Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"god maakt er ook altijd een probleem van ??? Wat heeft god er mee te maken als ik vragen mag???"
"Ik ben van mening dat Drugs niet meer lekker is als je het jaren gebruikt....en dan heb ik het vooral over de chemische drugs..dus de Hard-Drugs! Ik weet nog dat het eerste niffie dat ik nam..NIET lekker was!!! En als er mensen zijn die het aller eerste lijntje WEL lekker vonden spreken NIET de waarheid....als iets je neus in moet wat naar Chemische kutkANKERbugt ruikt en smaakt...niemand vind dat lekker! Of bij een pilletje..moet je eens op je tong legguh en ff op zuiguh...LEKKER JOH...of zet er eens Thee van...zonder suiker natuurlijk..proef je tenminste dat overheerlijke AROMA van Chemicalien....BAH.... Maaar....Wie wil feestuh moet doorbijten zeggen ze dan en na het vieze gedeelte gehad te hebben worden we zoals we dat zeggen: Vaag...knetter,wappy, weetik veel watthefuck je het noemt..je voelt je in ieder geval (goed)....Maaaaar als iets chemisch in je lichaam zit en het je zo lekker laat voelen betekend het dat het in ieder geval niet goed voor je is.....duuusssssss gaan we ons de dag erna flink verKANKERD voelen natuurlijk.... Vooral als je dan een ECHTE Die-Hard (pff..haah) Gebruiker bent blijf je niet 1 nacht op..nuuehhhjj doe heel het fucking weekeind Joh!!! lig in mn bed maar mn ogen blijven open staan.....JOHHHHHH.... ZAL DAT goed voor je wezen???? tuurlijk wel want je valt er 20 kg van af per jaar en geestelijk denk je heel de wereld aan te kunnen terwijl er binnen in je hersenpan een klein stemmetje begint te groeien die je zelf doormiddel van het vele gebruik zelf hebt gecreerd.... Stemmen...paranoia...achterdocht.....aggresieviteit......neerslachtigheid...depresief.....het kan allemaal...WANT JIJ CREERT HET!!! En dan juist de mensen die een goede baan hebben, die soms de kans van hun leven krijgen en hem niet pakken door je achterdochtigheid over hoe jij je leven lijd....geen keuzes kunnen maken....Sta je wel 100% met beide benen op de grond of is dat alleen van vrijdag tot maandagmorgen wanneer het "normale"leven weer begint of ben je zo'n bikkel die ook doordeweeks je snuifgerei nodig hebt??? Je leven leiden met het gevoel alsof je de wereld aan kan terwijl de wereld naar jou kijkt als een hoop stront...want kijken ze goed in je ogen en hebben ze wat mensenkennis zien ze dat je diep vanbinnen je eige flink aan het verkankeren bent....en niet aleen je zelf maar denk ook eens aan je Ouders of aan je vriend/vriendin..ook hij of zei heeft aandacht nodig! Je bent een eigenheimer, een verslaafde....durf het maar eens toe te geven..want na het toegeven en beseffen ervan heb je nog een hele lange weg te gaan... Ik schrijf dit F*ckinG verhaal niet voor jantje lul..het zal ook niet helemaal zonder typ en spel fouten zijn maar er moest wat vroeging uit die ik de laatste jaren heb verzameld en doormiddel van Toppics te lezen zoals: WAT VIND JE DE LEKKERSTE DRUGS??? shit fucking kanker....TIS NIET LEKKER JE BENT VERSLAAFD!!!! ----------------------- --------------------------------- ---------------------------------AMEN-----------------------------------"
"Denk dat we elkaar niet begrijpen.... Beste Mac...(god) Ik denk dat jij mij niet snapt..of in ieder geval niet snapt wat de bedoeling is geweest van mijn verhaal...of het gewoon totaal verkeerd opvat....kan ook he....t kan ook nog aan jezelf liggen.... Ik ben iemand die net als vele andere mensen op deze site gewoon iets schrijft over de beleving van mijn drugsgebruik.... Ik ben er achter gekomen wat de drugs met je doet of kan doen...niet alleen bij mezelf maar ook bij mijn hele omgeving..... Ik zie mensen kapot gaan van de drugs maar zie ook gelukkig positieve mensen die regelmatig aan de drugs zitten en die er ook positief onder blijven! -Respect voor dat soort mens- (ik kan het niet) Ik zie mijn drugsgebruik niet meer als plezier...maar meer als verslaving...en daar ben ik niet blij mee... Dusss schrijf ik er wat over op het DRUGSFORUM....daar is dit forum toch voor???Om je verhaal op te kunnen schrijven zodat andere mensen mijn verhaal kunnen lezen als ze dat ook interesant vinden.... Misschien leren ze ervan, misschien zien ze zichzelf er wel in wie weet...kan het kwaad om zo''n toppic te maken..? Denk het niet... Ik zeg niet dat iemand mijn verhaal MOET lezen...jij doet net alsof je het perse moet lezen?@?@ Verspilling noem je het... Ik haal altijd iets positiefs uit een verhaal op dit forum....hoe kork sommige verhalen ook kunnen zijn...Vind ik het interessant dan geef ik mijn mening, zoniet dan klik ik vrolijk verder... Ik vind het zeer positief van mezelf dat ik zo'n verhaal kan schrijven over mezelf...de meeste mensen durven er niet voor uit te komen...of houden vol dat ze het "onder controlle hebben". ....dat kan..maar niet bij mij.... Maar Mac...als je het verspilling vind van het getik op je toetsenbord maar toch zo'n lang antwoord weet te geven op mijn verhaal..heb je dan toch wat intresse gehad of zit er iets dwars bij je? Je weet het je kan het kwijt op het forum........ Groetjesz"
"Mac: Juist door dit forum kunnen mensen juist een heel stuk verstandiger omgaan met drugs dan dat ze dat zonder dit forum hadden gekund. Mijn verhaal is geen bullshitverhaaltje even tussendoor maar hoop juist dat mensen ER VAN LEREN DOOR MIJN ERVARING AAN TE HOREN...zoniet dan niet..belangrijk... ik voel me er goed door om dit op te schrijven... Mac:Niemand wenst de ander problemen toe door de drugs, maar we proberen juist min of meer voor elkaar te zorgen Voor elkaar te zorgen??? Ipv een Forum lijkt het dan meer op een Tehuis voor..VERSLAAFDEN... Mac: Wij proberen op dit forum mensen die in hetzelfde schuitje zitten als ons te "ontmoeten" en willen zo onze ervaringen uitdelen. Is mijn verhaal niet toevallig MIJN ervaring? ------------------------------------------------------------ Ik gebruik zelf nu zo'n 5 jaar en heb mijn heftige periode's gehad en mijn rustigere. Op het moment heb ik alles wel degelijk onder controle, want ik weet mijn drugsgebruik wel te beperken tot op de momenten dat ik het ook kan gebruiken en gebruik niet door de weeks. Ook mijn leven heb ik nu (weer) onder controle en mijn hele leven lijdt niet onder het feit dat ik drugsgebruik Als jij al drugsgebruikt...dan heb je het al niet onder controlle. Is jou vroeger op school al geleerd om lekker drugs te gaan gebruiken? Neej ..het hoort niet bij het normale dagelijks leven...het is iets Chemisch wat de mens zelf heeft gemaakt en niets met natuur en ontwikkeling te maken heeft! denk dat je dat allemaal an jezelf te danken hebt... Denk nou eens logisch na zonder moeilijke woorden te gebruiken...Je Propt je lichaam vol met iets wat er totaal niet inhoort...Of ben je geboren met een zakje speed op je navel, en een pilletje in je oor? haha tsjongejonge... Ontkenningsfase...tis een moeilijke fase....Misschien wel de moeilijkste van allemaal!"
"Antwoord op Mac: Bedankt weer voor jou reactie..net zoals jij heb ik me er een paar uurtjes op verheugd om het te lezen...zoals jij zegt:"daar hebben we dit forum voor"... De eerste regel die me al opviel was: -Dat jij zo verdomd slecht tegen de drugs kan hoef je dat nog niet af te schuiven op alle gebruikers. -Ik ben 1 van de weinig mensen in mijn vriendenkring die na het gebruik altijd nog redelijk positief is..ondanks dat je er dan best doorheen zit... Ik zag ook in jou verhaal staan dat ik niet zo veel kritiek moet leveren op anderen..?!?! waar ben jij dan mee bezig om zulk soort dingen over mij te zeggen? Jij denkt dus te weten over mij dat ik er slecht tegen kan...FOUT...Ik heb zoals ik al eerder heb verteld hele klote dingen meegemaakt en verkeerde keuzes gemaakt maar dat zegt niet dat ik er niet tegen kan..."
"verkeerd Ik zie in jou verhaal dat jij er heel anders over denkt dan ik.... Eigenlijk heel logisch... maar vind dat je mijn verhaal beter eens 2 x kan doorlezen...ik bedoel het heel anders dan dat jij het opvat.... En omdat wij elkaar alleen van een paar verhaaltjes en zinnetjes kennen is het heel moeilijk om elkaar te begrijpen.... werd eerst een beetje tsja.. heo zal ik het noemen..niet boos maar meer teleurgesteld in de manier van hoe jij mijn verhaal leest en opvat...anders als ik... Maar we gaan door met de discussie...zo leren we van elkaar...."
"Dus het komt er op neer dat toch jij het probleem hebt? en ik alleen een verhaaltje neerkalkte op het forum....? a = b"
"Mac: Zie je wel dat je me uiteindelijk toch wel gelijk geeft in jou ogen geef ik jou gelijk..en juist door mij zo'n antwoord te geven,geef ik mezelf gelijk over het gelijkhebben over jou!!!"
"Weed, hasj, XTC,Speed, lachgas,poppers,cocaine,paddo's,LSD En ik vind t genoeg!"
"Juist alles in 1 keer....pleur het allemaal in een bakkie koffie veel suiker erbij goed roeren en je hebt je eiguh Senseo..."