Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVochtige speed

Vochtige speed

35 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja op feesten is het niet relax, maar je zorgt toch (lijkt me) dat je geen risico gaat lopen als je naar een feest gaat en zorgt dat je alles al in huis hebt, daarmee loop je geen risico.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#2
weeg je pep ooknog maar ff als t droog is.. dan weet je hoeveel gram je echt hebt gekregen
D
DrumnBassLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb gehoord dat als pep nog een beetje vochtig is, de werking echt super is. Maar vochtige pep is wel zwaarder, dus als je het laat drogen en je het dan idd gaat wegen dan is het wel minder dan 1 gram..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat betwijfel ik want van de paar keer dat ik vochtige shit had wast echt bijna niks maar toen het uiteindelijk in poeder was veranderd wast een gigantische witte berg geworden die ik niet heb als ik een gram speed als kant en klaar poeder krijg.
M
MidniteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Be happy man .. de vochtigste is zaligst :tongueout:

Heb nog vochtige gesnove met nadien beetje water :tongueout:

Ook serieuuus gaan :tongueout:
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Teken dat ie vers is :rock:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speedtrauma zei:
Teken dat ie vers is :rock:
Klik om te vergroten...

Jah doei dat maakt niks uit. De pep die wij gewoon kopen is sowieso al enkele weken of maanden oud. Dat het vochtig is betekend gewoon dat er een overbodige vloeistof doorheen zit... vaak water, maar butyryl oid kan ook.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
boy zei:
Speedtrauma zei:
Teken dat ie vers is :rock:
Klik om te vergroten...

Jah doei dat maakt niks uit. De pep die wij gewoon kopen is sowieso al enkele weken of maanden oud. Dat het vochtig is betekend gewoon dat er een overbodige vloeistof doorheen zit... vaak water, maar butyryl oid kan ook.
Klik om te vergroten...
speed word als ik mij nier vergis in de diepvriezer bewaart... :rolleyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
je vergist je niet, is ook voor de vocht. Hoe kouder, hoe minder het verdampt
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Dat betwijfel ik want van de paar keer dat ik vochtige shit had wast echt bijna niks maar toen het uiteindelijk in poeder was veranderd wast een gigantische witte berg geworden die ik niet heb als ik een gram speed als kant en klaar poeder krijg.
Klik om te vergroten...
Yeah keep dreaming bij jou komt er tijdens het drogen bij :wink:
Je was vast goed in wiskunde:
5 - 1 = 7 :wave:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
boy zei:
Speedtrauma zei:
Teken dat ie vers is :rock:
Klik om te vergroten...

Jah doei dat maakt niks uit. De pep die wij gewoon kopen is sowieso al enkele weken of maanden oud. Dat het vochtig is betekend gewoon dat er een overbodige vloeistof doorheen zit... vaak water, maar butyryl oid kan ook.
Klik om te vergroten...
speed word als ik mij nier vergis in de diepvriezer bewaart... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hoeft niet per se, het is gewoon stabiel hoor. Als je het echt om het bewaren alleen doet, dan kan je het in de diepvries doen ja. Luchtdicht verpakt, afgeschermd van zonlicht kan je het ook prima weken tot maanden bewaren.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
boy zei:
Frisko zei:
boy zei:
Speedtrauma zei:
Teken dat ie vers is :rock:
Klik om te vergroten...

Jah doei dat maakt niks uit. De pep die wij gewoon kopen is sowieso al enkele weken of maanden oud. Dat het vochtig is betekend gewoon dat er een overbodige vloeistof doorheen zit... vaak water, maar butyryl oid kan ook.
Klik om te vergroten...
speed word als ik mij nier vergis in de diepvriezer bewaart... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hoeft niet per se, het is gewoon stabiel hoor. Als je het echt om het bewaren alleen doet, dan kan je het in de diepvries doen ja. Luchtdicht verpakt, afgeschermd van zonlicht kan je het ook prima weken tot maanden bewaren.
Klik om te vergroten...
maar hij heeft het over de dealers neem ik aan. en die kopen het in grote getalen in om genoeg winst te kunnen maken. dus gooien ze een hoop in de diepvries.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
precies ja,elke speed dealer die ik ken en waarvan ik bv 10-25gr van kocht,dan kreeg ik een koude dikke brok speed!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
slipperman zei:
Deranged zei:
Dat betwijfel ik want van de paar keer dat ik vochtige shit had wast echt bijna niks maar toen het uiteindelijk in poeder was veranderd wast een gigantische witte berg geworden die ik niet heb als ik een gram speed als kant en klaar poeder krijg.
Klik om te vergroten...
Yeah keep dreaming bij jou komt er tijdens het drogen bij :wink:
Je was vast goed in wiskunde:
5 - 1 = 7 :wave:
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad wel compacter en meer in elkaar gepakt als het nog vochtig(=vers) is. Bijdehandje.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
slipperman zei:
Deranged zei:
Dat betwijfel ik want van de paar keer dat ik vochtige shit had wast echt bijna niks maar toen het uiteindelijk in poeder was veranderd wast een gigantische witte berg geworden die ik niet heb als ik een gram speed als kant en klaar poeder krijg.
Klik om te vergroten...
Yeah keep dreaming bij jou komt er tijdens het drogen bij :wink:
Je was vast goed in wiskunde:
5 - 1 = 7 :wave:
Klik om te vergroten...
Tijdens het choppen wordt het meer ja,als alle brokjes fijn gemaakt zijn enzo. Vochtig spul is uiteindelijk ook heel brokkerig dus zal dan ook op die manier meer worden. Heeft niks met wiskunde te maken meneer de wijsneus. :wave:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee hoor, het wordt inderdaad minder. Als het vochtig is, pasta bijvoorbeeld, dan verdampt het vocht als je het gaat verpoederen en dus wordt het minder. Het lijkt misschien meer doordat het oppervlak van de speed vergroot, maar het is niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."