#1
Afgelopen weekend heb ik met m'n vriend speed in combinatie met xtc gebruikt. We hadden al een keer eerder diezelfde speed gebruikt en toen was het echt bagger. We vonden het toch zonde om het weg te gooien dus besloten we maar om het helemaal op te maken. Ik ben zelf helemaal geen ervaren speed gebruikster, ik slik normaal alleen af en toe xtc. Ik dacht dat als ik nou gewoon veel speed zou gebruiken (ja, heel dom) dat ik het dan wel zou merken en dat het dan wel leuk zou zijn. We zijn vrijdagavond om half 8 begonnen en zaterdagmiddag om 1 uur zijn we naar bed gegaan. In het begin zat ik steeds bij te snuiven, maar later echt maar om de paar uur. In totaal heb ik er ook 2 xtc pillen bijgeslikt, gewoon voor het lekkere gevoel (ja, ook heel dom). Toen we in bed lagen hebben we eerst heel lang sex gehad. Normaal gesproken worden mijn vriend en ik allebij super geil van drugs. Nu was hij het wel, maar ik niet zo heel erg. Ik was gewoon helemaal van de wereld, terwijl hij door ging. Op een gegeven moment werd ik heel erg bang en begon ik heel erg gek te ademen. Mijn vriend schrok en begon op me in te praten. Daarna ging het wel weer. Toen we klaar waren stapte ik uit bed om even naar de wc te gaan. Ik stond op en zakte in elkaar (ik kan me hier niets meer van herinneren). Mijn vriend hielp me overeind en toen kwam ik weer een beetje bij. Ik voelde me zo gigantisch rot! Daarna zijn we terug gegaan naar bed en toen kreeg ik allemaal spiertrekkingen en begon ik een soort van te ijlen. Ook dit kan ik me niet meer zo goed herinneren, het heeft een paar uur geduurd voordat ik daarna in slaap viel. En nu...toch wel weer een aardig tijdje later voel ik me nog steeds zo rot!!! Ik kan janken om niets, ik voel me zo leeg. Ik weet zeker dat ik dit nooit meer zo doe, dit wil ik niet nog een keer mee maken. Maar mijn vraag is, wat moet ik nu doen? Gewoon wachten tot het voorbij gaat of is er iets anders? Ik zit achter de comp nu ook volop te trillen, dan heb ik echt het idee dat ik dood ga ofzo. Het klinkt misschien allemaal overdreven, maar zo voelt het echt! Zijn er mensen die dit ook ooit eens hebben meegemaakt? Hoe ben je ermee omgegaan?
Misschien dat iemand me kan helpen...
Misschien dat iemand me kan helpen...

