#1
Dat dacht ik 6 weken geleden ook toen ik 'voor de grap' een keer aan de speed ging.
Dat is uiteindelijk ook mijn redding geweest, het gewoon niet kunnen betalen. Maar het constante verlangen was een hel.mathijs zei:ja ik weet het, het is gevaarlijk en de kans op verslaving is erg groot...maar voordat ik genoeg geld heb om een cokeverslaving te onderhouden ben ik al wel een jaar of 6 verder....
Heel typisch deze post, dat het ooit nog zo mocht lopen en ik zo'n mening kreeg. Dat ben ik gewoon helemaal niet, ik die speed bijna de hemel in zit te prijzen. Gelukkig is dat nu weer veranderd en verwijs ik je voor mijn huidige mening door naar de onderstaande post.Deranged zei:Was speed eerst nog een goedkope vervanger voor coke voor mij. Inmiddels lijkt dit beeld helemaal weg te zijn, Eerst kreeg ik van speed eigenlijk alleen maar zin in coke. En ik snoof speed omdat ik coke niet kon betalen. Op het moment lijkt de speed de rol steeds meer over te nemen en beginnen de voordelen van speed tegenover coke steeds prominenter te worden. Het snuiven van coke is plezieriger en het effect mooier maar het is gewoon te duur. Bij speed krijg je gewoon meer waar voor je geld. En ook vind ik het stukken beter aan speed dat het langer werkt en dat je op èèn enkele lijn eigenlijk uren zoet kan zijn. Coke is altijd na 30-45 minuten uitgewerkt en dan volgt een depressie en ongelooflijk zin in MEER. Bij speed is dit niet als je je laatste lijn neemt betekent dat niet dat je maar net zo goed naar huis kan gaan nee je blijft nog uren door spacen en echt sprake van een depressie is er niet. Ook heb ik nog nooit dat extreme verlangen met speed gehad om meer te gebruiken, als het op is jammer dan. Ik verafschuw de momenten dat ik mijn sealtje opendeed en zag dat ik nog maar een paar korreltjes had en ineens omsloeg van de praterige zelfverzekerde gast in een depressieve naar meer verlangende junk. Ik verafschuw de momenten dat je wanhopig je sealtje uitschraapt en een klein puntje opsnuift terwijl je weet dat het geen zin heeft. Dat wanhopige, dat heeft speed gewoon helemaal niet en daar heb ik zeker waardering voor.
Deranged zei:Wat jullie zeggen klinkt voor mij als borrelpraat. Het speed effect is niks meer dan een goedkoop aftreksel van het coke effect. Coke geeft de zelfde kenmerken en daarbij komt ook nog eens dat het veel subtieler is en als je goed snuift je een bepaalde euforische staat bereikt die je met speed gewoon nooit zal bereiken. Als je echt denkt dat speed beter is qua effect dan raad ik je aan is een keer wat goede coke te scoren en daar paar flinke dikke van weg te jassen, je zal zien.
Speed is value for money, coke is gewoon schandalig duur en het geld absoluut niet waard. Het mag dan beter zijn dan speed het is echt niet zoveel beter dat het bijna 10 keer zoveel moet kosten. Nee ik kan het haast niet opbrengen zoveel geld aan coke uit te geven en dat is zeer positief, ik ken het gevoel als de coke ent geld op is en dat vermijd ik liever. Speed heb ik ook ff geen zin an dus wie had het over een probleem? 

ja maar ik vind het niet fijn om klaarwakker te zijn tijdens uitgaan of bij feesten .. doe dan liever een pilletje zodat ik wat meer van de kaart ben.Speedwijffie zei:cunt zei:ben ik het volledig mee oneens!
het is een totaal ander effect. als ik snuif hoef ik niet klaarwakker te worden en actief te zijn. speed vind ik alleen een goeie drug om te functioneren. dus als je slecht geslapen hebt en echt moet werken of naar school moet en je anders niet kan concentreren ofzo (niet dat ik het dan aanraad ofzo..)
eeen grammetje speed en veel redbull nou wedde dat jij heel veel energie heb.. dat moe je hebbe op dat soort feest... kan je egt uit je dak gaan!!!
BobG zei:Ik had onder invloed van coke het gevoel dat ik hardop met mezelf aan het praten was, terwijl ik gewoon stil was.. Raar spul
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."