Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRot voelen naar gebruik van speed

Rot voelen naar gebruik van speed

16 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
Holy NoiseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen weekend heb ik met m'n vriend speed in combinatie met xtc gebruikt. We hadden al een keer eerder diezelfde speed gebruikt en toen was het echt bagger. We vonden het toch zonde om het weg te gooien dus besloten we maar om het helemaal op te maken. Ik ben zelf helemaal geen ervaren speed gebruikster, ik slik normaal alleen af en toe xtc. Ik dacht dat als ik nou gewoon veel speed zou gebruiken (ja, heel dom) dat ik het dan wel zou merken en dat het dan wel leuk zou zijn. We zijn vrijdagavond om half 8 begonnen en zaterdagmiddag om 1 uur zijn we naar bed gegaan. In het begin zat ik steeds bij te snuiven, maar later echt maar om de paar uur. In totaal heb ik er ook 2 xtc pillen bijgeslikt, gewoon voor het lekkere gevoel (ja, ook heel dom). Toen we in bed lagen hebben we eerst heel lang sex gehad. Normaal gesproken worden mijn vriend en ik allebij super geil van drugs. Nu was hij het wel, maar ik niet zo heel erg. Ik was gewoon helemaal van de wereld, terwijl hij door ging. Op een gegeven moment werd ik heel erg bang en begon ik heel erg gek te ademen. Mijn vriend schrok en begon op me in te praten. Daarna ging het wel weer. Toen we klaar waren stapte ik uit bed om even naar de wc te gaan. Ik stond op en zakte in elkaar (ik kan me hier niets meer van herinneren). Mijn vriend hielp me overeind en toen kwam ik weer een beetje bij. Ik voelde me zo gigantisch rot! Daarna zijn we terug gegaan naar bed en toen kreeg ik allemaal spiertrekkingen en begon ik een soort van te ijlen. Ook dit kan ik me niet meer zo goed herinneren, het heeft een paar uur geduurd voordat ik daarna in slaap viel. En nu...toch wel weer een aardig tijdje later voel ik me nog steeds zo rot!!! Ik kan janken om niets, ik voel me zo leeg. Ik weet zeker dat ik dit nooit meer zo doe, dit wil ik niet nog een keer mee maken. Maar mijn vraag is, wat moet ik nu doen? Gewoon wachten tot het voorbij gaat of is er iets anders? Ik zit achter de comp nu ook volop te trillen, dan heb ik echt het idee dat ik dood ga ofzo. Het klinkt misschien allemaal overdreven, maar zo voelt het echt! Zijn er mensen die dit ook ooit eens hebben meegemaakt? Hoe ben je ermee omgegaan?
Misschien dat iemand me kan helpen...
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hai


das best dom allemaal :P
Ik heb nooit slechte buien na speed gebruik dus ik ken je niet verder helpen alleen sterkte wensen, en ik mag toch wel aannemen dat het wel weer verdwijnd hoor


rem
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik jou was zou ik gewoon even naar de huisarts gaan als het morgen nog niet over is. Je lichaam is gewoon eventjes van slag.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt als hyperventilatie.. krijg ik ook last van als de speed begint uit te werken en de dagen erna..
kijk anders ff op deze site of je veel dingen herkent: http://www.hyperventilatie.org
Als je gewoon rustig door blijft ademen en geen speed meer neemt gaat t vanzelf over :)
en als je je echt zorgen maakt kan je altijd langs je huisarts
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon gezond eten, probeer eens te gaan zwemmen ofzo, en daarachter goed slapen, nodig een goeie vriend/vriendin uit om je wat te amuzeren en gewoon positief proberen blijven denken, dan zal het wel over gaan
veel succes
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#6
door speedgebruik kan je angstaanvallen krijgen,en daar lijkt dit wel op.
ik denk dat t vanzelf wel weer over gaat,als je je niet teveel zorgen maakt.
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#7
tjah ik kan me er nix bij voorstelluh ik ben een echte speedfreaky en ja om eerlijk te zijn heb ik het tussen mn oren zitten dat ik me veel kutter voel als ik het niet heb gehad ik gebruik het meest speed maar ook veel andere dingen :)
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
lieky speedfreaky zei:
tjah ik kan me er nix bij voorstelluh ik ben een echte speedfreaky en ja om eerlijk te zijn heb ik het tussen mn oren zitten dat ik me veel kutter voel als ik het niet heb gehad ik gebruik het meest speed maar ook veel andere dingen :)
Klik om te vergroten...
en dat is om trots op te zijn nietwaar? :rolleyes:
H
Holy NoiseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi allemaal!
Bedankt voor de reacties! Ik voel me al weer wat beter gelukkig. 1 ding is voor mij wel duidelijk: ik hoef nooit geen speed meer! De hoofdpijn is er nog wel steeds, maar gelukkig al een heel stuk minder. Gister ben ik inderdaad even wat gaan doen om mezelf af te leiden en dat hielp zeker.
Ik hoop alleen dat die hoofdpijn en dat neerslacbtige gevoel wel snel weggaan. Ik ga echt niet naar de huisarts, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen... Als hij hoort dat het door de speed komt dan zal die ook wel zeggen dat het m'n eigen schuld is. En dat is dus ook zo...
In ieder geval bedankt en ik hoop dat het jullie niet overkomt. Ik ben nooit snel bang, maar die angst was verschrikkelijk!
xxx
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is het niet waard om zo lang van gelijk welke drug af te zien... :wink:
H
Holy NoiseLid
01-01-2024, 00:00
#11
HDA zei:
Het is het niet waard om zo lang van gelijk welke drug af te zien... :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dat?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Holy Noise zei:
HDA zei:
Het is het niet waard om zo lang van gelijk welke drug af te zien... :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dat?
Klik om te vergroten...

volgens mij bedoelt ie dat je maar door moet gaan met drugs ondanks de afdraaiers:P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Holy Noise zei:
Ik ga echt niet naar de huisarts, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen... Als hij hoort dat het door de speed komt dan zal die ook wel zeggen dat het m'n eigen schuld is. En dat is dus ook zo...
Klik om te vergroten...

Het is wel je eigen schuld, maar als je echt ziek bent helpt hij je wel hoor.
H
Holy NoiseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is wel je eigen schuld, maar als je echt ziek bent helpt hij je wel hoor.[/quote]


Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik denk niet dat het nodig is, het gaat nu in ieder geval al een heel stuk beter...

En wat betreft het gewoon stug doorgaan... Ik denk het niet hoor! Misschien ooit weer een keer een klein beetje voor de lol, maar echt niet meer zo veel.
Voor een ervaren iemand zal het wel niet veel zijn, maar ik merk dat ik heel snel last krijg van drugs. Van pillen moet ik bijvoorbeeld altijd overgeven, ook heel irritant. Van speed hoef ik dan weer niet over te geven. Het blijft maar vreemd al die troep! Maar op z'n tijd kan het wel leuk zijn!

Geniet maar gebruik met mate :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
je zegt het al, gebruik met mate en vooral als je iets voor de eerste keer doet. Als je vanaf moment 0 meteen flink aan het bijbenen bent, is het niet zo gek dat je afdraait. Je moet je lichaam op zijn minst wel de kans gunnen om aan een niet-lichaamseigen stof te wennen.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#16
Holy Noise zei:
HDA zei:
Het is het niet waard om zo lang van gelijk welke drug af te zien... :wink:
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je dat?
Klik om te vergroten...

Als je echt klachten gaat ontwikkelen door je drugsgebruik, dan is het volgens mij geen 'gebruik' maar 'misbruik'. Recreatief gebruik hoeft geen probleem te zijn, maar als je merkt dat je bij voorbeeld 3 dagen moet recupereren van je gebruik, of telkenmale je gebruikt voel je dat je naar de huisarts moet omdat je er ziek van wordt, dan moet je imo stoppen of zwaar minderen.

Dat bedoelde ik : Geen enkele drug is het waard om je dagelijks leven/gezondheid op 't spel te zetten. :wink:

:wave: :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flashing Moments zei:
klinkt als hyperventilatie.. krijg ik ook last van als de speed begint uit te werken en de dagen erna..
kijk anders ff op deze site of je veel dingen herkent: http://www.hyperventilatie.org
Als je gewoon rustig door blijft ademen en geen speed meer neemt gaat t vanzelf over :)
en als je je echt zorgen maakt kan je altijd langs je huisarts
Klik om te vergroten...

gek.....
maar ik heb dit 1 keer met sos gehad....
lag in bed,laten we zeggen 10 min gewoon rustig...
en begon opeens als een gek te hypervetileren,totaal in paniek was ik...
na 10 minuutjes in een zakkie blazen viel ik als een blok in slaap..
dit incident gebeurde zo een 6 jaar geleden toen ik net weer begonnen was..
mischien is t je lichaam idd wat teveel geworden...zonder dat jij t in de gaten had.
en dat down gevoel the day after ik denk dat wel meer mensen dat probleem kennen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."