Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb ongeveer een jaar lang speed gebruikt,en nu 9 jaar verder kan ik maar 2 dingen zeggen ok ik was toen erg afgevallen in die tijd en mijn bovengebit is naar de tering en als ik in een film zien dat ze een lijntje snuiven heb ik nog steeds een heimwee gevoel naar die kl##te speed."
"beste dummie ik hoop dat je hulp krijgt en dat het perfect gaat lukken door hulp van anderen en door jezelf. jij bent een prima voorbeeld voor jezelf van hoe het niet moet,blijf dat in gedachten houden,laat het je juist kracht geven en laat het niet zijn dat je op deze manier blijft doorgaan. ik ben er nu zolang vanaf,en als het moeilijk word denk ik toch al gauw weer aan ff een lijntje snuiven,maar ik ben nu moeder van 3 kleine kinderen dus ik weet wel beter,en ik doe het ook niet,het is voor mij nu een principe kwestie.zorg voor jezelf! dit is absoluut niet aanvallend bedoeld maar eerder om je een hart onder de riem te steken alle sterkte gewenst door snifsnif"
"het lijkt me het meest aannemelijk dat je voor je lind kiest toch???????????????????????????????????? tenminste, ik heb 3 lieve kleine kinderen en ik moet er niet aan denken dat ik mijn toekomst nu nog zal vergooien uit pure egoistme door nog speed te gebruiken,ja stoppen is moeilijk maar als jouw kindje groter is en het zal zien dat jij min of meer al die tijd een speedjunk bent dat is nog veel moeilijker , kies voor jou en je kind voor een beter lichamelijke en geestelijke gezondheid. zie dit niet als een aanval maar als een nuchtere kijk die ik kreeg na het stoppen met speed"
"alles is niet "heel overdreven" en als je net als ik voor kinderen moet zorgen dan heb je toch zeker helemaal geen zin in psychoses of moe en of misselijk of wat dan ook. de een heeft nou eenmaal meer of heverige klachten dan een ander."
"ter verduidelijking ik heb 3 kids maar ik ben al 9 jaar clean"
"ik gebruikte speed en dacht ook altijd eigenlijk moet ik dat niet doen. en toch doe je het,ja idd stom,ik weet het. ik was in die tijd ook gabber,maar ook verlegen,en nee een prachtig zelfbeeld had ik ook niet.maar nu ik ben gestopt en terug kijk dan ben ik blij dat ik nu zonder ben,en niet meer altijd dat gevoel van het nodig hebben heb. en nu ben ik zelfs trots op mezelf,kheb 3 mooie gezonde kinderen waar ik de verantwoording voor heb,en dat ik ze op moet voeden tot rechtgeschapen mensjes geeft een hele goede voldoening beter dan de wereld van de speed,vol leugens en bedrog,mijn belevingswereld is nu oprecht.enne kvoel me zoveel fijner."
"kben 10 jaar clean,maar ik knarsetand nog steeds met gevolg ik moet 7 kiezen laten trekken omdat ze allemaal zijn afgebroken en als ik nu in de 70 was,dan vond ik dat acceptabel maar ik ben 28"