld kon worden werd gezegd dat ik dat later nog maar eens moest vragen (nadat de uitslag er is). Vandaag gedaan, ik ben beniewd of ik het hoor.
De nieuwe zending heb ik weer laten testen en vandaag te horen gekregen dat "het hoofdbestanddeel" MAL is. Voor de zekerheid ze ik nog dat bij de vorige 2 niet te kwalificeren stofjes ontdekt waren, maar dat was hier niet het geval. Dit of volgend weekend wil ik het wel weer eens testen, en dan gaan we zien of mijn eerdere negatieve ervaring door de MAL of de vervuiling kwam...
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PeteSapai zei:
Kleine update: ik heb het gemeld bij de vendor (via mail, die werd genegeerd, maar via Telegram reageerden ze wel). Ik heb mijn batch (kosteloos) terug kunnen sturen en heb een nieuwe gekregen. De teruggestuurde zouden ze gaan testen, maar toen ik vroeg of de uitslag met mij gedeeld kon worden werd gezegd dat ik dat later nog maar eens moest vragen (nadat de uitslag er is). Vandaag gedaan, ik ben beniewd of ik het hoor.
De nieuwe zending heb ik weer laten testen en vandaag te horen gekregen dat "het hoofdbestanddeel" MAL is. Voor de zekerheid ze ik nog dat bij de vorige 2 niet te kwalificeren stofjes ontdekt waren, maar dat was hier niet het geval. Dit of volgend weekend wil ik het wel weer eens testen, en dan gaan we zien of mijn eerdere negatieve ervaring door de MAL of de vervuiling kwam...
Klik om te vergroten...
kun je het batchnummer van de verpakking hier misschien vermelden?

Ik heb deze IMG_1692.jpeg
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
VJ_LSD72 zei:
kun je het batchnummer van de verpakking hier misschien vermelden?
Klik om te vergroten...

Helaas, geen match: A 108-2 22/240711
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
PeteSapai zei:
Gister heb ik 35mg genomen. (Met een geëikte mg-weegschaal gemeten, en ook de minder gevoelige cg-weegschaal gaf aan dat het 0.03g zou zijn, en met +-0.005g bloem erbij sprong deze op 0.04, dus de hoeveelheid is zo goed als zeker 35mg.) Om 11:30 15mg, 12:55 10mg, 12:20 10mg.
Klik om te vergroten...
Oh shit sorry maar in mijn eerdere reactie(s) heb ik hier een beetje overheen gelezen. Als ik deze zin goed begrijp dan is de weegschaal die je gebruikt niet accuraat genoeg om methallylescaline mee af te wegen.

Een milligram is 0.001 gram, ofwel een duizendste van een gram. Wat ik begrijp uit hoe je het opschrijft heeft jouw weegschaal maar twee decimalen (0.01). Dan kan je weegschaal dus geen milligrammen weergeven, maar alleen tientallen milligrammen (een honderdste van een gram). Waar je alleen rekening mee moet houden is dat weegschalen een onzekerheidsmarge hebben. Een veilige aanname is dus dat het laatste getal op het display van de weegschaal niet significant is. Met andere woorden: ik zou zeggen dat jouw weegschaal alleen geschikt is om doseringen van 100+ milligram mee af te wegen, waarbij de veiligheidsmarge dan tussen de 100-200 milligram moet liggen.

Koop je een weegschaal met drie decimalen (0.001), dan kan je met zekerheid afwegen op tientallen milligrammen. Dan heb je misschien nog wat onzekerheid of je nou 30 of 40 milligram MAL pakt. Maar die onzekerheid valt binnen veilige grenzen.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PeteSapai zei:
Helaas, geen match: A 108-2 22/240711
Klik om te vergroten...
Ok thx! dan ga ik volgende week deze maar eens naar de drugstest brengen. Benieuwd naar de uitslag.
P
PeteSapaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Oh shit sorry maar in mijn eerdere reactie(s) heb ik hier een beetje overheen gelezen. Als ik deze zin goed begrijp dan is de weegschaal die je gebruikt niet accuraat genoeg om methallylescaline mee af te wegen.
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb het misschien wat onhandig opgeschreven, en met mg bedoelde ik natuurlijk(?) ug; ik heb het gewogen met de 0.00x-weegschaal en gedubbelcheckt met de 0.0x-weegschaal. Maar toch bedankt! :relaxed:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
PeteSapai zei:
Nee, ik heb het misschien wat onhandig opgeschreven, en met mg bedoelde ik natuurlijk(?) ug; ik heb het gewogen met de 0.00x-weegschaal en gedubbelcheckt met de 0.0x-weegschaal. Maar toch bedankt! :relaxed:
Klik om te vergroten...
Milligram klopt als het display drie decimalen heeft (drie cijfers achter de komma).
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."