#1
Euforie is voor mietjes. 


Jeller zei:kvind eigenlijk dat xtc je zelfs gene extra energie geeft.. het onderdrukt gewoon je vermoeidheid, kan wel langer aan een stuk dansen wel, maar dat is gewoon omdat je de vermoeidheid niet voelt.. maar echt extra energie kreeg ik gelijk niet
cunt zei:mdma = amfetamine .. en van amfetamine krijg je extra energie..
boy zei:cunt zei:mdma = amfetamine .. en van amfetamine krijg je extra energie..
Je onderdrukt je vermoeidheid en gebruikt je reserves (als die er uberhaupt nog zijn). Die energie krijg je ten koste van andere dingen he.
ok my badMarcel zei:boy zei:cunt zei:mdma = amfetamine .. en van amfetamine krijg je extra energie..
Je onderdrukt je vermoeidheid en gebruikt je reserves (als die er uberhaupt nog zijn). Die energie krijg je ten koste van andere dingen he.
Idd, je krijgt energie van allerlei etenswaren, niet van drugs. Het feit dat je juist veel energie opmaakt omdat je niet merkt dat je vermoeid bent wordt duidelijk als je de volgende dag weer nuchter bent.
Marcel zei:boy zei:cunt zei:mdma = amfetamine .. en van amfetamine krijg je extra energie..
Je onderdrukt je vermoeidheid en gebruikt je reserves (als die er uberhaupt nog zijn). Die energie krijg je ten koste van andere dingen he.
Idd, je krijgt energie van allerlei etenswaren, niet van drugs. Het feit dat je juist veel energie opmaakt omdat je niet merkt dat je vermoeid bent wordt duidelijk als je de volgende dag weer nuchter bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."