Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsknarsetanden/kaakklem

knarsetanden/kaakklem

16 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Ja juist!!!

ploerd_dark_core_ zei:
Na een jaar lang eruuug veel..(te veel) drugs te hebben gebruikt liep ik weer eens bij de tandarts naar binnen..(nu een half jaar geleden)..na 2 min in de stoel wist ik dat ik 7 gaatjes had en beide puntjes van mijn hoektanden er af had geknarst. Ook mijn verstandskies rechtsboven was voor 2/3e weg..1 groot gat...

Dus lieve mensen en beste kindertjes poets na het gebruiken goed je tandjes...(ook al ga je niet slapen) en neem wat kouwgum voor de spieren en tanden in de mond tijdens het rampampammen met de kaaken.
Klik om te vergroten...

Voor dat tanden poetsen nog even een tip: Wacht tenminste 30 tot 60 minuten met het poetsen nadat je iets hebt ingenomen, ongeacht het nou frisdrank of pep is. Als je namelijk te snel gaat poetsen nadat je iets tandaantastends hebt ingenomen, dan beschadig je het tandglazuur.

Dus niet meteen na je cola-pep-cocktail je tanden gaan poetsen, maar gewoon even wachten :smoke:
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
je hebt wel een voordeel van kauwen

je traind vollenbak je kaakspieren :mrgreen:

ik heb al wat kaakspieren opgefokt :P
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik had laatst dat ik wakker werd en dat ik mijn voortanden helemaal lossig had gedrukt, echt ernstig:P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je pep snuift krarsetand je dan ook? :confused:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr.jiho zei:
als je pep snuift krarsetand je dan ook? :confused:
Klik om te vergroten...

ja
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm ikzelf niet, zal wel weer persoonlijk verhaal zijn.
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#9
en je adem :kots:
leve kauwgom en mondspoeling hihi :)
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik knarsetand in mn slaap of klem mn kaak ( niet altijd hoor)
en doe volgens mn tandarts mn mond verkeerd los waardoor mn
kaakgewrichten kunnen gaan slijten.
(volgens mij t gevolg van jarenlang drugsgebruik (eigen schuld dus :P ))
omdit tegen te gaan heb ik een soort boksbeugel voor 'snachts gekregen
(lijkt supersexy trouwens :P ) , maar t helpt perfect. heb er verder
ook geen last of problemen mee.
best wel apart want als ik heb gebruikt kauw ikdus nooit op kaugom enzo.
Zijn er meer mensen die zoiets hebben???????
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, maar weet idd wel dat drugs gebruik echt wel slecht is voor je tanden, zo kwam ik laatst voor een lange tijd weer eens bij de tandarts en die zei meteen dat ik deed knarsetanden. Ik keek m stom en vroeg hoe hij daarbij kwam. Maar hij zag dat me tanden behoorlijk versleten waren, maar het kwam echt niet door het knarsetanden, dat doe ik niet eens, maar heb wel vaker behoorlijk lopen kauwen en schaatsen op een nacht.
p
ploerd_dark_core_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja juist!!!

Na een jaar lang eruuug veel..(te veel) drugs te hebben gebruikt liep ik weer eens bij de tandarts naar binnen..(nu een half jaar geleden)..na 2 min in de stoel wist ik dat ik 7 gaatjes had en beide puntjes van mijn hoektanden er af had geknarst. Ook mijn verstandskies rechtsboven was voor 2/3e weg..1 groot gat...

Dus lieve mensen en beste kindertjes poets na het gebruiken goed je tandjes...(ook al ga je niet slapen) en neem wat kouwgum voor de spieren en tanden in de mond tijdens het rampampammen met de kaaken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
pep ed is echt verrot (letterlijk) voor je tanden.
s
snifsnifLid
01-01-2024, 00:00
#14
kben 10 jaar clean,maar ik knarsetand nog steeds :angry:
met gevolg ik moet 7 kiezen laten trekken omdat ze allemaal zijn afgebroken en als ik nu in de 70 was,dan vond ik dat acceptabel
maar ik ben 28 :( :( :(
m
manonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
snifsnif zei:
kben 10 jaar clean,maar ik knarsetand nog steeds :angry:
met gevolg ik moet 7 kiezen laten trekken omdat ze allemaal zijn afgebroken en als ik nu in de 70 was,dan vond ik dat acceptabel
maar ik ben 28 :( :( :(
Klik om te vergroten...

Tja das niet zo mooi natuurlijk maar als je je het hebt aangewend kun je je het dan niet afwennen?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het kan ook zijn dat je gewoon van jezelf knarsertand, hoef echt niet van de pep te komen. Je zou de eerste heus niet zijn.
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."