Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voel je?

Wat voel je?

32 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vorige week heb ik voor de eerste maal speed gebruikt, iets van een halve gram, wel geslikt en niet gesnoven. Eigenlijk voelde ik er niet zo veel van, alleen men hart ging sneller slaan en voelde wel tintelingen enzo
Maar het was niet zo hevig als ik verwacht had, enig idee hoe dat komt?
Ik had wel juist gegeten en gedronken, kan dat er mee te maken hebben?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
slechte speed.

toen ik 15 jaar was heb ik voor het eerst speed gebruikt en toen vond ik er ook niks aan. tot ik eens echt goeie speed had die niet vermengd was met allerlei andere rotzooi...
moest je goeie speed gehad hebben zou je het wel goed gevonden hebben.
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja maar hoe weet je zoiets op voorhand? ik ben ook geen kenner :cry:
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
somebody?
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:
S
SpankerLid
01-01-2024, 00:00
#6
speedygirl zei:
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:
Klik om te vergroten...

ergens anders aan denken, tis moeilijk maarja.. Dit is ook een test(uitdaging) ben je sterker dan drugs :openmouth: :stoned:
s
speed-freakLid
01-01-2024, 00:00
#7
speedygirl zei:
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:
Klik om te vergroten...

De meeste mensen krijgen *trek* die trek duurt ongeveer 15 minutjes. Probeer in die 15 minutjes ergens anders aan te denken dan alleen maar aan speed...

Ik ging bijvoorbeeld bellen met een goede vriend of tv kijken en muziek luisteren en dat soort dingen.

Een rondje hardlopen of op internet kijken naar de gevolgen van speed wil ook wel eens helpen.
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb nog maar eens bij dezelfde dealer geprobeerd, zelfde resultaat, ik slaap niet maar kan nog wel eten en drinken en op het moment zelf voel ik me ni echt super. Heb deze keer zelfs twee gram moeten nemen om iets te voelen en dan nog... begin al te denken dat dat spul niet werkt bij mij :cry:
s
speed-freakLid
01-01-2024, 00:00
#9
mjah, goede tijd om te stoppen :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
speedygirl, je opent dit topic met te zeggen dat je voor het eerst speed gebruikt hebt. een halve gram geslikt en je voelt er niet veel van. wat verder zeg je dat je 2gram genomen hebt en nog bijna niks gevoelt.
amai, wat hebben ze jou gegeven? :confused:
als je hele goeie speed hebt voel je je al super van 1 lijn. (als het de eerste keer is of tijdje geleden)
S
SpeedyDaantjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik voelde van een halve gram aardig wat
ben ook van 1 gram verdeelt over 2 avonden een heel weekend klaar wakker geweest ook en aardig waus
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#12
needlefreak zei:
speedygirl, je opent dit topic met te zeggen dat je voor het eerst speed gebruikt hebt. een halve gram geslikt en je voelt er niet veel van. wat verder zeg je dat je 2gram genomen hebt en nog bijna niks gevoelt.
amai, wat hebben ze jou gegeven? :confused:
als je hele goeie speed hebt voel je je al super van 1 lijn. (als het de eerste keer is of tijdje geleden)
Klik om te vergroten...


Ja die twee gram was een paar dagen erna, voelde me er niet goed van, ben er van flauwgevallen eigenlijk. Bloeddruk was heel laag maar voor de rest zou ik niet weten wat voor iets ze me verkopen. Ik voel wel iets van een gram, alleen heb ik niet echt een goed gevoel, meer zo een gevoel van wakker zijn. Ook kan ik eten en drinken en men heeft me verteld dat bij goeie speed dat niet kan. So u tell me :(
c
cold-ladyLid
01-01-2024, 00:00
#13
lieve schat jij krijgt echt het verkeerde spul..... als het niet werkt blijf er dan vanaf...
das veel beter voor je
s
speed-freakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het mischien niet dat vage spul wat poedersuiker heet?
s
speedygirlLid
01-01-2024, 00:00
#15
speed-freak zei:
Is het mischien niet dat vage spul wat poedersuiker heet?
Klik om te vergroten...

ach ja tuurlek! wist ik niet dat je daar een week ni van kon slape! :rolleyes:
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#16
speedygirl zei:
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:
Klik om te vergroten...

eu bidden
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had dat ook de eerste keer dat ik pep pakte, vooral als je pillen gewend bent, verwacht je heel wat als je speed pakt, maar dat gebeurt niet. Het heeft bij mij zeker een x of 10 geduurd voordat ik speed echt op zijn waarde wist te schatten, helaas...

Waarom wil je ook zo graag speed vraag ik me af, speed zorgt er gewoon voor dat je zin krijgt in meer, maar als je zoals jou net begonnen bent, tss.
Kap er maar meteen mee, want je bent veels te vatbaar voor verslavingen..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke fanboy komt het wel eens ff vertellen over de speed, die ''goedkope troep''. Ben achteraf toch bllij dat ik ben overgelopen. :P
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#19
speedygirl zei:
Vorige week heb ik voor de eerste maal speed gebruikt, iets van een halve gram, wel geslikt en niet gesnoven. Eigenlijk voelde ik er niet zo veel van, alleen men hart ging sneller slaan en voelde wel tintelingen enzo
Maar het was niet zo hevig als ik verwacht had, enig idee hoe dat komt?
Ik had wel juist gegeten en gedronken, kan dat er mee te maken hebben?
Klik om te vergroten...
Mwah, speed is nou eenmaal niet zoveel aan. Je word wat allerter etc. maar eigenlijk is er niks aan.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
een halve gram moet je echt wel voelen maar speed is ook niet zo heftig als bijv. xtc. Xtc voel je duidelijk wanneer het begint op te komen en speed wat minder erg. Je bent gwn klaar wakker vol helder ma je voelt wel de energie helemaal door je heen stromen. Bij een redelijk dikke lijn zou je dat al goed/chill moeten voelen, je hebt t ook gegooid en niet gesnoven dus zou ng us heftiger moeten werken, dus idd slechte speed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."